Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 5. oktober 2018 Populært innlegg #14441 Del Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, Christiane_W skrev: Om hun har skrevet innlegg om det har jeg ikke fått med meg, men i kommentarfeltet til innlegget "Party on!" der AB legger ut om at alle kan nå sine mål, bare de står på og jobber på, er det en mor med en datter som er ung ufør som påpeker at det faktisk er mennesker som har begrensninger som gjør at enkelte mål er uoppnåelige for dem, uansett hvor hardt de prøver, og håper AB har noen motiverende ord til dem også. ABs svar innledes med: "Jeg vet ikke mer hva jeg skal si. Vi er en krenket nasjon og noen blir krenket av noe alltid. Jeg er uenig med deg." Altså insinuerer AB at denne moren er krenket av henne/hennes suksess. Det ble en liten diskusjon av det, der AB tydeligvis hadde moderert bort en del, noe moren reagerte på og oppfordret AB til å tørre å ta diskusjonen siden hun har stor makt gjennom bloggen og påpekte at hun burde ha et bevisst forhold til hvilke verdier hun formidler og avsluttet med: "Å være god nok, er kanskje noe du bør tenke over." ABs svar: "Det er moderert bort mer enn et svar her altså. Jeg orker ikke diskutere og bruke av min dyrebare tid på negativitet. I min hverdag velger jeg å mate det gode og det positive, for at energien min skal vokse og jeg skal holde et bra fokus. Derfor blir alt negative skrellet bort herfra og blir det ikke diskusjoner 🙂" Hun orker altså ikke å bruke sin dyrebare(🤮) tid på negativitet og velger å mate det gode og positive i hverdagen sin? Jaha ja...😤🙄😂🤦♀️ "Kjære Anne Brith, takk for dine motiverende ord, men mannen min var for en stund siden i en ulykke hvor han endte opp lam fra nakken og ned, legene sier han aldri blir som før igjen. Jeg lurte på om du hadde noen motiverende ord til en som må gi slipp på sine mål og sliter med å være positiv? Hilsen en fan av deg." "Kjære fan, mannen din er bare ikke riktig motivert eller engasjert, vi kan alle nå de målene vi setter oss! Bare se på meg, mitt mål var 4 barn med forskjellige fedre fordi jeg lånte vekk livmoren min, et par konkurser, jobbe med å selge ungene mine dyrest mulig til de reklamene som betaler mest, legge meg ut med norges største diskusjonsforum for kvinner og få de til å hate meg, få meg en kjæreste som synes det er "kult a" å date meg, og ellers skrive motiverende ord, så jeg synes både du og mannen din er litt late og negative, det er det ikke plass til her" 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 5. oktober 2018 #14442 Del Skrevet 5. oktober 2018 27 minutter siden, Christiane_W skrev: Om hun har skrevet innlegg om det har jeg ikke fått med meg, men i kommentarfeltet til innlegget "Party on!" der AB legger ut om at alle kan nå sine mål, bare de står på og jobber på, er det en mor med en datter som er ung ufør som påpeker at det faktisk er mennesker som har begrensninger som gjør at enkelte mål er uoppnåelige for dem, uansett hvor hardt de prøver, og håper AB har noen motiverende ord til dem også. ABs svar innledes med: "Jeg vet ikke mer hva jeg skal si. Vi er en krenket nasjon og noen blir krenket av noe alltid. Jeg er uenig med deg." Altså insinuerer AB at denne moren er krenket av henne/hennes suksess. Det ble en liten diskusjon av det, der AB tydeligvis hadde moderert bort en del, noe moren reagerte på og oppfordret AB til å tørre å ta diskusjonen siden hun har stor makt gjennom bloggen og påpekte at hun burde ha et bevisst forhold til hvilke verdier hun formidler og avsluttet med: "Å være god nok, er kanskje noe du bør tenke over." ABs svar: "Det er moderert bort mer enn et svar her altså. Jeg orker ikke diskutere og bruke av min dyrebare tid på negativitet. I min hverdag velger jeg å mate det gode og det positive, for at energien min skal vokse og jeg skal holde et bra fokus. Derfor blir alt negative skrellet bort herfra og blir det ikke diskusjoner 🙂" Hun orker altså ikke å bruke sin dyrebare(🤮) tid på negativitet og velger å mate det gode og positive i hverdagen sin? Jaha ja...😤🙄😂🤦♀️ Så utrolig stygt sagt av AB. Kjenner jeg får vondt av denne moren 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. oktober 2018 #14443 Del Skrevet 5. oktober 2018 I mange av ABs innlegg, og svar i kommentarfeltet, går en egen tankegang som en rød tråd. Det finnes ingen grenser for hva du kan oppnå. Disse grensene setter du selv. Bort med negative mennesker, omgi deg med de positive, så får du positiv energi tilbake. Alle kan nå sine mål - det er kun din egen vilje det står på. De som hater, får hat tilbake. Rettferdigheten seirer til slutt. Karma. Den samme røde tråden finner man i gruppa 100 dager prosjektet, som lover gull og grønne skoger, både økonomisk og mentalt. Bare DU bestemmer deg for det. Og klarer du det ikke, er det din egen feil. Du ville ikke nok. Du jobbet ikke hardt nok. Innlullet i disse tankene, og totalt uten evne til å se egne feil, seiler Anne Brith avgårde. Hellig overbevist om egen godhet og fortreffelighet. Inspirasjonen hentes nok både fra KG og fra tiden hun var "sjaman". Synes det er noe både ekkelt og litt skremmende med denne ideologien, eller hva man skal kalle det. Noe bombastisk. Og dette trekker til seg tusenvis, på blogg og 100 dager prosjekt-gruppa. Hvor mange dukker enda dypere ned i sin egen mislykkethet etter disse 100 dagene fordi de ikke var sterke nok, ikke jobbet hardt nok til å oppnå målene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 5. oktober 2018 #14444 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) 5 minutter siden, Diamant skrev: Så utrolig stygt sagt av AB. Kjenner jeg får vondt av denne moren Det er rett og slett hjerteskjærende. Tenk den moren som må se datteren sin være så syk i ung alder at hun ble ufør, lese bloggen til AB og komme med gode innspill for å utvide perspektivet, også få svar på at vi er en krenket nasjon, og at det ikke er plass til negative ting på bloggen til AB der hverdagen går ut på å mate det gode og positive? Å få høre at sykdom ikke er en grunn til ikke å nå målene sine, man bare prøver ikke hardt nok? Nå har jeg ikke barn, men hadde noen skrevet slikt om min uføre datter, og omtalt meg som negativitet det ikke er plass til, hadde jeg revet dataen i fillebiter i raseri og sjokk. Endret 5. oktober 2018 av Stjernekikkeren 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 5. oktober 2018 #14445 Del Skrevet 5. oktober 2018 30 minutter siden, Christiane_W skrev: Om hun har skrevet innlegg om det har jeg ikke fått med meg, men i kommentarfeltet til innlegget "Party on!" der AB legger ut om at alle kan nå sine mål, bare de står på og jobber på, er det en mor med en datter som er ung ufør som påpeker at det faktisk er mennesker som har begrensninger som gjør at enkelte mål er uoppnåelige for dem, uansett hvor hardt de prøver, og håper AB har noen motiverende ord til dem også. ABs svar innledes med: "Jeg vet ikke mer hva jeg skal si. Vi er en krenket nasjon og noen blir krenket av noe alltid. Jeg er uenig med deg." Altså insinuerer AB at denne moren er krenket av henne/hennes suksess. Det ble en liten diskusjon av det, der AB tydeligvis hadde moderert bort en del, noe moren reagerte på og oppfordret AB til å tørre å ta diskusjonen siden hun har stor makt gjennom bloggen og påpekte at hun burde ha et bevisst forhold til hvilke verdier hun formidler og avsluttet med: "Å være god nok, er kanskje noe du bør tenke over." ABs svar: "Det er moderert bort mer enn et svar her altså. Jeg orker ikke diskutere og bruke av min dyrebare tid på negativitet. I min hverdag velger jeg å mate det gode og det positive, for at energien min skal vokse og jeg skal holde et bra fokus. Derfor blir alt negative skrellet bort herfra og blir det ikke diskusjoner 🙂" Hun orker altså ikke å bruke sin dyrebare(🤮) tid på negativitet og velger å mate det gode og positive i hverdagen sin? Jaha ja...😤🙄😂🤦♀️ Nei , AB må bruke sin dyrebare tid på alle sine fantastiske prosjekter . De starter som gull , men ender alltid opp som gråstein . Hun har mislykkes med alt de åra jeg har fulgt bloggen . 