halvehimmelen Skrevet 11. oktober 2018 #14661 Del Skrevet 11. oktober 2018 HPNH viser bare gang på gang at han faktisk ikke har kompetansen og dybden på det området han så sårt ønsker å være en autoritet. Han er så lett å gjennomskue, og blir bare mer og mer en vits blant de som faktisk tar kommunikasjon og SoMe alvorlig. Ikke er det særlig rart at han støtter AB sin eksponering heller, når man ser hva han tillater seg å poste av egne barn på egen bruker. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 11. oktober 2018 #14662 Del Skrevet 11. oktober 2018 Det argumentet med at de er så store at de kan bestemme selv, skjønner jeg ikke. Hvis en 12-14 åring bestemmer seg for å drikke, ha sex, røyke hasj, nask i butikken eller droppe skolen, er det greit da fordi det er ungdommens valg? De er ikke myndige før de er 18 og det er det en grunn til, de forstår ikke enda konsekvensene av egne valg. Jeg er helt for et visst selvstyre etterhvert som de blir eldre, men som foresatt må man sette foten ned når valgene de gjør har uønskede konsekvenser. Det er ikke bare "kjerringene på Kvinneguiden" som synes hemningsløs eksponering er skadelig, eksperter har uttalt seg kritisk til dette også. Så selv om ungdommen synes det er en glimrende idé, bør Anne Brith si nei. Det er det ansvarlige foreldre gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fader Skrevet 11. oktober 2018 #14663 Del Skrevet 11. oktober 2018 Jeg ser i blogginnlegget i dag at hun skal i samarbeid med en debattant fra IG skrive et innlegg om barn, reklame og barn i reklame.. dette kan bli spennende - jeg er spent på hvilken av debattanten hun skal skrive sammen med..?? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. oktober 2018 #14664 Del Skrevet 11. oktober 2018 På snap er det hu mor sjøl som får satt på «invisible» tannregulering i reklameøyemed. Nå har jeg sett alle tenna til den dama også. Forskjell på privat og personlig si! Bare det er betalt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. oktober 2018 #14665 Del Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, Viking-girl skrev: På snap er det hu mor sjøl som får satt på «invisible» tannregulering i reklameøyemed. Nå har jeg sett alle tenna til den dama også. Forskjell på privat og personlig si! Bare det er betalt. Hvem er det som er annonsør for det, er det en spesiell tannlege eller noe? Bare fint å vite hvem som er så useriøse at de får bloggere til å reklamere for medisinsk utstyr.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. oktober 2018 #14666 Del Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev: Hvem er det som er annonsør for det, er det en spesiell tannlege eller noe? Bare fint å vite hvem som er så useriøse at de får bloggere til å reklamere for medisinsk utstyr.. Vital Tannhelse og et mobilnummer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. oktober 2018 #14667 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Viking-girl skrev: Vital Tannhelse og et mobilnummer Skulle vært forbudt, trenger hun det i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 11. oktober 2018 #14668 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) 4 timer siden, Fader skrev: Jeg ser i blogginnlegget i dag at hun skal i samarbeid med en debattant fra IG skrive et innlegg om barn, reklame og barn i reklame.. dette kan bli spennende - jeg er spent på hvilken av debattanten hun skal skrive sammen med..?? Vedder en krone på at det er hp 🙄 Det «debattinnlegget» blir tragisk, men det vil bli interessant å lese (?) hvordan det argumenteres. Edit, lagt til: Lurer på hvorfor jeg a l l t i d tenker ‘hovmod står for fall’ når jeg leser hennes blogginnlegg 🤔 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hovmod Endret 11. oktober 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 11. oktober 2018 Populært innlegg #14669 Del Skrevet 11. oktober 2018 Bloggomtoppbloggere hadde 1. september et innlegg om manglende gevinster ved konkurranser hos bloggere. Lovbrudd Bl.a. har en strikkeblogger etterlyst premie fra en konkurranse 3 år tilbake hos mor sjøl. Når dette ble løftet fram i lyse har tydeligvis mor sjøl fått litt panikk og endelig sendt premien til strikkebloggeren. Men det beviser jo bare hvor lemfeldig forhold bloggere har til lover og regler og ikke minst moral. Det brant nok under føttene til mor godhjerta når det ble bot til mamma til Michelle, men det holder ikke å rydde opp flere år for sent. Troverdigheten til denne bloggeren er null, det er jo ren svindel de driver med. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 11. oktober 2018 #14670 Del Skrevet 11. oktober 2018 4 minutter siden, Chrisssi skrev: Bloggomtoppbloggere hadde 1. september et innlegg om manglende gevinster ved konkurranser hos bloggere. Lovbrudd Bl.a. har en strikkeblogger etterlyst premie fra en konkurranse 3 år tilbake hos mor sjøl. Når dette ble løftet fram i lyse har tydeligvis mor sjøl fått litt panikk og endelig sendt premien til strikkebloggeren. Men det beviser jo bare hvor lemfeldig forhold bloggere har til lover og regler og ikke minst moral. Det brant nok under føttene til mor godhjerta når det ble bot til mamma til Michelle, men det holder ikke å rydde opp flere år for sent. Troverdigheten til denne bloggeren er null, det er jo ren svindel de driver med. Det er så nedrig at... Jeg har lyst til å si at jeg har ikke ord, men det har jeg, det er bare sånn hun er det! Lover og garanterer, får for seg nye prosjekter hver uke, er sååå opptatt og ettertraktet, men følger aldri opp noe som helst. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 11. oktober 2018 #14671 Del Skrevet 11. oktober 2018 (endret) 7 minutter siden, Chrisssi skrev: Bloggomtoppbloggere hadde 1. september et innlegg om manglende gevinster ved konkurranser hos bloggere. Lovbrudd Bl.a. har en strikkeblogger etterlyst premie fra en konkurranse 3 år tilbake hos mor sjøl. Når dette ble løftet fram i lyse har tydeligvis mor sjøl fått litt panikk og endelig sendt premien til strikkebloggeren. Men det beviser jo bare hvor lemfeldig forhold bloggere har til lover og regler og ikke minst moral. Det brant nok under føttene til mor godhjerta når det ble bot til mamma til Michelle, men det holder ikke å rydde opp flere år for sent. Troverdigheten til denne bloggeren er null, det er jo ren svindel de driver med. Hun skyldte på annonsøren for manglende premier. Hun skrev i et blogginnlegg denne uka at det hadde vært et problem at annonsørene ikke sendte ut premier og at det var derfor folk ikke fikk produktene de hadde vunnet. I fremtiden skulle hun sikre seg ved å selv ta ansvar og ha premiene i eget hud før det ble konkurranse. Det står jo i skarp kontrast til et annet innlegg der hun påstod st hun kunne sende liste til Forbrukertilsynet om at alle var trukket. Problemet er jo likevel reelt så lenge folk ikke har fått premiene sine. Så hun har definitivt ikke sitt på det tørre slik hun påstod. Endret 11. oktober 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 11. oktober 2018 #14672 Del Skrevet 11. oktober 2018 4 timer siden, Fader skrev: Jeg ser i blogginnlegget i dag at hun skal i samarbeid med en debattant fra IG skrive et innlegg om barn, reklame og barn i reklame.. dette kan bli spennende - jeg er spent på hvilken av debattanten hun skal skrive sammen med..?? Hvem andre kan det være enn «fantastiske» HPNH? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fader Skrevet 11. oktober 2018 #14673 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, halvehimmelen skrev: Hvem andre kan det være enn «fantastiske» HPNH? Det er ihvertfall ikke @helt_ekte som er medforfatteren 🤣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 11. oktober 2018 #14674 Del Skrevet 11. oktober 2018 2 minutter siden, Fader skrev: Det er ihvertfall ikke @helt_ekte som er medforfatteren 🤣 AB skriver "Jeg hadde også en opphetet diskusjon på Instagram her om dagen. Vedkommende og jeg har blitt enige om å skrive et innlegg sammen. " - http://www.annebrith.no/2018/10/11/forandring-i-planene/ . Hvem andre har AB hatt en opphetet diskusjon med på IG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 11. oktober 2018 #14675 Del Skrevet 11. oktober 2018 18 minutter siden, CecilieX skrev: Hun skyldte på annonsøren for manglende premier. Hun skrev i et blogginnlegg denne uka at det hadde vært et problem at annonsørene ikke sendte ut premier og at det var derfor folk ikke fikk produktene de hadde vunnet. I fremtiden skulle hun sikre seg ved å selv ta ansvar og ha premiene i eget hud før det ble konkurranse. Det står jo i skarp kontrast til et annet innlegg der hun påstod st hun kunne sende liste til Forbrukertilsynet om at alle var trukket. Problemet er jo likevel reelt så lenge folk ikke har fått premiene sine. Så hun har definitivt ikke sitt på det tørre slik hun påstod. Dette betyr at man må være mer på , når det gjelder å klage inn til FO. Nå er det annonsørene som ikke passer på at bloggerne merker reklame som står for tur. Hjelper ikke å skylde på uklare regler og manglende forståelse lenger. Og det er faktisk mange på KG som har bidratt til denne endringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 11. oktober 2018 #14676 Del Skrevet 11. oktober 2018 6 timer siden, bue skrev: Det argumentet med at de er så store at de kan bestemme selv, skjønner jeg ikke. Hvis en 12-14 åring bestemmer seg for å drikke, ha sex, røyke hasj, nask i butikken eller droppe skolen, er det greit da fordi det er ungdommens valg? De er ikke myndige før de er 18 og det er det en grunn til, de forstår ikke enda konsekvensene av egne valg. Jeg er helt for et visst selvstyre etterhvert som de blir eldre, men som foresatt må man sette foten ned når valgene de gjør har uønskede konsekvenser. Det er ikke bare "kjerringene på Kvinneguiden" som synes hemningsløs eksponering er skadelig, eksperter har uttalt seg kritisk til dette også. Så selv om ungdommen synes det er en glimrende idé, bør Anne Brith si nei. Det er det ansvarlige foreldre gjør! AB er en uansvarlig mor , barna er veldig mye alene , hun mente at en 15 åring kunne ta ansvar hjemme . Helt utrolig at hun prioriterer kjæreste , hytte og båtliv framfor å ta seg av barna dine . Hun skrev også at barna rydder bort sommerklær , rydder i kjelleren , lager mat , støvsuger og holder huset i orden , skittentøy leverer hun til vask i tillegg har hun privat leksehjelp . Tross alt dette ser hun på seg selv som en meget travel dame . Hun arbeider jo ikke heller . 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. oktober 2018 #14677 Del Skrevet 11. oktober 2018 14 minutter siden, CecilieX skrev: Hun skyldte på annonsøren for manglende premier. Hun skrev i et blogginnlegg denne uka at det hadde vært et problem at annonsørene ikke sendte ut premier og at det var derfor folk ikke fikk produktene de hadde vunnet. I fremtiden skulle hun sikre seg ved å selv ta ansvar og ha premiene i eget hud før det ble konkurranse. Det står jo i skarp kontrast til et annet innlegg der hun påstod st hun kunne sende liste til Forbrukertilsynet om at alle var trukket. Problemet er jo likevel reelt så lenge folk ikke har fått premiene sine. Så hun har definitivt ikke sitt på det tørre slik hun påstod. Det er alltid noen andres feil i bloggverden, alltid. Jeg tror ikke på dette i det hele tatt. Er det rart man ikke har noe respekt for bloggere? En vanvittig uredelig bransje. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 11. oktober 2018 #14678 Del Skrevet 11. oktober 2018 1 minutt siden, Asti skrev: AB skriver "Jeg hadde også en opphetet diskusjon på Instagram her om dagen. Vedkommende og jeg har blitt enige om å skrive et innlegg sammen. " - http://www.annebrith.no/2018/10/11/forandring-i-planene/ . Hvem andre har AB hatt en opphetet diskusjon med på IG? Jeg gleder meg litt, kjenner jeg 😁 og teller dagene til det skjer! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 11. oktober 2018 #14679 Del Skrevet 11. oktober 2018 3 minutter siden, Vipser skrev: Jeg gleder meg litt, kjenner jeg 😁 og teller dagene til det skjer! Jeg ville ikke holdt pusten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11. oktober 2018 #14680 Del Skrevet 11. oktober 2018 14 minutter siden, Asti skrev: AB skriver "Jeg hadde også en opphetet diskusjon på Instagram her om dagen. Vedkommende og jeg har blitt enige om å skrive et innlegg sammen. " - http://www.annebrith.no/2018/10/11/forandring-i-planene/ . Hvem andre har AB hatt en opphetet diskusjon med på IG? Dette kan kanskje @ninajohnsen svare på?🧐 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg