marthes Skrevet 3. oktober 2018 #14321 Del Skrevet 3. oktober 2018 20 minutter siden, Kollontaj skrev: Ok, det var disse jeg så på Bloglovin. Er sikkert flere. ja, jeg bare tenkte å tipse om den ene jeg hadde sett, som tjener penger på mindreårige slik at flest mulig kan se og nevne alle når de evt sender mail 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. oktober 2018 #14322 Del Skrevet 3. oktober 2018 «Hei, Dere skriver på deres hjemmesider at dere er veldig opptatt av etisk handel, med slagordet: RESPONSIBLE FOR EVERY STEP Hvordan kan dere da forsvare å bruke bloggeres barn i deres reklamer? Jeg velger ikke å handle av firmaer som (mis)bruker kjendisers barn på denne måten i stedet for å ansette profesjonelle barnemodeller. Så derfor har jeg kjøpt mine siste par Eccosko Mvh,» 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 3. oktober 2018 #14323 Del Skrevet 3. oktober 2018 I går skrev AB at hun ikke lot haterne få noe makt over henne. Det virker som om hun likevel lar dem(oss?) få mye makt over seg, så mye tid hun bruker på å skrive om dem. Hun LAR andre mennesker gjøre livet hennes surt. Det går ikke en uke uten at hatere nevnes. Nå kekker hun visst sammen i gråt og klarer ikke å nyte ferien sin. Hun ber om sympati og kjærlighet i kommentarfeltet. Dessverre for AB kom hun ingen vei med å omvende disse haterne hun nå har ringt. (Godt at folk står for det de mener også når de blir konfrontert med det og ikke lenger er anonym.) Da er taktikken til AB å sammenligne dem med de mest ondskapsfulle menneskene i USA som visstnok rettferdiggjør alt de gjør i livet og så på seg som gode mennesker. Er det ikke akkurat sånn AB også ser seg selv? Liten grad av selvinnsikt og endringsvije å spore hos henne. En meget ekstrem svart/hvit tankegang fra henne i dag🙄 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 3. oktober 2018 #14324 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg lurer på når annonsørene skal få øynene opp for hvor lite positivt engasjement det er egentlig er rundt AnneBrith sin blogg. For noen dager siden skrev hun om sin nye Youtube-kanal og ba om tips til hva leserne ville ha av videoer. 10 kommentarer fikk hun på innlegget. På Facebook fikk hun 16 kommentarer på posten om kanalen, alle lykkeønskinger. Det er stort sett under 10 kommentarer på Facebook og blogg. Unntaket er offerinnlegg som genererer mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 3. oktober 2018 #14325 Del Skrevet 3. oktober 2018 Noen her inne som har fått telefon fra ab, tro? 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 3. oktober 2018 #14326 Del Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, Takida skrev: Noen her inne som har fått telefon fra ab, tro? 😂 Nope. Ikke her. Men dersom hun ringer skal jeg naturligvis forklare skillet mellom person og sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. oktober 2018 #14327 Del Skrevet 3. oktober 2018 Tviler jeg sterkt på @Takida. Hun sammenligner kritikerne (nettroll i hennes verden) med de verste kriminelle i USA. Akk, ja. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 3. oktober 2018 #14328 Del Skrevet 3. oktober 2018 "Jeg leste i en bok hvor en psykolog hadde lest uttalelser fra kriminelle i USA, altså noen av USA´s største fiender som døde, de hadde alle en ting felles: de rettferdiggjorde alt de hadde gjort i livet. De så på seg selv som gode mennesker. En visdom å ta med seg." http://www.annebrith.no/blogg-feed/ Jeg håper virkelig at hun innser at dette i aller høyeste grad gjelder henne selv og valgene hun tar på vegne av seg selv og andre også. Gud bedre for en manglende selvinnsikt hun utviser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. oktober 2018 #14329 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hva skulle denne anmeldelsen inneholde? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 3. oktober 2018 #14330 Del Skrevet 3. oktober 2018 3 minutter siden, Max Potente skrev: "Jeg leste i en bok hvor en psykolog hadde lest uttalelser fra kriminelle i USA, altså noen av USA´s største fiender som døde, de hadde alle en ting felles: de rettferdiggjorde alt de hadde gjort i livet. De så på seg selv som gode mennesker. En visdom å ta med seg." http://www.annebrith.no/blogg-feed/ Jeg håper virkelig at hun innser at dette i aller høyeste grad gjelder henne selv og valgene hun tar på vegne av seg selv og andre også. Gud bedre for en manglende selvinnsikt hun utviser! En ting jeg har lagt merke til her inne, ingen her har kalt seg selv er godt eller fantastisk menneske, men Anne Brith derimot, har ikke hun gitt seg selv komplimenter om hvor snill og god hun er? Hva for et godt menneske hun er? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. oktober 2018 #14331 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg lurer også på hva hun skal anmelde? Og hvis det er sånn at noen har skrevet noe injurierende om barna hennes, kan det ikke være her - for det er det da vitterlig ingen som har gjort? Det er flust av kritikk for hvordan hun eksponerer ungene, men har noen skrevet fæle ting om ungene hennes? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. oktober 2018 #14332 Del Skrevet 3. oktober 2018 Nei, virkelig ikke. Må si hun bruker mye tid og energi på å finne ut hvem kritikerne er, særlig siden hun påstår at hun aldri leser kritikk. Eller hat og hets, som hun kaller det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 3. oktober 2018 #14333 Del Skrevet 3. oktober 2018 16 minutter siden, ESFP skrev: I går skrev AB at hun ikke lot haterne få noe makt over henne. Det virker som om hun likevel lar dem(oss?) få mye makt over seg, så mye tid hun bruker på å skrive om dem. Hun LAR andre mennesker gjøre livet hennes surt. Det går ikke en uke uten at hatere nevnes. Nå kekker hun visst sammen i gråt og klarer ikke å nyte ferien sin. Hun ber om sympati og kjærlighet i kommentarfeltet. Dessverre for AB kom hun ingen vei med å omvende disse haterne hun nå har ringt. (Godt at folk står for det de mener også når de blir konfrontert med det og ikke lenger er anonym.) Da er taktikken til AB å sammenligne dem med de mest ondskapsfulle menneskene i USA som visstnok rettferdiggjør alt de gjør i livet og så på seg som gode mennesker. Er det ikke akkurat sånn AB også ser seg selv? Liten grad av selvinnsikt og endringsvije å spore hos henne. En meget ekstrem svart/hvit tankegang fra henne i dag🙄 Jeg tror rett og slett ikke på denne historien. Jeg tror mindre og mindre på det hun skriver på bloggen, men hun fikk sikkert noen ekstra klikk. Tittelen er jo fristende da "Når trollene kommer ut i lyset". Sikkert en del som hadde et skadefro lite håp om nok en runde med offentliggjøring av navn. Men så var det bare "to flotte damer med meget gode utdannelser og lederstillinger". Jeg tror heller ikke på at hun hulker på badet om kveldene - eller kanskje hun hulker slik hun gjorde da hun hang over matkassa på Bloggerne - hardt og tåreløst. Det har vært mye fryd og gammen i det siste, og den mørkere, triste delen av bloggen må også passes. Og leserne biter på dessverre. Kanskje håper hun å skremme noen kritikere fra kommentarfelt og KG med dette våset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helado Skrevet 3. oktober 2018 #14334 Del Skrevet 3. oktober 2018 Er vel nesten en intervall på disse innleggene om "haters"? Gått 1 år alt siden forrige innlegg, hvor hun tok kontakt med stalkeren sin?? Og det er jo ikke rart dama jobber og jobber, hvis man skal prøve å finne identiteten på folk bak et nick på nett....og i tillegg skal man bruke tid på å ringe de? Hvorfor? For å prøve å konvertere de til Anne Brithismen?? Er ikke til å bli klok på den dama. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. oktober 2018 #14335 Del Skrevet 3. oktober 2018 Nokså latterlig hele greia. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. oktober 2018 #14336 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Ryddet for brudd på opphavsretten. Raven Emerald, mod. Edit: Tråden er også ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Endret 4. oktober 2018 av Papirfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 3. oktober 2018 #14337 Del Skrevet 3. oktober 2018 Har den AB Ansatte til å slette alle kritiske kommentarer og bare slippe gjennom de som hyllet henne sluttet ???? NEI , tror aldri noen har vært ansatt til den oppgaven , nok en lystløgn fra AB , blir mange etterhvert . Så tilhenger som hun er av post it lapper burde hun notere hva hun poster fra uke til uke , spart seg for mange selvmotsigelser da 😊 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ESFP Skrevet 3. oktober 2018 Populært innlegg #14338 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) AB er livredd for at noen skal pirke i fasaden hun har skapt og holder på å skape. Hun skal være på toppen og hun skal bli beundret. Hun er best, jobber mest, står opp tidligst, er mest positiv, har den yngste kjæresten, skal ha det fineste huset, har de flinkeste barna, har de beste planene, er flinkest på baking, har flest venner, er den beste bloggeren osv. Om noen stiller spørsmål ved eller kritiserer noe av dette, blir hun hysterisk og knekker sammen. Hun blåser det opp, fisker etter sympati og truer med anmeldelse. På den måten får hun mengder med positive tilbakemeldinger og hun kan komme i balanse igjen. Endret 3. oktober 2018 av ESFP 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 3. oktober 2018 #14339 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Nå må hun slutte med å true med anmeldelse på alt mulig . Det er jo ikke litt troverdig. Hun blåser seg opp og tror at folk skjelver av skrekk. Er det folk her inne som har blitt anmeldt ? Hva er det som har blitt skrevet i denne tråden som tilsier en anmeldelse ? Det kan jo se ut som om det er nok å skrive i denne tråden for å vekke AB sin harme, men hvis det hadde dumpet ned en pm til meg fra AB der hun truet med anmeldelse, så hadde jeg nok fått meg en god latter. Og så skal hun jo alltid prate med de såkalte nettrollene. Jeg kan godt prate med henne, helst om eksponering av barn, men jeg kan nok gi henne noen andre gode råd også. Endret 3. oktober 2018 av Infinity Tilføyelse 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 3. oktober 2018 #14340 Del Skrevet 3. oktober 2018 Har skrevet litt med AB ang feilmerking på blogg/headermerkingen hennes i dette innlegget. (link til blogg) Her inkludert min siste kommentar som hun ikke slapp igjennom. (prøver igjen, ligger til moderasjon nå, igjen.) "Turte du ikke å godkjenne kommentaren min? Prøver igjen da: Merker meg at du ikke svarte på spørsmålene mine. Igjen: Hvor står det? Screenshot fra bloggen din: https://imgur.com/a/STUO8sr Man skal vel uansett ikke være nødt til å lete etter en eventuell reklamemerking?" 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg