Lapper Skrevet 2. februar 2018 #5961 Skrevet 2. februar 2018 (endret) Hun har akkurat underskrevet en fet kontrakt i dag som gir henne og makronene uante muligheter. Nå håper jeg bare ikke den kontrakten innebærer masse eksponering av de små. Endret 2. februar 2018 av Lapper 7
kvinneguide Skrevet 2. februar 2018 #5963 Skrevet 2. februar 2018 Har jobbet sykt hardt i dag. Vært hos frisør OG hentet en pakke fra Zalando! Og har blåst opp en luftmadrass i stua, eller nei det var forrige uke det, jaja ihvertfall... 18
Rosalie Skrevet 2. februar 2018 #5964 Skrevet 2. februar 2018 Høh. Jeg er arbeidsledig for tiden. Så dagen har gått med til å søke jobber, helgevask, frisørtime, en tur til byen for å kjøpe en bursdagsgave og kafe med venninne. Kan ikke påstå at jeg føler at jeg har gjort et dagsverk, altså. 12
Christiane_W Skrevet 2. februar 2018 #5965 Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, pelikanen skrev: Nå gir jeg meg enda over. 😂😂😂Noen som kan linke til bloggen eller nettsiden til Samanta Fox, som hun hadde på 80 tallet? Så dumme uttalelser kan ikke en 40 åring komme med. Samanta Fox kom i bladet Det Nye,og et popblad.Mine lommepenger strakk ikke til de bladene. Gutta kjøpte posters på bokhandelen. Vel, hun berget helgen for meg med denne uttalelsen.Dagens blonde.😂😂😂 Nettopp. Jeg husker godt da jeg gikk på ungdomsskolen på 90-tallet og skrapte sammen penger til Topp og noen ganger Det Nye. Plakatene på rommet mitt kom enten fra Topp, eller den lokale platesjappa om jeg hadde råd. Vi kjøpte Baywatch tyggis (mener den kosta 1 kr) og sparte på klistremerkene som fulgte med (som var nummererte og jeg husker hyppig byttevirksomhet og at noen var sjelden og "vanskelige" å få tak i) - var det datidens Pokemon kort tro?🤣 Vi hadde verken PC, internett eller mobiltelefon og sosiale medier fantes ikke. Dagens tenåringer vokser opp i et veldig annerledes samfunn og det fremstår for meg som veldig naivt og ignorant å sammenligne toppbloggerne med 80 (og 90)-tallets idoler. 22
Gjest Max Potente Skrevet 2. februar 2018 #5966 Skrevet 2. februar 2018 38 minutter siden, Christiane_W said: Nettopp. Jeg husker godt da jeg gikk på ungdomsskolen på 90-tallet og skrapte sammen penger til Topp og noen ganger Det Nye. Plakatene på rommet mitt kom enten fra Topp, eller den lokale platesjappa om jeg hadde råd. Vi kjøpte Baywatch tyggis (mener den kosta 1 kr) og sparte på klistremerkene som fulgte med (som var nummererte og jeg husker hyppig byttevirksomhet og at noen var sjelden og "vanskelige" å få tak i) - var det datidens Pokemon kort tro?🤣 Vi hadde verken PC, internett eller mobiltelefon og sosiale medier fantes ikke. Dagens tenåringer vokser opp i et veldig annerledes samfunn og det fremstår for meg som veldig naivt og ignorant å sammenligne toppbloggerne med 80 (og 90)-tallets idoler. Og det spesielt med tanke på at dette er fulltidsjobben hennes og at hennes mindreårige barn ofte figurerer i alle sosiale medier. Det er bekymringsverdig hvor naiv hun fremstiller seg som.
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 3. februar 2018 Populært innlegg #5967 Skrevet 3. februar 2018 3 timer siden, Rosalie skrev: Høh. Jeg er arbeidsledig for tiden. Så dagen har gått med til å søke jobber, helgevask, frisørtime, en tur til byen for å kjøpe en bursdagsgave og kafe med venninne. Kan ikke påstå at jeg føler at jeg har gjort et dagsverk, altså. Målt i bloggerskala er du nå overarbeidet og møtte veggen et sted mellom helgevask og frisørtime. 62
mikrobe Skrevet 3. februar 2018 #5968 Skrevet 3. februar 2018 9 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Målt i bloggerskala er du nå overarbeidet og møtte veggen et sted mellom helgevask og frisørtime. 10
Kinder Skrevet 3. februar 2018 #5969 Skrevet 3. februar 2018 10 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Målt i bloggerskala er du nå overarbeidet og møtte veggen et sted mellom helgevask og frisørtime. Beste kommentaren jeg har lest på lenge 14
Rosalie Skrevet 3. februar 2018 #5970 Skrevet 3. februar 2018 12 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Målt i bloggerskala er du nå overarbeidet og møtte veggen et sted mellom helgevask og frisørtime. Var det jeg mistenkte. Veldig bra jeg ikke er blogger, altså, for da hadde jeg nok rett og slett blitt så utbrent av det helt ekstreme tempoet at jeg hadde endt opp som ufør rimelig kjapt. 13
gjestgitt Skrevet 3. februar 2018 #5971 Skrevet 3. februar 2018 (endret) 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Målt i bloggerskala er du nå overarbeidet og møtte veggen et sted mellom helgevask og frisørtime. Tror nesten jeg lo på meg et brokk av denne kommentaren 😂 Rosabloggere er virkelig hverdagshelter med sine umenneskelige arbeidsmengder Endret 3. februar 2018 av gjestgitt 16
Stupine Skrevet 3. februar 2018 #5972 Skrevet 3. februar 2018 7 timer siden, Rosalie skrev: Har aldri syntes synd på henne. Hun var godt voksen da hun gikk fra bakeblogg til å selge både eget og hennes nærmestes privatliv til høystbydende. Det er også utrolig patetisk med godt voksne som prøver å være in with the kidz, slik hun holder på for tiden. Syntes pittelitt synd på henne da hun poserte sammen med loverboyen første gang. 5
Rosalie Skrevet 3. februar 2018 #5973 Skrevet 3. februar 2018 52 minutter siden, Stupine skrev: Syntes pittelitt synd på henne da hun poserte sammen med loverboyen første gang. Igjen - godt voksen dame. 8
Mrs O'Donell Skrevet 3. februar 2018 #5974 Skrevet 3. februar 2018 Kanskje ny-kjæresten skal være hennes 'pluss en' på Vixen. Det kan jo være nyttig for en såkalt influencer uten så mange å influere... 13
MissCortado Skrevet 3. februar 2018 #5975 Skrevet 3. februar 2018 Jeg trenger forsåvidt ikke forstå dette forholdet hennes, men det fremstår virkelig som i overkant spesielt og overfladisk. Er ikke kjæresten enda, for han har ikke spurt. Men joda, klart han skal flytte inn med dem i det nye huset. (Skal han flytte fra Bærum til Sørumsand altså? Det blir overgang.) Nå ser de på bil. Regner med det er se på bil fordi bilen er fin, ikke fordi de skal kjøpe. Jeg tror jeg var mindre desperat da jeg var i drømmealderen som hun nå er mentalt. 27
Lapper Skrevet 3. februar 2018 #5976 Skrevet 3. februar 2018 21 minutter siden, MissCortado skrev: Jeg trenger forsåvidt ikke forstå dette forholdet hennes, men det fremstår virkelig som i overkant spesielt og overfladisk. Er ikke kjæresten enda, for han har ikke spurt. Men joda, klart han skal flytte inn med dem i det nye huset. (Skal han flytte fra Bærum til Sørumsand altså? Det blir overgang.) Nå ser de på bil. Regner med det er se på bil fordi bilen er fin, ikke fordi de skal kjøpe. Jeg tror jeg var mindre desperat da jeg var i drømmealderen som hun nå er mentalt. Det var jo ikke akkurat en normal familiebil hun så på.. Å hvordan gjør de det om de skal på tur? Hun,kjæresten og 4 stk avkom. Kjører 2 biler(sikkert noen som gjør dette) eller lar noen bli igjen hjemme.. 5
MissCortado Skrevet 3. februar 2018 #5977 Skrevet 3. februar 2018 21 minutter siden, Lapper skrev: Det var jo ikke akkurat en normal familiebil hun så på.. Å hvordan gjør de det om de skal på tur? Hun,kjæresten og 4 stk avkom. Kjører 2 biler(sikkert noen som gjør dette) eller lar noen bli igjen hjemme.. NB. Husk. Ikke kjæresten, han har ikke spurt. (Sorry drøvtygging rundt dette, men akkurat det er det mest morsomme av alt med henne for tiden synes jeg. Han har ikke spurt.) 27
Gjest orfeus Skrevet 3. februar 2018 #5978 Skrevet 3. februar 2018 Virker ikke dette kjæresteriet veldig påtatt? Skuespill?
Gjest formula Skrevet 3. februar 2018 #5979 Skrevet 3. februar 2018 Synes kommentarfeltet under "godhetsinnlegget" sier en del om AB som kræsjer fullstendig med hvor god, snill og uselvisk hun er. Først trekker hun fram janteloven, noe både bloggerne og tilhengerne deres elsker å ty til ved den minste antydning til kritikk: "I et land hvor janteloven står sterkt skal vi ikke skryte for mye av oss selv." Og som vanlig kommer hun trekkende med lesernes ip-adresser, noe som både er smakløst og framstår nærmest som en stadig gjentagende "trussel": " Men husk. Jeg ser IP adresser og mulig noen får ufortjent krasse tilbakemeldinger, men det kan ha med at ip adressen på en måte er "kjent" hos meg for å være krass." Ser hun ikke selv hvor selvmotsigende dette blir? Etter først ha fremstilt seg som godheten selv i blogginnlegget, avslører hun seg i kommentarfeltet som en litt sur og bitter kjerring som ikke tåler kritiske tilbakemeldinger.
Isola2 Skrevet 3. februar 2018 #5980 Skrevet 3. februar 2018 4 timer siden, Mrs O'Donell skrev: Kanskje ny-kjæresten skal være hennes 'pluss en' på Vixen. Det kan jo være nyttig for en såkalt influencer uten så mange å influere... Bare han ikke får influenca.. 18
Fremhevede innlegg