Gjest Forumassistent Skrevet 15. oktober 2018 #14781 Del Skrevet 15. oktober 2018 Tråden er ryddet for personangrep. Hanne Mari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 15. oktober 2018 #14782 Del Skrevet 15. oktober 2018 Innlegget mitt ble fjerna? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 15. oktober 2018 #14783 Del Skrevet 15. oktober 2018 2 timer siden, Lkk skrev: Mener å huske at AB var kjempefornøyd med (proviantkassen) eller Toro kassen , i heimen hos henne var de overbegeistret over hvor nydelig og variert den maten var . I vår/sommer klagde hun ofte på maten som ble servert henne , Erik og barna på utesteder , hun er nemlig meget kresen når det gjelder mat og godtar bare det beste . Erik og barna ble ofte flaue på hennes vegne skriver hun . Er hun ikke smart nok til å huske hva hun skriver ? Eller tror hun ikke leserne er smarte nok til å få med seg all løgnen hun serverer ? Er alle bloggere så selvmotsigende som AB tro ? Kanskje hun kan skylde på alderen 😊 Er ikke alle steder de serverer meksikansk gryte fra toro vet du, da må det klages.. Kom igjen AB, nå har du malt deg oppi et hjørne og kan velge hva du vil innrømme som løgn, at torokassa er det mest fantastiske kulinriske opplevelse du har hatt, eller at du var så bevisst på råvare og smak på restaurant at de andre ble flaue? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 15. oktober 2018 #14784 Del Skrevet 15. oktober 2018 8 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Er ikke alle steder de serverer meksikansk gryte fra toro vet du, da må det klages.. Kom igjen AB, nå har du malt deg oppi et hjørne og kan velge hva du vil innrømme som løgn, at torokassa er det mest fantastiske kulinriske opplevelse du har hatt, eller at du var så bevisst på råvare og smak på restaurant at de andre ble flaue? 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. oktober 2018 #14785 Del Skrevet 16. oktober 2018 Flau opptreden i møtet med ministeren i dag vedrørende kroppspress. Bare babbel. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 16. oktober 2018 #14786 Del Skrevet 16. oktober 2018 6 minutter siden, Kollontaj skrev: Flau opptreden i møtet med ministeren i dag vedrørende kroppspress. Bare babbel. Er det mulig å se dette noe sted? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 16. oktober 2018 #14787 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) 41 minutter siden, Kollontaj skrev: Flau opptreden i møtet med ministeren i dag vedrørende kroppspress. Bare babbel. Ja! "Hva er kroppspress? Hva er helse?" Og hun slang på "barn og ungdom er fornuftige, hvem har ansvaret"Flaut! Endret 16. oktober 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cre Skrevet 16. oktober 2018 #14788 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) 51 minutter siden, halvehimmelen skrev: Er det mulig å se dette noe sted? Hele møtet kan ses her: https://www.vgtv.no/video/165831/direkte-bloggere-i-moete-med-regjeringen-om-kroppspress Anne Britt snakker fra 56:30 Endret 16. oktober 2018 av cre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 16. oktober 2018 #14789 Del Skrevet 16. oktober 2018 33 minutter siden, cre skrev: Hele møtet kan ses her: https://www.vgtv.no/video/165831/direkte-bloggere-i-moete-med-regjeringen-om-kroppspress Anne Britt snakker fra 56:30 Takker! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 16. oktober 2018 #14790 Del Skrevet 16. oktober 2018 Pinlig... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 16. oktober 2018 #14791 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hvis jeg var henne, hadde jeg ikke passa på at flest mulig fikk med seg den opptreden der... Hun kom ikke med et eneste konkret innspill eller mening i det hele tatt. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. oktober 2018 #14792 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) AnneBrith har det fortsatt travelt. Hun skal blant annet i møte med United Screens. Det er et foretak som hjelper influencere inn på Youtube. Om AnneBrith skal kjøpe tjeneste eller jobbe i teamet står det (selvfølgelig) ikke noe om. På proff.se viser tallene for foretaket høy omsetning, men særlig sunn er ikke økonomien da underskuddet i 2017 var på 13 millioner. En stor økning fra i forfjor da underskuddet var på 1,7 millioner. Går ikke rette veien for å si det sånn. https://www.proff.se/foretag/u-screens-ab/stockholm/video-film-inspelning-produktion/2K3RLA2I5YIK9/ Ellers er det travelt med møter opp og ned i mente. Noe av det er lunsj og noe sv det er møter med Erik. Ikke rart det blir mange møter når altdefineres som møter. Hele søndagen er møter også, men i kjent stil står det lite om hva eller med hvem. Baking til pilotfrues dåp inngår også. Blir interessant å se merkingen fra det arrangementet. Selvmotsigelsene kommer man ikke unna. I et og samme innlegg skriver OfferAB om en utfordring over to år som nesten tok knekken på henne, men nå har hun funnet løsningen. Hvis SterkeAB skriver det ned, da blir dritten borte. Endret 16. oktober 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 16. oktober 2018 #14793 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg skummet igjennom bloggen nå og lurer veldig på hvordan hun kan holde på leserne. Det er det samme innholdet igjen og igjen. - Jeg har så mange møte, (oppramsing av møtene), men uten å si med hvem. Det skal vi få høre om senere... - Jeg har så mange prosjekter på gang (opptelling av antall samarbeidspartnere), men uten å si hvem. Det skal vi få høre om senere... - Jeg skal skrive noen viktige innlegg. De skal vi få lese senere... - Jeg er så glad/lei meg (kommer an på hvilket ben hun sto opp på den dagen) for det har skjedd noe. Det skal vi få høre om senere... Innleggene er pyntet med tungt fotoshoppede bilder av damen selv i fjonge klær fra sponsorer. Selv blodfansen må jo sovne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. oktober 2018 #14794 Del Skrevet 16. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 16. oktober 2018 #14795 Del Skrevet 16. oktober 2018 Shit det der var pinlig å se på. Total ansvarsfraskrivelse og tåkete svar 😂 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 16. oktober 2018 #14796 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hvilken bransje hadde hun vært i i ti år? For ti år siden bodde hun i Nord-Norge og drev med kakekonkurs https://www.helg.no/kultur/slutt-pa-festen-for-festkaker-as/s/1-63-4686178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 16. oktober 2018 #14797 Del Skrevet 16. oktober 2018 9 minutter siden, Berga skrev: Hvilken bransje hadde hun vært i i ti år? For ti år siden bodde hun i Nord-Norge og drev med kakekonkurs https://www.helg.no/kultur/slutt-pa-festen-for-festkaker-as/s/1-63-4686178 Hun har rukket en kakekonkurs på Sørumsand også før hun ble influenser. Lynraske konkurser, i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 16. oktober 2018 #14798 Del Skrevet 16. oktober 2018 På 15.10.2018 den 16.51, Berga skrev: Bloggeren leser tråden med lupe 😎 For et pinlig og intetsigende innlegg fra AB 🤦♀️ Nesten så jeg synes litt synd på henne ,men så kom jeg på at hun selv synes sikkert hun fremsto smart . Utrolig travle dager denne uka påstår hun , de fleste ser ikke på det hun skal på som jobb !! Tar AB en Tlf samtale kaller hun det jobb , lunsj med venner er møter , snakker hun med Erik hjemme er det arbeid , ringer hun rundt og ber pent om å bli brukt i enkle reklamer er det interessante jobbintervju , disse er selvfølgelig meget lukrative og hemmelige , hun skal alltid fortelle om dette senere , noe som aldri skjer . 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 16. oktober 2018 #14799 Del Skrevet 16. oktober 2018 For en utrolig pinlig opptreden 😳 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 16. oktober 2018 Populært innlegg #14800 Del Skrevet 16. oktober 2018 35 minutter siden, Maskopi skrev: Shit det der var pinlig å se på. Total ansvarsfraskrivelse og tåkete svar 😂 Jeg likte spesielt godt den totalt motstridende påstanden om hvor smarte og fornuftige barn er, men at man som blogger selv ikke vet når man er stor og påvirker andre. Så når slutter den fornuften da? Når man setter seg ned foran tastaturet? Det forklarer i såfall en del.. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg