Gjest O.G. Skrevet 8. oktober 2018 #14561 Del Skrevet 8. oktober 2018 6 minutter siden, CecilieX skrev: Hehehe. I et innlegg fra tidligere i uka skrev hun: « En gang så jeg henne så og prate og skåle med en fyr med rastaflette og sandaler. Det var midt på vinteren. Jeg tenkte, hva i svarte skal hun med han der» http://www.annebrith.no/2018/10/04/se-noye-pa-dette-bildet/ Det stråler ikke akkurat «la oss omfavne dem som er annerledes» av dette. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 8. oktober 2018 #14562 Del Skrevet 8. oktober 2018 10 minutter siden, CecilieX skrev: Hehehe. I et innlegg fra tidligere i uka skrev hun: « En gang så jeg henne så og prate og skåle med en fyr med rastaflette og sandaler. Det var midt på vinteren. Jeg tenkte, hva i svarte skal hun med han der» http://www.annebrith.no/2018/10/04/se-noye-pa-dette-bildet/ Det stråler ikke akkurat «la oss omfavne dem som er annerledes» av dette. Fortsettelsen på det der gjør ikke ab noe tjeneste heller haha, nå dømmer hun folk basert på utseende og klær. Hun forklarte meg at hun var genuint interessert i å høre om livet hans. Hun så ikke det ytre. Enset ikke flettene, sandalene og de hullete buksene. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. oktober 2018 #14563 Del Skrevet 8. oktober 2018 Når narrativene kræsjer. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 8. oktober 2018 #14564 Del Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, CecilieX skrev: Hehehe. I et innlegg fra tidligere i uka skrev hun: « En gang så jeg henne så og prate og skåle med en fyr med rastaflette og sandaler. Det var midt på vinteren. Jeg tenkte, hva i svarte skal hun med han der» http://www.annebrith.no/2018/10/04/se-noye-pa-dette-bildet/ Det stråler ikke akkurat «la oss omfavne dem som er annerledes» av dette. AB skriver også om forholdet mellom henne og Erik og i kjent stil fra den kanten tror hun alle mener hun er for god for han , har nok ikke slått henne at noen kan mene det motsatte . Han har vel ikke akkurat trukket vinnerloddet Erik heller 🤔 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 8. oktober 2018 #14565 Del Skrevet 8. oktober 2018 17 minutter siden, Lkk skrev: AB skriver også om forholdet mellom henne og Erik og i kjent stil fra den kanten tror hun alle mener hun er for god for han , har nok ikke slått henne at noen kan mene det motsatte . Han har vel ikke akkurat trukket vinnerloddet Erik heller 🤔 Tenkte på det, jeg lurer veldig på hvem som forteller henne at han ikke er bra for henne, og hvorfor? Det er en litt alvorlig ting å si, noe annet er å mene at to personer ikke passer sammen, men å si at noen ikke er bra for en, det er mer spesifikt og jeg lurer på hvorfor ikke? Selv om han er yngre, kanskje litt umoden eller noe, betyr ikke at han ikke er bra. Tvert om, fra dag en har han vært reservepappa for ungene, latt AB flytte inn i hans families hytte og båthus hele/halve sommeren, stilt opp med henne på de "røde løperene" hennes og vært en flink liten tilbehør, han har vært der for henne gjennom alt "hatet".. Så hvorfor er han ikke bra nok? Jeg er helt sikker på at ikke et saklig, oppegående og normalt menneske har fortalt henne at HAN ikke er god for henne.... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 8. oktober 2018 #14566 Del Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Tenkte på det, jeg lurer veldig på hvem som forteller henne at han ikke er bra for henne, og hvorfor? Det er en litt alvorlig ting å si, noe annet er å mene at to personer ikke passer sammen, men å si at noen ikke er bra for en, det er mer spesifikt og jeg lurer på hvorfor ikke? Selv om han er yngre, kanskje litt umoden eller noe, betyr ikke at han ikke er bra. Tvert om, fra dag en har han vært reservepappa for ungene, latt AB flytte inn i hans families hytte og båthus hele/halve sommeren, stilt opp med henne på de "røde løperene" hennes og vært en flink liten tilbehør, han har vært der for henne gjennom alt "hatet".. Så hvorfor er han ikke bra nok? Jeg er helt sikker på at ikke et saklig, oppegående og normalt menneske har fortalt henne at HAN ikke er god for henne.... Tror ikke dette har rot i virkeligheten , kommer så utrolig mye rart fra AB . 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 8. oktober 2018 #14567 Del Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Tenkte på det, jeg lurer veldig på hvem som forteller henne at han ikke er bra for henne, og hvorfor? Det er en litt alvorlig ting å si, noe annet er å mene at to personer ikke passer sammen, men å si at noen ikke er bra for en, det er mer spesifikt og jeg lurer på hvorfor ikke? Selv om han er yngre, kanskje litt umoden eller noe, betyr ikke at han ikke er bra. Tvert om, fra dag en har han vært reservepappa for ungene, latt AB flytte inn i hans families hytte og båthus hele/halve sommeren, stilt opp med henne på de "røde løperene" hennes og vært en flink liten tilbehør, han har vært der for henne gjennom alt "hatet".. Så hvorfor er han ikke bra nok? Jeg er helt sikker på at ikke et saklig, oppegående og normalt menneske har fortalt henne at HAN ikke er god for henne.... Er vel sånn AB tolket det. Hun har det med å gjøre to fjær til fem høns 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 9. oktober 2018 #14568 Del Skrevet 9. oktober 2018 En person klager på selvskrytet i det AB skriver, og får som svar: "Og at du ikke liker selvskryt får meg til å tenke på den Janteloven. Denne teksten gir et godt bilde av «menneskenes iboende ondskap og evne til å trykke hverandre ned», som Aksel Sandemose mente preget menneskene fra deres første samhandling. Og er du virkelig et menneske som ikke ønsker at folk skal skryte av seg selv? Hvem skal skryte av meg om jeg ikke gjør det selv? Jeg bare spør?" http://www.annebrith.no/2018/10/07/jeg-passer-ikke-inn/#comments Har hun aldri fått skryt av andre for noe hun har gjort? Svaret hennes tyder jo på at om hun skal få noe skryt så må hun stå for det selv. Merkelig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 9. oktober 2018 #14569 Del Skrevet 9. oktober 2018 2 minutter siden, Max Potente skrev: En person klager på selvskrytet i det AB skriver, og får som svar: "Og at du ikke liker selvskryt får meg til å tenke på den Janteloven. Denne teksten gir et godt bilde av «menneskenes iboende ondskap og evne til å trykke hverandre ned», som Aksel Sandemose mente preget menneskene fra deres første samhandling. Og er du virkelig et menneske som ikke ønsker at folk skal skryte av seg selv? Hvem skal skryte av meg om jeg ikke gjør det selv? Jeg bare spør?" http://www.annebrith.no/2018/10/07/jeg-passer-ikke-inn/#comments Har hun aldri fått skryt av andre for noe hun har gjort? Svaret hennes tyder jo på at om hun skal få noe skryt så må hun stå for det selv. Merkelig svar. Det får meg til å tenke at hun ikke kan ha fått spesielt mye skryt eller bekreftelse på ting hun gjorde og sa når hun var liten jente, hvilket er veldig synd og trist om stemmer, men når hun er en voksen kvinne på 43 med 4 barn så er det på tide å tenke deretter. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 9. oktober 2018 #14570 Del Skrevet 9. oktober 2018 Hun og Erik ønsker ikke barn, men det er mulighet for å bli fosterforeldre etter at ungene har forlatt redet. Hvis de får være fosterforeldre vurderer jeg sterkt og melde meg inn i en anti-barnevernsgruppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. oktober 2018 #14571 Del Skrevet 9. oktober 2018 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. oktober 2018 #14572 Del Skrevet 9. oktober 2018 Er helt innlegg om datteren. Skulle ikke hun slutte å skrive om de mindreårige? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 9. oktober 2018 #14573 Del Skrevet 9. oktober 2018 15 minutter siden, Kollontaj skrev: Er helt innlegg om datteren. Skulle ikke hun slutte å skrive om de mindreårige? Fra https://www.tv2.no/a/9900480/ "I blogginnlegget skriver Davidsen at en av årsakene er at hun ikke ønsker at barnas prestasjoner skal være noe som diskuteres blant mennesker som ikke kjenner dem. «Nå som barna begynner å få seg jobber, velge skoler, utmerke seg på områder i livet, skal de få lov til å gjøre det uten at jeg forteller om det. Og uten at andre diskuterer det», skriver hun." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 9. oktober 2018 #14574 Del Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, Asti skrev: Fra https://www.tv2.no/a/9900480/ "I blogginnlegget skriver Davidsen at en av årsakene er at hun ikke ønsker at barnas prestasjoner skal være noe som diskuteres blant mennesker som ikke kjenner dem. «Nå som barna begynner å få seg jobber, velge skoler, utmerke seg på områder i livet, skal de få lov til å gjøre det uten at jeg forteller om det. Og uten at andre diskuterer det», skriver hun." Det var sånn været var den dagen det, nå er det litt annerledes og fokuset er et annet. Ja, jeg mente været, for AB skifter humør og meninger med vinden. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 9. oktober 2018 #14575 Del Skrevet 9. oktober 2018 41 minutter siden, Kollontaj said: Er helt innlegg om datteren. Skulle ikke hun slutte å skrive om de mindreårige? Hun forsvarer det i kommentarfeltet på Instagram. Argumenterer med at det er forskjell på privat og personlig 🙄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 9. oktober 2018 #14576 Del Skrevet 9. oktober 2018 2 timer siden, bue skrev: Hun og Erik ønsker ikke barn, men det er mulighet for å bli fosterforeldre etter at ungene har forlatt redet. Hvis de får være fosterforeldre vurderer jeg sterkt og melde meg inn i en anti-barnevernsgruppe! Jeg forstår ikke hvorfor dette var viktig for deg å kommentere. Eller hvor i all verden du fikk det fra. Eller hvorfor det nødvendigvis får stå. Men jeg syntes man kan holde seg for god for sånt.... hva enn svada det der var. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 9. oktober 2018 #14577 Del Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, ssophie skrev: Hun forsvarer det i kommentarfeltet på Instagram. Argumenterer med at det er forskjell på privat og personlig 🙄 Og... forskjellen er..? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 9. oktober 2018 #14578 Del Skrevet 9. oktober 2018 7 minutter siden, Stjernekikkeren said: Og... forskjellen er..? Det gir hun ikke noe svar på. Anbefaler å gå inn på Instagram og lese kommentarene der. Man trenger ikke følge henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 9. oktober 2018 #14579 Del Skrevet 9. oktober 2018 9 minutter siden, Emmelise skrev: Jeg forstår ikke hvorfor dette var viktig for deg å kommentere. Eller hvor i all verden du fikk det fra. Eller hvorfor det nødvendigvis får stå. Men jeg syntes man kan holde seg for god for sånt.... hva enn svada det der var. Hun skriver det i det siste innlegget. Med tanke på hvordan hun eksponerer egne barn synes jeg det er en skremmende tanke at eventuelle fosterbarn skal inn i sirkus annebrith.no. Alle barn fortjener å bli behandlet i tråd med barnekonvensjonen, men fosterbarn er kanskje ekstra sårbare for hemningsløs utlevering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 9. oktober 2018 #14580 Del Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, bue skrev: Hun skriver det i det siste innlegget. Med tanke på hvordan hun eksponerer egne barn synes jeg det er en skremmende tanke at eventuelle fosterbarn skal inn i sirkus annebrith.no. Alle barn fortjener å bli behandlet i tråd med barnekonvensjonen, men fosterbarn er kanskje ekstra sårbare for hemningsløs utlevering. Det er da rimelig åpenlyst at det ikke kommer til å skje eller i det hele tatt er på tale. Viktig å slå seg litt på brystkassa og formidle hvor fantastisk man er som "kan ta til seg unger ingen andre vil ha." Og alt det der. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg