Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Er jo ikke første gang han kjører mens han fikler med mobilen...

Her på imguren fra 6 måneder siden ligger han i 80 km/t, så basert på fartsgrensene her til lands vil jeg ikke akkurat si at han ligger spesielt langt under grensa. Faktisk ligger han vel akkurat over 80? 

http://imgur.com/3mi2tlC

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Nordblomst skrev:

Er jo ikke første gang han kjører mens han fikler med mobilen...

Her på imguren fra 6 måneder siden ligger han i 80 km/t, så basert på fartsgrensene her til lands vil jeg ikke akkurat si at han ligger spesielt langt under grensa. Faktisk ligger han vel akkurat over 80? 

http://imgur.com/3mi2tlC

Hvem sier at de ligger langt under fartsgrensen? Det skaper jo stor irritasjon i trafikken og bidrar potensielt til svært farlige forbikjøringer 

Sånn ca akkurat på fartsgrensen er best, så lenge føre og forhold tilsier at det er ok. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Hvem sier at de ligger langt under fartsgrensen? Det skaper jo stor irritasjon i trafikken og bidrar potensielt til svært farlige forbikjøringer 

Sånn ca akkurat på fartsgrensen er best, så lenge føre og forhold tilsier at det er ok. 

Det har AB skrevet selv. Se imgur på forrige side. Nesten nederst.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB lyver.... enten så lyver hun om at hun ikke merket at Erik brukte mobilen mens de kjørte til Hemsedal, kanskje fordi hun er så vant til det... eller så lyver hun om kjøremønsteret hans. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun slettet kommentarer i innlegget Vi klarte det!? (direktelink til blogg) Synes å huske det var flere spørsmål rundt kjøring og mobil, og hun unnskyldte seg med at grunnen til at hun ikke så det var at hun selv var opptatt med mobilen og at hun hadde store solbriller på, som også @formula nevner.

Endret av Viernes
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I samme innlegg: 

Første prioritet er hus, alt annet sosialt må vike (...). 

Jeg har bestilt biletter til New York. 

:ler: 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marimba skrev:

I samme innlegg: 

Første prioritet er hus, alt annet sosialt må vike (...). 

Jeg har bestilt biletter til New York. 

:ler: 

Sikkert TV2 som betaler turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fvonk skrev:

Helt til hun tok dem av og fjernet all tvil. https://imgur.com/a/G1pbcAj

📱👀

Eeeeeeh... handla ikke de smsene han fikk om afterski? Og Anne Brith spør om han skal på fylla, fordi han fikk sms, og han sa de skal på afterski. Og hun mener fortsatt at hun ikke fikk med seg at han satt med mobilen, når hun attpåtil hinta om innholdet i tekstmeldingene...?

Endret av Stjernekikkeren
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, chiki skrev:

Hvem sitter å prater om fylla, alkohol og tafser på bryster med 4 barn i bilen, hvorav 3 er ganske store? 

Bare det at jeg ikke reagerte på dette sier noe om hva jeg forventer fra den kanten, og det er bare tragisk med tanke på de uskyldige ungene..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en sånn apropo, det anbefales å kjøre med solbriller i sterkt lys så man ikke blir blendet, men dersom brillene er for mørke så er ikke det positivt fordi man kan få problem  med å oppfatte viktige nyanser i trafikken. Så.. lesing av sms bak rattet med solbriller på, hvor fullt fokus er på mobilen, blir bare bedre og bedre dette. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg ble i mellomtiden verifisert på Snapchat og gikk fra 12-17.000 følgere til mellom 50-170.000 daglig. Heldigvis kun norske." Men likevel var snappene tekstet på engelsk et par dager etter denne strålende framgangen. Hvorfor?

AB har også skaffet seg en rekke lukrative avtaler, og trenger ikke lenger  blogge for å få inntekt. Så hvorfor ikke legge ned dette makkverket av en blogg, leve et normalt liv uten pinlig selvskryt, og uten å vrenge sjela på tunge dager. La kjæresten slippe å gjøre seg til latter for hele Norge, og la barna få leve sine liv i fred.

Det burde være Anne Briths mål for de neste 100 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Diamant skrev:

Noen som vet hvorfor hun hadde langt flere lesere en "normalt" i går?

Noe som skjedde i gårsdagens episode i Bloggerne? Jeg spoler forbi henne, så jeg vet ikke, men kanskje forklaringen ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, formula skrev:

"Jeg ble i mellomtiden verifisert på Snapchat og gikk fra 12-17.000 følgere til mellom 50-170.000 daglig. Heldigvis kun norske." Men likevel var snappene tekstet på engelsk et par dager etter denne strålende framgangen. Hvorfor?

AB har også skaffet seg en rekke lukrative avtaler, og trenger ikke lenger  blogge for å få inntekt. Så hvorfor ikke legge ned dette makkverket av en blogg, leve et normalt liv uten pinlig selvskryt, og uten å vrenge sjela på tunge dager. La kjæresten slippe å gjøre seg til latter for hele Norge, og la barna få leve sine liv i fred.

Det burde være Anne Briths mål for de neste 100 dagene.

Hun skrev jo et velkommen til ‘alle mine engelske følgere’. Var det bare tøys? En spøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Berga skrev:

Noe som skjedde i gårsdagens episode i Bloggerne? Jeg spoler forbi henne, så jeg vet ikke, men kanskje forklaringen ligger der.

Kanskje det har med mobilbruken i bil til Erik 32 Bærum å gjøre? Jeg kan ikke komme på noe annet spesielt fra Bloggerne. Kanskje noe jeg ikke har fått med meg? Men det er litt spesielt å plutselig ha 23-24.000 lesere, når man vanligvis har et sted mellom 5 og 8.000...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...