Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Anne Brith ble bedt for 2 dager siden om å dokumentere påstandene hun kommer med i blogginnlegget "Når trollene kommer ut av lyset". Det har hun ikke gjort: https://imgur.com/a/4uVtDLD . 

For min del er det en bekreftelse på at det som står i blogginnlegget ikke stemmer, når AB ikke vil/kan dokumentere påstandene sine. Det er synd at hun tilsynelatende slipper unna med det. 

Hun skjuler seg bak personvernreglene...noe som er passe ironisk at HUN gjør det. ( ref. uthenging av personer som søkte i skattelisten hennes, jobbet i nærbanken )

• Liker 41
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Asti skrev:

Anne Brith ble bedt for 2 dager siden om å dokumentere påstandene hun kommer med i blogginnlegget "Når trollene kommer ut av lyset". Det har hun ikke gjort: https://imgur.com/a/4uVtDLD . 

For min del er det en bekreftelse på at det som står i blogginnlegget ikke stemmer, når AB ikke vil/kan dokumentere påstandene sine. Det er synd at hun tilsynelatende slipper unna med det. 

Det samme har jeg også lurt på, det er jo en svært enkel sak å gjøre (sladde navn, etc). Andre bloggere, for eksempel SE, har dokumentert ekle meldinger, så henne tror vi på, men AB? Så lenge jeg ikke ser spor av dokumentasjon - velger jeg å tro det er ren sympatifisking. 

Endret av Berga
Lagt til parentes
Skrevet

Men selv om man sladder en mail fra KG, så ser man jo at den kommer herfra. :icon_lol:

• Liker 4
Skrevet

jeg tenker at ABs problem er at hun blir sur og opprørt også av den saklige kritikken. Det er ikke usaklig å kritisere henne for å krenke barnas privatliv.

• Liker 30
Skrevet
1 minutt siden, mikrobe skrev:

Men selv om man sladder en mail fra KG, så ser man jo at den kommer herfra. :icon_lol:

Det skjønner jeg ikke. Hvis du sender meg en frekk melding/mail, så kan jeg fint sladde alt som avslører at det er fra deg - før jeg eventuelt legger det ut på imgur e.l. Men, og det vil alltid være et men, det kan jo være noe jeg har fabrikkert selv ...

Skrevet
Akkurat nå, Berga skrev:

Det skjønner jeg ikke. Hvis du sender meg en frekk melding/mail, så kan jeg fint sladde alt som avslører at det er fra deg - før jeg eventuelt legger det ut på imgur e.l. Men, og det vil alltid være et men, det kan jo være noe jeg har fabrikkert selv ...

De som kun leser bloggen hennes ser ikke forskjell, jeg tenkte på de som allerede leser tråden og/eller er kjent med kritikken. :) 

• Liker 5
Skrevet (endret)
28 minutter siden, mikrobe skrev:

Jeg forstod ikke helt hva du mener?  :) 

Jeg tenker at AB f.eks. kan legge ut skjermbilde der navn er sladdet på det jeg har uthevet  - http://www.annebrith.no/2018/10/03/nar-trollene-kommer-ut-lyset/ :  "På mandag fikk jeg vite hvem to av mine «hatere» var. Begge hadde vært litt «uforsiktige» på nett og lagt nokså klare spor etter seg. Det var min kusine XXXX, som fant ut hvem det var, og da vi forsto at vi hadde navnene til begge, samt kopi av alt det stygge som var skrevet om meg, Erik og barna mine så bestemte jeg meg for å ringe dem.". 

Det bør jo være en enkel sak å dokumentere dette, eller? 

Det er ganske sterke beskyldninger AB kommer med i blogginnlegget, så noen eksempler burde hun ha lagt ved i blogginnlegget.  Og i AB sitt tilfelle er det viktig å få sett hva influenceren regner som hatere, hets, injurie eller sjikane, da hun har hatt en tendens til å overdrive:

Endret av Asti
Skrevet
6 minutter siden, Asti skrev:

Jeg forstod ikke helt hva du mener?  :) 

Klønete formulert fra min side. Jeg mente at disse påståtte hatmailene hun får er det lett å gjenkjenne på innholdet, gitt at hun abonnerer på tråden. (Ev. hun må sensurere mer enn bare mailadressen for å skjule at det kommer fra KG.)

• Liker 13
Skrevet

Er det ikke AB som selv har hatt innlegg på innlegg om hvor lettkrenket vi er blitt som nasjon?

#SnakkSåRævvaDiHører

• Liker 19
Skrevet

Alle andre blir krenket, AB blir hetset? ☺️ 

Hets er å etterspørre vinnere på konkurranser feks. Fy fy! 

• Liker 32
Skrevet
32 minutter siden, mikrobe skrev:

Klønete formulert fra min side. Jeg mente at disse påståtte hatmailene hun får er det lett å gjenkjenne på innholdet, gitt at hun abonnerer på tråden. (Ev. hun må sensurere mer enn bare mailadressen for å skjule at det kommer fra KG.)

Aha. Men da har hun jo ikke fått meldinger og mail, som hun sier, bare lest tråden.

Skrevet

Men hun leser ikke tråden selv. Folk sender henne skjermdumper av vilkårlige uttalelser herfra. Det er derfor hun alltid har kontroll på all hetsen som foregår her.

*host*

• Liker 45
Skrevet
7 minutter siden, FruJohansen skrev:

Men hun leser ikke tråden selv. Folk sender henne skjermdumper av vilkårlige uttalelser herfra. Det er derfor hun alltid har kontroll på all hetsen som foregår her.

*host*

Uff, ja. Det er veldig mange trusler i denne tråden 🙄 

Skrevet

😂😂 blitt flink til å diktere Erik , men likevel et tåpelig innlegg . Hvor får de all informasjonen fra ?? Erik er for travel til å lese medier , AB har noen til å slette all kritikk for å slippe å bryte sammen i krampegråt . Tatt i løgn igjen AB !!!

• Liker 23
Gjest Max Potente
Skrevet (endret)
26 minutter siden, FruJohansen said:

*host*

Om hun kontinuerlig får tilsendt skjermdumper så sitter hun jo på en imponerende mengde med dokumentasjon på all "hets" og "injurier" og burde ikke ha noe problem med å legge frem dette. I innlegget om trollene skriver hun at hun har kopi av alt det stygge de har skrevet, som @Asti nevner, så hvorfor ikke bevise det om det er sant? 

Om det ikke er sant så er det jo løgn. Pictures or it didn't happen!

Endret av Max Potente
Skrevet
Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:

Morsomt at Erik og Mor hjertegod ber alle om å "holde meningene sine for seg selv" når alt bloggen til AB handler om er meninger om gud og hvermann, for ikke å snakke omuthenging av personer og hatere. Anne Brith legger opp til situasjoner hvor hun kanskje har 1% rett, men blåser seg opp og overreagerer som om hun har all rett til å være offer. Hun ønsker å gå negativ oppmerksomhet sånn at hun kan bryte sammen og få medlidenhet den veien. Anne Brith din oppførsel har 2 måter å fungere på: Provosere opp til krangel/reaksjon og gå videre fra det som offeret, alltid. Alltid den som har rett, alltid den sårede part. Anne Brith kaster 10 steiner i bakhodet ditt, men våg å skrike "drittkjerring" til henne for det, der er du som ender opp som hateren og som må be henne om unnskyldning. 

Eksakt! 

• Liker 16
Skrevet

Nei, ytringsfrihet gjelder liksom ikke bare for noksagter som elsker å formidle «dype» tanker og bilder av umyndige. 

• Liker 17
Skrevet

Hun bløffer endel, den godeste bloggeren.

Hun skrev om ni (!) dagers ferie nettopp (rett etter lang sommerferie) så at hun har det veldig travelt, tror jeg ikke helt på. 

• Liker 22
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...