Lapper Skrevet 4. februar 2018 #6021 Skrevet 4. februar 2018 57 minutter siden, Sorbus skrev: Sofie Elise har fått pepper i to år nå for at hun ikke har innrømmet å ha operert rumpa si. Hvis Anne Brith opererer øyelokkene og er ærlig om det burde hun få ros. Eller er det ulik standard for ulike bloggere? Som @Malum skrev så er det mange som trenger en slik operasjon og jeg synes faktisk at å følge en slik prosess er langt mer allmennyttig enn det meste annet som kommer fra den kanten. Er det helsemessige årsaker så synes jeg det er ok. Å skal hun fremme dette på bloggen så burde hun presisere dette. Jeg synes ikke bloggere som fremmer kosmetiske inngrep skal skrive om dette 1
Lapper Skrevet 4. februar 2018 #6022 Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, Sølvia skrev: Har AB skrevet at hun skal operere øyenlokkene. Eller er det dette hun mener med at alt skal bli krystallklart? Hun vurdere dette fordi hun har så mye hodepine pga øyelokkene. Hennes mor har gjort det samme
Papirfly Skrevet 4. februar 2018 #6023 Skrevet 4. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Gjest orfeus Skrevet 4. februar 2018 #6024 Skrevet 4. februar 2018 9 minutter siden, Lapper skrev: Hun vurdere dette fordi hun har så mye hodepine pga øyelokkene. Hennes mor har gjort det samme Som den skeptikeren jeg er, tenker jeg straks på alle bloggerne som hevder de tar botox mot «migrene» ...
kvinneguide Skrevet 4. februar 2018 #6025 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 1 time siden, Christiane_W skrev: Hun gnåler fortsatt om dette matbudsjettet på 1000 kr i uka, ja...🙄 Denne ukas innlegg er krydret med bilde av da hun var på forsiden på VG med dette 1/7-2016. Tror hun at et bilde av en halvannet år gammel utgave av VG (og at saken i følge AB var så populær at den lå på forsiden på VG nett i 20 uker) gjør det mer realistisk og at folk dermed slutter å stille spørsmål ved det? At folk slutter å påpeke at "gratisvarene" i fryser, skap og skuffer også har kostet penger og dermed burde regnes med i budsjettet? Og at det at makronene kjøper lunch på skolen for egne penger også teller inn på budsjettet, siden de ikke trenger matpakke hjemmefra de dagene? Jeg lurer fortsatt på om denne 1000-lappen inkluderer kun mat, eller om den også inkluderer husholdningsartikler som såpe, toalettpapir etc. En uke skrev hun at de brukte ca en 100-lapp i uka på sånt, uka etter presiserte hun at 1000-lappen var kun på mat og at alt annet kom utenom. I denne ukas innlegg deler hun sine beste tips og et av dem er å kjøpe toalettpapir når det er på tilbud, siden man sparer mye på det og dermed kan man unne seg bedre middag. Det er forskjell på 1000 kr kun på mat og å ha et husholdningsbudsjett på 1000 kr i uka og her synes jeg AB er en smule uklar og vinglete. Jeg kan gi henne en meny som er sikkert 300 i uka. Mandag: posetomatsuppe med makaroni Tirsdag: Risgrøt Onsdag: posefiskesuppe med fiskepudding Torsdag: Nudler Fredag: Pannekaker Lørdag: stekt ris Søndag: Poteter, frossen grønnsaksblanding og linser Kun vann som drikke. Periodisk faste så hopper man over frokosten. Lunch kjøpes på skole/jobb. Barna kan overnatte hos venner lørdag til søndag så får de sikkert godteri og snacks der. Havregrøt på vann til kvelds Endret 4. februar 2018 av kvinneguide 30
Malum Skrevet 4. februar 2018 #6026 Skrevet 4. februar 2018 9 minutter siden, kvinneguide skrev: Jeg kan gi henne en meny som er sikkert 300 i uka. Mandag: posetomatsuppe med makaroni Tirsdag: Risgrøt Onsdag: posefiskesuppe med fiskepudding Torsdag: Nudler Fredag: Pannekaker Lørdag: stekt ris Søndag: Poteter, frossen grønnsaksblanding og linser Kun vann som drikke. Periodisk faste så hopper man over frokosten. Lunch kjøpes på skole/jobb. Barna kan overnatte hos venner lørdag til søndag så får de sikkert godteri og snacks der. Havregrøt på vann til kvelds . 3
Oktnxbye Skrevet 4. februar 2018 #6027 Skrevet 4. februar 2018 15 minutter siden, orfeus skrev: Som den skeptikeren jeg er, tenker jeg straks på alle bloggerne som hevder de tar botox mot «migrene» ... Det er mistenksomt mange botoxfylte bloggere med migrene.. 🙄 5
Gjest chiki Skrevet 4. februar 2018 #6028 Skrevet 4. februar 2018 1-2 dl havregrynsgrøt er mer enn nok per person til frokost og kvelds? Er ikke det lite? Eller spiser barna mine ekstremt mye!? Mine barn er 1-3-8 år og spiser mer enn hennes som tydligvis trener ekstremt mye i tillegg
pøbelsara Skrevet 4. februar 2018 #6029 Skrevet 4. februar 2018 HUn skal ha for at hun aldri gir seg. Enda et innlegg om mat for 1000/ uke. Jeg fatter ikke hvorfor hun insisterer på å hevde at de lever på det budsjettet. Hvor er bruken? grønnsakene? Mellommåltidene? Lunsjene i helgene? Kveldskosen? Mellommåltidet før timevis med trening? Jeg mistenker at dette r bare for å få klikk og debatt - og at hele greia bare er løgn. Hun kan ikke for hvor mene at de får så lite mat/spiser så lite, 20
Gjest Sorbus Skrevet 4. februar 2018 #6030 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 6 timer siden, orfeus skrev: SE har delt alt for mye (?) om sine operasjoner som det er, så om hun ikke sier noe om rumpeproteser og talløse justeringer ellers, blir det jo litt rart. Det balanserer ikke, blir ingen logikk i å fortelle alt for mye om alt det andre og så plutselig ikke si noe - og i tillegg lyve om det (rumpen er trent). Jeg er redd AB nå er på vei inn i bloggerboblen for fullt, med justeringer av både det ene og det andre. Det skal litt til å kunne matche en mer enn ti år yngre kjæreste (?). At hun åpent skriver om dette med øyelokkene, tror jeg er sponsorfisking ... Man blir litt kynisk etter å ha sett hvordan noen bloggere utvikler seg 5 timer siden, Lapper skrev: Er det helsemessige årsaker så synes jeg det er ok. Å skal hun fremme dette på bloggen så burde hun presisere dette. Jeg synes ikke bloggere som fremmer kosmetiske inngrep skal skrive om dette Men dere har sikkert rett, hun er fryktelig utseendefiksert og med en ung kjekkas som kjæreste (bare han får ut fingeren og får "spurt henne") så er hun sikkert veldig selvbevisst på rynkene sine. Uansett, hvis hun tar operasjonen blir det feil åkke som. Hvis hun forteller det påvirker hun leserne negativt mht kroppsbilde, hvis hun ikke sier noe blir det en haug av spekulasjoner og kritikk for at hun ikke innrømmer det. Sier hun at det var av helsemessige årsaker kommer ingen andre enn AB-blodfans til å tro på det. Forskjellen på Sofie og Anne Brith er at følgerskarer til den første stort sett er lettpåvirkelige barn og unge, mens AB sine følgere er voksne damer samt alle som er interessert i togkrasj. Innlegget er ryddet for omtale av kropp. Endret 4. februar 2018 av Sorbus
Jenki Skrevet 4. februar 2018 #6031 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, chiki skrev: 1-2 dl havregrynsgrøt er mer enn nok per person til frokost og kvelds? Er ikke det lite? Eller spiser barna mine ekstremt mye!? Mine barn er 1-3-8 år og spiser mer enn hennes som tydligvis trener ekstremt mye i tillegg Jeg bruker 1,5 dl havregryn til frokostgrøten min, men da har jeg i tillegg et revet eple, 7-8 valnøtter og en god klatt med smør oppi. Det holder meg mett frem til lunch (og jeg går for å være litt storspist) 1
Oppland Skrevet 4. februar 2018 #6032 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, chiki skrev: 1-2 dl havregrynsgrøt er mer enn nok per person til frokost og kvelds? Er ikke det lite? Eller spiser barna mine ekstremt mye!? Mine barn er 1-3-8 år og spiser mer enn hennes som tydligvis trener ekstremt mye i tillegg Jeg kan ikke forstå at det kan stemme at 4 delvis 5 kan spise så lite som hun skriver. Jeg har to barn som går på skole og trener flere dager i uka. Vi klarer oss ikke på det matbudsjettet, vi fråtser ikke, men spiser vanlig, sunn, mat. 6
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #6033 Skrevet 4. februar 2018 4 timer siden, orfeus skrev: Som den skeptikeren jeg er, tenker jeg straks på alle bloggerne som hevder de tar botox mot «migrene» ... Jeg tar botox mot migrene, det har utrolig god effekt. Det det ikke har effekt på er rynker da det blir satt på plasser som ikke er naturlig for å fjerne rynker. Eneste rynken som forsvinner er sinnarynken så de bloggere som er stiv i masken og sier at det er pga botox mot migrene; de lyger så de tror det selv. 18
Gjest chiki Skrevet 4. februar 2018 #6034 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Jenki skrev: Jeg bruker 1,5 dl havregryn til frokostgrøten min, men da har jeg i tillegg et revet eple, 7-8 valnøtter og en god klatt med smør oppi. Det holder meg mett frem til lunch (og jeg går for å være litt storspist) 1,5 dl havregryn ja. hun skriver at 1-2 dl havregrynsgrøt er nok per person. Om hun har skrevet feil og mener havregryn er det jo en annen sak:)
Gjest chiki Skrevet 4. februar 2018 #6035 Skrevet 4. februar 2018 14 minutter siden, Piggi skrev: Jeg tar botox mot migrene, det har utrolig god effekt. Det det ikke har effekt på er rynker da det blir satt på plasser som ikke er naturlig for å fjerne rynker. Eneste rynken som forsvinner er sinnarynken så de bloggere som er stiv i masken og sier at det er pga botox mot migrene; de lyger så de tror det selv. Moren min tar botox mot migrene. Legen setter restene når hun er ferdig setter de på kosmetiske plasser😂
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #6036 Skrevet 4. februar 2018 8 minutter siden, chiki skrev: Moren min tar botox mot migrene. Legen setter restene når hun er ferdig setter de på kosmetiske plasser😂 Er ingen rester igjen når jeg er ferdig desverre😂😂(eller heldigvis kanskje😉) 2
Papirfly Skrevet 4. februar 2018 #6037 Skrevet 4. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Perle Skrevet 4. februar 2018 #6038 Skrevet 4. februar 2018 8 timer siden, BlomsterMaja skrev: Aner ikke hvor mange menn de eldste makronene har blitt presentert for i tiden mellom skilsmissen fra deres far og frem til hun møtte minstemann sin pappa, men har nå iallfall vært minst en ny mann tilsvarende antall år den yngste er: 1) Minstemann er 5 år, og såvidt jeg har kommet frem til så var hans far i alle makronenes liv i hvertfall til minstemakronen var 1 år (og muligens litt til?). 2) Etter det har det vært Mr.Right ( trønderen som hun planla bryllup med) 3) J (som hun var på sydenferie med) 4) Svensken (ble også offentlig på Facebook) 5) og nå denne Pizzanissen. Husker jeg feil eller var det også en annen mellom trønderen og J? Altså 6 menn de siste 5 årene? Tror det var en politimann inni der et sted, samt en eller annen hun bada naken med i Glomm. Dama er virkelig mannegal. Greit nok det, men hadde det ikke vørt bedre å prioritert samvær og aktiviteter med minstemann?!? 1 time siden, chiki skrev: Moren min tar botox mot migrene. Legen setter restene når hun er ferdig setter de på kosmetiske plasser😂 Snille mannen 😃👍🏻 11
Perle Skrevet 4. februar 2018 #6039 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 21 timer siden, Max Potente skrev: Jeg klarer ikke å ta noe av det i bloggen seriøst mer. Det er som om hun følger et eller annet romantisk manus og de har plassert feil person i hovedrollen. Ingenting virker ekte etter at jeg leste den avisartikkelen der hun beskriver hvor kontrollert og gjennom-manipulert alt er. Tekstene er tydelig skrevet for å "samle rundt leirbålet" og treffe rett i brystet på folk, som dette: 'Du Ja, akkurat du, ja Du sitter der med tankene dine, du Nært og sårt Men så noe magisk, men kan ikke dele nå' Enig. Dette er bare spill for galleriet alt sammen. Nøye planlagt og kalkulert. At folk lar seg lure er for meg et mysterium. Benytter anledningen til nok engang å poste denne lenken: https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 Endret 4. februar 2018 av Perle 3
Gjest Vilunich Skrevet 4. februar 2018 #6040 Skrevet 4. februar 2018 I VG stod det i alle fall «bloggeren AB og den nye kjæresten» https://www.minmote.no/#!/artikkel/24250653/kristin-gjelsvik-om-bloggbraaket-trenger-motstemmer-til-galskapen
Fremhevede innlegg