Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, chiki skrev:

Skrev til de og forklarte jeg ikke ville støtte opp produkter som sponser bloggere som leverer av å utlevere barna sine og tilsynelatende har mye falske konkurranser. At hun hadde skrevet så mye om proviant tidligere og at jeg hadde sett henne på bloggerne. 

Så da kan vi kanskje prøve matkasse igjen (men ikke torokassen🤪) 😄

Dette er GOD forbrukermakt! Flott!! 👍

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg er såpass voksen at jeg klarer å ta egne valg. Allerede da jeg var 19 år bestemte jeg hvem jeg skulle være kjæreste med, og ingen har noengang fått meg til å endre meningen min.»

Sitat fra dagens blogginnlegg (http://www.annebrith.no/2018/09/28/hvorbledetaverik/)

Synes igrunn ikke dette var et godt argument, heller rimelig selvmotsigende. Det er ikke akkurat gode ord om tidligere menn og forhold som har blitt utsondrert på bloggen oppigjennom så særlig god dømmekraft kan hun ikke skryte på seg. 

Sitatet er forkortet av hensyn til opphavsrett.

Endret av Papirfly
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme, det var tydeligvis advarsler dengang også som hun ikke hørte på fordi denne dama vet best selv. Og det har hun jo selv fortalt om hvordan gikk.

svar til @Miss.Wildfox ang at hun fra hun var 19 år har bestemt selv hvem hun velger til kjæreste. 

Endret av Luca_
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Potatopotato skrev:

Skjønner ikke at man ikke ser reaksjoner på kjøring med mobilbruk?! Fire unger i bilen!!!

Fint om flere melder dette til politiet! Link/henvis til episoden dette ble vist.

Jeg VET at politiet tar sånne ting på alvor, da jeg selv har tipset om lignende forhold hos en annen blogger og fikk svar fra politiet at de skulle kontakte vedkommende.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, FruRosa said:

Fint om flere melder dette til politiet! Link/henvis til episoden dette ble vist.

Jeg VET at politiet tar sånne ting på alvor, da jeg selv har tipset om lignende forhold hos en annen blogger og fikk svar fra politiet at de skulle kontakte vedkommende.

Har tipset politi og medier

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Potatopotato skrev:

Man bør vel også skrive direkte til tv2?

Det finnes kommentarer på facebook under bloggerne reklame så jeg kjapt - men ikke noe tilsvar fra TV2

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik er nok ikke så opptatt av sikkerhet i bil. Det er ikke så lenge siden vi så at han kjørte gjennom et boligområde uten hendene på rattet, mens han tok bilde av seg selv. Slike mennesker lærer ikke før de får en reaksjon i form av bot, eller gud forby, skade på seg eller andre. Det var ikke første gangen han dokumenterte umoden oppførsel. Og Mor Sjøl tar han nok i forsvar denne gangen også. Men jeg hadde trodd at det satt oppegående mennesker hos Tv2, som skjønte at dette ikke egnet seg som underholdning på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, bue skrev:

Erik er nok ikke så opptatt av sikkerhet i bil. Det er ikke så lenge siden vi så at han kjørte gjennom et boligområde uten hendene på rattet, mens han tok bilde av seg selv. Slike mennesker lærer ikke før de får en reaksjon i form av bot, eller gud forby, skade på seg eller andre. Det var ikke første gangen han dokumenterte umoden oppførsel. Og Mor Sjøl tar han nok i forsvar denne gangen også. Men jeg hadde trodd at det satt oppegående mennesker hos Tv2, som skjønte at dette ikke egnet seg som underholdning på tv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UP sjef Runar Karlsen sier til Aftenposten «Distraksjon på grunn av mobilbruk i bil er årsak til 4% av dødsulykker mellom 2011-2017»   Vegdirektoratet sammenligner mobilbruk som å kjøre med 0,8 i promille. Eller med bind for øya i et øyeblikk som kan bli katastrofalt for uskyldig offer.

Endret av Yann
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder mobilbruk i bil er det noe av det verste jeg vet! Ikke bare utsetter du dine passasjerer for fare, men også andre! Her burde AB virkelig komme ut og beklage og si at dette er noe de ikke synes er greit! 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Når det gjelder mobilbruk i bil er det noe av det verste jeg vet! Ikke bare utsetter du dine passasjerer for fare, men også andre! Her burde AB virkelig komme ut og beklage og si at dette er noe de ikke synes er greit! 

Helt enig. Og han så jo knapt på veien i det hele tatt. Enten så han på mobilen eller så så han på AB :overrasket: Livsfarlig kjøring. Det skal ikke mange sekunder med uoppmerksomhet til, før man er over i motgående kjørebane. Det kan fort bli front mot front og drap av både medpassasjerer og uskyldige.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Diamant skrev:

Helt enig. Og han så jo knapt på veien i det hele tatt. Enten så han på mobilen eller så så han på AB :overrasket: Livsfarlig kjøring. Det skal ikke mange sekunder med uoppmerksomhet til, før man er over i motgående kjørebane. Det kan fort bli front mot front og drap av både medpassasjerer og uskyldige.

Anne Brith så det merkelig nok "ikek" før hun så det på TV. Men så hadde hun store solbriller på seg også da.

Synes han virket litt ufokusert på kjøringen, det var andre ting som skulle gjøres, det skulle tastes på mobilen og det skulle tafses på Anne Briths bryst. Alt med ungene i baksetet.

Bra det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører alltid langt under fartsgrensen??? Tidenes sjåfør dette🙄 

Det at hun ikke reagerer betyr at hun er så vant til det, eller gjør det selv. Hadde hun synes dette var uakseptabelt så hadde hun reagert, selv med 2 i promille.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...