Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Vedr.  AB skal delta på Bloggerne" (Egmont eier Tv2 som sender det). Egmont ønsker nå å beskytte bloggerbarna,  jfr. , @Yvonne "Etter ønske fra Egmont selv modereres barn svært strengt, strengere enn den gang jeg selv var moderator på skråblikk/rampelyset" -  https://forum.kvinneguiden.no/topic/1217477-moderering-the -bruk-av-barn-på-blogg/?tab=comments#comment-22135537

Vi bør derfor forvente at vi nå med "Bloggerne" slipper eksponering av bloggerbarna.  😉

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Asti skrev:

Vedr.  AB skal delta på Bloggerne" (Egmont eier Tv2 som sender det). Egmont ønsker nå å beskytte bloggerbarna,  jfr. , @Yvonne:  "Etter ønske fra Egmont selv modereres barn svært strengt, strengere enn den gang jeg selv var moderator på skråblikk/rampelyset" -  https://forum.kvinneguiden.no/topic/1217477-moderering-the -bruk-av-barn-på-blogg/?tab=comments#comment-22135537

Vi bør derfor forvente at vi nå med "Bloggerne" slipper eksponering av bloggerbarna.  😉

Ja, dette tar jeg som en selvfølge nå at Bloggerne vil være helt uten eksponering av barn. Veldig, veldig bra👍

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Ja, dette tar jeg som en selvfølge nå at Bloggerne vil være helt uten eksponering av barn. Veldig, veldig bra👍

Ja,  jeg ble så glad over å lese signalene som Egmont nå sender ut.  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Speilvegg skrev:

Tror det ikke før jeg ser det. 😏

Eller rettere sagt ikke ser de. 

Men hva sier det om Egmont og KG,  hvis Bloggerne nå eksponerer bloggerbarna?  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, formula skrev:

John Arne Riise........

Jeg er veldig lite oppdatert på kjendiser, og med bare kjapt sveip var det ikke lett å se, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FjellFrua skrev:

Jeg er veldig lite oppdatert på kjendiser, og med bare kjapt sveip var det ikke lett å se, haha.

Kanskje han også skal være med i 4 stjerners middag? A match made in heaven de to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, formula skrev:

Kanskje han også skal være med i 4 stjerners middag? A match made in heaven de to...

Jeg regnet nesten med det? 
Også var det ei Ulrika. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Asti skrev:

Men hva sier det om Egmont og KG,  hvis Bloggerne nå eksponerer bloggerbarna?  😉

Tipper denne nye holdningen nå betinger endel ny etterredigering og klipp, samt å lime inn andre klipp som erstatter eksponering av barn for å fylle sendetiden.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det klærne eller beina/kroppen til JAR hun er imponert over? Lurer på hva AB ville ha sagt dersom pizzaboy hadde filmet det motsatte kjønn opp etter foten med kommentaren "wow".

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ESFP skrev:

Er det klærne eller beina/kroppen til JAR hun er imponert over? Lurer på hva AB ville ha sagt dersom pizzaboy hadde filmet det motsatte kjønn opp etter foten med kommentaren "wow".

Jeg tipper det er kjendisstatusen hun synes er wow. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ESFP skrev:

Det hadde blitt månedens, kanskje årets innlegg på bloggen, se for dere...

"Når livet blir en tragedie over natten.." omhandlende utroskap og såre følelser.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grøss, hopper glatt over å se 4-stjerners den uken!Takler ikke den stemmen,mimikken, grafsingen i håret og overdrivelsen og skrytet hun kommer med!🤮

Stakkars JAR, han skal få litt å slite med!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Moongirl skrev:

Grøss, hopper glatt over å se 4-stjerners den uken!Takler ikke den stemmen,mimikken, grafsingen i håret og overdrivelsen og skrytet hun kommer med!🤮

Stakkars JAR, han skal få litt å slite med!

Sånn bare fra sidelinjen...JAR er en voksen mann som kan stå og tisse helt alene. Kanskje han har lært noe når det gjelder blekede blondiner med klør🤭

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
49 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Sånn bare fra sidelinjen...JAR er en voksen mann som kan stå og tisse helt alene. Kanskje han har lært noe når det gjelder blekede blondiner med klør🤭

Hehe...det tror eg og!😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Tror ikke kan har lært så mye, nei😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BordetErSnudd
13 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Han er fremdeles gift med en da 😂 Og jamfør Instagrammen hennes (mywardrobedetox) så svir hun av pengene hans fortere enn svint.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...