Gjest Asti Skrevet 3. september 2018 #13301 Del Skrevet 3. september 2018 (endret) Vedr. AB skal delta på Bloggerne" (Egmont eier Tv2 som sender det). Egmont ønsker nå å beskytte bloggerbarna, jfr. , @Yvonne: "Etter ønske fra Egmont selv modereres barn svært strengt, strengere enn den gang jeg selv var moderator på skråblikk/rampelyset" - https://forum.kvinneguiden.no/topic/1217477-moderering-the -bruk-av-barn-på-blogg/?tab=comments#comment-22135537 Vi bør derfor forvente at vi nå med "Bloggerne" slipper eksponering av bloggerbarna. 😉 Endret 3. september 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. september 2018 #13302 Del Skrevet 3. september 2018 5 minutter siden, Asti skrev: Vedr. AB skal delta på Bloggerne" (Egmont eier Tv2 som sender det). Egmont ønsker nå å beskytte bloggerbarna, jfr. , @Yvonne: "Etter ønske fra Egmont selv modereres barn svært strengt, strengere enn den gang jeg selv var moderator på skråblikk/rampelyset" - https://forum.kvinneguiden.no/topic/1217477-moderering-the -bruk-av-barn-på-blogg/?tab=comments#comment-22135537 Vi bør derfor forvente at vi nå med "Bloggerne" slipper eksponering av bloggerbarna. 😉 Ja, dette tar jeg som en selvfølge nå at Bloggerne vil være helt uten eksponering av barn. Veldig, veldig bra👍 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 3. september 2018 #13303 Del Skrevet 3. september 2018 12 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Ja, dette tar jeg som en selvfølge nå at Bloggerne vil være helt uten eksponering av barn. Veldig, veldig bra👍 Ja, jeg ble så glad over å lese signalene som Egmont nå sender ut. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 3. september 2018 #13304 Del Skrevet 3. september 2018 Tror det ikke før jeg ser det. 😏 Eller rettere sagt ikke ser de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 3. september 2018 #13305 Del Skrevet 3. september 2018 10 minutter siden, Speilvegg skrev: Tror det ikke før jeg ser det. 😏 Eller rettere sagt ikke ser de. Men hva sier det om Egmont og KG, hvis Bloggerne nå eksponerer bloggerbarna? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. september 2018 #13306 Del Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, FjellFrua skrev: Hvem er de folka hun har på snap nå? Som han mannen hun skrev wow på? John Arne Riise........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellFrua Skrevet 3. september 2018 #13307 Del Skrevet 3. september 2018 14 minutter siden, formula skrev: John Arne Riise........ Jeg er veldig lite oppdatert på kjendiser, og med bare kjapt sveip var det ikke lett å se, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. september 2018 #13308 Del Skrevet 3. september 2018 3 minutter siden, FjellFrua skrev: Jeg er veldig lite oppdatert på kjendiser, og med bare kjapt sveip var det ikke lett å se, haha. Kanskje han også skal være med i 4 stjerners middag? A match made in heaven de to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellFrua Skrevet 3. september 2018 #13309 Del Skrevet 3. september 2018 11 minutter siden, formula skrev: Kanskje han også skal være med i 4 stjerners middag? A match made in heaven de to... Jeg regnet nesten med det? Også var det ei Ulrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. september 2018 #13310 Del Skrevet 3. september 2018 1 time siden, Asti skrev: Men hva sier det om Egmont og KG, hvis Bloggerne nå eksponerer bloggerbarna? 😉 Tipper denne nye holdningen nå betinger endel ny etterredigering og klipp, samt å lime inn andre klipp som erstatter eksponering av barn for å fylle sendetiden. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 3. september 2018 #13311 Del Skrevet 3. september 2018 Er det klærne eller beina/kroppen til JAR hun er imponert over? Lurer på hva AB ville ha sagt dersom pizzaboy hadde filmet det motsatte kjønn opp etter foten med kommentaren "wow". 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 3. september 2018 #13312 Del Skrevet 3. september 2018 12 minutter siden, ESFP skrev: Er det klærne eller beina/kroppen til JAR hun er imponert over? Lurer på hva AB ville ha sagt dersom pizzaboy hadde filmet det motsatte kjønn opp etter foten med kommentaren "wow". Jeg tipper det er kjendisstatusen hun synes er wow. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 3. september 2018 #13313 Del Skrevet 3. september 2018 23 minutter siden, ESFP skrev: Er det klærne eller beina/kroppen til JAR hun er imponert over? Lurer på hva AB ville ha sagt dersom pizzaboy hadde filmet det motsatte kjønn opp etter foten med kommentaren "wow". Det hadde blitt månedens, kanskje årets innlegg på bloggen, se for dere... "Når livet blir en tragedie over natten.." omhandlende utroskap og såre følelser. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. september 2018 #13314 Del Skrevet 3. september 2018 Hva var det hun skrev om å ikke eksponere ungene sine igjen? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. september 2018 #13315 Del Skrevet 3. september 2018 Grøss, hopper glatt over å se 4-stjerners den uken!Takler ikke den stemmen,mimikken, grafsingen i håret og overdrivelsen og skrytet hun kommer med!🤮 Stakkars JAR, han skal få litt å slite med! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. september 2018 #13316 Del Skrevet 3. september 2018 5 minutter siden, Moongirl skrev: Grøss, hopper glatt over å se 4-stjerners den uken!Takler ikke den stemmen,mimikken, grafsingen i håret og overdrivelsen og skrytet hun kommer med!🤮 Stakkars JAR, han skal få litt å slite med! Sånn bare fra sidelinjen...JAR er en voksen mann som kan stå og tisse helt alene. Kanskje han har lært noe når det gjelder blekede blondiner med klør🤭 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. september 2018 #13317 Del Skrevet 3. september 2018 49 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Sånn bare fra sidelinjen...JAR er en voksen mann som kan stå og tisse helt alene. Kanskje han har lært noe når det gjelder blekede blondiner med klør🤭 Hehe...det tror eg og!😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 4. september 2018 #13318 Del Skrevet 4. september 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 4. september 2018 #13319 Del Skrevet 4. september 2018 12 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Sånn bare fra sidelinjen...JAR er en voksen mann som kan stå og tisse helt alene. Kanskje han har lært noe når det gjelder blekede blondiner med klør🤭 Tror ikke kan har lært så mye, nei😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BordetErSnudd Skrevet 4. september 2018 #13320 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) 13 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Sånn bare fra sidelinjen...JAR er en voksen mann som kan stå og tisse helt alene. Kanskje han har lært noe når det gjelder blekede blondiner med klør🤭 Han er fremdeles gift med en da 😂 Og jamfør Instagrammen hennes (mywardrobedetox) så svir hun av pengene hans fortere enn svint. Endret 4. september 2018 av BordetErSnudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg