Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest formula

Jeg tenker at AB hadde kommet bedre ut av denne "trollhistorien" ved å vise disse meldingene slik de var, gjerne med sladdet nick. Nå skriver hun bare vagt at hun fikk rede på hvem disse to "haterne" var, og at den ene har brutt åndsverkloven, og begge kan anmeldes for injurie og sjikane."Hva har jeg gjort siden de hater meg så mye?"

Etter samtalen føler hun seg tom, fordi begge står ved det de har sagt, og ser det som et positivt bidrag til allmenheten, og begge rettferdiggjør "hets og sjikane". Og AB knekker sammen. Hva hadde hun ventet? To lesere som ydmykt beklager? Var det egentlig så ille det de skrev? Eller var disse to kanskje bare uenige med AB, kanskje i måten hun utleverer barn og kjæreste på?

Hvis historien stemmer, er det iallefall positivt at de som ble oppringt står for det de har sagt, mens det selvfølgelig er et slag i ansiktet på AB. Begge kan altså anmeldes for injurier og sjikane - hvorfor gjør hun ikke bare det? Og hun har jo i mange år "samlet" ip-adresser for evt. anmeldelser. Så kjør på Anne Brith!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ecco har svart på tilbakemeldingen jeg sendte:

Quote

Tusen takk for at du kontakter vår nettbutikk. 

Jeg er lei meg for å høre om situasjonen du beskriver i din mail. 

Jeg har sendt din feedback til markedsføringsavdeling i Norge for videre investigering. 

Jeg beklager for at dette har medført skuffelse over ECCO. 

Ha en fortsatt fin dag.

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ecco har fått mail fra meg også, med begrunnelse i barnekonvensjonen og barns rett til å forme sin egen digitale profil (= ikke få privatliv og problemer utlevert av korttenkte og grådige foreldre). 

Kjære Ecco,
Som elsker av ecco-sko og med mange par i skapet og enda flere utslitte par, ønsker jeg å uttrykke min skuffelse over at dere velger å markedsføre dere via bloggere. Bloggere som utleverer sine umyndige barns liv, forteller om skoleproblemer, oppturer og nedturer i livet ellers, og om deres medisinske problemer. Dette er overtramp og bryter med barnekonvensjonen, og disse barna kan ikke ta tilbake de opplysningene deres bloggerforeldre legger ut på internett.
I lojalitet med bloggerbarna vil jeg avstå fra å kjøpe eccosko inntil denne typen annonsering opphører. Jeg vet at jeg bare er en liten kunde blant mange, men denne saken er viktig, og jeg håper ecco vil bruke profesjonelle og anonyme barnemodeller for fremtiden. Ikke minst fordi dere leverer gode produkter som ikke bør assosieres med med utlevering av barns private liv.
Vennlig hilsen

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig rart at hun skriver at de hun ringte opp er "Begge flotte damer med meget gode utdannelser og lederstillinger"?

Det bryter jo med stempelet hun har forsøkt og gi oss, at vi er feite, misunnelige hatere som har triste liv uten innhold. Det må svi at disse damene både har utdannelse, god jobb og kan stå for det de sier. Stikk motsatt av Anne Brith😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, bue skrev:
 

Er det ikke veldig rart at hun skriver at de hun ringte opp er "Begge flotte damer med meget gode utdannelser og lederstillinger"?

Det bryter jo med stempelet hun har forsøkt og gi oss, at vi er feite, misunnelige hatere som har triste liv uten innhold. Det må svi at disse damene både har utdannelse, god jobb og kan stå for det de sier. Stikk motsatt av Anne Brith😂

Ab forsøker jo også å gi et inntrykk av å ha de smarteste og beste leserne, så da kan ikke haterne være dumme. Er nemlig suksessfulle mennesker som leser bloggen hennes vet du

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev mail til ecco hvor jeg forklarte greia og at jeg var skuffet over at de valgte å inngå samarbeid med AB som eksponerer barna sine så til de grader. Her er svaret, det var ikke skrevet, men mer som et bilde, har prøvd å kopiere.

Tusen takk for at du kontakter vår nettbutikk. 

Jeg er lei meg for å høre om situasjonen du beskriver i din mail. 

Jeg har sendt din feedback til markedsføringsavdeling i Norge for videre investigering. Jeg virkelig håper vi kan rydde opp i dette så fort som mulig. 

Jeg beklager for at dette har medført skuffelse over ECCO. 

Ha en fortsatt fin dag. 

Vennlig hilsen

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kollontaj skrev:
 

Det er et standardsvar som de sender til alle. 

Markedsføringsavdelingen i Norge må ha fått litt å gjøre på, med alle de videresendte mailene.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fisking etter lesere ved å resirkulere gamle innlegg (åte lagt ut på snap) om vixen, Erik og pupp. 

Jeg syns det er så rart at en voksen kvinne som påberoper seg høy IQ ikke kan lage innlegg om noe seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...