foreveralone Skrevet 4. februar 2018 #6081 Skrevet 4. februar 2018 Hun drikker nok sjelden og tåler lite så da er det lett å finne på slike sprell, mulig de nettopp hadde snakket om da SE flasha puppen
Sydenkupp Skrevet 4. februar 2018 #6082 Skrevet 4. februar 2018 Tidligere var hun og Hilton bestiser. Nå føler jeg at han gjør narr av henne på Snap hver eneste gang. Lurer på hva som skjedde der.. 25
Kollontaj Skrevet 4. februar 2018 #6083 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Sydenkupp skrev: Tidligere var hun og Hilton bestiser. Nå føler jeg at han gjør narr av henne på Snap hver eneste gang. Lurer på hva som skjedde der.. Mener Anna R kalte han mislykket, senere støttet AB Anna (husker ikke saken). 7
Gjest marie_82 Skrevet 4. februar 2018 #6084 Skrevet 4. februar 2018 Helt fantastisk, hun blir rørt av å fortelle om eksponeringen av makronene.
Stupine Skrevet 4. februar 2018 #6085 Skrevet 4. februar 2018 29 minutter siden, Lulu21 skrev: Jeg kaller ikke det der glipp, det der var flash! Jeg døde. Flaut Å herregud! Så det nå. Så mega flaut! Det blir bare trashy. Ingen stil og klasse på den dama der. 15
Kinder Skrevet 4. februar 2018 #6086 Skrevet 4. februar 2018 21 minutter siden, Sydenkupp skrev: Tidligere var hun og Hilton bestiser. Nå føler jeg at han gjør narr av henne på Snap hver eneste gang. Lurer på hva som skjedde der.. Ja, han viste ganske tydelig sin mening om henne i hver eneste snap hun var med på. Spørs hva AB syns selv om snappene i morgen tidlig, spesielt den der hun flasha puppen Får nesten bare håpe makronene ikke følger Espen på snap, jeg hadde i alle fall dævva av skam om min mamma hadde oppført seg sånn. 14
Helhvete Skrevet 4. februar 2018 #6087 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 4 minutter siden, Kinder said: Spørs hva AB syns selv om snappene i morgen tidlig Kropp er topp, selvfølgelig! Endret 4. februar 2018 av Helhvete 7
Hummingbird2 Skrevet 4. februar 2018 #6088 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 19 minutter siden, Kinder skrev: Ja, han viste ganske tydelig sin mening om henne i hver eneste snap hun var med på. Spørs hva AB syns selv om snappene i morgen tidlig, spesielt den der hun flasha puppen Får nesten bare håpe makronene ikke følger Espen på snap, jeg hadde i alle fall dævva av skam om min mamma hadde oppført seg sånn. Er det ikke han som har mobbing som kampsak? Håper AB er med på «spøken». Ellers er det ufint gjort, for meg ser det ut som han gjør narr av henne. Filmer side-boobs når hun ikke ser han gjør det. Puppeglippen er hun jo klar over at han filmer og ler med. Nå skal jeg prøve å si noe positivt, jeg syntes hun var fin i kveld. Pent sminket og hun kledde kjolen. Skal man først dra på denne sirkel-runkingen er det jo fint at man gjør en innsats og pynter seg. Ikke møter opp i one-piece (Marna) eller Swix-genser (Hilton). De prøver seg vel på en slags ironisk distanse. Men det funker ikke i denne settingen. Det ser bare ennå mer idiotisk ut! Endret 4. februar 2018 av Hummingbird2 23
Søtefløte Skrevet 4. februar 2018 #6089 Skrevet 4. februar 2018 Hun var fin i dag. Men den barnslige oppførselen hennes overskygget det. Flåsete ny-forelsket -oppførsel. Man kan klarer kanskje styre det i offentlighet? Synes kjæresten ligner en blanding av begge fedrene til makronene og trønderen, jeg 🙈 5
Lapper Skrevet 5. februar 2018 #6090 Skrevet 5. februar 2018 2 timer siden, amadine skrev: Puppeglipp på snappen til hilton. Så fint det blir for henne å se igjen dette i morgen i edru tilstand.. eller vil hun påstå at hun ikke drakk alkohol 12
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6091 Skrevet 5. februar 2018 Haha måtte inn å se til Hilton, og jada...der var det mer enn bare litt pupp.... lurer på om hun satt med puppen ute hele kvelden 10
neiognei Skrevet 5. februar 2018 #6092 Skrevet 5. februar 2018 "Og du, hva er galt med litt pupp?" Er svaret. Hehe. 5
Oktnxbye Skrevet 5. februar 2018 #6093 Skrevet 5. februar 2018 Det der var ikke en liten puppeglipp kan man si. Hun sier jo "ta av me da hihihi" så hun er fullstendig klar over hva som foregår. Hun går jo rett og slett inn for det. Flaut flaut flaut. 29
MarianneE Skrevet 5. februar 2018 #6094 Skrevet 5. februar 2018 Nå er årets fesjå aka Vixen over, så nå får vi se hvor lenge mor sjøl holder på schæærsten. Eller motsatt... 16
princesse Skrevet 5. februar 2018 #6095 Skrevet 5. februar 2018 Hun reklamerer for detox te. Noen etterlyser næringsinnholdet i teen. Jeg går på siden til de som selger dette å det står ingenting. Er det noen som vet? 2
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6096 Skrevet 5. februar 2018 29 minutter siden, princesse skrev: Hun reklamerer for detox te. Noen etterlyser næringsinnholdet i teen. Jeg går på siden til de som selger dette å det står ingenting. Er det noen som vet? Jeg aner ikke, men hvis de er litt våkne og trykker på linken til AB så ser de at det er et abbonement de sier ja til. Akkurat som det shai-greiene hun reklamerte for her litt tidligere. 8
princesse Skrevet 5. februar 2018 #6097 Skrevet 5. februar 2018 5 minutter siden, Trollmora skrev: Jeg aner ikke, men hvis de er litt våkne og trykker på linken til AB så ser de at det er et abbonement de sier ja til. Akkurat som det shai-greiene hun reklamerte for her litt tidligere. Se der ja. Gikk inn å så nå. Å jeg blir så irritert når disse bloggere lurer lesere på denne måten. Hun er ikke hakke bedre enn noen av de andre. Ikke gidder hun å svare lesere som etterlyser innholdet i teen. 8
Trollmora Skrevet 5. februar 2018 #6098 Skrevet 5. februar 2018 3 minutter siden, princesse skrev: Se der ja. Gikk inn å så nå. Å jeg blir så irritert når disse bloggere lurer lesere på denne måten. Hun er ikke hakke bedre enn noen av de andre. Ikke gidder hun å svare lesere som etterlyser innholdet i teen. Nemlig. Og om en tar et kjapt google-søk på disse abb så har folk svare strev med å få avsluttet det, og får inkassoer I hytt og pine. Håper folk er våkne! 12
Lapper Skrevet 5. februar 2018 #6099 Skrevet 5. februar 2018 15 minutter siden, Trollmora skrev: Nemlig. Og om en tar et kjapt google-søk på disse abb så har folk svare strev med å få avsluttet det, og får inkassoer I hytt og pine. Håper folk er våkne! Ab er så opptatt av å hjelpe de som Har det vanskelig.. å desverre så er det kanskje mange som har det tøft økonomisk som sier ja til ting som ved første øyekast er gratis. 4
Norabora Skrevet 5. februar 2018 #6100 Skrevet 5. februar 2018 Jeg får ikke opp noe når jeg søker opp Espen hilton på snap😳 1
Fremhevede innlegg