Jobbermedbarn Skrevet 25. januar 2018 #5741 Skrevet 25. januar 2018 Jeg synes det er under enhver kritikk at hun utleverer noe så personlig som dette møtet var. Hva er det hun tenker på? Tror dette er noe av det verste angående utlevering jeg har sett. Jeg leste bare begynnelsen og klikket meg ut igjen. Mtp alder på de mindreårige og situasjonen det handler om, nei, dette er så lavmål at jeg trodde selv ikke AB kunne synke dit! Helt uforståelig og så utrolig trist! 27
elisaday Skrevet 25. januar 2018 #5742 Skrevet 25. januar 2018 2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Jeg synes det er under enhver kritikk at hun utleverer noe så personlig som dette møtet var. Hva er det hun tenker på? Tror dette er noe av det verste angående utlevering jeg har sett. Jeg leste bare begynnelsen og klikket meg ut igjen. Mtp alder på de mindreårige og situasjonen det handler om, nei, dette er så lavmål at jeg trodde selv ikke AB kunne synke dit! Helt uforståelig og så utrolig trist! Det som er mest trist oppi alt dette er at barn på den alderen får med seg mye mer enn foreldre generelt sett ser ut til å begripe. De vet nok like mye som en normal bruker på rampelyset vet allerede. Utleveringen gjør det 1000 hakk verre. 18
Populært innlegg Trollmora Skrevet 25. januar 2018 Populært innlegg #5743 Skrevet 25. januar 2018 Åsså må jeg le litt da.... for hun og barna bestemte seg for å "invitere hjem og lage noe god mat".... I følge ukesmenyen så var det tomatsuppe med egg I går.....sikker på at han ble både imponert og mett. 76
princesse Skrevet 25. januar 2018 #5744 Skrevet 25. januar 2018 30 minutter siden, elisaday skrev: Selvfølgelig... Men hva var poenget med og slette den kommentaren? Er det ikke naturlig å spørre om dette. Om han ikke tåler og høre det så er han jammen ikke mye å samle på. Er jo normalt at en på 31 år kanskje har lyst på barn i framtiden 7
elisaday Skrevet 25. januar 2018 #5745 Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, princesse skrev: Men hva var poenget med og slette den kommentaren? Er det ikke naturlig å spørre om dette. Om han ikke tåler og høre det så er han jammen ikke mye å samle på. Er jo normalt at en på 31 år kanskje har lyst på barn i framtiden Det kan nok bare AB svare på. Og vi vet jo alle hvor troverdig hun er 😉 8
Gjest formula Skrevet 25. januar 2018 #5746 Skrevet 25. januar 2018 4 minutter siden, elisaday skrev: Det kan nok bare AB svare på. Og vi vet jo alle hvor troverdig hun er 😉 Mulig hun har glemt at hun ikke dater menn uten barn? "Likevel innrømmer hun at hun ikke kan tenke seg flere egne barn, men drar på svaret når hun blir spurt om: «Hva hvis drømmemannen ikke har egne barn, og det er viktig for ham?». "Hvis det er drømmemannen, og du vet at dette er resten av livet, og han ikke har barn så kan det jo hende, men jeg tror ikke jeg hadde datet menn uten barn, så jeg hadde nok ikke kommet i den situasjonen uansett, for jeg er veldig nøye på det," forklarer hun til Se og Hør. Men for all del, artikkelen er fire mnd gammel, og folk kan jo som kjent forandre seg https://www.seher.no/kjendis/jeg-dater-ikke-menn-uten-barn/68695573
elisaday Skrevet 25. januar 2018 #5747 Skrevet 25. januar 2018 2 minutter siden, formula skrev: Mulig hun har glemt at hun ikke dater menn uten barn? "Likevel innrømmer hun at hun ikke kan tenke seg flere egne barn, men drar på svaret når hun blir spurt om: «Hva hvis drømmemannen ikke har egne barn, og det er viktig for ham?». "Hvis det er drømmemannen, og du vet at dette er resten av livet, og han ikke har barn så kan det jo hende, men jeg tror ikke jeg hadde datet menn uten barn, så jeg hadde nok ikke kommet i den situasjonen uansett, for jeg er veldig nøye på det," forklarer hun til Se og Hør. Men for all del, artikkelen er fire mnd gammel, og folk kan jo som kjent forandre seg https://www.seher.no/kjendis/jeg-dater-ikke-menn-uten-barn/68695573 Ja og folk har jo gjort ting de angrer på, men det betyr ikke de er fantastiske mennesker fordi om. Alle har jo vært unge og i dette tilfellet, særdeles dumme. Men så lenge de angrer så er jo alt sunshine and butterflies 💕 6
