Gjest CecilieX Skrevet 22. september 2018 #14021 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) 53 minutter siden, formula skrev: "Jeg skal fjerne brystene mine!" Noen som husker dette innlegget, fra mai, der AB spekulerer i brystkreft for å få klikk? Vi hørte - ikke uventet - ikke mer om det. Prøvde å finne ut når AB skrev om flytting første gang, og kom over dette: "– Da jeg gikk gravid i fjor var jeg syk og stoppet å blogge. Da spurte alle: «Hva har skjedd?» Men jeg hadde ikke lyst til å dele alt, jeg ville ikke si: «Jeg har kanskje livmorhalskreft, nå er jeg så langt nede at jeg ikke har lyst til å skrive eller være kreativ», forteller hun. Jeg ville ikke ta på meg en glorie, sier hun." http://www.frelsesarmeen.no/no/vart_arbeid/krigsropet/hoyre_kolonne/smakebiter_fra_magasinet/Er+livet+bloggrosa%3F.d25-SwBHM0Z.ips Nesten så en kan kjenne et fysisk ubehag ved at det faktisk finnes mennesker som gjør dette. Som slår om seg med alvorlige kreftdiagnoser kun for å få oppmerksomhet rundt egen person. Og ingen av drømmene som var nevnt i denne artikkelen fra 2013 har blitt realisert. Tvert i mot har mye av det som var på stell da, ikke lykkes i det hele tatt. Jeg er ikke skadefro, men jeg synes denne «jeg får til alt og det kan du også» greia hennes er å kaste blår i øynene på folk. Hun skriver i blogginnlegget i dag at mange spør henne om råd knyttet til endringer som de ønsker å gjøre i livet. Hvis du er så naiv at du tror på luftslottet som AB presenterer på bloggen så tenker jeg at de ikke burde eksponere for den typen motivasjons-sjarlatan som hun er. Det er min motivasjon for å skrive om AB sine mange mislykkede prosjekt, i håp om at noen lesere av bloggen får opp øynene for differansen mellom virkelighet og bloggluftslott. Endret 22. september 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 22. september 2018 #14022 Del Skrevet 22. september 2018 1 time siden, bue skrev: Kan hun ikke bare bestemme seg for at Nils Erik vil kjøpe hus med henne, så slipper hun å ha bilder av fremmedes hus over senga? Det gjelder jo bare å jobbe hardt og ville det nok. Vel, i følge bloggen har hun ønsket sterkt og jobbet hardt for dette hele sommeren, men hun fikk det ikke til... Dette var nok et innlegg hvor Anne Brith beviser at hun er ivrig på og belære andre, men dårlig på å få til ting selv. Hører veldig lite om Erik om dagen , kanskje ikke så stas lenger . Mulig det ikke funker selvom hun jobber hardt , ønsker sterkt og jobber iherdig for å få han med på huskjøp (selvfølgelig på hennes betingelser) 🤔 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 22. september 2018 #14023 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Himmel og hav, til å være så vanvittig målbevisst og tjene så bra må jeg si hun kommer dårlig ut av det. De fleste kjøper seg bolig både 10 og 20 år tidligere enn denne dama, men å kjøpe et 12 millioners hus når ungene begynner å bli store virker helt bak mål. Disse skryte-innleggene er bare så kleine at man skulle tro det var en umoden tenåring som sto bak. Selv var jeg gjeldfri omtrent i samme alder og jeg bor i Bærum. Når jeg leser artikkelen som er linket over her (frelsesarmeen) samt innlegget "jeg skal fjerne brystene mine"er det bare en ting å si, for et stakkarslig og motbydelig menneske. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 27. september 2018 av Papirfly 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 22. september 2018 #14024 Del Skrevet 22. september 2018 Hvis hun fortsetter å spille på sykdom og ting_som_aldri_kommer_til_å_skje (huskjøp til 12 mill f.eks) år etter år, kommer ingen til å tro på henne hvis det en dag blir en realitet. Tiltroen svekkes betraktelig for hver gang hun lyver - iallefall i fra min sin side. Helt hinsides at hun ønsker å promotere seg selv slik hun gjør på bloggen. Men mulig hun promoterer bare en fasade - ikke realiteten. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. september 2018 #14025 Del Skrevet 22. september 2018 Hvorfor ikke begynne i det små som de fleste? Å kjøpe en leilighet/lite hus og oppgradere etterhvert. Helt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 22. september 2018 #14026 Del Skrevet 22. september 2018 Bloggeren har printer ut drømmehuset og skryter av lønn som er kommet inn på konto.. Hva er dette for noe fjas egentlig? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 23. september 2018 #14027 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Rart hun ikke bare kjøper en bolig hun har råd til før barna flytter ut. Endret 23. september 2018 av Sol79 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 23. september 2018 #14028 Del Skrevet 23. september 2018 Da jeg var singel og alene fikk jeg bolig raskere enn henne. Jeg måtte leve enkelt, det ble få ferier og alt jeg kunne spare ble spart. Og jeg er ikke blogger, så når jeg greide det med gjennsomsnitt inntekt må så hun? Dermed tenker jeg at problemet er annerledes. Kanskje stemmer ikke liv og bloggsparsomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 23. september 2018 #14029 Del Skrevet 23. september 2018 15 timer siden, Snaskesnusken skrev: Bloggeren har printer ut drømmehuset og skryter av lønn som er kommet inn på konto.. Hva er dette for noe fjas egentlig? Narsissisme kalles det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 23. september 2018 #14030 Del Skrevet 23. september 2018 2 timer siden, Sol79 skrev: Rart hun ikke bare kjøper en bolig hun har råd til før barna flytter ut. Er nok ikke så lett å få lån uansett hvor lite det lån det er snakk om , tatt i betraktning alder , inntekt og flere konkurser . AB lever jo som kjent i drømmeverden , bare å lese blog fra flere år tilbake , luftslottet er akkurat det samme den gang som nå . 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 23. september 2018 #14031 Del Skrevet 23. september 2018 4 minutter siden, Lkk skrev: Er nok ikke så lett å få lån uansett hvor lite det lån det er snakk om , tatt i betraktning alder , inntekt og flere konkurser . AB lever jo som kjent i drømmeverden , bare å lese blog fra flere år tilbake , luftslottet er akkurat det samme den gang som nå . Alderen er nok et moment ja. ( Selv om det sikkert er tungt å svelge for AB ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 23. september 2018 #14032 Del Skrevet 23. september 2018 1 time siden, formula skrev: Narsissisme kalles det. Ja, det har du nok helt rett i. Anne Brith har mange av tegnene på det, ekstrem oppmerksomhetstrang, manglende virkelighetsoppfatning, total manglende evne til å ta imot og prossesere kritikk, er ikke pålitelig, klarer ikke å være fornøyd med tilværelsen osv. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 23. september 2018 #14033 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Det er nok noe av grunnen til gnisningene med unge herr pizzabaker. Ettersom han eller familien hans vil kunne hjelpe på å få lån. Jeg hadde også vært nølende til det. Dersom jeg da ikke alt eide et hus (som jeg somsagt gjør.) Endret 23. september 2018 av Regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 23. september 2018 #14034 Del Skrevet 23. september 2018 Siste blogginnlegg om bloggpoliti...her går hun ut mot sine "kolleger" og ikke vanskelig å skjønne hvem hun mener. Henge den som henges kan for å forsvare seg selv...typisk narsissisten 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 23. september 2018 #14035 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) 27 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Ja, det har du nok helt rett i. Anne Brith har mange av tegnene på det, ekstrem oppmerksomhetstrang, manglende virkelighetsoppfatning, total manglende evne til å ta imot og prossesere kritikk, er ikke pålitelig, klarer ikke å være fornøyd med tilværelsen osv. Les dette! Ikke verdens mest seriøse kilde, men så utrolig treffende https://www.psykopaten.info/2015/08/01/narsissistens-7-vanligste-logner/ Endret 23. september 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 23. september 2018 #14036 Del Skrevet 23. september 2018 Så var prektige , selvskrytende , dømmende AB på banen igjen . Legger ut om «kolleger « som feiler angående reklame på sine innlegg , mens hun har gjort feil bare 3 ganger . Er det rart dette menneske ikke har venner ??? Hun kunne likegodt navngitt disse « kjeltringene « alle skjønner jo hvem det er . ( ingen tvil om at de har feila ,men ? ) AB brauter seg fram her også , går det an å få lagt inn så mye selvskryt på et innlegg ? Kvalmende ! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. september 2018 #14037 Del Skrevet 23. september 2018 Synes hun har mange gode synspunkter rundt bloggpoliti. Ja, vi trenger det, og ja det er mye å ta tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. september 2018 #14038 Del Skrevet 23. september 2018 1 minutt siden, CecilieX skrev: Synes hun har mange gode synspunkter rundt bloggpoliti. Ja, vi trenger det, og ja det er mye å ta tak i. Enig! Men jeg syns hun kunne ha fått frem det uten og nødvendigvis henge ut og snakke ned kollegaer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 23. september 2018 #14039 Del Skrevet 23. september 2018 2 minutter siden, CecilieX skrev: Synes hun har mange gode synspunkter rundt bloggpoliti. Ja, vi trenger det, og ja det er mye å ta tak i. Det er vel ingen som er uenige med bloggpolitiet , det var fremsnakk av selv og utleveringen av andre bloggere jeg reagerte på . 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 23. september 2018 #14040 Del Skrevet 23. september 2018 10 minutter siden, CecilieX skrev: Synes hun har mange gode synspunkter rundt bloggpoliti. Ja, vi trenger det, og ja det er mye å ta tak i. Enig, det er vel det mest fornuftige innlegget AB noen gang har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg