Chrisssi Skrevet 3. februar 2018 #5981 Skrevet 3. februar 2018 Dette blir rarere og rarere, men mor godhjerta må ha noe vi andre ikke ser. Gleder meg til å se henne sveve rundt i nykjolen, med naken rygg og lovehandles, uten undertøy, og vise fram loverboyen på Vitsen. Influencere er merkelige skapninger, og mor sjøl tar kaka. Jeg tror ikke jeg ville ha følt meg helt vel om jeg var 10-20 år eldre enn absolutt alle andre. 29
Stjernekikkeren Skrevet 3. februar 2018 #5982 Skrevet 3. februar 2018 10 timer siden, Kinder skrev: Beste kommentaren jeg har lest på lenge Haha godt jeg kunne bidra 😁 9 timer siden, Rosalie skrev: Var det jeg mistenkte. Veldig bra jeg ikke er blogger, altså, for da hadde jeg nok rett og slett blitt så utbrent av det helt ekstreme tempoet at jeg hadde endt opp som ufør rimelig kjapt. Ja, der hadde du måtte ta en eller to feriehelger og turer rett ofte for å holde ut en sånn hverdag. 9 timer siden, gjestgitt skrev: Tror nesten jeg lo på meg et brokk av denne kommentaren 😂 Rosabloggere er virkelig hverdagshelter med sine umenneskelige arbeidsmengder Ja føler du bare ikke at du får lyst til å presse deg det lille ekstra og ta den frisørtimen du har utsatt så altfor lenge i en alt slitsom hverdag 😁 13
Oppland Skrevet 3. februar 2018 #5983 Skrevet 3. februar 2018 Jeg leste siste innlegget Anne Brith. Deler av innlegget var så klissklass så jeg kjente kvalmen komme. Hjelpe meg slik hun ordlegger seg om den nye kjæresten (eller var hun ikke usikker på hva de var). 9
Gjest Gia_ Skrevet 3. februar 2018 #5984 Skrevet 3. februar 2018 Biter meg merke i at de ikke er kjærester enda, men han har allerede truffet barna hennes og de sitter å ser på hus og biler sammen 🤷🏼♀️ Tror han er hakket voksnere enn henne mentalt hvis hun fortsatt sitter å venter på lappen med det store spørsmålet hvor hun skal krysse enten ja eller nei for hva hun vil.
Kinder Skrevet 3. februar 2018 #5985 Skrevet 3. februar 2018 3 minutter siden, Oppland skrev: Jeg leste siste innlegget Anne Brith. Deler av innlegget var så klissklass så jeg kjente kvalmen komme. Hjelpe meg slik hun ordlegger seg om den nye kjæresten (eller var hun ikke usikker på hva de var). Han ligger over, knytter bånd med barna, skal flytte inn til dem når de får seg hus og hun gir uttrykk av at hun vurderer å gi han badestamp til hytta som bursdagsgave. Og det ser jammen ut som om at hun ikke har skaffet han og resten av barna noen sponsa klær også. Men de er ikke kjærester. 24
Papirfly Skrevet 3. februar 2018 #5986 Skrevet 3. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Papirfly, mod.
Rosalie Skrevet 3. februar 2018 #5987 Skrevet 3. februar 2018 Ser ut som a mor har gått seg bort i et labyrintisk sammensurium av Fifty Shades og Calendar Girl på vei inn i overgangsalderen, gitt. 33
Stjernekikkeren Skrevet 3. februar 2018 #5988 Skrevet 3. februar 2018 Ingen som har en imgur av drømmeprinsen, er så nysgjerrig, men nekter å gi dama klikk.
Lapper Skrevet 3. februar 2018 #5989 Skrevet 3. februar 2018 1 time siden, Kinder skrev: Han ligger over, knytter bånd med barna, skal flytte inn til dem når de får seg hus og hun gir uttrykk av at hun vurderer å gi han badestamp til hytta som bursdagsgave. Og det ser jammen ut som om at hun ikke har skaffet han og resten av barna noen sponsa klær også. Men de er ikke kjærester. Derfor håper jeg dette holder.. om det blir slutt om kort tid så er det barna det går uover. Så klart skal hun få ha en mann/kjæreste men hvorfor må ting gå så raskt? Vært sammen i 3-4 mnd å de ser allerede på hus. 3
Juliannaos Skrevet 3. februar 2018 #5990 Skrevet 3. februar 2018 (endret) Orker ikke å skrive noen kommentar til henne pga dette, fordi hun spinner alltid svarene på sin måte. For noen blogginnlegg siden så nevner hun (uten å merke som reklame) at guttene hennes fikk noen penger til jul, derfor brukte hun disse på å handle på Superdry. Beklager også for at hun rotet fælt i butikken. Vips, noen innlegg senere så er er det merket innlegg hvor gutta i familien er kledd opp; gjett hvem som er annonsør .. Superdry. Slikt renkespill gjør meg grundig irritert!! Endret 3. februar 2018 av Juliannaos Endret SPONSET navn 25
MissCortado Skrevet 3. februar 2018 #5991 Skrevet 3. februar 2018 Hun liker ikke gå rød løper, men er såpass fokusert på det at en eventuell kjæreste iallfall må like det livet. Koketteri heter det hun driver med. 17
Kinder Skrevet 3. februar 2018 #5992 Skrevet 3. februar 2018 26 minutter siden, Juliannaos skrev: Orker ikke å skrive noen kommentar til henne pga dette, fordi hun spinner alltid svarene på sin måte. For noen blogginnlegg siden så nevner hun (uten å merke som reklame) at guttene hennes fikk noen penger til jul, derfor brukte hun disse på å handle på Super Dry. Beklager også for at hun rotet fælt i butikken. Vips, noen innlegg senere så er er det merket innlegg hvor gutta i familien er kledd opp; gjett hvem som er annonsør .. Super Dry. Slikt renkespill gjør meg grundig irritert!! Ja, jeg stusset over det blogginnlegget, fordi måten hun omtalte Superdry på var så positiv at jeg tenkte at det måtte være reklame. Men samtidig fikk jeg inntrykk av at hun var der og handlet for pengene guttene hennes fikk til jul, for det var jo det hun skrev, og da tenkte jeg at det kanskje ikke var reklame likevel. Men det viste det seg jo nå at det var likevel. Hun har forresten lagt ut et innlegg om reklame. I helgen skal hun merke alle innlegg som reklame, for å være på den trygge siden, fordi hun syns den reklameregelen er så vanskelig å forstå. Jeg fatter ikke at det skal være så utrolig vanskelig for så mange bloggere å skjønne den ene reglen der! Jeg skjønner den jeg, selv om jeg ikke er blogger engang. Enda godt bloggere ikke har så veldig mange regler å forholde seg til på sin arbeidsplass, for det kunne gått riktig ille. 23
Hummingbird2 Skrevet 3. februar 2018 #5993 Skrevet 3. februar 2018 Regner med at vi får se Anne-Briths nye loverboy på neste sesong av «Bloggerne»... De filmer vel ennå. 9
princesse Skrevet 3. februar 2018 #5994 Skrevet 3. februar 2018 (endret) 45 minutter siden, Juliannaos skrev: Orker ikke å skrive noen kommentar til henne pga dette, fordi hun spinner alltid svarene på sin måte. For noen blogginnlegg siden så nevner hun (uten å merke som reklame) at guttene hennes fikk noen penger til jul, derfor brukte hun disse på å handle på Super Dry. Beklager også for at hun rotet fælt i butikken. Vips, noen innlegg senere så er er det merket innlegg hvor gutta i familien er kledd opp; gjett hvem som er annonsør .. Super Dry. Slikt renkespill gjør meg grundig irritert!! Tar vel ikke lang tid før det kommer reklame/spons på badestamp. Vedder 100 kr.😃 Endret 3. februar 2018 av princesse 11
princesse Skrevet 3. februar 2018 #5995 Skrevet 3. februar 2018 9 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Regner med at vi får se Anne-Briths nye loverboy på neste sesong av «Bloggerne»... De filmer vel ennå. Hun har vel skrevet at en av gangene de var ute å spiste er med på bloggerene 4
kvinneguide Skrevet 3. februar 2018 #5996 Skrevet 3. februar 2018 16 minutter siden, Kinder skrev: Ja, jeg stusset over det blogginnlegget, fordi måten hun omtalte Superdry på var så positiv at jeg tenkte at det måtte være reklame. Men samtidig fikk jeg inntrykk av at hun var der og handlet for pengene guttene hennes fikk til jul, for det var jo det hun skrev, og da tenkte jeg at det kanskje ikke var reklame likevel. Men det viste det seg jo nå at det var likevel. Hun har forresten lagt ut et innlegg om reklame. I helgen skal hun merke alle innlegg som reklame, for å være på den trygge siden, fordi hun syns den reklameregelen er så vanskelig å forstå. Jeg fatter ikke at det skal være så utrolig vanskelig for så mange bloggere å skjønne den ene reglen der! Jeg skjønner den jeg, selv om jeg ikke er blogger engang. Enda godt bloggere ikke har så veldig mange regler å forholde seg til på sin arbeidsplass, for det kunne gått riktig ille. Hun sier at hun skal bli enda mer påpasselig med å merke reklame, så for å være på sikre siden kommer hun til å overdrive merkingen. Da stemmer det sikkert at hun har betalt for de klærne, men hvorfor er det så om å gjøre å fortelle hvilket merke hun kjøper og hvor kult guttene hennes synes det er? Vi kan selv se reklamen på de svære merkenavntrykkene på gensrene. 6
princesse Skrevet 3. februar 2018 #5997 Skrevet 3. februar 2018 3 minutter siden, kvinneguide skrev: Hun sier at hun skal bli enda mer påpasselig med å merke reklame, så for å være på sikre siden kommer hun til å overdrive merkingen. Da stemmer det sikkert at hun har betalt for de klærne, men hvorfor er det så om å gjøre å fortelle hvilket merke hun kjøper og hvor kult guttene hennes synes det er? Vi kan selv se reklamen på de svære merkenavntrykkene på gensrene. Tror ikke hun har betalt 5 øre for det tøyet 12
Papirfly Skrevet 3. februar 2018 #5998 Skrevet 3. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Christiane_W Skrevet 3. februar 2018 #5999 Skrevet 3. februar 2018 Dama er bare helt latterlig! I innlegget "Vixen ready ❤︎" er det et nærbilde av en veldig forlovelsesring-aktig ring på venstre ringfinger og i kommentarfeltet er det noen som mener hun kun har lagt ut det bildet for å få kommentarer (skape spekulasjoner). Neida, AB har fått den i julegave av foreldrene sine og glemte bare å skrive det. Hun er jo så travel og blogger fra parkeringsplassen ved Telenor Arena, så takk til den observante leseren som påpekte det. Innlegget redigeres så det kommer med.🙄 19
Gjest Galaxy X Skrevet 3. februar 2018 #6000 Skrevet 3. februar 2018 Jeg og min familie er kanskje de spesielle, men er det ikke fryktelig merkelig å gi en sånn ring i julegave til datteren i 40årene?
Fremhevede innlegg