Stupine Skrevet 25. januar 2018 #5748 Skrevet 25. januar 2018 53 minutter siden, princesse skrev: Jeg tror ikke dette er grunnen. Hun sier jo til en leser i bloggen at kun hun,han og makronene vet grunnen til at møte ble i går. Så enten skal alle på hyttetur neste helg eller kjæresten hennes blir med på konkurransen som alle skal på til søndag.. Nei, selvfølgelig ikke. Så bare det hun skrev i innlegget og glemte at det meste hun skriver er løgn. 😄 7
Infinity Skrevet 25. januar 2018 #5749 Skrevet 25. januar 2018 Hun har jo akkurat annonsert for noen piller mot hetetokter i overgangsalderen, så barn blir det nok ikke... 19
princesse Skrevet 25. januar 2018 #5750 Skrevet 25. januar 2018 6 minutter siden, Infinity skrev: Hun har jo akkurat annonsert for noen piller mot hetetokter i overgangsalderen, så barn blir det nok ikke... Kommer nok snart en kommentar om at hun har lenge igjen før hun er i overgangsalderen.. bloggere reklamerer for det meste bare de får dratt inn nok penger 10
pøbelsara Skrevet 25. januar 2018 #5751 Skrevet 25. januar 2018 Huff. Nå har jeg lest det siste innlegget hennes - og det er bare så trist hvordan hun legger ut alt i livene deres helt ukritisk. Og i kommentarfeltet kommenterer folk som om hun er en nær venn. jeg fatter og begriper ikke at hun vil gjøre dette. Er det ikke annet hun kan livnære seg med? Man eier virkelig ikke sine barn. Jeg synes det er så trist og så respektløst av henne å utlevere privatlivet slik hun gjør. 29
Papirfly Skrevet 25. januar 2018 #5752 Skrevet 25. januar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Papirfly, mod.
i så fall Skrevet 25. januar 2018 #5753 Skrevet 25. januar 2018 2 minutter siden, Viking-girl skrev: Ser ut som hun nusser på sin egen sønn når de kysser på tvn. 🤢 8
princesse Skrevet 25. januar 2018 #5754 Skrevet 25. januar 2018 Kommer det ett nytt menyforslag denne uka tro? Eller tørr hun ikke 5
princesse Skrevet 25. januar 2018 #5755 Skrevet 25. januar 2018 Nå ligger det ett spørsmål ute på bloggen om pizzabakeren ønsker seg egne barn? Spørs hvor lenge det for stå😃 5
Lapper Skrevet 25. januar 2018 #5756 Skrevet 25. januar 2018 43 minutter siden, princesse skrev: Nå ligger det ett spørsmål ute på bloggen om pizzabakeren ønsker seg egne barn? Spørs hvor lenge det for stå😃 Var da ett merkelig svar hun kom med😦
MarianneE Skrevet 25. januar 2018 #5757 Skrevet 25. januar 2018 7 timer siden, Trollmora skrev: Åsså må jeg le litt da.... for hun og barna bestemte seg for å "invitere hjem og lage noe god mat".... I følge ukesmenyen så var det tomatsuppe med egg I går.....sikker på at han ble både imponert og mett. Kanskje vedkommende (tok til fornuften og) hadde med seg matpakke. 13
MissCortado Skrevet 25. januar 2018 #5758 Skrevet 25. januar 2018 5 minutter siden, MarianneE skrev: Kanskje vedkommende (tok til fornuften og) hadde med seg matpakke. Har han ikke fri tilgang på pizza da? 12
Perle Skrevet 25. januar 2018 #5759 Skrevet 25. januar 2018 (endret) 3 timer siden, elisaday skrev: Likestilte? Vendela har hatt en karriere siden før hun i 1993 var forsidemodell i Sports Illustrated. Da var Petter Pilgaard 13 år. Han er kjent for å være riksklyse i Paradise Hotel. Hun er kjent for å være en verdenskjent modell. Handler jo ikke om hvor vidt de har hatt likestillte karrierer. Alle som er eldre enn tretti år vet jo og husker jo Vendela som supermodell og ikke som "farmen deltager". Dama har jo som du nevnt for søren covret Sports Illustrated. Det jeg mente, var at de er på "lik plass" i livet. Ingen skifter bleier og tørker snørr mens den andre spiller golf og sipper portvin liksom. Endret 25. januar 2018 av Perle 10
Stjernekikkeren Skrevet 25. januar 2018 #5760 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Postet hun virkelig et blogginnlegg om det første møtet... Hun vet det selger, det er som en ulykke, du kan bare ikke se bort samtidig som du håper det går bra med de involverte. Hva pokker tenker dama med... Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 26. januar 2018 av Papirfly 13
Fremhevede innlegg