Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Helhvete skrev:

Skrev hun virket et innlegg om det å hjelpe andre og være et godt menneske uten å forvente noe tilbake, og hvor god hun er på det. Samtidig som hun virker utrolig butthurt for å ikke bli nominert til Vixen? :sprettoy: 

"Det ble ingen pris på meg. Men det betyr ingen ting. Jeg heier fremdeles. For kanskje noen av de som vant en pris var et menneske jeg hjalp underveis? Og da er jo prisen litt min også? Hvis jeg drar det veldig langt, i mitt lille hode."

Ingen pris, men det betyr ingenting. Men rart at hun ikke ble nominert siden hun har hjulpet mange, og siden hun faktisk er genuint er god og ser det gode i mennesker. Men ja, det betyr ingenting. Men prisen er jo litt hennes også, da. Hun har jo bakt kaker og vært god mot alle. Men det betyr ingenting. Null problem å ikke bli nominert, altså. Men rart.  :) 

Jepp hun skrev dett.. Å på snapchat sto det " FUCK VIXEN og swipe up"🤣

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Lapper skrev:

Jepp hun skrev dett.. Å på snapchat sto det " FUCK VIXEN og swipe up"🤣

Samtidig skriver hun dette: "Dette innlegget kommer nok aldri til å få særlig oppmerksomhet, da det ikke har en veldig stor WOW-overskrift"... 

• Liker 3
Gjest Vilunich
Skrevet

Ser mange gikk fem på, men den spørsmål og svar runden der var helt klart ironisk og litt spydig... tipper hun og LoverBoy satt sammen og svarte .. så kjente AB seg litt tøff 

Skrevet

AB bør ikke glemme at hun er akkurat så stor som fanskaren hennes vil ha henne til å være, så hun burde ikke leke tøff i trynet for mye. De er ikke udødelige de bloggerene, enda de visst tror det selv...

• Liker 10
Skrevet (endret)

Vedr. Selvskryt- innlegget. Man er IKKE en snill og god person som vender det andre kinn til når man:

-Legger skylda på avkom for det siste bruddet og etterpå legger ut et innlegg hvor hun røper seg ved å skrive om eksen som har vært utro? http://annebrith.blogg.no/1475774339_slik_fant_jeg_ut_at_h.html

- Legger ut kyniske og kalkulerte innlegg (med clickbait overskrifter) kun for å spille på folk følelser? Det innrømmer hun selv her:https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

-Sitter på Snap og hytter med pekefinger'n og skjeller ut leserne sine med moralprekner. Ja, man skjønner at det er rettet til «mobberne», men de er tross alt i et veldig lite fåtall.

-Med jevne mellomrom henger ut «stalkeren» sin med stalkerens personlige og private historie, og som legger ut informasjon slik at "stalkeren" kan kjennes igjen.

-Med jevne mellomrom legger ut sinna-innlegg hvor hun skjeller ut og håner folk som kommer med konstruktive tilbakemeldinger og skjærer alle over en kam og kaller de for mobbere.

-Skriver om et stakkars ensomt menneske som gruer seg til julaften, men som hun ikke gjør noenting for. http://annebrith.blogg.no/1510731322_hun_gruer_seg_til_jul.html (Da hadde det garantert vært nevnt på blogg i ettertid.)

-Legger ut den ene moralprekenen etter den andre og dømmer andre foreldre fordi de tar andre valg. «Hun oppdrar ikke tapere.»

Genuint snille og gode mennesker skryter ikke av at de er snille og gode! De gjør gode handlinger uten å skryte av det! De gjør gode handlinger fordi de selv har glede av det, og ikke fordi de forventer noe tilbake! Handlinger sier mer enn tusen ord. Så enkelt er det. Skremmende hvor utrolig lite selvinnsikt den dama har!

Endret av Stupine
Skrivefeil, skrivefeil.
  • Liker 37
Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av barn.

Hanne Mari, forumansvarlig

Skrevet
1 time siden, Stupine skrev:

Vedr. Selvskryt- innlegget. Man er IKKE en snill og god person som vender det andre kinn til når man:

-Legger skylda på avkom for det siste bruddet og etterpå legger ut et innlegg hvor hun røper seg ved å skrive om eksen som har vært utro? http://annebrith.blogg.no/1475774339_slik_fant_jeg_ut_at_h.html

- Legger ut kyniske og kalkulerte innlegg (med clickbait overskrifter) kun for å spille på folk følelser? Det innrømmer hun selv her:https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

-Sitter på Snap og hytter med pekefinger'n og skjeller ut leserne sine med moralprekner. Ja, man skjønner at det er rettet til «mobberne», men de er tross alt i et veldig lite fåtall.

-Med jevne mellomrom henger ut «stalkeren» sin med stalkerens personlige og private historie, og som legger ut informasjon slik at "stalkeren" kan kjennes igjen.

-Med jevne mellomrom legger ut sinna-innlegg hvor hun skjeller ut og håner folk som kommer med konstruktive tilbakemeldinger og skjærer alle over en kam og kaller de for mobbere.

-Skriver om et stakkars ensomt menneske som gruer seg til julaften, men som hun ikke gjør noenting for. http://annebrith.blogg.no/1510731322_hun_gruer_seg_til_jul.html (Da hadde det garantert vært nevnt på blogg i ettertid.)

-Legger ut den ene moralprekenen etter den andre og dømmer andre foreldre fordi de tar andre valg. «Hun oppdrar ikke tapere.»

Genuint snille og gode mennesker skryter ikke av at de er snille og gode! De gjør gode handlinger uten å skryte av det! De gjør gode handlinger fordi de selv har glede av det, og ikke fordi de forventer noe tilbake! Handlinger sier mer enn tusen ord. Så enkelt er det. Skremmende hvor utrolig lite selvinnsikt den dama har!

👏👏👏

• Liker 4
Skrevet (endret)

I kommentarfeltet til selvskrytinnlegget er det en som synes at AB har misforstått det hun kaller heksejakt og påpeker at mange av toppbloggerene har et usunt utseendefokus det er uungåelig at de unge blir påvirket av. At det handler om et oppgjør med en bransje som i stor grad fokuserer på det overfladiske, noe vedkommende mener er nødvendig.  

Anne Brith forsvarer det med at folk hadde Samantha Fox som idol på 80-tallet og ingen tok jo skade av det?:murvegg: Og kua har jo vært kalv, det må vi ikke glemme.  AB tror at mange som kritiserer bloggere ikke følger dem selv og avslutter med at det blir for lett å skylde på dem og media.  :fart2:    

Endret av Christiane_W
Rettet skrivefeil
  • Liker 20
Skrevet
15 minutter siden, Christiane_W skrev:

I kommentarfeltet til selvskrytinnlegget er det en som synes at AB har misforstått det hun kaller heksejakt og påpeker at mange av toppbloggerene har et usunt utseendefokus det er uungåelig at de unge blir påvirket av. At det handler om et oppgjør med en bransje som i stor grad fokuserer på det overfladiske, noe vedkommende mener er nødvendig.  

Anne Brith forsvarer det med at folk hadde Samantha Fox som idol på 80-tallet og ingen tok jo skade av det?:murvegg: Og kua har jo vært kalv, det må vi ikke glemme.  AB tror at mange som kritiserer bloggere ikke følger dem selv og avslutter med at det blir for lett å skylde på dem og media.  :fart2:    

Hun svarte ikke det ?? 🤣🤣🤣

• Liker 6
Skrevet

OMG. Når jeg trodde jeg hadde sett alt.

Og sånne BETALER noen for å selge produktene sine? Jez. :daane: 

• Liker 28
Gjest Max Potente
Skrevet

Dette måtte jeg se med egne øyne, men joda; dama utnevner omtrent seg selv som arvtakeren til Mor Theresa! Dette er det flaueste noensinne fra den kanten, og det sier ikke lite! 

Denne middelaldrende firebarnsmoren har nemlig lagd både kjeks og kaker til noen andre, men siden mottakerne av bakverket tydeligvis ikke skryter nok så gjør hun det likegodt selv! :ler:

Kom deg ned fra korset, tenker jeg,- vi trenger treverket! 

