Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

@mygga det er nå uansett viktig å følge lover og regler, selv på internett. At bloggere nå faktisk får bøter for å bryte loven, og at bloggere skjerper seg rundt dette er både vel og bra.

Ja akkurat.  Derfor er det viktig ikke rote med trekningsdagene. Det blir jo bare tull hvis noen etterlyser vinneren av bakeutstyr på mandag.  Ihvertfall når det skal trekkes 23.september.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Du får prøve å gjenskape denne spadagen sammen med fru Tøytiger. Hoho.. 

Absolutt. :) Spadag med ansiktsmasker som et tegn på vår kjærlighet.

Endret av Tøytigern
  • Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Absolutt. :) Spadag med ansiktsmasker som et tegn på vår kjærlighet.

Bra, Herr tiger. 😋

Skrevet
7 minutter siden, mygga skrev:

Ja akkurat.  Derfor er det viktig ikke rote med trekningsdagene. Det blir jo bare tull hvis noen etterlyser vinneren av bakeutstyr på mandag.  Ihvertfall når det skal trekkes 23.september.

Det er klart. Hvilken dag folk mener seg her inne spiller liten rolle juridisk, det er dato/dag oppsatt i innlegget vedrørende konkurransen er som er gjeldene. Det er bra dersom hun har endret holdning og forholder seg til regelverket.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg fant ut at det var kusinen Trine som hadde bakt kaken hun la ut på bloggen den 27 august. Men hvis hun er matblogger så skal det vel være henne selv som baker kakene??:klo: Dette syns jeg var mystisk. 

Edit: Nå fant jeg ut at hun har bakt noen bryllupskaker, også. Og vært med på Hele Norge baker. Så det var jo ok.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor har hun kjøkkenmaskin, lamper i taket og TV i et båthus uten strøm? :klo:

Så mange bloggposter, så mange spørsmål... Det må være meg som er litt treig.

Edit: Nå fant jeg ut at Erik har fikset strøm.  http://www.annebrith.no/2018/07/09/bathuset-blir-sa-fint/

Endret av Tøytigern
  • Liker 10
Skrevet
16 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hvorfor har hun kjøkkenmaskin, lamper i taket og TV i et båthus uten strøm? :klo:

Så mange bloggposter, så mange spørsmål... Det må være meg som er litt treig.

Ah, Tigern, Tigern. Lov meg at du alltid spør. Kan hun hakte spons, eller ha skjult reklame da?

Skrevet
1 minutt siden, Regn skrev:

Ah, Tigern, Tigern. Lov meg at du alltid spør. Kan hun hakte spons, eller ha skjult reklame da?

Nå har hun hems med plass til 4 personer og hun har sovesofa nede. Hun har også kjøkkenbenk med kjøkkenmaskin. Si meg, er dette et båthus eller en liten hytte? 

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, mygga skrev:

Det er ikke trekning på mandag, det står da tydelig 23. september......

Jeg mener fortsatt at med en gang innlegget ble lagt ut stod det tydelig at det var mandag , så dette var merkelig .

• Liker 7
Skrevet

Hun skriver at hun tror at forholdet deres tåler at de kjøper et oppussingsobjekt,- fordi det gikk så fint å samarbeide med Erik om å rydde i et båthus, male litt og sette inn møbler... Moah ha haa.. She's got another thing coming.

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Hun skriver at hun tror at forholdet deres tåler at de kjøper et oppussingsobjekt,- fordi det gikk så fint å samarbeide med Erik om å rydde i et båthus, male litt og sette inn møbler... Moah ha haa.. She's got another thing coming.

Yes!!

Skrevet

Her er en lett illustrasjon av hva du mangler i båthuset, Anne Brith. Dette er et velment råd:

c35314cd-ecbd-493f-b267-c7fd9841c540_l.j

• Liker 21
Skrevet

(Stakkars Anne Brith. Det er ikke greit å være blogger...)

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Tøytigern skrev:

Her er en lett illustrasjon av hva du mangler i båthuset, Anne Brith. Dette er et velment råd:

😂

• Liker 7
Skrevet
40 minutter siden, Tøytigern skrev:

😬

Skrevet (endret)

Er det bare meg eller er det veldig vanskelig å bla seg bakover på den bloggen for å lese gamle innlegg? Jeg finner ikke ut av det. Forsøkte å bruke den meny-knappen, men det funket jo ikke...

Hos henne Berg Eriksen kunne jeg enkelt bla meg helt tilbake til feks 2009, men her finner jeg ikke ut av det...

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Tøytigern skrev:

Er det bare meg eller er det veldig vanskelig å bla seg bakover på den bloggen for å lese gamle innlegg? Jeg finner ikke ut av det. Forsøkte å bruke den meny-knappen, men det funket jo ikke...

Hos henne Berg Eriksen kunne jeg enkelt bla meg helt tilbake til feks 2009, men her finner jeg ikke ut av det...

http://www.annebrith.no/blogg-feed/ Here you go! Her er "bare" blogginnleggene på rekke og rad slik en blogg burde være. 

Og du??? Lov meg at du aldri forlater denne tråden! På forhånd takk!

• Liker 11
Gjest formula
Skrevet

Noen som vet om det noen gang ble trukket vinner av  iPhone X og kjøkkenmaskin? Om ikke, har noen varslet Forbrukertilsynet?

Skrevet
7 minutter siden, formula skrev:

Noen som vet om det noen gang ble trukket vinner av  iPhone X og kjøkkenmaskin? Om ikke, har noen varslet Forbrukertilsynet?

Hun er hvertfall tagget av ganske mange under instaposten til Mads Hansen. Håper hun får en skrape hun også! 

• Liker 13
Gjest formula
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hun er hvertfall tagget av ganske mange under instaposten til Mads Hansen. Håper hun får en skrape hun også! 

Da må hun jo i tilfelle være meldt til Forbrukertilsynet, med dokumentasjon. 

Endret av formula
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...