Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Max Potente
56 minutter siden, Christiane_W said:

Det har vel også vært stille om Proviant i ABs kanaler en god stund? Og alenemødrene hun skulle endre livene til med Proviant-kasser hørte vi aldri noe mer om.

Var det ikke en av dem som tok kontakt med Bloggomtoppbloggere og fortalte noe helt annet?

Hun skulle jeg gjerne ha hørt mer fra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Kollontaj skrev:

Trodde hun skrev at det var slutt på eksponering av barna. Urk. 

Dette irriterer meg. Dama fikk spalteplass i nettavisene og gikk dermed offentlig frem som et godt eksempel. Men oppdatert spalteplass om at Mor Godhjerta ikke holder løfter og ord er det ingen som gjør. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Dette irriterer meg. Dama fikk spalteplass i nettavisene og gikk dermed offentlig frem som et godt eksempel. Men oppdatert spalteplass om at Mor Godhjerta ikke holder løfter og ord er det ingen som gjør. 

Du er ikke alene. :dany:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne filmingen, og alt det fantastiske som foregår for tiden, og som hun ikke kan si noe om...hva er det som skjer? Ny sesong av Bloggerne, eller skal hun få sin egen tv-serie? :ohmy: 

"I dag har jeg og barna igjen blitt filmet". Uansett ingen ting som tyder på mindre eksponering av barn med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn å sette andres liv i fare for en melding som omhandler en invitasjon på afterski?! Og jaggu meg fikk han lov av Mor å dra.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Superc skrev:

Enig, helt sjokkert! Hva i alle dager har hun dradd i hus?? Ett barn nr 5? 🙈

Begynner å skjønne hvorfor svigers er støttende til forholdet. Det er vel kanskje det beste håpet for å fremskynde prosessen som ansvarlig og moden voksen; å date en eldre dame med 4 barn. Sistnevnte er en stor fordel da det tyder på god tålmodighet så man ikke gir opp prosjektet så lett. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeverTramp skrev:

Ser bloggerne nå, og skjønner at det er forskjell på folk. JEG prioriterer i hvertfall en mann som ikke trykker på telefonen samtidig som han kjører meg og barna på ferie (ref bloggerne). For andre er det tydeligvis viktigst hvem som betaler på første date.

Jeg blir satt ut. Ikke bare bryter man loven. Men det blir altså filmet, og sendt på tv2, at man er villig til å sette eget og andres liv i fare. Uten at det blir påpekt at dette overhodet ikke er greit.

Fint forbilde for kidsa. Kult!

Så bra at det var flere som reagerte på mobilbruken til Erik. Dette var noe av det jeg første jeg la merke til. Tenkte jeg skulle legge inn et innlegg om det, men så kom du meg i forkjøpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Skrueløs skrev:

Så bra at det var flere som reagerte på mobilbruken til Erik. Dette var noe av det jeg første jeg la merke til. Tenkte jeg skulle legge inn et innlegg om det, men så kom du meg i forkjøpet. 

Hvor? Jeg la ikke merke til det.  Kanskje jeg var uoppmerksom. Var det på slutten av episoden i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med mobilbruk mens man kjører burde TV2 ha vett nok til ikke å sende. For AB er nok det at han er søt og snill og ikke minst - fra Bærum (🌟) det viktigste, så får det heller være at han er en umoden tøysekopp 🙄

Av og til lurer jeg på om de med vilje klipper Bloggerne slik at deltakerne virker mest mulig uintelligente og udannede. Samtlige som har vært med i Bloggerne virker jo litt mindre begavet og uten særlig begrep om hva man kan/skal fortelle/gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna til Anne Brith får ikke drikke Red Bull, men hun reagerer ikke når Pizzaboy bruker mobilen mens han kjører bil?! 

......... 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, formula skrev:

Alt handler nok om å lage et bilde av en familie, der alle er langt over gjennomsnittet intelligente, ja så smarte er de at et vanlig opplegg når det gjelder undervisning er bare å glemme. Og hvordan har de blitt blitt sånn? Jo - de har AB som mor.

Ser en kommentar på facebook som tyder på at enkelte har latt seg overbevise: "Fantastiske vellykkede barn som har en suksessrik og lykkelig framtid liggende foran seg!"

Sørum er blant de kommunene som bruker minst penger per elev i skolen. I 2015 lå de blant de nederste på listen av alle landets kommuner. Sørum brukte 86 812 kr per elev. Til sammenligning brukte Agderskolene 285 471 per elev, i følge SSB. http://www.eub.no/nyheter/utdanningsforbundet---na-har-skolebudsjettene-blitt-mindre-og-mindre-ar-for-ar

Ingen andre kommuner har større elevgrupper, eller færre lærere per elev.. Dette gjenspeiles i resultatene til elevene, Sørum-skolene havner på 340. plass av 426 kommuner når karakterer beregnes i gjennomsnittlig grunnskolepoeng  https://www.rb.no/lokale-nyheter/sorum-skolen-svakest-i-landet/s/1-95-5990393

Under slike forhold har læreren mer enn nok med å få oversikt over en (stor) flokk med 6-åringer. Og hvis de oppdager noen med spesielle behov, enten den ene eller andre veien, tar det lang tid å skaffe ressurser til å følge det opp. Jeg vet at det blir nedprioritert fordi ressursene ikke finnes, dessverre, og dette gjelder alle trinn. Derfor tviler jeg sterkt på at læreren allerede, etter 6 uker, har oppdaget et geni, og konstruert en kartleggingsprøve for 2. klasse, som geniet kan ta med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mygga skrev:

Hvor? Jeg la ikke merke til det.  Kanskje jeg var uoppmerksom. Var det på slutten av episoden i går?

Dagens episode 😊 Jeg så den på Tv2 Sumo i formiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt på hvorfor Erik ikke har funnet en dame på sin egen alder og etter dagens episode skjønner jeg jo det. Ser jo ut som AB har fått et femte barn.... 🤯🤯🤯 

Reagerte veldig på teksting og bilkjøring. For en fjott!!

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith jobber beinhardt - det går i ett, fra neglesalong til tannlege, på en og samme formiddag.

Synes denne New York-turen høres så veldig ut som en TV2-ting å gjøre...å ta med denne familien dit. Får det ikke helt til å stemme at hun prioriterer det, helt av seg selv. Mye penger, samtidig som hun sparer til hus. Men, håper jeg tar feil.

Disse barna fortjener virkelig en slik tur, uten at det skal vises på tv. Dokumentert blir det nok likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...