Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg leser ingen blogger lenger. For det første, for de tror jeg er dum, jfr clickbait.

For det andre så er det så usigelig intetsigende å lese om ingenting. Der finnes ikke en eneste gjennomtenkt og konsekvent mening hos noen av rosabloggerne. De lover og lyver, motsier seg selv, og sier de de får betalt for. Alle som en!

Anne Brith er ikke noe unntak,  hun prøver veldig hard å melke  et døende marked (det skal hun ha!)

Det er  mye meningsløst pjatt om nytt hus til 10-12 mill , og oppkonstruert drama. Halvsannheter og påståtte injurier.  Jeg håper inderlig at ikke familielivet er slik hun fremstiller det på sosiale arenaer.

Vanlige oppegående mennesker ser nå på dette som  freakshow.. Ikke en kjeft kan tro at dette er levd liv ,og egne meninger/kjøpsavgjørelser (håper jeg)

Det verste er at levebrødet går utover barna deres. Skulle bare ønske at enkelt bloggere har evne til å se hva de driver med i retroperspektiv.

Endret av norovirus
Skrivefeil
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, norovirus skrev:

Anne Brith er ikke noe unntak,  hun prøver veldig hard å melke  et døende marked (det skal hun ha!)

Det er noe jeg har lurt litt på: er hun i det hele tatt klar over at blogg er på vei ut, og har hun noen idé om hva hun skal leve av når det ikke lenger er mulig å leve av blogg? Når man har "gjort seg bort" så til de grader gjennom blogging som det AB har gjort, hvor attraktiv er man på arbeidsmarkedet? Arbeidsgivere googler. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er Proviantkassen AB blir så rørt over i klippet vi fikk se på Bloggerne i dag. Hun var tårevåt og «hadde fått en kontrakt som ville endre livet» hennes. Har vi sett noe som har endret hele livet hennes? Bortsett fra Erik 32? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste jeg nettopp i et innlegg at hun var en del av UI igjen? (Tror det var i innlegget om bloggpoliti.....) 

Var det ikke sånn at hun skulle stå på egne bein når hun brøt med Egmont?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Rubella skrev:

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får litt grøsninger av de der "<xxxx>, Anne Brith"-overskriftene hennes.

https://imgur.com/a/HBkZXsM

Hun ønsker nok å banke in Anne Brith som et merkenavn, men det virker mot sin hensikt. Grøsser når jeg hører eller leser navnet og alle disse overskriftene ser latterlige ut. Morsom imgur 🤣🤣🤣

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til rosing av foreldrene til barnas venner i dagens innlegg. Står i voldsom kontrast til hva som tidligere har blitt skrevet :http://www.annebrith.no/2018/09/26/det-koker-heimen/

"Vi er også veldig heldige som er omringet av så mange fine foreldre. Barnas venner er de samme som da vi flyttet his for mange år siden og de henger med de samme vennene på de samme stedene"

"Foreldrene til de nære vennene har alltid stilt opp for oss og det er jeg så takknemlig for."

Legger også merke til at hun skriver hun ble "alenemor" i 2009, 9 tøffe år alene med barna?? Nå er vel yngste kun 6 år ? Hun var vel ikke alene i den tiden hun fikk han, vel?? Rart hvordan alenemor-stempelet er helt innafor å bruke selv om man har hatt langvarige forhold til noen og bodd sammen med en annen person!!!

"Siden 2009, da jeg ble alene, har det gått 9 år.

Det har vært 9 tøffe og utfordrende år.

Men nå har stormen lagt seg og vi har som familie endelig vind i seilene"

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så siste snappene hennes nå. Hva i all verden er poenget ned filter og pipestemme? Det er klin umulig å ta noen seriøst som oppfører seg som en på ti år. Ikke skjønner jeg hva hun sier heller. Merkelig opplegg. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, loffen skrev:

Så siste snappene hennes nå. Hva i all verden er poenget ned filter og pipestemme? Det er klin umulig å ta noen seriøst som oppfører seg som en på ti år. Ikke skjønner jeg hva hun sier heller. Merkelig opplegg. 

Det er ungdommelig, må vite 😬🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikke noe med AB å gjøre, annet enn bildet av henne som er linket over her - jeg får EKSEM av den påtatte "jeg vet ikke at jeg blir tatt bilde av, jeg bare lurer på om jeg har fått noe på skoen" - poseringen som går igjen på ALLE såkalte outfit - bilder i SoMe - universet!!!!

