Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Lopploella skrev:

Må si jeg har ikke så mye tro på den der «alle kan klare alt bare de vil det-barneoppdragelsen», der målene er sånne ting som OL-gull og uendelig rikdom. 

Det er bare en idé selvhjelpslitteraturen skor seg på det at alt er opp til deg selv

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Kollontaj skrev:

De fremstår veldig uprofesjonelle disse bloggeomaltjegvil-folka. Ingen tar vel HPNH seriøst lengre, uansett, men her dummet han seg skikkelig ut. 

Han mistet vel all seriøsitet ifbm vixen og dette tullet beviser igjen typen.

Om vixen fortsetter håper jeg de får inn nye folk, nye retningslinjer, ingen bindinger og mer seriøsitet. Men egentlig er det tull ar vixen skal gi ut priser i en gjennområtten bransje.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om AB innerst inne skjønner hva hun utsetter barna sine for , eller om hun virkelig mener at de ikke tar noe skade av å bli utlevert i alt de foretar seg .

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
6 minutter siden, Lkk skrev:

Lurer på om AB innerst inne skjønner hva hun utsetter barna sine for , eller om hun virkelig mener at de ikke tar noe skade av å bli utlevert i alt de foretar seg .

I dag har hun jo nærmest overgått seg selv i eksponering på snap. Som om poenget hennes skal understrekes - hun er i sin fulle rett til å dele sine barn på nett. Og i kjent stil ønsker hun nok å provosere ytterligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ninajohnsen skrev:

Hehe, dette var meg! Som nå forøvrig er blokkert av AB. Hurra for «voksne» mennesker som tåler kritikk og diskusjon.

Bra gjort å sette ham til veggs med det spørsmålet der, trist at mor hjertegod allerede hadde lagt opptil at det skulle være alle mot Helt ekte. Hun blokkerte deg ja, som hun alt har gjort med fornuftig tankegang og vett. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Registrerer at harryblogging ikke er populært blant følgerne, hun fikk færre klikk på innlegget som omhandler barn enn på muffinsbildet. Det burde AB merke seg. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ninajohnsen skrev:

Hehe, dette var meg! Som nå forøvrig er blokkert av AB. Hurra for «voksne» mennesker som tåler kritikk og diskusjon.

Alle som har likt helt_ektes kommentarer er også blokkert... 
-i hvert fall jeg og to av mine bekjente

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fjugur skrev:

Alle som har likt helt_ektes kommentarer er også blokkert... 
-i hvert fall jeg og to av mine bekjente

Nå skal hun ta runden, om å gjøre å blokkere alle som kan ha en eneste negativ tanke om henne. Tipper hun hadde gitt mye for å vite hvem vi her inne er så hun kunne hengt oss ut med navn over alt.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lkk skrev:

Bare trist å se på , men ingen skal fortelle AB noe . Hun Påstår at fedrene til barna er helt enig i at hun deler , hvis det er riktig er de like enkle sjeler som AB. Tenker hun på hvis det blir flytting at barna kan bli mobbet , der de bor nå er vennene vant til at de er «bloggerbarn «  , det skal ikke mye til før barn blir mobbet , men kan hu mor tjene penger på dem synes hun nok det er verdt det .

Tenk så mange hissige og fortvilte innlegg hun kan melke ut av en sånn situasjon, tordentaler og moraltaler i fleng * kaaching*

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Helado skrev:

Tenk så mange hissige og fortvilte innlegg hun kan melke ut av en sånn situasjon, tordentaler og moraltaler i fleng * kaaching*

Et helt nytt sted og nye foreldre, skole, og omgangskrets å komme på kant med, for alle er bare ute etter å mislike AB... :roll: 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Et helt nytt sted og nye foreldre, skole, og omgangskrets å komme på kant med, for alle er bare ute etter å mislike AB... :roll: 

ja den er rart at dama ikke stiller seg undrende til hvorfor hun kommer på kant med alle overalt- og at hun trur dette er fordi hun er annerledes og "tør å stikke seg ut"... hmmm

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terrasuave skrev:

ja den er rart at dama ikke stiller seg undrende til hvorfor hun kommer på kant med alle overalt- og at hun trur dette er fordi hun er annerledes og "tør å stikke seg ut"... hmmm

Vet ikke om hun selv er klar over det, men hun legger opp til provoserende oppførsel, og hvis noen skulle kommentere eller reagere på det, er de fæle mennesker som er ute etter å ta henne, og den offerrollen lever hun lenge på. Må være tungt å leve sånn.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Vet ikke om hun selv er klar over det, men hun legger opp til provoserende oppførsel, og hvis noen skulle kommentere eller reagere på det, er de fæle mennesker som er ute etter å ta henne, og den offerrollen lever hun lenge på. Må være tungt å leve sånn.

Det er antagelig en del av greia hennes. Hun er bare ikke interessant nok til å kunne dra inn nok klikk til å leve av det. Hun er totalt avhengig av å provosere og skape drama. Tragisk.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg er litt seint ute, vegret meg for å lese kommentarfeltet fordi jeg alltid blir fryktelig provosert av HP. 

Jeg leste imgurene dog nå. Det jeg lurer på er argumentet med 12 - 14 åringer som selv får bestemme og da er det greit. Dette er jo et ofte brukt argument fra AB. Problemet mitt med dette argumentet er at det finnes noen som er MYE yngre som blir eksponert massivt i den flokken.    Glemte hun det? For OM det spørres om samtykke, vel da er det i alle fall sikkert at den yngste slett ikke har samtykkekompetanse. 

Jeg oppfatter dette som et hult argument. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malum skrev:

Det er antagelig en del av greia hennes. Hun er bare ikke interessant nok til å kunne dra inn nok klikk til å leve av det. Hun er totalt avhengig av å provosere og skape drama. Tragisk.

vet ikke helt om hun er så pass smart at hun bruker dette som "sin greia". Fo meg oppleves daglige tirader om andres hat kontra hvor flink hun er som noe hun virkelig trur på. Hvorfor skulle hun vare så opptatt av å spore opp andre som kommer med kritikk, og henge de ut?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, terrasuave skrev:

vet ikke helt om hun er så pass smart at hun bruker dette som "sin greia". Fo meg oppleves daglige tirader om andres hat kontra hvor flink hun er som noe hun virkelig trur på. Hvorfor skulle hun vare så opptatt av å spore opp andre som kommer med kritikk, og henge de ut?

Eb del av konseptet «Sirkus AB»? :vetikke:

Men jeg sier ikke st det ikke er en del av hvordan hun fungerer som person. Normalt fungerende mennesker ville jo ikke holdt på sånn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...