Gjest pelikanen Skrevet 1. februar 2018 #5901 Skrevet 1. februar 2018 23 timer siden, Stupine skrev: Loverboyen som ikke visste hvem hun var. Ting som høres for godt ut til å være sant osv.. Har spurt flere menn, men de vet ikke hvem hun er.!
kvinneguide Skrevet 1. februar 2018 #5902 Skrevet 1. februar 2018 På 31.1.2018 den 16.04, Stupine skrev: Loverboyen som ikke visste hvem hun var. Ting som høres for godt ut til å være sant osv.. Lurer på om han det er tilfeldig om han også hadde en forkjærlighet for pastellfarger? Kanskje en av tingene de har til felles? Eller fikk han beskjed om å ta på noe pastellfarget når han kom på besøk? 16
kvinneguide Skrevet 1. februar 2018 #5903 Skrevet 1. februar 2018 Dater hun fortsatt andre eller, siden hun ikke vil definere dem som kjærester? 3
Trollmora Skrevet 1. februar 2018 #5904 Skrevet 1. februar 2018 10 minutter siden, kvinneguide skrev: Dater hun fortsatt andre eller, siden hun ikke vil definere dem som kjærester? Hun sparer nok på det innlegget til 15 februar og så får vi klint utover skjermen at han har spurt henne om å bli kjæresten hans. 13
kvinneguide Skrevet 1. februar 2018 #5905 Skrevet 1. februar 2018 2 minutter siden, Trollmora skrev: Hun sparer nok på det innlegget til 15 februar og så får vi klint utover skjermen at han har spurt henne om å bli kjæresten hans. Ja, det er åpenbart bare for å skape mystikk og bygge opp spenning rundt høydepunktene. En velskrevet tekst er gjerne spekket av innhold på få ord. Her er det motsatt, spekket av ord og lite innhold. 19
Gjest Senil Skrevet 1. februar 2018 #5906 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 10 minutter siden, Trollmora skrev: Hun sparer nok på det innlegget til 15 februar og så får vi klint utover skjermen at han har spurt henne om å bli kjæresten hans. Er bittelitt yngre enn AB og i vår alder spør man vel ikke om man er kjærster lengre? Har i så fall i over 10 år hatt en samboer, og aldri blitt spurt om vi er kjærster, tatt det som en selvfølge også før vi fant ut at det er like greit å dele hus siden vi bare brukte ett. Kanskje jeg er singel?😨 Endret 1. februar 2018 av Senil
kvinneguide Skrevet 1. februar 2018 #5907 Skrevet 1. februar 2018 2 minutter siden, Senil skrev: Er bittelitt yngre enn AB og i vår alder spør man vel ikke om man er kjærster lengre? Har i så fall i over 10 år hatt en samboer, og aldri blitt spurt om vi er kjærster, tatt det som en selvfølge også før vi fant ut at det er like greit å dele hus siden vi bare brukte ett. Kanskje jeg er singel?😨 Men har du lagt ut et blogginlegg med tittel: Er vi kjærester? Fniiiiis 14
Gjest Senil Skrevet 1. februar 2018 #5908 Skrevet 1. februar 2018 6 minutter siden, kvinneguide skrev: Men har du lagt ut et blogginlegg med tittel: Er vi kjærester? Fniiiiis Hadde det ikke vært for manko på dramagenet, så kunne det jo blitt litt av en blogg, "tafatt kvinne levd med mann i ti år, vet ikke om de er kjærster" ser for meg midtsiden i VG😂
Papirfly Skrevet 1. februar 2018 #5909 Skrevet 1. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Lapper Skrevet 1. februar 2018 #5910 Skrevet 1. februar 2018 Mye reklame for mentor Norge til at det ikke er sponset? Men det er vel bare en tjeneste som blir gjort for firma fordi de er så flinke. 4
Gjest pelikanen Skrevet 1. februar 2018 #5911 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, kvinneguide skrev: Men har du lagt ut et blogginlegg med tittel: Er vi kjærester? Fniiiiis Blir vel snart å rase rundt, for å finne brudekjole. Blir klipt sund rundt St.Hans tider.Tror min 14 åring hadde flyttet ut om jeg viste meg sånn på nett. Og har språk som en fjortis. Minner meg om dagbøker vi skrev i den alderen
knutedama Skrevet 1. februar 2018 #5912 Skrevet 1. februar 2018 Istedenfor å hyre inn noen til å hjelpe barna med lekser, hvorfor gjør ikke dama med 130 i IQ dette selv? Ser hun skiver at hun har en travel hverdag. Guuri så travelt hun hadde det idag altså. Eneste hun har gjort er å gå rundt og forstyrre undervisninga for å filme fra alle vinkler, og så file neglene sine da! 42
kvinneguide Skrevet 1. februar 2018 #5913 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 1 time siden, knutedama skrev: Istedenfor å hyre inn noen til å hjelpe barna med lekser, hvorfor gjør ikke dama med 130 i IQ dette selv? Ser hun skiver at hun har en travel hverdag. Guuri så travelt hun hadde det idag altså. Eneste hun har gjort er å gå rundt og forstyrre undervisninga for å filme fra alle vinkler, og så file neglene sine da! Jeg tror vel så mye på å gå frem som et forbilde. Hvorfor studerer hun ikke medisin eller juss? Hvis barna skal gå i mors fotspor og bli bloggere så trenger de nok ikke privatundervisning og toppkarakterer. Ikkeno press, neida, det er bare det at det du GJØR, betyr mer enn det du SIER. Endret 1. februar 2018 av kvinneguide 16
Gjest engangstilfelle Skrevet 1. februar 2018 #5914 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, Senil skrev: Er bittelitt yngre enn AB og i vår alder spør man vel ikke om man er kjærster lengre? Har i så fall i over 10 år hatt en samboer, og aldri blitt spurt om vi er kjærster, tatt det som en selvfølge også før vi fant ut at det er like greit å dele hus siden vi bare brukte ett. Kanskje jeg er singel?😨 Ha ha!! (Jeg ble litt svett selv, men min samboer kunne heldigvis forsikre meg om at jeg ikke er singel. Håper du fikk samme svar fra din. 🤞)
Nor Skrevet 1. februar 2018 #5915 Skrevet 1. februar 2018 Herregud dramadronninger...Darkroom ????! Leser dere Se og Hør? Hva med ungene til alle kjendiser som er avbildet. Kongebarna osv. Skjønner godt at Antonsen og Golden gjør narr av dere i programmet sitt 😂😂😂🙈🙈 1
Lapper Skrevet 1. februar 2018 #5916 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Norabora skrev: 4 minutter siden, Nor skrev: Herregud dramadronninger...Darkroom ????! Leser dere Se og Hør? Hva med ungene til alle kjendiser som er avbildet. Kongebarna osv. Skjønner godt at Antonsen og Golden gjør narr av dere i programmet sitt 😂😂😂🙈🙈 Gjør de narr av oss🤣 så bra de har noe å snakke om i programmet sitt Endret 1. februar 2018 av Lapper 12
neiognei Skrevet 1. februar 2018 #5917 Skrevet 1. februar 2018 10 minutter siden, Nor skrev: Herregud dramadronninger...Darkroom ????! Leser dere Se og Hør? Hva med ungene til alle kjendiser som er avbildet. Kongebarna osv. Skjønner godt at Antonsen og Golden gjør narr av dere i programmet sitt 😂😂😂🙈🙈 Men vet du alt om kongebarna? Gi meg ti fakta litt kjapt da? 21
Populært innlegg Stupine Skrevet 1. februar 2018 Populært innlegg #5918 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 35 minutter siden, Nor skrev: Herregud dramadronninger...Darkroom ????! Leser dere Se og Hør? Hva med ungene til alle kjendiser som er avbildet. Kongebarna osv. Skjønner godt at Antonsen og Golden gjør narr av dere i programmet sitt 😂😂😂🙈🙈 Må innrømme at jeg aldri har sett rommet til kongebarna. Jeg vet ikke hva de driver med på fritiden eller hvor jeg kan finne dem da. Jeg vet ikke hvordan de gjør det på skolen. Jeg vet ikke hva slags karakterer de får. Jeg vet ikke hva de får til frokost, lunsj, middag og kvelds. Jeg vet ikke hva de får med seg av mat på prøver på skolen. Jeg vet ikke når de har grått og vært lei seg. Jeg vet ikke hvilke nye antrekk og annet utstyr de har fått. Jeg vet ikke hva de ønsker seg av materielle ting. Jeg vet ikke noe om deres drømmer, tanker eller håp for framtiden. Jeg vet ikke hvor de skal på ferier i år. Jeg vet ikke hva de gjorde i går og skal i morgen. Jeg vet ikke hva de har på seg (på vei til) skolen. Svært lite jeg vet om dem! Endret 1. februar 2018 av Stupine Skrivefeil 102
Oktnxbye Skrevet 1. februar 2018 #5919 Skrevet 1. februar 2018 3 timer siden, Lapper skrev: Mye reklame for mentor Norge til at det ikke er sponset? Men det er vel bare en tjeneste som blir gjort for firma fordi de er så flinke. Eller så håper hun på spons da. 3
kvinneguide Skrevet 1. februar 2018 #5920 Skrevet 1. februar 2018 4 timer siden, Senil skrev: Hadde det ikke vært for manko på dramagenet, så kunne det jo blitt litt av en blogg, "tafatt kvinne levd med mann i ti år, vet ikke om de er kjærster" ser for meg midtsiden i VG😂 Senil kvinne levd med mann i ti år, husker ikke om de har spurt på hverandre 16
Fremhevede innlegg