Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Diamant skrev:

Kanskje det har med mobilbruken i bil til Erik 32 Bærum å gjøre? Jeg kan ikke komme på noe annet spesielt fra Bloggerne. Kanskje noe jeg ikke har fått med meg? Men det er litt spesielt å plutselig ha 23-24.000 lesere, når man vanligvis har et sted mellom 5 og 8.000...

Mystisk. Jeg har ikke sett noe om henne i media i det siste, så det var litt rart. Så store hopp skyldes vanligvis at bloggere opptrer i nettaviser eller nettmagasiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Berga skrev:

Mystisk. Jeg har ikke sett noe om henne i media i det siste, så det var litt rart. Så store hopp skyldes vanligvis at bloggere opptrer i nettaviser eller nettmagasiner. 

Ja, ikke sant... Dette var merkelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har altså satt seg et mål om noe og nådd dette på 50 dager istedenfor 100. Hvilket mål har hun nådd? Er det noen som kan opplyse meg? 

Siden hun har snappet en del gule lapper med store tall, så tenker jeg at målet hennes kan ha vært å tjene en million i år?? Om det er riktig må hun lære seg å telle dager. Det er mer enn 50 dager siden hun satte det målet i 2017.

Mars 2017 skrev hun: "Planen er å tjene en million i året"

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, ESFP skrev:

Hun har altså satt seg et mål om noe og nådd dette på 50 dager istedenfor 100. Hvilket mål har hun nådd? Er det noen som kan opplyse meg? 

Siden hun har snappet en del gule lapper med store tall, så tenker jeg at målet hennes kan ha vært å tjene en million i år?? Om det er riktig må hun lære seg å telle dager. Det er mer enn 50 dager siden hun satte det målet i 2017.

Mars 2017 skrev hun: "Planen er å tjene en million i året"

Det er jo en gjentakende affære på bloggen ar AB skriver om at noe fantastisk har skjedd, uten at det kommer frem på bloggen hva det kan være. Det er samarbeid og avtaler som gjør henne gråteferdig av lykke, men det er jo alt med det gamle. 

Det som derimot lett lar seg dokumentere er hvor på stedet hvil hun er etter x antall år med blogging. 

Hun er notorisk på å skissere luftslott, så jeg ville tatt alle disse påstandene med en stor klype salt. 

Hun et jo dronningen av selvmotsigelser for de som gidder å bla litt i innleggene hennes. Kanskje Vixen kunne åpnet en ny kategori, slik at hun endelig kan vinne noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

"Jeg ble i mellomtiden verifisert på Snapchat og gikk fra 12-17.000 følgere til mellom 50-170.000 daglig. Heldigvis kun norske." Men likevel var snappene tekstet på engelsk et par dager etter denne strålende framgangen. Hvorfor?

AB har også skaffet seg en rekke lukrative avtaler, og trenger ikke lenger  blogge for å få inntekt. Så hvorfor ikke legge ned dette makkverket av en blogg, leve et normalt liv uten pinlig selvskryt, og uten å vrenge sjela på tunge dager. La kjæresten slippe å gjøre seg til latter for hele Norge, og la barna få leve sine liv i fred.

Det burde være Anne Briths mål for de neste 100 dagene.

Jeg følte for Erik32 etter innleggene AB har skrevet i høst, men etter å ha sett denne sesongen av Bloggerne tenker jeg at han fint klarer å latterliggjøre seg selv. 

Barna, derimot, bør skjermes. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, CecilieX skrev:

Det er jo en gjentakende affære på bloggen ar AB skriver om at noe fantastisk har skjedd, uten at det kommer frem på bloggen hva det kan være. Det er samarbeid og avtaler som gjør henne gråteferdig av lykke, men det er jo alt med det gamle. 

Det som derimot lett lar seg dokumentere er hvor på stedet hvil hun er etter x antall år med blogging. 

Hun er notorisk på å skissere luftslott, så jeg ville tatt alle disse påstandene med en stor klype salt. 

Hun et jo dronningen av selvmotsigelser for de som gidder å bla litt i innleggene hennes. Kanskje Vixen kunne åpnet en ny kategori, slik at hun endelig kan vinne noe. 

Det er sikkert bare løgn og oppspinn for å selge inn dette samarbeidet med coachen. Lage et bilde av at hun er så utrolig dyktig på å sette seg mål og nå dem slik at hun kan få være inspirator for de som melder seg på denne nye gruppen. Tenk for en boost det må være for egoet hennes å være den som hjelper folk å nå sine mål. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg følte for Erik32 etter innleggene AB har skrevet i høst, men etter å ha sett denne sesongen av Bloggerne tenker jeg at han fint klarer å latterliggjøre seg selv. 

Barna, derimot, bør skjermes. 

Jeg tenker at han også burde skjermes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, CecilieX skrev:

Utrolig god beskrivelse av AB 👍

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk_hardusett

Jeg har meldt meg inn i supergruppen av ren nysjerrighet - jeg tror hun skal starte noe type veiledning/coach - opplegg. Både med tanke på de siste innlegg hvor hun kjører på med «motivasjon» og også det at hun jamfør snap skal starte YouTubekanal *grøss* og jeg synes jeg har sett noe om bok også nårnjeg tenker meg om?

Endret av frk_hardusett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, frk_hardusett skrev:

Jeg har meldt meg inn i supergruppen av ren nysjerrighet - jeg tror hun skal starte noe type veiledning/coach - opplegg. Både med tanke på de siste innlegg hvor hun kjører på med «motivasjon» og også det at hun jamfør snap skal starte YouTubekanal *grøss* og jeg synes jeg har sett noe om bok også nårnjeg tenker meg om?

Har du noe i mot å holde oss litt oppdatert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk_hardusett

Jeg har litt dårlig hukommelse for tiden🙄 Her er Anne Briths plan for høsten - ser ut som jeg må slutte å handle på Coop Extra..

Endret av frk_hardusett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.9.2018 den 21.10, frk_hardusett skrev:

Jeg har litt dårlig hukommelse for tiden🙄 Her er Anne Briths plan for høsten - ser ut som jeg må slutte å handle på Coop Extra..

Dette post-it systemet hennes er virklelig uprofesjonelt og utdatert. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 29.9.2018 den 21.10, frk_hardusett skrev:

Hva er dette? Er dette er "seriøst firma" sin planlegger? Ser ut som en side fra dagboken min når jeg gikk på ungdomsskolen. Hvor regnskapet hennes da, ført opp på tørkerull?

Endret av Stjernekikkeren
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB satser høyt som vanlig , har stor tro på seg selv denne dama , så får vi se om det blir nok en konkurs og hus til familien blir satt på vent en 5 års tid igjen. Noe som virker enda mer foruroligende er hvis Erik skal trå til med barnepass på hjemmebane og enda verre hvis han skal kjøre til og fra skole og barnehage , men hva ofrers vel ikke for at hu mor sjøl få sine drømmer (luftslott) realisert , da kommer nok en gang barna i bakerste rekke , de tas fram og vises fram når det er lønnsomt .

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jollyroom er også der ser jeg. Har ikkr hun litt for store barn for den målgruppa. Skal LinkedIn prøve å vokse ved hjelp av influencere? De ble jo "tilfeldig nevt" i blogginnlegg i dag og det står på en post-it. Skuffende i så fall, da faller de på troverdighetsskalaen min (som såkalt proffesjonelt nettverk). 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...