Gjest Asti Skrevet 3. oktober 2018 #14361 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ja, det er viktig å tenke over at AB lever av å skrive "støyinnlegg", som igjen gjør at hun får oppmerksomhet: https://imgur.com/a/FT2TQ . For en jobb hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. oktober 2018 #14362 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hele Anne Brith er et evig vandrende støyinnlegg. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Miss.Wildfox Skrevet 4. oktober 2018 Populært innlegg #14363 Del Skrevet 4. oktober 2018 Beklager for lite konstruktivt innlegg nå men øynene mine blør etter nyeste episode Bloggerne. Nei Anne Brith, jeg ønsker ikke å se kameraet filme close up av underlivet ditt, «tigh gapen» og puppene dine- det holdt med bildene da bikinilinje-fadesen gikk i sanntid. Hadde min mor filmet kroppen sin på en slik måte hadde jeg dødd av skam om jeg så var 5år, 15, eller 35! Går virkelig behovet over å vise seg sånn på riksdekkende TV fremfor alt annet? Og jeg kjenner jeg er sykt skuffet over TV2/Egmont. Først er det filmet fra idémyldringen vedrørende nye etiske retningslinjer for bloggere med mål om å forhindre kroppspress. Fra et så viktig tema velger de altså å klippe rett over til ABs underliv. Forstå det den som kan. Her burde de selv gå frem som et godt eksempel. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 4. oktober 2018 #14364 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg tenker at AB hadde kommet bedre ut av denne "trollhistorien" ved å vise disse meldingene slik de var, gjerne med sladdet nick. Nå skriver hun bare vagt at hun fikk rede på hvem disse to "haterne" var, og at den ene har brutt åndsverkloven, og begge kan anmeldes for injurie og sjikane."Hva har jeg gjort siden de hater meg så mye?" Etter samtalen føler hun seg tom, fordi begge står ved det de har sagt, og ser det som et positivt bidrag til allmenheten, og begge rettferdiggjør "hets og sjikane". Og AB knekker sammen. Hva hadde hun ventet? To lesere som ydmykt beklager? Var det egentlig så ille det de skrev? Eller var disse to kanskje bare uenige med AB, kanskje i måten hun utleverer barn og kjæreste på? Hvis historien stemmer, er det iallefall positivt at de som ble oppringt står for det de har sagt, mens det selvfølgelig er et slag i ansiktet på AB. Begge kan altså anmeldes for injurier og sjikane - hvorfor gjør hun ikke bare det? Og hun har jo i mange år "samlet" ip-adresser for evt. anmeldelser. Så kjør på Anne Brith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 4. oktober 2018 Populært innlegg #14365 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Anne Brith, siden du helt klart leser her inne: Du må lære deg forskjellen på hat, sjikane, hets og kritikk. Og hva de forskjellige ordene betyr. Begynn med det. Lær deg det en gang for alle. Og deretter kan du vurdere om det er grunnlag for anmeldelse. Det vil spare politiet for unødvendig bruk av tid på dine "drama-stunts" - de har andre og mer prekære ting å bruke tiden sin på. For eksempel kvinner som lever i voldelige forhold og må flykte på krisesenter. Dette burde du vite. Endret 4. oktober 2018 av SjokoLine 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 4. oktober 2018 Populært innlegg #14366 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ingen som har et normalt forhold til sin egen offentlige person, sporer opp folk på internett og ringer dem privat for å skjelle dem ut. Herrefred, Ser for meg Lan Marie Berg prøver å løse problemet på denne måten! Hvis AB føler seg tappet og nedkjørt av den uhorvelige arbeidsmengden jobben hennes fører med seg (??!) så er det å stalke ukjente mennesker på nettet den første energilekkasjen jeg ville kutta ut. Ikke første gang hun har gjort dette, det er et kjent virkemiddel fra den kanten. På samme måte som hun bruker sin offentlige posisjon som våpen for å true andre til taushet. Anne Brith - i stedet for å sende skjermdumpene rundt omkring til dem som har skrevet innlegg her på KG - kan du ikke bare poste dem på bloggen din? Så alle får se denne hetsen du er utsatt for? 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 4. oktober 2018 Populært innlegg #14367 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg tror det brenner under noens føtter i Sørumsand. Hvis noen er i tvil om hva denne bloggeren egentlig står for, les imgursamlingen til Asti over her. At hun nå fremstiller seg som sjølveste mor Theresa med plettfri oppførsel er jo fordi hun ønsker å skifte identitet fra crazy-AB (hun har ofte brukt ordet om seg selv) til sankt Anne-Brith den gode. Siste Bloggerne: hun kommer ikke godt ut av det, den klippingen til tv2 er tydelig bevisst. Fra kroppspress-diskusjoner hos statsråden til flashing av kropp hos AB. Tydelig at tv2 ønsker å fremstille henne på en spesiell måte. Ikke en positiv måte. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 4. oktober 2018 #14368 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ecco har svart på tilbakemeldingen jeg sendte: Quote Tusen takk for at du kontakter vår nettbutikk. Jeg er lei meg for å høre om situasjonen du beskriver i din mail. Jeg har sendt din feedback til markedsføringsavdeling i Norge for videre investigering. Jeg beklager for at dette har medført skuffelse over ECCO. Ha en fortsatt fin dag. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mrs O'Donell Skrevet 4. oktober 2018 Populært innlegg #14369 Del Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, formula skrev: Jeg tenker at AB hadde kommet bedre ut av denne "trollhistorien" ved å vise disse meldingene slik de var, gjerne med sladdet nick. Nå skriver hun bare vagt at hun fikk rede på hvem disse to "haterne" var, og at den ene har brutt åndsverkloven, og begge kan anmeldes for injurie og sjikane."Hva har jeg gjort siden de hater meg så mye?" Etter samtalen føler hun seg tom, fordi begge står ved det de har sagt, og ser det som et positivt bidrag til allmenheten, og begge rettferdiggjør "hets og sjikane". Og AB knekker sammen. Hva hadde hun ventet? To lesere som ydmykt beklager? Var det egentlig så ille det de skrev? Eller var disse to kanskje bare uenige med AB, kanskje i måten hun utleverer barn og kjæreste på? Hvis historien stemmer, er det iallefall positivt at de som ble oppringt står for det de har sagt, mens det selvfølgelig er et slag i ansiktet på AB. Begge kan altså anmeldes for injurier og sjikane - hvorfor gjør hun ikke bare det? Og hun har jo i mange år "samlet" ip-adresser for evt. anmeldelser. Så kjør på Anne Brith! Jeg tror nok at hun såg for seg at de skulle bli flaue og pinlig berørte av at en kjendis som AB tok kontakt for å 'arrestere' dem. Når hun da møtte på to (?) oppegående og ressurssterke damer som ikke bare sto for det de hadde skrevet, men i tillegg våget å konfrontere henne direkte ble det for mye for en som ikke takler seriøs kritikk. Da lager man seg et gråteinnlegg og søker trøst blant 'elskerene' (som motstykket til haterene). Paretiske kvinnemenneske. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 4. oktober 2018 #14370 Del Skrevet 4. oktober 2018 @FruJohansen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 4. oktober 2018 #14371 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Ecco har fått mail fra meg også, med begrunnelse i barnekonvensjonen og barns rett til å forme sin egen digitale profil (= ikke få privatliv og problemer utlevert av korttenkte og grådige foreldre). Kjære Ecco,Som elsker av ecco-sko og med mange par i skapet og enda flere utslitte par, ønsker jeg å uttrykke min skuffelse over at dere velger å markedsføre dere via bloggere. Bloggere som utleverer sine umyndige barns liv, forteller om skoleproblemer, oppturer og nedturer i livet ellers, og om deres medisinske problemer. Dette er overtramp og bryter med barnekonvensjonen, og disse barna kan ikke ta tilbake de opplysningene deres bloggerforeldre legger ut på internett.I lojalitet med bloggerbarna vil jeg avstå fra å kjøpe eccosko inntil denne typen annonsering opphører. Jeg vet at jeg bare er en liten kunde blant mange, men denne saken er viktig, og jeg håper ecco vil bruke profesjonelle og anonyme barnemodeller for fremtiden. Ikke minst fordi dere leverer gode produkter som ikke bør assosieres med med utlevering av barns private liv.Vennlig hilsen Endret 4. oktober 2018 av Berga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 4. oktober 2018 #14372 Del Skrevet 4. oktober 2018 Er det ikke veldig rart at hun skriver at de hun ringte opp er "Begge flotte damer med meget gode utdannelser og lederstillinger"? Det bryter jo med stempelet hun har forsøkt og gi oss, at vi er feite, misunnelige hatere som har triste liv uten innhold. Det må svi at disse damene både har utdannelse, god jobb og kan stå for det de sier. Stikk motsatt av Anne Brith😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 4. oktober 2018 #14373 Del Skrevet 4. oktober 2018 5 minutter siden, bue skrev: Er det ikke veldig rart at hun skriver at de hun ringte opp er "Begge flotte damer med meget gode utdannelser og lederstillinger"? Det bryter jo med stempelet hun har forsøkt og gi oss, at vi er feite, misunnelige hatere som har triste liv uten innhold. Det må svi at disse damene både har utdannelse, god jobb og kan stå for det de sier. Stikk motsatt av Anne Brith😂 Ab forsøker jo også å gi et inntrykk av å ha de smarteste og beste leserne, så da kan ikke haterne være dumme. Er nemlig suksessfulle mennesker som leser bloggen hennes vet du 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 4. oktober 2018 #14374 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg skrev mail til ecco hvor jeg forklarte greia og at jeg var skuffet over at de valgte å inngå samarbeid med AB som eksponerer barna sine så til de grader. Her er svaret, det var ikke skrevet, men mer som et bilde, har prøvd å kopiere. Tusen takk for at du kontakter vår nettbutikk. Jeg er lei meg for å høre om situasjonen du beskriver i din mail. Jeg har sendt din feedback til markedsføringsavdeling i Norge for videre investigering. Jeg virkelig håper vi kan rydde opp i dette så fort som mulig. Jeg beklager for at dette har medført skuffelse over ECCO. Ha en fortsatt fin dag. Vennlig hilsen 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. oktober 2018 #14375 Del Skrevet 4. oktober 2018 Det er et standardsvar som de sender til alle. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 4. oktober 2018 #14376 Del Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Det er et standardsvar som de sender til alle. Markedsføringsavdelingen i Norge må ha fått litt å gjøre på, med alle de videresendte mailene. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 4. oktober 2018 #14377 Del Skrevet 4. oktober 2018 Atter en gang slår det meg hvor utrolig barnlig denne og mange andre bloggere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Miss.Wildfox Skrevet 4. oktober 2018 Populært innlegg #14378 Del Skrevet 4. oktober 2018 All ære til dere som har rapportert inn klage! Av alle standardsvar som har kommet i tidligere klager opplever jeg dette som et mindre avvisende og avfeie de svar- håper dette får følger. Det er et paradoks egentlig, at Cubusreklamen nylig fikk så mye oppstyr for å ha brukt for lite modeller og lite mangfold i sitt reklameinnslag fikk såpass med mediedekning. Men reklame i kryssilden for brudd på barnekonvensjonen får gå upåaktet hen. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 4. oktober 2018 Populært innlegg #14379 Del Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, bue skrev: Er det ikke veldig rart at hun skriver at de hun ringte opp er "Begge flotte damer med meget gode utdannelser og lederstillinger"? Det bryter jo med stempelet hun har forsøkt og gi oss, at vi er feite, misunnelige hatere som har triste liv uten innhold. Det må svi at disse damene både har utdannelse, god jobb og kan stå for det de sier. Stikk motsatt av Anne Brith😂 Ingen konkurser , eier egen bolig , er i stabile forhold , faste inntekter , stabil psyke , beskytter barna våre , «selger» ikke sjela og kroppen vår , har et bra forhold til naboer og foreldre til barna våre , venner på vår egen alder . Mye av dette har vi «vanlig dødelige « . Vi trenger ikke å bli tilbedt og hylla av fremmede mennesker , tåler faktisk litt kritikk også , uten å briste ut i gråt hvis noe går oss imot . Tror vi har en grei hverdag jeg 😊 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 4. oktober 2018 #14380 Del Skrevet 4. oktober 2018 Fisking etter lesere ved å resirkulere gamle innlegg (åte lagt ut på snap) om vixen, Erik og pupp. Jeg syns det er så rart at en voksen kvinne som påberoper seg høy IQ ikke kan lage innlegg om noe seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg