Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, anno1 skrev:

Nå går det på engelsk og «Hello to all of my new followers» Skjønner ikke helt hvordan man blir international stjerne av å være med på et norsk matprogram?

eller er det to av vennene til JAR fra England som har lagt henne til? 

🙈🙉🙊😬😳🙄

(Elsker emojier ❤️)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 timer siden, formula skrev:

En ting er sikkert - Anne Brith ville aldri ha trukket seg. Om hun så måtte sittet på ryggen til lammet og drept det med egne hender. For dette er stort for henne! Å få være med på dette bekrefter liksom at nå, nå er hun ordentlig kjendis. Ikke bare en som er med i Bloggerne. Hun får være på TV, til og med i samme program som selveste John Arne Riise! Her drømmes det nok om både "Skal vi danse" og mere til.

Nå fikk jeg noen rare bilder i hodet av AB, og det stakkars lammet 🙈 

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, anno1 skrev:

Nå går det på engelsk og «Hello to all of my new followers» Skjønner ikke helt hvordan man blir international stjerne av å være med på et norsk matprogram?

eller er det to av vennene til JAR fra England som har lagt henne til? 

Ja hva har skjedd?

Siste snap i går på norsk, og over natten er det altså et engelskspråklig publikum hun henvender seg til. Merkelige greier. Og om seg og kjæresten: "We argue a lot, We are just like you". Tenk det, selveste AB er som oss andre!

Nei nå er det på tide å få føttene på jorda igjen Anne Brith. stor stjerne er du ikke.

Skrevet

Og mens jeg er inne på at JEG har blokkert henne og hun likevel kan sees sammen med alskens «kjendiser» på snap nedover, så bør vel alle de som har blitt blokkert av Anne Brith kunne se det samme? Hun har tydeligvis hatt en opprydding på snap og åpnet for alt og alle. Men det må man vel når lesertallene er så historisk lave! 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke la være å tenke her både at de faktisk har ødelagt den uka med 4 stjerners middag med all spolierne på snap og blogg.

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 18
Skrevet

Og hvorfor bruker AB alltid filter på snap? Med pipestemme? Grusom skjæring i øra....

Selv bruker jeg aldri filter, og det gjør faktisk ikke mine venner heller, heldigvis........

• Liker 16
Skrevet

Altså på en av snappene i dag hørtes det ut som hun har vært med på en HAUG TV program - og ja. 

Alle de snappene på engelsk var bare ugh og flauuuut

• Liker 16
Skrevet

Ryddet for kommentarer til moderering, persondebatt, avsporinger og spekulasjoner samt svar til dette.

Edie, adm.

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Berga skrev:

Det er bare fotballspilleren som er kjendis, de andre er bare fyllstoff. De få som vet hvem AB er - er familie og naboer, de som følger Bloggerne på grunn av KU eller noen andre og tilfeldigvis ser AB, eller som meg; som fikk høre om henne på KG 😅 (og ble rystet).

AB er antagelig fornøyd bare hun får vise seg på TV hun , virker som all oppmerksomhet bra eller dårlig er stas .

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, formula skrev:

Ja hva har skjedd?

Siste snap i går på norsk, og over natten er det altså et engelskspråklig publikum hun henvender seg til. Merkelige greier. Og om seg og kjæresten: "We argue a lot, We are just like you". Tenk det, selveste AB er som oss andre!

Nei nå er det på tide å få føttene på jorda igjen Anne Brith. stor stjerne er du ikke.

Fagbladet "Kampanje" 15.5.18, skriver journalist Dag Robert Jerijervi :  OMD rådgivere mener influencer-bransjen må rydde opp.  De slår blogg-alarm om "hårreisende priser" og verdiløse følgere.

Han siterer rådgiverne Cathrine Dalan og Gino Ismail " Utenlandske følgere et kjempeproblem"  Mange influencere har utenlandske følgere uten å informere om dette.  Rådgiverne har etter nærmere sjekk, funnet ut at mange har kun 15% norske følgere.

Så da så ;)

• Liker 7
Skrevet
20 timer siden, Christiane_W skrev:

Begrepet "kjendis" begynner jo å bli ganske så utvannet når man ser på deltakerlistene i programmer som "4-stjerners middag", "Skal vi danse?", "Farmen kjendis" etc., men det tror jeg ikke at AB innser. Tvert i mot er nok dette veldig stort for AB og med sitt særdeles oppblåste ego ser hun nok på deltagelsen i "4-stjerners" middag som en bekreftelse på at hun faktisk er kjendis hun også. Jeg tror som @formula at nå drømmes det om "Skal vi danse?" og andre kjendis-reality konsepter.

Nettopp. Og sånn som lille Norge fungerer, er jo sjansen faktisk tilstede for å kunne oppleve Anne Brith både på parketten og i Farmen kjendis.

De virkelig store kjendisene takker nei til den type programmer, og bevarer dermed sin integritet. De nest største kjendisene har deltatt i "Skal vi danse" for flere år siden. Hva står igjen? Jo de "kjendisene" som er kjent for å ha deltatt i reality-tv, og bloggere.  At de er totalt ukjente for store deler av målgruppen er tydeligvis ikke relevant.

Dermed sitter tusenvis av tv-seere i 60 åra og lurer på hvem i huleste Sophie Elise og Martine Lunde er. Så får ikke sjokk om AB dukker opp.

Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Hennes egen oppfatning av egen personlighet (og kjærestens):

"Heldigvis er vi begge to veldig positive, rause og glade mennesker."

Veldig positiv. Raus. Anne Brith.🤔

Sjelden hun publiserer noe uten å få med selvskryt , blir litt latterlig i lengden.

• Liker 14
Skrevet

Jeg ser at AB har en del følgere på Instagram som har privat konto og null innlegg. Er dette personer som vil følge henne uten å avsløre hvem de er? Er det en vanlig greie?

Skrevet
1 time siden, Berga skrev:

Jeg ser at AB har en del følgere på Instagram som har privat konto og null innlegg. Er dette personer som vil følge henne uten å avsløre hvem de er? Er det en vanlig greie?

Sikkert fake profiler, kan jo opprette så mange kontoer man bare vil. Sikkert for at det skal se bedre ut i forhold sponsor osv

• Liker 20
Skrevet (endret)

Hun tar jo  helt av når det kommert til den 4 stjerners middagen ( forøvrg et program jeg ikke ser på) , og hun vet ikke hvilken fot hun skal stå på i iveren etter å formidle. Hun klarer nesten ikke å holde seg til det kommer på tv, og er temmelig høy på seg selv.

Og disse snappene med ører og ballongstemme er på grensen til patetisk - eller nei, det er patetisk.

Endret av Truka
Skrevet
3 timer siden, Truka skrev:

Hun tar jo  helt av når det kommert til den 4 stjerners middagen ( forøvrg et program jeg ikke ser på) , og hun vet ikke hvilket fot hun skal stå på i iveren etter å formidle. Hun klarer nesten ikke å holde seg til det kommer på tv, og er temmelig høy på seg selv.

Og disse snappene med ører og ballongstemme er på grensen til patetisk - eller neii, det er patetisk.

Haha , har nok satt på opptak så hun kan kose seg med innspillingen hver kveld 😂

• Liker 11
Skrevet

Siden jeg har kommentert både iPhone X, kjøkkenmaskin og diverse premier Anne Brith ikke har trukket vinnere på fikk jeg en hyggelig melding i innboksen fra mor sjølvaste! 

4E1BCCC2-1AC0-4FA5-BC84-036A89F2B489.png

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, Viking-girl skrev:

Siden jeg har kommentert både iPhone X, kjøkkenmaskin og diverse premier Anne Brith ikke har trukket vinnere på fikk jeg en hyggelig melding i innboksen fra mor sjølvaste! 

4E1BCCC2-1AC0-4FA5-BC84-036A89F2B489.png

😅

Skrevet (endret)

Viser til siste blogginnlegg; Det blir ikke huskjøp nei, og den rause bonuspappaen som ikke kun var opptatt av rampelyset er ikke lengre så raus? Begynner å bli en parodi 😝

Endret av Morphine&chocolate
  • Liker 29
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...