Zenhouse Skrevet 13. oktober 2018 #14741 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) AB skriver at hun likte så godt svarene til @helt_ekte i den Instagram diskusjonen at hun vil fortsette debatten. Ønsker flere velkommen, også som anonyme. Poenget er at det holdes saklig. Ehhh...hallo- hva er det da hun har imot KG-«trollene»???? Det aller,aller meste som skrives her er innafor da, i hennes øyne også da. Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm. Endret 13. oktober 2018 av Edie 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 13. oktober 2018 Populært innlegg #14742 Del Skrevet 13. oktober 2018 "LIkte svarene så godt"?? Hun har jo slettet dem alle sammen, med begrunnelsen "make love not war"? Det hun likte mens diskusjonen pågikk var jo tvert i mot HPNHs umotiverte angrep på de kritiske, men saklige innspillene fra helt_ekte. Hun takket ham med røde hjerter etter, lzm. Troverdig og konsistent dette her, ja. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midlertidige Skrevet 13. oktober 2018 #14743 Del Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, calium skrev: Er dette møtet offentlig, eller et privat møte bak lukkede dører? Møtet hun skal på tirsdag er ett møte som er åpent for alle - om kroppspress. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. oktober 2018 #14744 Del Skrevet 13. oktober 2018 7 minutter siden, Midlertidige skrev: Møtet hun skal på tirsdag er ett møte som er åpent for alle - om kroppspress. Uuuummmm... er det fordi hun er med på å fronte det, eller? Hun har silikon, botox, fillers, filters og sikkert Photoshop, thigh gap, og til og med posert i undertøy med "se denne kroppen er 43 år har skvist ut 4 barn, er jeg ikke deilig" blikket i øynene, så hva er det hun skal snakke om hvis hun ikke har tenkt å si at dette var unødig.. kroppspress? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 13. oktober 2018 #14745 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) 1 time siden, Malum skrev: Feil Endret 13. oktober 2018 av terteskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 13. oktober 2018 #14746 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) 9 minutter siden, terteskjell skrev: Men er det slik at det er så enkelt og få møte med noen som sitter i regjeringen? Trodde ikke det bare var og ta en telefon også var møte i boks. Hvis jeg har skjønt dette riktig så er det et åpent møte, ikke et eksklusivt møte arrangert for Anne Brith, selv om hun får det til å se slik ut på bloggen. https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/diskusjonsmote-om-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress-i-bloggbransjen/id2614932/ Endret 13. oktober 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. oktober 2018 #14747 Del Skrevet 13. oktober 2018 23 minutter siden, Berga skrev: Hvis jeg har skjønt dette riktig så er det et åpent møte, ikke et eksklusivt møte arrangert for Anne Brith, selv om hun får det til å se slik ut på bloggen. https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/diskusjonsmote-om-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress-i-bloggbransjen/id2614932/ Det kan jo ikke være dette hun mener? Er jo ikke samme tema engang? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 13. oktober 2018 #14748 Del Skrevet 13. oktober 2018 7 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Det kan jo ikke være dette hun mener? Er jo ikke samme tema engang? Ja det møte skal jo ikke handle om eksponering av barn i SoMe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. oktober 2018 #14749 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hun har bedt om møte, som er noe helt annet enn å ha avtalt møte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 13. oktober 2018 #14750 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) 49 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Det kan jo ikke være dette hun mener? Er jo ikke samme tema engang? Ser for meg seriøse AB i møte om bekjempelse av kroppspress : "Jeg vil snakke om min rett til å bruke barn på blogg, kan jeg få et møte med deg Barne- og Likestillingsministeren?" Svar "Vi er her for å snakke om kroppspress..." AB: "Hva med det? Vi må jo få lov til å ta botox... Jeg gjorde jo det på Bloggerne i fjor, hva er problemet? " - https://www.tv2.no/v/1235363/ Tilføyelse : Regner med det vil foregå litt annerledes, men jeg håper AB har noe vettugt å bidra med på tirsdag. Dvs at hun tar avstand fra kroppspresset hun har vært en del av.. Tilføyelse 2 : Kanskje vi kan få blogginnlegg fra AB om det også? Snill vi er som gir AB inspirasjon til hva hun kan skrive om. : Endret 13. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 13. oktober 2018 #14751 Del Skrevet 13. oktober 2018 Ryddet for persondebatt og innhold med opphavsrett samt svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 13. oktober 2018 #14752 Del Skrevet 13. oktober 2018 53 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Det kan jo ikke være dette hun mener? Er jo ikke samme tema engang? Nei, si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midlertidige Skrevet 13. oktober 2018 #14753 Del Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, Berga skrev: Hvis jeg har skjønt dette riktig så er det et åpent møte, ikke et eksklusivt møte arrangert for Anne Brith, selv om hun får det til å se slik ut på bloggen. https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/diskusjonsmote-om-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress-i-bloggbransjen/id2614932/ Enig @Berga Hvis man slår opp i statsrådens kalender så er det eneste møtet hun har avtalt tirsdag... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 13. oktober 2018 #14754 Del Skrevet 13. oktober 2018 46 minutter siden, Midlertidige skrev: Enig @Berga Hvis man slår opp i statsrådens kalender så er det eneste møtet hun har avtalt tirsdag... Det er litt som når Mensa holder tester for nye eventuelle medlemmer= Anne Britt headhuntet og personlig invitert til å bli medlem av mensa 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 13. oktober 2018 #14755 Del Skrevet 13. oktober 2018 Synes jeg så pizzaboy blandt publikum i skal vi danse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana hammock Skrevet 13. oktober 2018 #14756 Del Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, Nobile skrev: Synes jeg så pizzaboy blandt publikum i skal vi danse Pizzaboy ja og et av barna 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 13. oktober 2018 #14757 Del Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, banana hammock skrev: Pizzaboy ja og et av barna AB nevte at hun skulle på "Skal vi Danse" på Snap idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 13. oktober 2018 #14758 Del Skrevet 13. oktober 2018 Klart hun er der! Ingen kjendisfest uten AB... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 13. oktober 2018 #14759 Del Skrevet 13. oktober 2018 44 minutter siden, Diamant skrev: AB nevte at hun skulle på "Skal vi Danse" på Snap idag. Da har hun fått billetter av noen. Eller pizzaboy. Det er ikke et evenement man kan kjøpe billetter til. Men alle som danser får en del billetter de kan gi til venner hver uke. Kanskje også de i produksjonen kan gi ut noen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 13. oktober 2018 #14760 Del Skrevet 13. oktober 2018 Mange Snap'er fra "Skal vi Danse" nå. Hun er nok kjempestolt. De har vært "backstage" og greier 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg