Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

18 timer siden, ESFP skrev:

Jeg er litt spent på om om det blir annonsert en vinner av bakepakken i dag. Og om det viser seg å være en vinner som går an å spore. 

Ja hvem vant?

Hvorfor lager hun ikke et kort innlegg der hun informerer om det? Evt. bare en setning på FB-siden. AB har jo en god del konkurranser på bloggen, men hvem som vinner er og blir uklart, selv om hun forsikrer at det alltid er trukket vinnere. Hun kan da umulig være så dum at hun holder falske konkurranser etter alt fokuset som har vært, og ARs bot.

Og går ut fra at hun er klar over at hun er meldt til Forbrukertilsynet fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Scoop skrev:

Akkurat der er en del i denne tråden lik Anne Brith; klarer ikke la være å skryte av alt de selv får til i samme slengen som de snakker nedlatende om henne. 

Jeg har aldri skrevet i denne tråden før, så jeg føler meg ikke truffet.

Men, i tillegg til det @Mrs O'Donell skriver, vi er jo helt anonyme, vi skryter jo ikke på oss noe til leserne i all offentlighet, eventuelt lyger i all offentlighet. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Anne Brith, at Buzzfeed spør om å bruke en del av videoen din i en større samlevideo gratis, mot å gi deg cred, er ikke annet enn ganske normalt og noe som kan skje alle og enhver. Det er ikke noe som gjør deg spesiell eller annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vitting skrev:

Nei, Anne Brith, at Buzzfeed spør om å bruke en del av videoen din i en større samlevideo gratis, mot å gi deg cred, er ikke annet enn ganske normalt og noe som kan skje alle og enhver. Det er ikke noe som gjør deg spesiell eller annerledes.

I Anne Briths øyne er dette en henvendelse fra en mediekanal i USA som vil ha et samarbeid med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det for slags dypt innlegg hun har lagt ut i dag da? Det er så dypt at det er umulig å forstå budskapet, annet enn at hun som vanlig er en usedvanlig sterk dame. Er det fortiden som har innhentet henne igjen? Er det for å spekulere i et brudd? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, ESFP skrev:

Hva i all verden er det for slags dypt innlegg hun har lagt ut i dag da? Det er så dypt at det er umulig å forstå budskapet, annet enn at hun som vanlig er en usedvanlig sterk dame. Er det fortiden som har innhentet henne igjen? Er det for å spekulere i et brudd? 

Det er nok for å skape spekulasjoner. OG sånn at hun kan skrive et jsinnainnlegg om at folk spekulerer så mye rundt det hun skriver. Rundtogrundtogrundtogrundt.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Takida skrev:

Haha, når du setter det sånn ja. Ser ut som

en dagbok fra mentalsykehuset

AB har nok mange ønsker som ikke er mulig for henne å oppnå . Hun vil være ung , vakker , rik , kjendis , millionær og en god mor . Er det noen som burde vite at ting er uoppnåelige samme hvor mye du drømmer så er det AB .

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, ESFP skrev:

Det innlegget minner veldig om noe jeg skrev i dagboken som pubertetsunge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Daisy_B skrev:

Haha, fantastisk. Nå lo jeg høyt 😁 Beste imguren jeg har sett på lenge!

Det verste er at den er ikke redigert engang! Jeg skrev «Anne Brith» i søkefeltet på bloggen hennes, og tok screenshot av resultatet 😁

Glad jeg kunne gi deg en god latter!  

Forresten, @Takida, se hva jeg skrev: har ikke «satt det slik», det er screenshot av bloggen hennes!

Endret av Rubella
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rubella skrev:

Det verste er at den er ikke redigert engang! Jeg skrev «Anne Brith» i søkefeltet på bloggen hennes, og tok screenshot av resultatet 😁

Forresten, @Takida, se hva jeg skrev: har ikke «satt det slik», det er screenshot av bloggen hennes!

Herlig! Og jeg elsker de tilsynelatende random bildene hun har valgt til de forskjellige overskriftene. Det er jo side opp og side ned med slike overskrifter 😳 Min personlige favoritt er på side 3: 

«Anne Brith: Lukk døren og gå! Aldri se deg tilbake!» 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

😂 priceless

står for at det ser ut som en dagbok fra mentalsykehuset, om enn enda mer 

Endret av Takida
La til
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...