Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

AB skriver at hun likte så godt svarene til @helt_ekte i den Instagram diskusjonen at hun vil fortsette debatten. Ønsker flere velkommen, også som anonyme. Poenget er at det holdes saklig. 

Ehhh...hallo- hva er det da hun har imot KG-«trollene»???? 

Det aller,aller meste som skrives her er innafor da, i hennes øyne også da. 

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, calium skrev:

Er dette møtet offentlig, eller et privat møte bak lukkede dører? 

Møtet hun skal på tirsdag er ett møte som er åpent for alle - om kroppspress.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Midlertidige skrev:

Møtet hun skal på tirsdag er ett møte som er åpent for alle - om kroppspress.

Uuuummmm... er det fordi hun er med på å fronte det, eller? Hun har silikon, botox, fillers, filters og sikkert Photoshop, thigh gap, og til og med posert i undertøy med "se denne kroppen er 43 år har skvist ut 4 barn, er jeg ikke deilig" blikket i øynene, så hva er det hun skal snakke om hvis hun ikke har tenkt å si at dette var unødig.. kroppspress?

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, terteskjell skrev:

Men er det slik at det er så enkelt og få møte med noen som sitter i regjeringen? Trodde ikke det bare var og ta en telefon også var møte i boks.

Hvis jeg har skjønt dette riktig så er det et åpent møte, ikke et eksklusivt møte arrangert for Anne Brith, selv om hun får det til å se slik ut på bloggen. 

https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/diskusjonsmote-om-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress-i-bloggbransjen/id2614932/

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Berga skrev:

Hvis jeg har skjønt dette riktig så er det et åpent møte, ikke et eksklusivt møte arrangert for Anne Brith, selv om hun får det til å se slik ut på bloggen. 

https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/diskusjonsmote-om-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress-i-bloggbransjen/id2614932/

Det kan jo ikke være dette hun mener? Er jo ikke samme tema engang? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Ja det møte skal jo ikke handle om eksponering av barn i SoMe 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Ser for meg seriøse AB i møte om bekjempelse av kroppspress :  "Jeg vil snakke om min rett til å bruke barn på blogg,  kan jeg få et møte med deg Barne- og Likestillingsministeren?"

Svar "Vi er her for å snakke om kroppspress..." 

AB: "Hva med det?  Vi må jo få lov til å ta botox... Jeg gjorde jo det på Bloggerne i fjor,  hva er problemet? "  -  https://www.tv2.no/v/1235363/

Tilføyelse : Regner med det vil foregå litt annerledes, men jeg håper AB har noe vettugt å bidra med på tirsdag.  Dvs at hun tar avstand fra kroppspresset hun har vært en del av.. 

Tilføyelse 2 : Kanskje vi kan få blogginnlegg fra AB om det også?  Snill vi er som gir AB inspirasjon til hva hun kan skrive om.   ::ironi:

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Berga skrev:

Enig @Berga Hvis man slår opp i statsrådens kalender så er det eneste møtet hun har avtalt tirsdag...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Midlertidige skrev:

Enig @Berga Hvis man slår opp i statsrådens kalender så er det eneste møtet hun har avtalt tirsdag...

Det er litt som når Mensa holder tester for nye eventuelle medlemmer= Anne Britt headhuntet og  personlig invitert til å bli medlem av mensa

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nobile skrev:

Synes jeg så pizzaboy blandt publikum i skal vi danse 

Pizzaboy ja og et av barna

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, banana hammock skrev:

Pizzaboy ja og et av barna

AB nevte at hun skulle på "Skal vi Danse" på Snap idag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Diamant skrev:

AB nevte at hun skulle på "Skal vi Danse" på Snap idag.

Da har hun fått billetter av noen. Eller pizzaboy. Det er ikke et evenement man kan kjøpe billetter til. Men alle som danser får en del billetter de kan gi til venner hver uke. Kanskje også de i produksjonen kan gi ut noen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...