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 5. oktober 2018 #14446 Del Skrevet 5. oktober 2018 30 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: "Kjære Anne Brith, takk for dine motiverende ord, men mannen min var for en stund siden i en ulykke hvor han endte opp lam fra nakken og ned, legene sier han aldri blir som før igjen. Jeg lurte på om du hadde noen motiverende ord til en som må gi slipp på sine mål og sliter med å være positiv? Hilsen en fan av deg." "Kjære fan, mannen din er bare ikke riktig motivert eller engasjert, vi kan alle nå de målene vi setter oss! Bare se på meg, mitt mål var 4 barn med forskjellige fedre fordi jeg lånte vekk livmoren min, et par konkurser, jobbe med å selge ungene mine dyrest mulig til de reklamene som betaler mest, legge meg ut med norges største diskusjonsforum for kvinner og få de til å hate meg, få meg en kjæreste som synes det er "kult a" å date meg, og ellers skrive motiverende ord, så jeg synes både du og mannen din er litt late og negative, det er det ikke plass til her" Fantastisk skrevet 🙌😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. oktober 2018 #14447 Del Skrevet 5. oktober 2018 32 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: "Kjære Anne Brith, takk for dine motiverende ord, men mannen min var for en stund siden i en ulykke hvor han endte opp lam fra nakken og ned, legene sier han aldri blir som før igjen. Jeg lurte på om du hadde noen motiverende ord til en som må gi slipp på sine mål og sliter med å være positiv? Hilsen en fan av deg." - "Ja, da vil e bærre sei ein teng, å da e at han får rætt og slætt ta seg sjøl i den lamme nakken, slutt å sutter, og tænk positivt!" Klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi04 Skrevet 5. oktober 2018 #14448 Del Skrevet 5. oktober 2018 27 minutter siden, formula skrev: I mange av ABs innlegg, og svar i kommentarfeltet, går en egen tankegang som en rød tråd. Det finnes ingen grenser for hva du kan oppnå. Disse grensene setter du selv. Bort med negative mennesker, omgi deg med de positive, så får du positiv energi tilbake. Alle kan nå sine mål - det er kun din egen vilje det står på. De som hater, får hat tilbake. Rettferdigheten seirer til slutt. Karma. Den samme røde tråden finner man i gruppa 100 dager prosjektet, som lover gull og grønne skoger, både økonomisk og mentalt. Bare DU bestemmer deg for det. Og klarer du det ikke, er det din egen feil. Du ville ikke nok. Du jobbet ikke hardt nok. Innlullet i disse tankene, og totalt uten evne til å se egne feil, seiler Anne Brith avgårde. Hellig overbevist om egen godhet og fortreffelighet. Inspirasjonen hentes nok både fra KG og fra tiden hun var "sjaman". Synes det er noe både ekkelt og litt skremmende med denne ideologien, eller hva man skal kalle det. Noe bombastisk. Og dette trekker til seg tusenvis, på blogg og 100 dager prosjekt-gruppa. Hvor mange dukker enda dypere ned i sin egen mislykkethet etter disse 100 dagene fordi de ikke var sterke nok, ikke jobbet hardt nok til å oppnå målene sine? Får nesten litt sekt-følelse. AB på en stor scene som roper og skriker til tilhengerne "ALLE KAN NÅ SINE MÅL" og en og annen tilhenger som istemmer et amen, reiser seg og faller til bakken i det AB rører ved h*n. ..ble litt revet med 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. oktober 2018 #14449 Del Skrevet 5. oktober 2018 Den 100-dagers-gruppa gir assosiasjoner til Addictologi-sekten. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 5. oktober 2018 #14450 Del Skrevet 5. oktober 2018 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Den 100-dagers-gruppa gir assosiasjoner til Addictologi-sekten. Hva handler den om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 5. oktober 2018 #14451 Del Skrevet 5. oktober 2018 31 minutter siden, Lkk skrev: Fantastisk skrevet 🙌😂 Takk😊 25 minutter siden, formula skrev: - "Ja, da vil e bærre sei ein teng, å da e at han får rætt og slætt ta seg sjøl i den lamme nakken, slutt å sutter, og tænk positivt!" Klemmer ❤️ Nå lo jeg høyt, ser henne si det, det er det verste. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 5. oktober 2018 #14452 Del Skrevet 5. oktober 2018 9 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Hva handler den om? https://www.vg.no/spesial/2017/addictologi/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 5. oktober 2018 #14453 Del Skrevet 5. oktober 2018 11 minutter siden, mikrobe skrev: https://www.vg.no/spesial/2017/addictologi/ Herregud.. men sånn er det med folk som mener de er svaret på alt, de har rett og du skal være enig med dem, så skjønner linken til AB her... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. oktober 2018 #14454 Del Skrevet 5. oktober 2018 Oppskriften er den samme uansett om det er rik, rusfri, sukessfull eller gudfryktig du skal bli: indoktrinering, dem mot oss, ingen kritikk og visakort. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 5. oktober 2018 #14455 Del Skrevet 5. oktober 2018 Anne Brith & The Secret 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 5. oktober 2018 #14456 Del Skrevet 5. oktober 2018 Etter hvert har jeg egentlig blitt mer og mer betenkt over at det er såpass mange som applauderer bloggerens blottlegging av det private, intetsigende visvas og selvforherligelse, enn at bloggeren selv har diverse utfall og hang til dramatikk. Hvem er alle disse følgerne? Følger de for å se andre dumme seg og derved føle seg kloke? Eller er de reelle følgere som i ‘beundrere’. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 5. oktober 2018 #14457 Del Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, Viking-girl skrev: Anne Brith & The Secret Det tror jeg stemmer på en prikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luca_ Skrevet 5. oktober 2018 #14458 Del Skrevet 5. oktober 2018 3 minutter siden, Berga skrev: Etter hvert har jeg egentlig blitt mer og mer betenkt over at det er såpass mange som applauderer bloggerens blottlegging av det private, intetsigende visvas og selvforherligelse, enn at bloggeren selv har diverse utfall og hang til dramatikk. Hvem er alle disse følgerne? Følger de for å se andre dumme seg og derved føle seg kloke? Eller er de reelle følgere som i ‘beundrere’. 🤔 Jeg så én i kommentarfeltet på Facebook i dag som syns det begynte å bli kjedelig med slike innlegg om hatere og oppgjør osv, tror det er omtrent den første kritiske kommentaren jeg har sett der. Ellers så er det vel mange som ikke har kommet lenger enn «Livets harde skole» blandt halleluja-gjengen hennes. Beklager å dømme andre mennesker, liker jo ikke å snakke stygt om andre, men hva skal man liksom si om den gjengen som henger på bloggen hennes🙈 jeg håper virkelig noe blir gjort så den trakasseringen hun bedriver ved å kneble folk med trusler blir gjort noe med, at folk her fortsetter å kontakte bedrifter som samarbeider med henne og at noen får media interesert. Bare den journalisten som bet på at hun skulle eksponere barna mindre må vel ha lyst til å skrive om løgnen han/hun ble utsatt for? Og det er jo egentlig en fillesak i forhold til alt det grove AB holder på med. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Puffin Skrevet 5. oktober 2018 Populært innlegg #14459 Del Skrevet 5. oktober 2018 Må ærlig talt si at jeg syns journalistene som jobber innen rampelys/kjendis/blogger-miljøet er skikkelig feige. Tør de ikke skrive kritisk i frykt av å miste tilgang? 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 5. oktober 2018 #14460 Del Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, Puffin skrev: Må ærlig talt si at jeg syns journalistene som jobber innen rampelys/kjendis/blogger-miljøet er skikkelig feige. Tør de ikke skrive kritisk i frykt av å miste tilgang? Kanskje de forstår det de fleste begynner å se, at Anne Brith ikke er stabil og burde skjermes, de håper vel det brenner ut av seg selv, ikke vet jeg.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg