Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, ssophie skrev:

Det gir hun ikke noe svar på. Anbefaler å gå inn på Instagram og lese kommentarene der. Man trenger ikke følge henne. 

For et sirkus den tråden er. Likte godt anne Brith sin påstand om at hun ikke tjener en krone på barna, for alt går til dem. Men hva med alt det preiket om at alle må jobbe for huset, alle må bidra? Hmm.. det er nok sånn at uansett hva barna får, så må det gå til mor, for alle må bidra til 10mill villaen.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva Anne Brith sier - så er det helt ille at skriver om ungenes liv - barna har en selvstendig rett til privatliv. 

EN hyggelig oppmuntrings- og jeg-er-glad-i-deg-tale for mor til datter i bloggen. Men HVORFOR dele med tusenvis av folk hun ikke kjenner? 

Jeg skjønner det ikke.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hytte og båtliv over for i år , så da passer det fint å være omsorgsfull mamma igjen . Er så enig i at hun snur kappa etter vær og vind . Det hun mener den ene dagen , motsier hun neste dag . En meget ustabil dame .

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fosterbarn!?!?!?! Hos en kvinne som ikke tar fem flate øre for å utlevere både egne barn, kjærester, naboer, og ikke minst foreldre på barnas skole? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Uansett hva Anne Brith sier - så er det helt ille at skriver om ungenes liv - barna har en selvstendig rett til privatliv. 

EN hyggelig oppmuntrings- og jeg-er-glad-i-deg-tale for mor til datter i bloggen. Men HVORFOR dele med tusenvis av folk hun ikke kjenner? 

Jeg skjønner det ikke.

Fordi AB trenger et publikum og bekreftelse.  Har du noen gang hørt at hun har gjort noen for andre som ikke endte med selvskryt og lange historier på bloggen?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg skjønner det ikke.

Nei. Det er privat, og jeg håper hun har tenkt nøye gjennom hvorfor hun velger å utlevere privatlivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er artikkelen fra TV2 om at barna ikke lenger skal være en del av bloggen. https://www.tv2.no/a/9900480/

Jeg leste ikke alt på IG, men jeg synte at vedkommende som påpekte barnas rett til privatliv var veldig saklig. Det så ut som vixen-general, hanspetternygårdhansen var aktiv i den debatten. Han var helt tydelig FOR at man kan skrive om og til mindreårige barn.

Kjendisnorge er delt i to på dette. A-kjendisene - og de fleste b-kjendisene også,  verner om ungene i så stor grad at vi ikke engang vet navnet til mange av dem . langt mindre hvordan de ser ut, hva de like, misliker, drømmer om, klarer fin, strever med å få til, hvilke hobbyer de har og hva slags personlighet de har osv. SoMe-kjendisene derimot, synes å ville overgå hverandre i antall bilder og utleverende tekster.

Endret av pøbelsara
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, pøbelsara skrev:

Her er artikkelen fra TV2 om at barna ikke lenger skal være en del av bloggen. https://www.tv2.no/a/9900480/

Jeg leste ikke alt, men jeg synte at vedkommende som påpekte barnas rett til privatliv var veldig saklig. Det så ut som vixen-general, hanspetternygårdhansen var aktiv i den debatten. Han var helt tydelig FOR at man kan skrive om og til midreårige barn.

Kjendisnorge er delt i to på dette. A-kjendisene verner om ungene i så stor grad at vi ikke engang vet navnet til mange av dem . langt mindre hvordan de ser ut, hva de like, misliker, drømmer om, klarer fin, strever med å få til, hvilke hobbyer de har og hva slags personlighet de har osv. SoMe-kjendisene derimot, synes å ville overgå hverandre i antall bilder og utleverende tekster.

Jeg oppdaget ikke det var Nygård-Hansen pga ble så satt ut av det jeg oppfattet som usaklige svar.

Her er skjermbilder av kommentarfeltet: https://imgur.com/a/reiFAEV  

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Anne Brith skal ha kred for at hun holder en mye mer saklig tone enn de fleste andre i det kommentarfeltet - selv om det ødelegger litt for hyggeligeoghøflig-strategien at hun takker og er enig med de som ikke er så veldig saklige. 

Og at Hans Petter Nygård Hansen kommer med troll-beskyldninger i kommentarfeltet til en som er saklig (men pågående, det skal sies)  og velger å være anonym, bekrefter det dårlige inntrykket jeg fikk av ham under VIxen-tullet i januar hvor han liksom skulle diske folk som ikke fulgte lovverket og endte opp med KUN  diske BloggOmToppbloggere. Før VIxen-tullet trodde jeg han var en oppegående fyr - etter VIxen-tullet skjønte jeg at han var mye mer opptatt av å beskytte bloggerne mot forbrukeren, enn han var av å beskyldte blogglesere mot å bli utsatt for uredelig og utydelig markedsføring.

Fikk sjokk når det nå ble kjent at det faktisk var ham i det kommentarfeltet, for en tulling, han er ikke interessert i en saklig debatt, bare i å verne om bloggeres rettigheter til å gjøre som de føler for.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, pøbelsara skrev:

Anne Brith skal ha kred for at hun holder en mye mer saklig tone enn de fleste andre i det kommentarfeltet - selv om det ødelegger litt for hyggeligeoghøflig-strategien at hun takker og er enig med de som ikke er så veldig saklige. 

Og at Hans Petter Nygård Hansen kommer med troll-beskyldninger i kommentarfeltet til en som er saklig (men pågående, det skal sies)  og velger å være anonym, bekrefter det dårlige inntrykket jeg fikk av ham under VIxen-tullet i januar hvor han liksom skulle diske folk som ikke fulgte lovverket og endte opp med KUN  diske BloggOmToppbloggere. Før VIxen-tullet trodde jeg han var en oppegående fyr - etter VIxen-tullet skjønte jeg at han var mye mer opptatt av å beskytte bloggerne mot forbrukeren, enn han var av å beskyldte blogglesere mot å bli utsatt for uredelig og utydelig markedsføring.

Ja,  det er verdt å merke seg at Anne Brith får støtte fra en som etter min (og sikkert andre sin)  mening sliter med troverdigheten pga historikken rundt Vixen - 2015/2016 og 2016/2017:   https://imgur.com/a/4nezx . 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har bloggverden blitt en enda dypere pøl av utlevering, selvgodhet, ansvarsfraskrivelse og svadapjatt, godt pakket inn i reklame betalt av ufattelig naive annonsører. 

Jeg lurer på hvordan sannheten kan løftes ut til publikum? Er eneste muligheten å skrive leserinnlegg/kronikker i aviser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til den personen som kalte seg ‘helt_ekte’. Gode og saklige innlegg. Til hp og ab: Pinlige og naive motsvar, helt uten dybdeforståelse. 

Det er utrolig at voksne tør vise slik dumhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...