Nordblomst Skrevet 28. september 2018 #14181 Del Skrevet 28. september 2018 Er jo ikke første gang han kjører mens han fikler med mobilen... Her på imguren fra 6 måneder siden ligger han i 80 km/t, så basert på fartsgrensene her til lands vil jeg ikke akkurat si at han ligger spesielt langt under grensa. Faktisk ligger han vel akkurat over 80? http://imgur.com/3mi2tlC 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 28. september 2018 #14182 Del Skrevet 28. september 2018 13 minutter siden, Nordblomst skrev: Er jo ikke første gang han kjører mens han fikler med mobilen... Her på imguren fra 6 måneder siden ligger han i 80 km/t, så basert på fartsgrensene her til lands vil jeg ikke akkurat si at han ligger spesielt langt under grensa. Faktisk ligger han vel akkurat over 80? http://imgur.com/3mi2tlC Hvem sier at de ligger langt under fartsgrensen? Det skaper jo stor irritasjon i trafikken og bidrar potensielt til svært farlige forbikjøringer Sånn ca akkurat på fartsgrensen er best, så lenge føre og forhold tilsier at det er ok. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 28. september 2018 #14183 Del Skrevet 28. september 2018 4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Hvem sier at de ligger langt under fartsgrensen? Det skaper jo stor irritasjon i trafikken og bidrar potensielt til svært farlige forbikjøringer Sånn ca akkurat på fartsgrensen er best, så lenge føre og forhold tilsier at det er ok. Det har AB skrevet selv. Se imgur på forrige side. Nesten nederst. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 28. september 2018 #14184 Del Skrevet 28. september 2018 AB lyver.... enten så lyver hun om at hun ikke merket at Erik brukte mobilen mens de kjørte til Hemsedal, kanskje fordi hun er så vant til det... eller så lyver hun om kjøremønsteret hans. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 28. september 2018 #14185 Del Skrevet 28. september 2018 1 time siden, Fvonk skrev: Helt til hun tok dem av og fjernet all tvil. https://imgur.com/a/G1pbcAj 📱👀 Takk for at du dokumenterer det. Hvordan kan AB påstå at hun ikke fikk det med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 28. september 2018 #14186 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Har hun slettet kommentarer i innlegget Vi klarte det!? (direktelink til blogg) Synes å huske det var flere spørsmål rundt kjøring og mobil, og hun unnskyldte seg med at grunnen til at hun ikke så det var at hun selv var opptatt med mobilen og at hun hadde store solbriller på, som også @formula nevner. Endret 28. september 2018 av Viernes 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 28. september 2018 #14187 Del Skrevet 28. september 2018 I samme innlegg: Første prioritet er hus, alt annet sosialt må vike (...). Jeg har bestilt biletter til New York. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 28. september 2018 #14188 Del Skrevet 28. september 2018 2 minutter siden, Marimba skrev: I samme innlegg: Første prioritet er hus, alt annet sosialt må vike (...). Jeg har bestilt biletter til New York. Sikkert TV2 som betaler turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 28. september 2018 #14189 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) 4 timer siden, Fvonk skrev: Helt til hun tok dem av og fjernet all tvil. https://imgur.com/a/G1pbcAj 📱👀 Eeeeeeh... handla ikke de smsene han fikk om afterski? Og Anne Brith spør om han skal på fylla, fordi han fikk sms, og han sa de skal på afterski. Og hun mener fortsatt at hun ikke fikk med seg at han satt med mobilen, når hun attpåtil hinta om innholdet i tekstmeldingene...? Endret 28. september 2018 av Stjernekikkeren 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 28. september 2018 #14190 Del Skrevet 28. september 2018 Hvem sitter å prater om fylla, alkohol og tafser på bryster med 4 barn i bilen, hvorav 3 er ganske store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 28. september 2018 #14191 Del Skrevet 28. september 2018 7 minutter siden, chiki skrev: Hvem sitter å prater om fylla, alkohol og tafser på bryster med 4 barn i bilen, hvorav 3 er ganske store? Bare det at jeg ikke reagerte på dette sier noe om hva jeg forventer fra den kanten, og det er bare tragisk med tanke på de uskyldige ungene.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. september 2018 #14192 Del Skrevet 28. september 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jr.Garcon Skrevet 28. september 2018 Populært innlegg #14193 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Jeg fikk så mor og sønn på biltur feeling der han - med caps, shades OG mobil i hånda - babla i vei om afterski mens han lagde sånn "pow pow " bevegelser med hånda med moren som passasjer 🙈Det eneste som fucka med den feelingen var når han begynte å tafse henne på puppene 🤣For et utroooolig umake par! De fleste må vel tro det er en alenemor på tur med barn og en litt mer voksen sønn. Endret 28. september 2018 av Jr.Garcon 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 29. september 2018 #14194 Del Skrevet 29. september 2018 Bare en sånn apropo, det anbefales å kjøre med solbriller i sterkt lys så man ikke blir blendet, men dersom brillene er for mørke så er ikke det positivt fordi man kan få problem med å oppfatte viktige nyanser i trafikken. Så.. lesing av sms bak rattet med solbriller på, hvor fullt fokus er på mobilen, blir bare bedre og bedre dette. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. september 2018 #14195 Del Skrevet 29. september 2018 Noen som vet hvorfor hun hadde langt flere lesere en "normalt" i går? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 29. september 2018 #14196 Del Skrevet 29. september 2018 Er det noen som har meldt seg inn i den lukkede supergruppen hennes på FB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 29. september 2018 #14197 Del Skrevet 29. september 2018 "Jeg ble i mellomtiden verifisert på Snapchat og gikk fra 12-17.000 følgere til mellom 50-170.000 daglig. Heldigvis kun norske." Men likevel var snappene tekstet på engelsk et par dager etter denne strålende framgangen. Hvorfor? AB har også skaffet seg en rekke lukrative avtaler, og trenger ikke lenger blogge for å få inntekt. Så hvorfor ikke legge ned dette makkverket av en blogg, leve et normalt liv uten pinlig selvskryt, og uten å vrenge sjela på tunge dager. La kjæresten slippe å gjøre seg til latter for hele Norge, og la barna få leve sine liv i fred. Det burde være Anne Briths mål for de neste 100 dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 29. september 2018 #14198 Del Skrevet 29. september 2018 8 minutter siden, Diamant skrev: Noen som vet hvorfor hun hadde langt flere lesere en "normalt" i går? Noe som skjedde i gårsdagens episode i Bloggerne? Jeg spoler forbi henne, så jeg vet ikke, men kanskje forklaringen ligger der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 29. september 2018 #14199 Del Skrevet 29. september 2018 1 minutt siden, formula skrev: "Jeg ble i mellomtiden verifisert på Snapchat og gikk fra 12-17.000 følgere til mellom 50-170.000 daglig. Heldigvis kun norske." Men likevel var snappene tekstet på engelsk et par dager etter denne strålende framgangen. Hvorfor? AB har også skaffet seg en rekke lukrative avtaler, og trenger ikke lenger blogge for å få inntekt. Så hvorfor ikke legge ned dette makkverket av en blogg, leve et normalt liv uten pinlig selvskryt, og uten å vrenge sjela på tunge dager. La kjæresten slippe å gjøre seg til latter for hele Norge, og la barna få leve sine liv i fred. Det burde være Anne Briths mål for de neste 100 dagene. Hun skrev jo et velkommen til ‘alle mine engelske følgere’. Var det bare tøys? En spøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 29. september 2018 #14200 Del Skrevet 29. september 2018 9 minutter siden, Berga skrev: Noe som skjedde i gårsdagens episode i Bloggerne? Jeg spoler forbi henne, så jeg vet ikke, men kanskje forklaringen ligger der. Kanskje det har med mobilbruken i bil til Erik 32 Bærum å gjøre? Jeg kan ikke komme på noe annet spesielt fra Bloggerne. Kanskje noe jeg ikke har fått med meg? Men det er litt spesielt å plutselig ha 23-24.000 lesere, når man vanligvis har et sted mellom 5 og 8.000... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg