Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker det er strenge krav til rømningsvei , Noe de burde tenke selv med 4 barn i båthuset . AB skriver det hun synes passer for øtblikket , hun er tatt i å snakke usant UTALLIGE ganger . Ingenting av det hun skriver kan taes seriøst .

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Lkk skrev:

Tenker det er strenge krav til rømningsvei , Noe de burde tenke selv med 4 barn i båthuset . AB skriver det hun synes passer for øtblikket , hun er tatt i å snakke usant UTALLIGE ganger . Ingenting av det hun skriver kan taes seriøst .

Nemlig! Det er ikke bare for å være kjipe mot stakkars rosabloggere det er strenge regler for hva som er tillat å bruke som soverom. Tenker overbelastet skjøteledning og energikrevende apparater i skjønn forening. 

Men kjenner jeg AB rett har hun selvfølgelig helt styr på alt det der :ironi:

• Liker 19
Skrevet

Det finnes nok av ting å ta AB på, men at hun var underpynta på festen til LA, at hun ser malplassert ut blant de unge og hvor vidt forholdet til pizzaboy vil holde på bakgrunn av om de krangler, er ikke sånne ting.

• Liker 17
Skrevet

Hvem er denne pizzaboy som alle snakker om?

:popcorn:

Skrevet
4 minutter siden, Helado skrev:

Hun har blogget om det å være alenemamma til 4 skolebarn, og alle bekymringer som kommer med det.

Nå nevner hun at det har vært ekstraordinært foreldremøte på skolen før sommeren ang narkotika og alkohol, men mener hun tidligere har nevnt at hun ikke gidder å gå på foreldremøter. Får i alle fall håpe hun gikk på denne da.

Det var vel akkurat samme type møte hun valgte å prioritere bort sist år og det ble mye skriverier bade her inne og I kommentarfeltet hennes på bloggen.

• Liker 6
Skrevet

Ser noen kommenterer på face at kakeoppskriften (suksessterte med et lag sjokolade) er Trines (matblogg) sin..... Auda!

• Liker 19
Skrevet
6 minutter siden, Trollmora skrev:

Ser noen kommenterer på face at kakeoppskriften (suksessterte med et lag sjokolade) er Trines (matblogg) sin..... Auda!

Nå spurte hun jo faktisk om noen visste hvor hun kunne finne oppskriften på denne kaken da. Fordi hun har lyst til å bake den til helgens konfirmasjon. Vi kan ikke skyte med kanoner og ta henne for alt...

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Nå spurte hun jo faktisk om noen visste hvor hun kunne finne oppskriften på denne kaken da. Fordi hun har lyst til å bake den til helgens konfirmasjon. Vi kan ikke skyte med kanoner og ta henne for alt...

Jeg gir henne ikke klikk lengre - så hva som står I blogginnlegget vet jeg ikke. Så bare på face jeg.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Trollmora skrev:

Jeg gir henne ikke klikk lengre - så hva som står I blogginnlegget vet jeg ikke. Så bare på face jeg.

Men da er det kanskje ikke så lurt å prøve og drite henne ut heller. Man bør vite fakta før man sier og/eller kritiserer noe  

Jeg gir henne heller ikke klikk. Leser via Bloglovin. 

• Liker 8
Skrevet

Dette skriver hun på facebook:

Vi har alle bakt den! Eller i alle fall en variant av den. Men at den var SÅÅÅÅ GOD det hadde jeg ikke forventet!

Da må hun slutte med clickbait da - enkelt og greit. Det hun legger ut I SoMe må stemme overens.

Og jeg er da vel ikke ut etter å drite henne ut! Jeg kommenterer kun det hun legger ut - enkelt og greit.

• Liker 14
Skrevet
20 minutter siden, Trollmora skrev:

Upps... 

Skrevet
13 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Menneh... Er hun ikke bakeblogger, da? Med kjøkkenmaskin i naustet? Eller har jeg misforstått noe?

Bakebloggere må ha sine egne oppskrifter.:opplyser:

• Liker 5
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Upps... 

Stemmer ikke. Hun ber folk om å dele oppskrifter, og får spørsmål om ikke Trine (kusinen som hadde bakt kaka - og som foreldrene hadde hatt med seg) har oppskriften.

Endret av ashera
  • Liker 2
Skrevet

Jeg syns kakebloggere skal være ærlige på hvor de har hentet oppskrifter, ikke verre enn at man oppgir kilder ellers. Husmorbloggere er ikke unntatt alle regler og folkeskikk 🙄

Skrevet (endret)
2 minutter siden, ashera skrev:

Stemmer ikke. Hun ber folk om å dele oppskrifter, og får spørsmål om ikke Trine (kusinen som hadde bakt kaka som foreldrene hadde hatt med seg) har oppskriften.

Åja. Var det sånn det var. Jamen, da skal jeg ikke klage. :)

Suksessterter med sjokolade er forresten godt.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Skrevet

Som om hun ikke har bakt denne kaken før tenker jeg..... Hvorfor skaper hun seg så veldig? OG folk går på som vanlig!

• Liker 10
Skrevet
42 minutter siden, Pæddan skrev:

Som om hun ikke har bakt denne kaken før tenker jeg..... Hvorfor skaper hun seg så veldig? OG folk går på som vanlig!

Hun har lært på bloggskolen at det er viktig å få leserne til å tro de er betydningsfulle venninner, skape en slags «kontakt». 

- Hei alle mine fine/vakre/søte (frieri ved smiger)

- Å som jeg har savnet dere (lesertallene har sunket)

- Har du et tips om ... (noe jeg egentlig blåser i)

- Hvordan har du det (som om jeg bryr meg, men det ser fint ut)

- Hva syns du om at ... (her har jeg lyst å mene noe veldig sterkt, men det er bedre at det kommer fra noen anonyme/fra en anonymisert meg i kommentarfeltet)

- Hva gjør du i dag (gjerne brukt etter et innlegg om trening/hagearbeid/vasking/fjellklatring og skal bare minne om at bloggeren er superwoman)

- etc etc etc 

😎

Skrevet

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Stusser litt på dette naustet jeg, med lamper og TV... og ikke strøm? Hvordan får hun til det? 

• Liker 23
Skrevet

Jeg er sjelden innom bloggen, så det er ofte 5-6-7 uleste innlegg når jeg først besøker den, men du verden for noe svada! 

Hun skriver så svulstig om livet, familien, kjærligheten og alt at det nesten er komisk. Er hun liksom litt sånn Klara klok😂😂

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...