Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, orfeus skrev:

Du mener at det er omtalt? Det er først når vitnemålet / diplomet legges fram at det er dokumentert. 

Ja, dokumentasjon på at AB har sagt det. Regner med at hun legger ut bevis i neste innlegg på bloggen. :mynona:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Stupine skrev:

Ja, dokumentasjon på at AB har sagt det. Regner med at hun legger ut bevis i neste innlegg på bloggen. :mynona:

👍🙄

Skrevet

Tenk at hun planlegger ferier og hytteturer uten minsten :frkk:

For det kan alle alenemødre gjøre?! Uten den som lager litt ekstra planlegging? Nei vet du meg hva?! Sjokkert faktisk ☹️

• Liker 6
Skrevet
51 minutter siden, Trollmora skrev:

Tenk at hun planlegger ferier og hytteturer uten minsten :frkk:

For det kan alle alenemødre gjøre?! Uten den som lager litt ekstra planlegging? Nei vet du meg hva?! Sjokkert faktisk ☹️

Akkurat det reagerte jeg også på. Hun kan da fint dra på ferie med 4 stk. 

Hun kan kanskje ikke klatre Himalaya med en på 5 år men da må man jo planlegge ferie som passer for alle. Fatter ikke at hun kan si det engang.

• Liker 4
Skrevet

Hun bygger opp forventningene for uka som kommer - hun skal dele noe som sønnen sa i bilen. Spennende.

• Liker 12
Skrevet

Jeg har kun fulgt AB via Snap en periode, er ytterst sjelden innom bloggen og aldri innom Instagrammen hennes.

Men nå ryker Snap-følgingen.
Det eneste som fremkommer på Snap er SWIPE i krigstyper, samt gjerne et eller annet clickbait. Helt slutt på litt "bak fasaden" og eget innhold på Snap, nå er det kun pushing av blogginnlegg.

Jaja, tror ikke det blir et stort savn...

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, princesse skrev:

Akkurat det reagerte jeg også på. Hun kan da fint dra på ferie med 4 stk. 

Hun kan kanskje ikke klatre Himalaya med en på 5 år men da må man jo planlegge ferie som passer for alle. Fatter ikke at hun kan si det engang.

Det forstår ikke jeg heller, vi har med barn i alle aldre på tur og har aldri sett noen begrensninger med det. Går helt fint å ha med femåringer på hundekjøring og alpint hvertfall.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Lopploella skrev:

Hun bygger opp forventningene for uka som kommer - hun skal dele noe som sønnen sa i bilen. Spennende.

Nå har vi virkelig noe å glede oss til. Sikkert mange spente rundt om kring.

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, kvinneguide skrev:

Det forstår ikke jeg heller, vi har med barn i alle aldre på tur og har aldri sett noen begrensninger med det. Går helt fint å ha med femåringer på hundekjøring og alpint hvertfall.

Hva når poden blir stor nok til å kunne lese å skjønne bloggen. Lese at ferieplanene til familien har blitt satt på vent pga h.n

Er det virkelig noen andre som synes det er utfordring å ha med sine på ferie? Mine har da vært med på alt mulig rart. Nei det hun skrev der synes jeg ikke var greit

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Oppland skrev:

Nå har vi virkelig noe å glede oss til. Sikkert mange spente rundt om kring.

Nå har vi jo hørt i snart ett halvt år om alt hun har drevet med i høst å i vært innlegg så skriver hun at nå er det kun ett par dager til dere får vite hva jeg har jobbet med..

Får vel vite det til sommeren

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, orfeus skrev:

Hun er ikke lite frekk som påstår at det hun driver med er kunstnerisk virksomhet 😂🤣😂🤣😂🤣

Men hvor ble det av kakene? De var jo flotte og kan kanskje defineres som kunstferdig utformet. Nå fremstår det mer som en god gammel skoledagbok.

• Liker 9
Skrevet
59 minutter siden, princesse skrev:

Nå har vi jo hørt i snart ett halvt år om alt hun har drevet med i høst å i vært innlegg så skriver hun at nå er det kun ett par dager til dere får vite hva jeg har jobbet med..

Får vel vite det til sommeren

Ha, ha. Hun glemmer å skrive årstiden vi får nyhetene. Nå forstår jeg.🤣

Skrevet (endret)
1 time siden, kvinneguide skrev:

Men hvor ble det av kakene? De var jo flotte og kan kanskje defineres som kunstferdig utformet. Nå fremstår det mer som en god gammel skoledagbok.

Kakene, ja! Det er så lenge siden hun har vist konditorkunster at det hadde jeg helt glemt! 

Endret av orfeus
Skrevet

Hun sier det er åpent kommentarfelt. Men får hun så få kommentarer om dagen? Mellom 1 og 5 på innleggene.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Hun sier det er åpent kommentarfelt. Men får hun så få kommentarer om dagen? Mellom 1 og 5 på innleggene.

Det er kun åpent når hun er pålogget

Skrevet
30 minutter siden, kvinneguide skrev:

Det er kun åpent når hun er pålogget

Ok. Da har jeg misforstått😀 mener hun skrev det kun var stengt om natten

Skrevet
10 minutter siden, Fantastica skrev:

Dette minner meg om mannen som skulle se om han fikk eselet sitt til å spise mindre. Da det var nede i et halmstrå om dagen så døde det. 

Uff.☹ det er jo helt sikkert mange som trener masse å ikke spiser kjøtt og fisk.

Men da er det jo enda mer viktig å få i seg riktig mat. 

• Liker 4
Skrevet

Hun sier at hun ikke lyver om denne matplanen, men da regner jeg med at hun dokumenterer dette på daglig basis via snap? 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...