Gjest CecilieX Skrevet 27. september 2018 #14141 Del Skrevet 27. september 2018 44 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Forstår ikke hvorfor dette med mobilbruk under bilkjøring ikke blir anmeldt? Det er jo bevis her, det er filmet, hvor mye klarere kan det bli? Sofie Elise bloggeren filmet og dokumenterte at hun drev ned lærekjøring uten å oppfylle kravene, folk reagerte og det kom i avisa, politiet var sånn "ååå æææ jaaa mmmmhmm, hvis det blir etterforsket av riktig kontor blabla bot blabla utsettelse av førerkort for den som kjørtr blabla" og Sofie Elise bare dro på skuldrene og "får vel bare ei bot". Hvorfor blir ikke slikt bare anmeldt og dømt? Hadde jeg blitt fanget opp av noens dashbord camera mens jeg sendte eller leste sms, hadde jeg ganske fort fått en telefon fra politiet om den filmen hadde kommet inn, ikke bare det, jeg hadde blitt hengt ut i lokalavisa med tittelen "Her kunne det gått galt", og med rett. Det kunne gått galt. En bil kjørende i 80km i timen ruller 22 METER pr sekund. Se vekk fra veien i 3 sekunder og du har kommet deg over 60 meter, er det da noe der framme kan du pålegge flere sekunder i reaksjonstid og den tida det tar å kaste telefonen til helvete. Du har så rett, så rett. Politiet og Statens vegvesen kan bruke så mange millioner de vil på kampanjer, men det hjelper ikke når de viser en så lemfeldig holdning når der gjelder straffereaksjon. Bøtelegging av SE og pressedekning hadde hatt minst like stor effekt som en hvilken som helst kampanje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lkk Skrevet 27. september 2018 Populært innlegg #14142 Del Skrevet 27. september 2018 I dag hyller AB seg selv som vanlig , hun er strålende fornøyd med at alle hennes mål er nådd ???? Her er det noe jeg ikke har fått med meg . Bor på samme sted , samme blogg , dårlig med bakeoppskrifter , blottlegger barna sine , utallige elleville jobbtilbud som vi aldri hører mer om , har konkurranser hvor navn på vinner aldri blir offentlig , for ikke å snakke om Toro kassa , den skulle forandre livet til mange . Hele hennes liv står på stedet hvil etter hva jeg kan skjønne . 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 27. september 2018 #14143 Del Skrevet 27. september 2018 56 minutter siden, CecilieX skrev: Du har så rett, så rett. Politiet og Statens vegvesen kan bruke så mange millioner de vil på kampanjer, men det hjelper ikke når de viser en så lemfeldig holdning når der gjelder straffereaksjon. Bøtelegging av SE og pressedekning hadde hatt minst like stor effekt som en hvilken som helst kampanje. Korrekt, det hadde sendt ut et signal om at sånt tolereres ikke, og vil bli straffeforfulgt. Ser hele tiden folk bli bøtelagt pga mobilbruk, men ikke når det dokumenteres opp, ned og i mente på TV i beste sendetid? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 27. september 2018 #14144 Del Skrevet 27. september 2018 Proviant har tidligere hatt et samarbeid med Anne Brith hvor hun har gitt bort et halvt år gratis mat til tre ulike alenemødre. Hun har ikke hatt lov til å kommentere dette på bloggen sin på grunn av tv-rettigheter. Samarbeidet Proviant hadde med henne er nå avsluttet, men bloggerne ble spilt inn for en stund tilbake, så dette sendes ikke på tv før nå. Hun har heller ingen avtale med merkevarene Godtlevert eller Adams matkasse. Håper dette var oppklarende Bare si ifra om det er mer jeg kan hjelpe deg med. Ønsker deg en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 27. september 2018 #14145 Del Skrevet 27. september 2018 1 time siden, chiki skrev: Proviant har tidligere hatt et samarbeid med Anne Brith hvor hun har gitt bort et halvt år gratis mat til tre ulike alenemødre. Hun har ikke hatt lov til å kommentere dette på bloggen sin på grunn av tv-rettigheter. Samarbeidet Proviant hadde med henne er nå avsluttet, men bloggerne ble spilt inn for en stund tilbake, så dette sendes ikke på tv før nå. Hun har heller ingen avtale med merkevarene Godtlevert eller Adams matkasse. Håper dette var oppklarende Bare si ifra om det er mer jeg kan hjelpe deg med. Ønsker deg en strålende dag! Er det Tv2 som har reklameavtale med Proviant da ? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. september 2018 #14146 Del Skrevet 27. september 2018 Dagens episode av Bloggerne: Eksponering av barna - https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/bloggerne/sesong-9/bloggerne-9-episode-12-1372554.html?showPlayer=true Både AB og tv2/Egmont bør skamme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 27. september 2018 #14147 Del Skrevet 27. september 2018 7 minutter siden, Asti skrev: Dagens episode av Bloggerne: Eksponering av barna - https://sumo.tv2.no/programmer/underholdning/bloggerne/sesong-9/bloggerne-9-episode-12-1372554.html?showPlayer=true Både AB og tv2/Egmont bør skamme seg. Nytter ikke med link når man ikke har abonnement ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. september 2018 #14148 Del Skrevet 27. september 2018 2 minutter siden, Khloe P.T skrev: Nytter ikke med link når man ikke har abonnement ... .Jeg legger ved lenke som dokumentasjon på det jeg viste til - eksponering av barna i dagens episode. Og hvis man går inn på lenken, og blar nedover finner man informasjon (det kan også de som ikke har abonnement se) om at barna blir vist frem i dagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 27. september 2018 #14149 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) 1 time siden, chiki skrev: Proviant har tidligere hatt et samarbeid med Anne Brith hvor hun har gitt bort et halvt år gratis mat til tre ulike alenemødre. Hun har ikke hatt lov til å kommentere dette på bloggen sin på grunn av tv-rettigheter. Samarbeidet Proviant hadde med henne er nå avsluttet, men bloggerne ble spilt inn for en stund tilbake, så dette sendes ikke på tv før nå. Hun har heller ingen avtale med merkevarene Godtlevert eller Adams matkasse. Håper dette var oppklarende Bare si ifra om det er mer jeg kan hjelpe deg med. Ønsker deg en strålende dag! Er det Proviant du har kontaktet for å få et svar på dette? Mail/chat? Var i kontakt med Proviant på chat tidligere i dag, men de kunne ikke gi ut informasjon om hvilke bloggere de samarbeider med. Endret 27. september 2018 av Viernes 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 27. september 2018 #14150 Del Skrevet 27. september 2018 1 time siden, chiki skrev: 40 minutter siden, Infinity skrev: Er det Tv2 som har reklameavtale med Proviant da ? 21 minutter siden, Viernes skrev: Er det Proviant du har kontaktet for å få et svar på dette? Mail/chat? Var i kontakt med Proviant på chat tidligere i dag, men de kunne ikke gi ut informasjon om hvilke bloggere de samarbeider med. Å, som jeg håper dette betyr at noen forsnakket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 27. september 2018 #14151 Del Skrevet 27. september 2018 Ser at proviant har klart å komme seg innpå luksusfellen og, var ganske flaut å se de stå og promotere den med "inneholder MESTEPARTEN av hva dere trenger av mat" og så måtte deltagerene reklamere mer for den ved å "wow see, er jo både sånn og sånn oppi, dette blir bra". 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 27. september 2018 #14152 Del Skrevet 27. september 2018 Greit nok at proviant var litt uheldige med markedsføringen sin i starten, men jeg vil bare si det at jeg bestilte en kasse. Jeg var kjempenegativt innstilt pga denne tråden, men livssituasjonen for øyeblikket var sånn at en rimelig matkasse gjorde hverdagen mye lettere. Jeg ble faktisk veldig positivt overrasket! Gode middager, mye grønnsaker, et helt greit utvalg av pålegg selv om et brød og 1l melk er for lite. Det gjør meg forøvrig ingenting så lenge det er markedsført på riktig måte, for jeg må uansett på butikken for å kjøpe bleier og sjokolade feks. Kanskje en toropose i uka, men til gjengjeld gjør de mer ut av oppskriften enn bare det som står på toroposen (også var ikke jeg helt fremmed for å bruke en toropose i ny og ne ellers også, så sånn sett gjorde det ikke meg noe). Så det har blitt fler enn en kasse derfra på meg altså. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 27. september 2018 #14153 Del Skrevet 27. september 2018 44 minutter siden, Viernes skrev: Er det Proviant du har kontaktet for å få et svar på dette? Mail/chat? Var i kontakt med Proviant på chat tidligere i dag, men de kunne ikke gi ut informasjon om hvilke bloggere de samarbeider med. Sendte de mail i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 27. september 2018 #14154 Del Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, chiki skrev: Sendte de mail i går kveld Okei, takk for svar ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 27. september 2018 #14155 Del Skrevet 27. september 2018 2 minutter siden, Viernes skrev: Okei, takk for svar ☺️ Skrev til de og forklarte jeg ikke ville støtte opp produkter som sponser bloggere som leverer av å utlevere barna sine og tilsynelatende har mye falske konkurranser. At hun hadde skrevet så mye om proviant tidligere og at jeg hadde sett henne på bloggerne. Så da kan vi kanskje prøve matkasse igjen (men ikke torokassen🤪) 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 27. september 2018 #14156 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) 18 minutter siden, chiki skrev: Skrev til de og forklarte jeg ikke ville støtte opp produkter som sponser bloggere som leverer av å utlevere barna sine og tilsynelatende har mye falske konkurranser. At hun hadde skrevet så mye om proviant tidligere og at jeg hadde sett henne på bloggerne. Så da kan vi kanskje prøve matkasse igjen (men ikke torokassen🤪) 😄 Angående falske konkurranser, har den nylig avsluttede konkurransen hennes blitt trukket? Edit: JA, en vinner er trukket Endret 27. september 2018 av Viernes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 27. september 2018 #14157 Del Skrevet 27. september 2018 Faen så sint jeg blir av å se at han bruker mobilen og ser på AB mer enn han ser på veien når han kjører! Jeg klikker! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 27. september 2018 #14158 Del Skrevet 27. september 2018 1 time siden, SKE87 skrev: Faen så sint jeg blir av å se at han bruker mobilen og ser på AB mer enn han ser på veien når han kjører! Jeg klikker! Et (evt. flere) menneskeliv er ikke mer verdt enn et liv på mobilen. Kvalmt! Håper virkelig dette blir tatt tak i. Hvordan skal ellers folk lære? når «de på tv’n slipper unna, må alle andre også» logikken kommer fort, da. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 27. september 2018 #14159 Del Skrevet 27. september 2018 Herre min 😂 for et merkelig par AB og Erik er . Virker som han ser på dette forholdet som tidsfordriv/ underholdning , på meg virker han alt annet enn forelsket . AB blir så snurt når han vil gå på afterski alene , Erik synes det er kult 🤭 helt forferdelig å se han opptatt med tlf under bilkjøring , han har bilen full av barn ! ! Dette må vel få følger , her er det jo filmet . Hvorfor reagerer ikke en mor med 4 barn i bilen på dette . Helt uakseptabelt . 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 27. september 2018 #14160 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg er like gammel som AB, og kunne egentlig ikke tenkt meg en yngre kjæreste uansett. MEN om han nå hadde vært yngre enn meg, så skulle han i alle fall ha vært moden!! Og det er IKKE E!! De ser jo ut som mor og sønn også. Hun ser ut som hun er rundt 55, og han under 30... 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg