Helado Skrevet 26. september 2018 #14101 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) MERK at artikkelen er skrevet i 2016, trekk fra 4 år så blir det i 2012......altså hun har ikke vært "alenemor" i 9 år siden 2009 som hun selv skriver i bloggen sin. og hun har hatt TO LANGE samboerskap, den ene er med barnefaren til minsten.....og hvor hun lærte sine feil med å ikke eie et hus!!! https://www.side2.no/helse/kjaerlighet-i-ulike-livsfaser---han-hadde-egentlig-bestemt-seg-for-ikke-a-fa-barn-4620891 Endret 26. september 2018 av Helado 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 26. september 2018 #14102 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Urk, på jodel er det en stor enighet om at AB er sterk som har vært alenemor så lenge og at det er godhjertet av henne å dele ut disse matkassene. 😑😑😑😑Er jeg den eneste som husker sirkuset med proviant.no og torohelvettet?! Endret 26. september 2018 av Superblomst 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 26. september 2018 #14103 Del Skrevet 26. september 2018 5 minutter siden, Superblomst skrev: Urk, på jodel er det en stor enighet om at AB er sterk som har vært alenemor så lenge og at det er godhjertet av henne å dele ut disse matkassene. 😑😑😑😑Prøver så godt jeg kan å opplyse folk, haha. 🤢🤢 Det er ingenting godhjertet i den handlingen der (annet enn for seg selv). Det er en egoistisk handling for å føle seg god selv + få oppmerksomhet slik at hun kan få den nødvendige beundringen sin. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. september 2018 #14104 Del Skrevet 26. september 2018 Trodde hun skrev at det var slutt på eksponering av barna. Urk. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 26. september 2018 #14105 Del Skrevet 26. september 2018 Anne Brith som filmer seg selv mens hun hulker og snakker om matkassa fra Proviant. Riktignok uten tårer. Du er ikke med i Bloggerne uten å filme deg selv mens du gråter, enten du er 20 eller 43 år. Kleine saker!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 26. september 2018 #14106 Del Skrevet 26. september 2018 23 minutter siden, formula skrev: Anne Brith som filmer seg selv mens hun hulker og snakker om matkassa fra Proviant. Riktignok uten tårer. Du er ikke med i Bloggerne uten å filme deg selv mens du gråter, enten du er 20 eller 43 år. Kleine saker!😅 🙈hun går Gunilla Hollywood en høy gang 😂 Hva er det nå som har lagt verden hennes i grus da? Hun er jo mer ustabil enn den mest intense fjortis. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 26. september 2018 #14107 Del Skrevet 26. september 2018 7 timer siden, ESFP skrev: AB i dag: "Minsten tok sin første kartleggingsprøve i går. Jeg var så stolt over å se hvordan han jobbet seg gjennom 2. klasse pensum." Går han ikke i 1. klasse? Han har ikke tatt en kartleggingsprøve for 2. trinn etter seks uker på skolen, så da har hun kartlagt ham hjemme. Evt lyger hun. Hvorfor skrive dette? Skal leserne bli imponert? AB 6. juni: "Som mamma er du stolt over hva barna dine utretter, men at mine barns prestasjoner skal være diskusjon blant mennesker som ikke kjenner dem har jeg bestemt meg for å gjøre en slutt på." Det er ikke vanlig å ta kartleggingsprøver på denne tiden i første klasse, med mindre man mistenker at eleven er en spes.ped-kandidat. Og 2. klassepensum? For noe tøys. Og mener hun virkelig at søskena stod ved siden av og heiet? Skjønner hun ikke at hun blir avslørt? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 26. september 2018 #14108 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Da hun var med i "Hele Norge baker" ble samboeren (faren til minste) presentert som forlovede, og snakket om Anne Brith i sånn presentasjonsklipp alle sånne realityserier har. Må da være mulig å spa opp dette klippet.. 🤔 Endret 26. september 2018 av Vipser 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 26. september 2018 #14109 Del Skrevet 26. september 2018 30 minutter siden, ane_luise87 skrev: Det er ikke vanlig å ta kartleggingsprøver på denne tiden i første klasse, med mindre man mistenker at eleven er en spes.ped-kandidat. Og 2. klassepensum? For noe tøys. Og mener hun virkelig at søskena stod ved siden av og heiet? Skjønner hun ikke at hun blir avslørt? De må jo hatt prøven hjemme? For et press og mas det virker å være i den familien. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 26. september 2018 #14110 Del Skrevet 26. september 2018 31 minutter siden, ane_luise87 skrev: Det er ikke vanlig å ta kartleggingsprøver på denne tiden i første klasse, med mindre man mistenker at eleven er en spes.ped-kandidat. Og 2. klassepensum? For noe tøys. Og mener hun virkelig at søskena stod ved siden av og heiet? Skjønner hun ikke at hun blir avslørt? Jeg er lærer i en førsteklasse, og vi har allerede begynt på kartleggingsprøver, bare til opplysning 🙂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 26. september 2018 #14111 Del Skrevet 26. september 2018 6 minutter siden, Blekkulf skrev: Jeg er lærer i en førsteklasse, og vi har allerede begynt på kartleggingsprøver, bare til opplysning 🙂 For 2 klasse? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 26. september 2018 #14112 Del Skrevet 26. september 2018 12 minutter siden, Blekkulf skrev: Jeg er lærer i en førsteklasse, og vi har allerede begynt på kartleggingsprøver, bare til opplysning 🙂 Jeg er også lærer i første klasse. Og man tar ikke kartleggingsprøver på denne tiden i første klasse. Oppstartsprøve ja, muligens. Men mest vanlig i 2. klasse. De nasjonale kartleggingsprøvene fra Udir tas i mars/april. Dette vet du hvis du er lærer. Fokus på kartlegging allerede nå er merkelig, når fokus bør være at elevene har en god og trygg oppstart. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 26. september 2018 #14113 Del Skrevet 26. september 2018 17 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: De må jo hatt prøven hjemme? For et press og mas det virker å være i den familien. Det rimer ikke det hun kommer med. Kartlegginger tas på skolen sammen med læreren slik at han/henne kan observere blant annet hvordan eleven jobber, holder fokus osv. Man tar ikke kartlegging med søsken hengende over skulderen. Skjønner meg ikke på AB. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 26. september 2018 #14114 Del Skrevet 26. september 2018 44 minutter siden, ane_luise87 skrev: Det rimer ikke det hun kommer med. Kartlegginger tas på skolen sammen med læreren slik at han/henne kan observere blant annet hvordan eleven jobber, holder fokus osv. Man tar ikke kartlegging med søsken hengende over skulderen. Skjønner meg ikke på AB. Alt handler nok om å lage et bilde av en familie, der alle er langt over gjennomsnittet intelligente, ja så smarte er de at et vanlig opplegg når det gjelder undervisning er bare å glemme. Og hvordan har de blitt blitt sånn? Jo - de har AB som mor. Ser en kommentar på facebook som tyder på at enkelte har latt seg overbevise: "Fantastiske vellykkede barn som har en suksessrik og lykkelig framtid liggende foran seg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. september 2018 #14115 Del Skrevet 26. september 2018 I følge AB så kan man ta kartleggingsprøver hjemme i stua mens søskene heier på. Så det så! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 26. september 2018 #14116 Del Skrevet 26. september 2018 Tror vi nok en gang kan ta alt AB skriver om som ønsketenkning , vet ikke om hun lyver bevisst eller om hun tror på det selv . 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 26. september 2018 #14117 Del Skrevet 26. september 2018 På bloggerne gråter hun av glede over kontrakt med godlevert ang proviant. Dette vil forandre livet hennes fordi hun nå ikke lenger er avhengig av en mann. men man finner INGEN spor om henne hverken på proviant eller godt levert sine hjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 26. september 2018 #14118 Del Skrevet 26. september 2018 3 timer siden, LilleSnupp skrev: I følge AB så kan man ta kartleggingsprøver hjemme i stua mens søskene heier på. Så det så! Kan jo hende hun fant noen eksemplarer av en slik prøve og printet den ut hjemme, for å være ærlig så er det ingenting med henne som overrasker meg... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 26. september 2018 #14119 Del Skrevet 26. september 2018 58 minutter siden, chiki skrev: På bloggerne gråter hun av glede over kontrakt med godlevert ang proviant. Dette vil forandre livet hennes fordi hun nå ikke lenger er avhengig av en mann. men man finner INGEN spor om henne hverken på proviant eller godt levert sine hjemmesider. Det har vel også vært stille om Proviant i ABs kanaler en god stund? Og alenemødrene hun skulle endre livene til med Proviant-kasser hørte vi aldri noe mer om. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 26. september 2018 #14120 Del Skrevet 26. september 2018 6 minutter siden, Christiane_W skrev: Det har vel også vært stille om Proviant i ABs kanaler en god stund? Og alenemødrene hun skulle endre livene til med Proviant-kasser hørte vi aldri noe mer om. På bloggerne besøkte hun 2 damer som fikk 6 måneder hver med gratis proviant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg