Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6101 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, Lapper skrev: Ab er så opptatt av å hjelpe de som Har det vanskelig.. å desverre så er det kanskje mange som har det tøft økonomisk som sier ja til ting som ved første øyekast er gratis. Eneste AB hjelper er nok seg selv, selv om hun skryter uhemmet av hjelpen hun gir andre. 5
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6102 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, Norabora skrev: Jeg får ikke opp noe når jeg søker opp Espen hilton på snap😳 Prøv espenhilton I ett ord 2
Nobile Skrevet 5. februar 2018 #6103 Skrevet 5. februar 2018 Gikk for første gang inn på bloggen hennes nå og leste de 3-4 øverste innleggene. Jeg forstår faktisk ikke at den bloggen er et levebrød for hun og familien. Skriver veldig monotont og flatt, og ordlegger seg dårlig. hva er hun kjent for egentlig ? Og hun reklamerer for en te som skal være så naturlig at det ikke finnes grenser, men man må være over 18 år for å drikke den... 16
Norabora Skrevet 5. februar 2018 #6104 Skrevet 5. februar 2018 4 minutter siden, Trollmora skrev: Prøv espenhilton I ett ord Har prøvd.
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6105 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, Nobile skrev: Gikk for første gang inn på bloggen hennes nå og leste de 3-4 øverste innleggene. Jeg forstår faktisk ikke at den bloggen er et levebrød for hun og familien. Skriver veldig monotont og flatt, og ordlegger seg dårlig. hva er hun kjent for egentlig ? Og hun reklamerer for en te som skal være så naturlig at det ikke finnes grenser, men man må være over 18 år for å drikke den... Er vel helst 18 års grense på det abbonementet antar jeg 2
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6106 Skrevet 5. februar 2018 Akkurat nå, Norabora skrev: Har prøvd. Jeg har han på snap under espenhilton - så han skal nå finnes Marna har akkurat reklamert for hans snap på sin snap for jucy stuff 3
Gjest ricecrispies Skrevet 5. februar 2018 #6107 Skrevet 5. februar 2018 Herregud. Film meg,med puppen ute. Herregud. Så flaut.
Norabora Skrevet 5. februar 2018 #6108 Skrevet 5. februar 2018 7 minutter siden, Trollmora skrev: Jeg har han på snap under espenhilton - så han skal nå finnes Marna har akkurat reklamert for hans snap på sin snap for jucy stuff Fant han på nettbrettet👍 Tullete mobil🤔 1
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6109 Skrevet 5. februar 2018 5 minutter siden, ricecrispies skrev: Herregud. Film meg,med puppen ute. Herregud. Så flaut. Lurer på hva første innlegg fra henne når hun våkner opp blir.....enda ikke livstegn til alenemoren som ligger på hotel med date'n sin, som for all del ikke er kjæresten enda.....for han hakke spurt - men er offentlig kalt kjæreste i VG og Se & Hør 10
Hjärtat Skrevet 5. februar 2018 #6110 Skrevet 5. februar 2018 4 minutter siden, Trollmora skrev: Lurer på hva første innlegg fra henne når hun våkner opp blir.....enda ikke livstegn til alenemoren som ligger på hotel med date'n sin, som for all del ikke er kjæresten enda.....for han hakke spurt - men er offentlig kalt kjæreste i VG og Se & Hør Han spurte i går kveld, virker det som. 4
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6111 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, Hjärtat skrev: Han spurte i går kveld, virker det som. Oh no....da blir det bare klissklass denne uka 6
neiognei Skrevet 5. februar 2018 #6112 Skrevet 5. februar 2018 Han spurte vel ikke egentlig. De ble spurt og fjasa seg frem til ja'ish. 9
Lapper Skrevet 5. februar 2018 #6113 Skrevet 5. februar 2018 (endret) Tror hun vil komme med ett innlegg om att kropp er topp å at det og vise puppen på Snap er helt ok. Ingen tar skade av det Er spent på hvor lenge forholdet varer. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 5. februar 2018 av Papirfly 10
Malum Skrevet 5. februar 2018 #6115 Skrevet 5. februar 2018 Jeg følger AB på snap, og det er jo ikke akkurat fordi jeg er blodfan. Vil tro veldig mange følger av samme grunn som meg, inkludert makronenes skolekamerater, foreldre, lærere, osv... 19
Oktnxbye Skrevet 5. februar 2018 #6116 Skrevet 5. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, Malum skrev: Jeg følger AB på snap, og det er jo ikke akkurat fordi jeg er blodfan. Vil tro veldig mange følger av samme grunn som meg, inkludert makronenes skolekamerater, foreldre, lærere, osv... Jeg tror du har veldig rett. Det er derfor jeg følger med på freakshowet. Endret 5. februar 2018 av Oktnxbye 9
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6117 Skrevet 5. februar 2018 1 minutt siden, Malum skrev: Jeg følger AB på snap, og det er jo ikke akkurat fordi jeg er blodfan. Vil tro veldig mange følger av samme grunn som meg, inkludert makronenes skolekamerater, foreldre, lærere, osv... Hah - akkurat som meg også.....og jeg tror vi er flere enn det AB vil tro. 12
Stupine Skrevet 5. februar 2018 #6118 Skrevet 5. februar 2018 Spent på hva hun kommer til å skrive om puppeflashen eller eventuelt puppeglippen, for hun kommer garantert til å skrive om det! Enten blir det forsvart for alle har jo sett en pupp og det er helt normalt, eller så får den som la ut Snappen et sant helvete. 6
Gjest orfeus Skrevet 5. februar 2018 #6119 Skrevet 5. februar 2018 Hun sier helt tydelig «film meg da» eller noe lignende, fordi EH sier «hæ» og vender mobilen mot henne. Ansiktsuttrykket viser at hun er svært klar over hva som henger ute.
neiognei Skrevet 5. februar 2018 #6120 Skrevet 5. februar 2018 2 minutter siden, Stupine skrev: Spent på hva hun kommer til å skrive om puppeflashen eller eventuelt puppeglippen, for hun kommer garantert til å skrive om det! Enten blir det forsvart for alle har jo sett en pupp og det er helt normalt, eller så får den som la ut Snappen et sant helvete. Hun har allerede uttalt seg om det. "Hva er galt med litt (eller en) pupp?" 5
Fremhevede innlegg