Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, FruJohansen skrev:

Kanskje vi skal starte en klubb? "Vi som har blitt kalt nettroll av AB?" Hva sier du Anne Brith? Skal jeg legge ut meldingene dine til meg? 😊 Det er jo tydeligvis et lovlig våpen, etter din mening. 

Det synes jeg du skal. 😅

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne vært veldig interessant å lese alle meldingene som har kommet fra AB. Mor godhjerta som alltid setter andre først og bare er snill og grei med alle rundt seg. 
Tror nok det hadde ødelagt fasaden hennes. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall kan man ta "anmeldelse pga injurier/ærekrenkelse" helt med ro: det er avkriminalisert, hvilket betyr at politiet har langt annet å etterforske enn "he said, she  said"🙄

I tillegg er det AS vi snakker om, ikke enkeltstående individer

https://snl.no/ærekrenkelse

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, FruJohansen skrev:

Kanskje vi skal starte en klubb? "Vi som har blitt kalt nettroll av AB?" Hva sier du Anne Brith? Skal jeg legge ut meldingene dine til meg? 😊 Det er jo tydeligvis et lovlig våpen, etter din mening. 

Blir gjerne med i den klubben, altså. Men jeg tipper Anne Brith allerede skriver så tastene spruter til forumansvarlig og forlanger at de injurierende innleggene våre fjernes. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, idave skrev:

Blir gjerne med i den klubben, altså. Men jeg tipper Anne Brith allerede skriver så tastene spruter til forumansvarlig og forlanger at de injurierende innleggene våre fjernes. 

Oh yes 🤣

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største trollet av alle er jo Anne Brith selv her! 

Hun må gjerne ringe meg, har mye jeg skulle sagt henne. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Forumassistent

Tråden er ryddet for kommentar til moderering.

Velger å utdype sletting siden jeg får flere pm om dette:
Det anses i følge våre regler som ryktespredning og spekulasjoner når noe ikke kan bekreftes, og når å skrive det kan være til skade for omtalte part.

Vi har hatt samme tolkning av regelverket når det for eksempel skrives om at en kjent person har begått alvorlige lovbrudd, og dette ikke kan bevises med en offentlig dom der navnet oppgis, eller om medier skriver om en sak og velger å utelate personens navn, mens noen som kjenner personen skriver hvem det er snakk om. 

Et eksempel kan være (av langt mer alvorlig karakter) å oppgi navnet på en overgriper når det i pressen står "kjent person" fordi man selv har vært utsatt for vedkommende, eller å si navnet på en drapsdømt fordi man kjenner til vedkommende, selv om pressen har holdt navnet utenfor (som i Birgitte-saken). 

Dermed blir det å gjengi en telefonsamtale tolket i regelverket som ryktespredning når man kun har den ene siden av saken og ikke innholdet av samtalen har vært bekreftet av begge parter. 

Håper det var oppklarende!

Tillegg: Innlegg som svarte på dette ble stående uten mening når hovedinnlegget ble borte (som det om GDPR som svarte på informasjon som var slettet) - dermed ble det også slettet.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Endret av HanneMari Egmont
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik 32 har skrevet nytt innlegg på bloggen for å høste litt sympati, folk mener jo og sier så mye stygt om de to for tiden etter å ha sett Bloggerne...merkelig🤔

Bare så kjedelig at alle som har sett bloggerne og de som kjenner han sikkert, skjønner at det er mor sjøl som har skrevet det. Nå er ikke hun noen forfatter akkurat, men et litt større ordforråd enn han har hun vel. Heftig bruk av ordet nokså til stadig feks avslører henne, også brukt i dette innlegget  

Hun fremstår bare som utrolig desperat, hvordan kan noen gå på dette? 

Endret av Luca_
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
7 minutter siden, Luca_ skrev:

Erik 32 har skrevet nytt innlegg på bloggen for å høste litt sympati, folk mener jo og sier så mye stygt om de to for tiden etter å ha sett Bloggerne...merkelig🤔

Bare så kjedelig at alle som har sett bloggerne og de som kjenner han sikkert, skjønner at det er mor sjøl som har skrevet det. Nå er ikke hun noen forfatter akkurat, men et litt større ordforråd enn han har hun vel. Heftig bruk av ordet nokså til stadig feks avslører henne, også brukt i dette innlegget  

Hun fremstår bare som utrolig desperat, hvordan kan noen gå på dette? 

Akkurat hva jeg også tenkte.

Om hun ikke har skrevet det, så har han utvilsomt fått god hjelp! Kan egentlig bare se noen få ord som kan komme direkte fra ham, og det er avslutningen:

"Jeg har vært aktiv utendørs. Jeg har fått opp rota. God jul a!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøff Eløff
22 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Det er ganske skremmende hvordan bloggere kan henge ut personer uten å bli moderert og korrigert på sine respektive blogger, uten at motparten kan forklare sin versjon. En skummel enveiskjørt overmakt. 

Men til syvende og sist er det Egmont som sitter bak og styrer. Det synes jeg er det mest skremmende av alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Brith ble bedt for 2 dager siden om å dokumentere påstandene hun kommer med i blogginnlegget "Når trollene kommer ut av lyset". Det har hun ikke gjort: https://imgur.com/a/4uVtDLD . 

For min del er det en bekreftelse på at det som står i blogginnlegget ikke stemmer, når AB ikke vil/kan dokumentere påstandene sine, når det bare er å sladde navn. Det er synd at hun tilsynelatende slipper unna med det. 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...