Sånn. Ferdig. Carry on, then.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Helado skrev:

Det var da voldsomt til rosing av foreldrene til barnas venner i dagens innlegg. Står i voldsom kontrast til hva som tidligere har blitt skrevet :http://www.annebrith.no/2018/09/26/det-koker-heimen/

Kan tenke meg at da de arge innleggene om foreldrene til barnas klassekamerater kom,( dugnaden, 17.mai, der mødrene ikke vil snakke med henne, mens fedrene smiler og hilser, og innlegget om hvordan hun blir frosset ut, ikke blir invitert til FB-grupper) var drømmen om villa i Bærum fremdeles sterk og levende hos henne.

Hun "visste" at hun og kjæresten uansett snart skulle kjøpe hus sammen, og hun skulle bort fra Sørumsand og de fæle menneskene der. Så hun kunne trygt "snakke fra levra".

Nå har hun omsider innsett at dette ikke blir noe av, og at hun må forholde seg til disse foreldrene til mars, kanskje lenger. Så hva annet er det å gjøre enn å legge seg flat og prøve å redde stumpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Helado skrev:

"Vi er også veldig heldige som er omringet av så mange fine foreldre. Barnas venner er de samme som da vi flyttet his for mange år siden og de henger med de samme vennene på de samme stedene"

"Foreldrene til de nære vennene har alltid stilt opp for oss og det er jeg så takknemlig for."

Legger også merke til at hun skriver hun ble "alenemor" i 2009, 9 tøffe år alene med barna?? Nå er vel yngste kun 6 år ? Hun var vel ikke alene i den tiden hun fikk han, vel?? Rart hvordan alenemor-stempelet er helt innafor å bruke selv om man har hatt langvarige forhold til noen og bodd sammen med en annen person!!!

"Siden 2009, da jeg ble alene, har det gått 9 år.

Det har vært 9 tøffe og utfordrende år.

Men nå har stormen lagt seg og vi har som familie endelig vind i seilene"

Ettersom jeg har forstått har hun aldri vært i et forhold med far til yngste. De hadde en overenskomst om å lage et barn sammen, som de har 50/50.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Malum skrev:

Ettersom jeg har forstått har hun aldri vært i et forhold med far til yngste. De hadde en overenskomst om å lage et barn sammen, som de har 50/50.

Uttalte hun ikke noe sånt som at hun "leide ut livmora"?:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, formula skrev:

Jo. Skikkelig bra måte å si det på. :roll: 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, formula skrev:

Hvis hun har sagt noe sånt/noe lignende, forteller det alt om hvor utrolig lite reflektert hun er. Hjelpes 😶

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Malum skrev:

Det er ganske sikkert at hun har vært i et forhold med barnefaren til yngstemann. Det var der hun lærte leksa med at hun ikke eide halvparten av huset.....

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Helado skrev:

Det er ganske sikkert at hun har vært i et forhold med barnefaren til yngstemann. Det var der hun lærte leksa med at hun ikke eide halvparten av huset.....

Ok? Jeg har ikke fulgt så nøye med, men da har hun i tilfelle vært nokså upresis i uttalelsene sine. Ikke at dét er noe nytt... ;)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke alle innleggene, men hun har hatt et langvarig forhold og bodd sammen med barnefaren til yngstemann.

Ingen får barn uten grunn, bare for å være snill ;) http://www.annebrith.no/2016/09/20/utslitt-4-barnsmor-kollapser-pa-sofa-og-dor/

"Livet gikk ikke som planlagt og en ny mann kom inn i bildet. Han ønsket seg et barn og jeg stilte min livmor til disposisjon. "

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Helado skrev:

Finner ikke alle innleggene, men hun har hatt et langvarig forhold og bodd sammen med barnefaren til yngstemann.

Ingen får barn uten grunn, bare for å være snill ;) http://www.annebrith.no/2016/09/20/utslitt-4-barnsmor-kollapser-pa-sofa-og-dor/

"Livet gikk ikke som planlagt og en ny mann kom inn i bildet. Han ønsket seg et barn og jeg stilte min livmor til disposisjon. "

Hun skal i alle fall ikke beskyldes for å være spesielt fintfølende med tanke på hvordan hun omtaler familieforholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Helado skrev:

Oj. Her var det mye bitterhet.

"Hva med meg? Hva med mine ønsker? Mitt liv? Hva vil jeg? Er det dette jeg vil? Bare løpe rundt som en gal for å tilfredstille barna."

Har hun glemt at hun selv har valgt å få disse barna? 

"Hva med meg og mitt liv? Var ikke jeg også viktig? Kanskje den viktigste personen i mitt eget liv? Var jeg lykkelig? Langt derifra. Jeg vil ha tilbake livet mitt!"

Føler hun virkelig at hun er den viktigste personen i sitt liv, etter å ha satt fire barn til verden? Jeg blir målløs!

Ser imidlertid ut som det har ordnet seg ganske greit med tanke på egentid og pusterom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...