Gjest Max Potente Skrevet 5. februar 2018 #6141 Skrevet 5. februar 2018 Det er mye fine folk på Sørumsand, men Anne Brith er vel nordfra og derfor en innflytter. Så opptatt som AB virker av å fremstå som like chill som de andre kidza så regner jeg med at hun kjenner til ordet "frenemy". Om ikke så burde hun kanskje spørre noen yngre om hva det betyr, for jeg mistenker at Espen Hilton hører hjemme i akkurat den kategorien.
MissCortado Skrevet 5. februar 2018 #6142 Skrevet 5. februar 2018 Hos Jesuskvinnene i dag. Kontraster. 6
Papirfly Skrevet 5. februar 2018 #6143 Skrevet 5. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
MissCortado Skrevet 5. februar 2018 #6145 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 25 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hva er Jesuskvinnene? En kvinneorganisasjon for kvinner som elsker Jesus. Endret 5. februar 2018 av MissCortado 8
Gjest orfeus Skrevet 5. februar 2018 #6146 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, MissCortado skrev: En kvinneorganisasjon for kvinner som elsker Jesus. 😂
kvinneguide Skrevet 5. februar 2018 #6147 Skrevet 5. februar 2018 Kjolen: Fargen er nydelig til henne, stoffet ligeså. Hår og smykker er lekkert og fasongen på kjolen er i utgangspunktet flott, men hvorfor ødelegge stilen med de vågale utringningene? Stilig med en sånn "fall" i utringning i brystet, men den ble for vid. Det ser ut som man kan kikke inn fra alle retninger og det viste seg visst også var tilfelle... Og nå har hun lagt ut bilde av utringning bak, OMG! Ikke lekkert. Altfor dyp! Det er ikke sexy at utrigningen viser området nedenfor trusekanten.( rettere sagt der den pleier å være) 14
Lapper Skrevet 5. februar 2018 #6148 Skrevet 5. februar 2018 28 minutter siden, kvinneguide skrev: Kjolen: Fargen er nydelig til henne, stoffet ligeså. Hår og smykker er lekkert og fasongen på kjolen er i utgangspunktet flott, men hvorfor ødelegge stilen med de vågale utringningene? Stilig med en sånn "fall" i utringning i brystet, men den ble for vid. Det ser ut som man kan kikke inn fra alle retninger og det viste seg visst også var tilfelle... Og nå har hun lagt ut bilde av utringning bak, OMG! Ikke lekkert. Altfor dyp! Det er ikke sexy at utrigningen viser området nedenfor trusekanten.( rettere sagt der den pleier å være) Men hun kunne fint funnet seg en type bh til den kjolen.. 6
Rosalie Skrevet 5. februar 2018 #6149 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, Lapper skrev: Men hun kunne fint funnet seg en type bh til den kjolen.. I det minste brukt kjoleteip. 13
Lapper Skrevet 5. februar 2018 #6150 Skrevet 5. februar 2018 13 minutter siden, Rosalie skrev: I det minste brukt kjoleteip. Selv min datter på 14 klarte å finne noe hun brukte under kjolen når det ikke kunne brukes vanlig bh.. hun er 14 år å AB er 42.. AB burde jo skjønne mer 11
Lopploella Skrevet 5. februar 2018 #6151 Skrevet 5. februar 2018 Den kjolen hadde vært mye finere med en mindre bar rygg. Og om puppene holdt seg på innsiden av kjolen. 10
Moongirl Skrevet 5. februar 2018 #6152 Skrevet 5. februar 2018 3 timer siden, MissCortado skrev: Hos Jesuskvinnene i dag. Kontraster. Håper hun husket undertøy i dag, da. 12
lillevennen Skrevet 5. februar 2018 #6153 Skrevet 5. februar 2018 Håper bare for hennes del at forholdet er ekte og genuint fra begge parter, det er veldig tidlig i forholdet å vise det så tydelig utad når man er en offentlig person. Frykter en ny serie av rykteflom rundt partner som vi har sett i flere andre tilfeller som jeg tenker det må være tøft å stå i for hennes del. 9
Pittelille Skrevet 5. februar 2018 #6154 Skrevet 5. februar 2018 8 minutter siden, Christina73 skrev: Jeg så nettopp et klipp fra «bloggerne» der hun «bryter» sammen... om at hun ikke kan sitte i fred på do en gang før det er en jævel ( barna) som er på døra og skal ha noe der inne... ble også vist jakten på hvem av barna som hadde glemt å rydde oppvaskmaskinen, og vi så rotete barnerom med klær liggende på golvet. Dette var hun mektig irritert over. Ja, sånn kan vi vel alle ha det iblant. Men dette handler ikke om «ekte TV», dette hører privatlivet til. Jeg ble ordentlig lei meg av dette klippet. Dette synes jeg ikke hører hjemme som underholdning. Det reagerte jeg også veldig på! 10
Chrisssi Skrevet 5. februar 2018 #6155 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Dama har et oppmerksomhetsbehov som en desperat tenåring, det er bare pinlig. Synes både hun og pizzaboyen gjorde dårlig figur. Men når hovedmålet med kvelden var å skape blest om seg selv har hun jo lykkes, selv om hun ikke har antenner nok til å skjønne at hun gjorde seg til latter. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 6. februar 2018 av Papirfly 32
Chrisssi Skrevet 5. februar 2018 #6156 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 20 timer siden, Chrisssi skrev: Dama har et oppmerksomhetsbehov som en desperat tenåring, det er bare pinlig. Synes både hun og pizzaboyen gjorde dårlig figur. Men når hovedmålet med kvelden var å skape blest om seg selv har hun jo lykkes, selv om hun ikke har antenner nok til å skjønne at hun gjorde seg til latter. Ser også at det lite flatterende bildet Se og Hør la ut i går er byttet ut (Anne Briths klassiske snurpemunn) Sitatet er ryddet for persondebatt. Endret 6. februar 2018 av Papirfly 7
Gjest chiki Skrevet 5. februar 2018 #6157 Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor kaller dere han pizzaboy/pizzafyren?
Femilie Skrevet 5. februar 2018 #6158 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, chiki skrev: Hvorfor kaller dere han pizzaboy/pizzafyren? Han kaller seg selv pizzaboy.no på instagram (tidligere pizzanissa, tror jeg.) Pluss han er pizzabaker. 11
ingeniørfrue Skrevet 6. februar 2018 #6159 Skrevet 6. februar 2018 Hun er den største fjortisen jeg vet om. 14
Gjest ashanti Skrevet 6. februar 2018 #6160 Skrevet 6. februar 2018 5 timer siden, lillevennen skrev: Håper bare for hennes del at forholdet er ekte og genuint fra begge parter, det er veldig tidlig i forholdet å vise det så tydelig utad når man er en offentlig person. Frykter en ny serie av rykteflom rundt partner som vi har sett i flere andre tilfeller som jeg tenker det må være tøft å stå i for hennes del. Uff, jeg kjenner jeg blir litt uvel av hele det forholdet. På en måte fremstår det litt som at han er en litt sosialt klønete fyr (som gikk på et par dates med en sosialt klønete dame) og vips, så har han rotet seg inn i noe han ikke kommer ut av. Det er jo mye press på han ettersom hun har delt alt på bloggen sin og i tillegg har hatt med filmteam for å introdusere han for barna sine osv. Det gikk jo i rasende fart alt dette her. Og i intervjuet på TV2 (?), hvor reporteren spør om de er kjærester og de står der og bare "EHH HMMM" og begge ser på hverandre spørrende. VÆR SÅ SNILL. Du drar ikke med deg en random fyr på rød løper og introduserer han for barna dine, om dere ikke er kjærester for svarte svingende. Jeg får VONDT av at TV2 misbruker mennesker som burde beskyttes mot seg selv, som Anne Brith og Mammatilmichelle.
Fremhevede innlegg