Skrevet
4 timer siden, knutedama skrev:

Ser hun er litt satt ut pga null nominasjoner på Vixen i år. Jeg tror nok hun hadde vunnet pris etter pris om Vixen hadde hatt kategorier som passet litt mer til hennes type blogg. F. eks årets eksponering, årets klikkhore, årets si A,  men ikke B, årets lage-innlegg-som-ikke-gir-mening, årets kommer aldri frem til poenget, årets 'skal si det snart' men sier det aldri, årets mest usannsynlige matbudsjett, årets prioriterer negler fremfor mat til barna, årets sugarmommy, årets dobbeltmoralske, årets pekefinger mot lesere, årets tåler ikke konstruktiv kritikk, årets alt for høye forventninger til barna, osv... 

Hun hadde fått sterk konkurranse i flere av disse, men hun hadde definitivt blitt nominert og vunnet flesteparten! 

Hun hadde nok gjort rent bord, ja!😂😂

• Liker 10
Skrevet (endret)
2 hours ago, Max Potente said:

Dette måtte jeg se med egne øyne, men joda; dama utnevner omtrent seg selv som arvtakeren til Mor Theresa! Dette er det flaueste noensinne fra den kanten, og det sier ikke lite! 

Denne middelaldrende firebarnsmoren har nemlig lagd både kjeks og kaker til noen andre, men siden mottakerne av bakverket tydeligvis ikke skryter nok så gjør hun det likegodt selv! :ler:

Kom deg ned fra korset, tenker jeg,- vi trenger treverket! 

Dama har tatt i bruk alle tilgjengelige midler for å komme inn i det gode selskap og tekkes toppbloggerne. Dessverre ler de nok narr av henne og bruker henne kun når de selv har nytte av det. Trist er det, men når man velger å menge selg med selvsentrerte, selvdiggende individer. Vel, dama er kanskje ikke så ulik, selvforherligendesom hun er.

Endret av filifjonka
  • Liker 15
Gjest pelikanen
Skrevet
52 minutter siden, Christiane_W skrev:

Hun skrev:

Fra kommentarfeltet til dette innlegget:

http://annebrith.blogg.no/1517558015_godhet_vinner_ingen_pris.html#comment

Nå gir jeg meg enda over. 😂😂😂Noen som kan linke til bloggen eller nettsiden til Samanta Fox, som hun hadde på 80 tallet? Så dumme uttalelser kan ikke en 40 åring komme med. Samanta Fox kom i bladet Det Nye,og et popblad.Mine lommepenger strakk ikke til de bladene. Gutta kjøpte posters på bokhandelen. Vel, hun berget helgen for meg med denne uttalelsen.Dagens blonde.😂😂😂

Gjest pelikanen
Skrevet
25 minutter siden, Moongirl skrev:

Hun hadde nok gjort rent bord, ja!😂😂

Ble hun satt ut,først i dag? Vet hun ikke hvorfor hun ikke er nominert? Da bør hun følge litt bedre med,hva wixen handler om. Det blir bare dummere uttalelser for hver dag...😂😂

Skrevet

Veeel, Jeg vet ikke hva AB har gjort for Silje Pedersen. Men jeg vet veldig godt hvem som gir AB råd om klær til enkelte anledninger. Og som låner henne vesker. Og som tilgir at AB ble "frastjålet" lånt veske under et fyllakalas....:kari:  kua skal ikke glemme at den har vært kalv, men AB glemmer gårdagen fortere en fortest om det er til hennes fordel. 

• Liker 17
Skrevet
7 timer siden, Stupine skrev:

Enig! 

Jeg har sluttet å synes synd på henne. Hadde hun vært en snill og god person som hadde evnen til å vende det andre kinnet til (Ref. selvskryt i siste innlegg), så hadde jeg kanskje syntes ørlite synd på henne, Nei, hun får fortsette å høste som hun sår! 

Har aldri syntes synd på henne. Hun var godt voksen da hun gikk fra bakeblogg til å selge både eget og hennes nærmestes privatliv til høystbydende. Det er også utrolig patetisk med godt voksne som prøver å være in with the kidz, slik hun holder på for tiden.

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...