Stjernekikkeren Skrevet 25. august 2018 #13041 Skrevet 25. august 2018 5 minutter siden, Keikolina skrev: Virkelige ett innlegg svigerforeldre setter pris på. Er nok ikke lenge før de henter hjem sønnen sin og hjernevasker på ham et veldig viktig ord: Sæææææææreeeeie... 32
Gjest Keikolina Skrevet 25. august 2018 #13042 Skrevet 25. august 2018 18 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Er nok ikke lenge før de henter hjem sønnen sin og hjernevasker på ham et veldig viktig ord: Sæææææææreeeeie... Tror du ikke han vil ha ikea møblene hennes altså? Må være det eneste hun har å bidra med + sponset bakeutstyr.
Helado Skrevet 25. august 2018 #13043 Skrevet 25. august 2018 Har de nå vært sammen i alle årstider?? Husker de nevnte at man måtte jo det... Uansett, det kommer vel ikke som et sjokk med et sånt innlegg? Hver gang det blir slutt med en kjæreste for AB, så er det noe dramatisk og sjokkerende motparten ar gjort. Viktig å sitte igjen som et offer.... 19
Vinglass Skrevet 25. august 2018 #13044 Skrevet 25. august 2018 Bloggen hennes er utrolig vanskelig å navigere seg fram på. Fant ikke innlegget med en gang, det lå jo ikke øverst på siden ?(skjemmer meg over at jeg ga henne et klikk ) 5
*Ariel* Skrevet 25. august 2018 #13045 Skrevet 25. august 2018 En ting er at innholdet i posten er helt på trynet, men skrivemåten! Den er så oppdelt og «hakkete», utrolig tung å lese. Ikke at jeg forventer høy litterær kvalitet, men når man må lese hver linje opp til flere ganger for å skjønne (og uten å skjønne en dritt) hva hun egentlig vil si. At jeg gadd å klikke meg inn, det er noen minutter av livet jeg aldri vil få igjen 😩😩😩 12
MiaMicro Skrevet 25. august 2018 #13046 Skrevet 25. august 2018 Anne Brith kommer ganske sikkert med et nytt innlegg der hun skriver. «Hvordan kunne dere tro det var pizzaboy jeg skrev om?» Og så får vi en lang tale om hvor fæle alle er mot henne, og hvor grusom verden har blitt og at det bare en annen blogger som har beklaget seg til henne og AB følte hun bare måtte fortelle verden at jenter er Prinsesser og gutter er kåte griser. 20
monstergospel Skrevet 25. august 2018 #13047 Skrevet 25. august 2018 Det er bare å sjekke hvem pizzaboy følger på ig, så ser dere at hun prater om han😂 Han følger blant annet "bikinimodels of insta" Forstår jo at hun som nærmer seg 50 blir sjalu med tanke på hvem hun har å leve opp til der😂 Jeg gir de 6 mnd.. 15
Kollontaj Skrevet 26. august 2018 #13048 Skrevet 26. august 2018 Hun fikk 5000 flere lesere på å stemple kjæresten som en mannsgris uten empati og omsorgsevne. Skuffende, helt sikkert. Støvet har lagt seg. Sirkuset pakker sammen. Gå hjem, her er ingenting mer å se, bare en klovn som forgjeves prøver alle sine triks. 49
Kristanna Skrevet 26. august 2018 #13049 Skrevet 26. august 2018 Skulle se på Instagram hvem pizzaboy følger som var så ille. Da oppdaget jeg noe verre, at makronene har åpne profiler. Hvordan kan en influencer som er så god (hennes ord..) ikke en gang passe på at mindreårige har lukkede profiler?! 44
Gjest jentekvinne Skrevet 26. august 2018 #13050 Skrevet 26. august 2018 8 timer siden, monstergospel skrev: Det er bare å sjekke hvem pizzaboy følger på ig, så ser dere at hun prater om han😂 Han følger blant annet "bikinimodels of insta" Forstår jo at hun som nærmer seg 50 blir sjalu med tanke på hvem hun har å leve opp til der😂 Jeg gir de 6 mnd.. Jeg synes det er veldig spesielt når menn i 30-årene følger bikinimodeller på insta. Det er et tegn på at de er umoden så jeg skjønner godt at hun ikke liker det. Men hun kan ta det oppgjøret med han innenfor husets fire vegger og ikke på en åpen blogg.
BeverTramp Skrevet 26. august 2018 #13051 Skrevet 26. august 2018 1 time siden, Kristanna skrev: Skulle se på Instagram hvem pizzaboy følger som var så ille. Da oppdaget jeg noe verre, at makronene har åpne profiler. Hvordan kan en influencer som er så god (hennes ord..) ikke en gang passe på at mindreårige har lukkede profiler?! Ikke bare det. Hun HENVISER også til disse profilene på noen av sine egne poster. 17
Prinsesse788 Skrevet 26. august 2018 #13052 Skrevet 26. august 2018 Hun ønsker vel at de skal gå i samme fotspor som henne selv da. 4
Kristanna Skrevet 26. august 2018 #13053 Skrevet 26. august 2018 1 time siden, BeverTramp skrev: Ikke bare det. Hun HENVISER også til disse profilene på noen av sine egne poster. Og det med viten om hvor mange gale folk som finnes i verden.. Det er også vesentlig verre at hun gjør det med så mange hun når ut til, kontra om «Lise 42 år» med 300 venner på fb/ig og blogg lest av 40 stk hadde gjort det. Skremmende, jeg syns det er helt forferdelig for de involverte. 11
Gjest Berga Skrevet 26. august 2018 #13054 Skrevet 26. august 2018 Nytt innlegg (om innlegget i går) på bloggen. Det viser seg selvsagt at det er leserne som tar fullstendig feil og har misforstått henne totalt. Det er merkelig at hun, som lever av å skrive, ikke klarer å formulere seg på en slik måte at vi kan forstå hva hun mener 🙄
Gjest bue Skrevet 26. august 2018 #13055 Skrevet 26. august 2018 3 timer siden, Kristanna skrev: Skulle se på Instagram hvem pizzaboy følger som var så ille. Da oppdaget jeg noe verre, at makronene har åpne profiler. Hvordan kan en influencer som er så god (hennes ord..) ikke en gang passe på at mindreårige har lukkede profiler?! Lekset ikke hun opp for leserne sine at de fikk lære ungene sine nettvett? Det er en god stund siden, i forbindelse med kritikken hun fikk da hun valgte å publisere en svært "sensuell" video av seg selv i senga, på tross av at en haug med unger fulgte henne. Det er vel som med alt annet hun skal belære oss i, økonomi, kjærlighet, kosthold osv. Hun har null peiling selv.
Gjest Vitting Skrevet 26. august 2018 #13056 Skrevet 26. august 2018 1 minutt siden, Berga skrev: Nytt innlegg (om innlegget i går) på bloggen. Det viser seg selvsagt at det er leserne som tar fullstendig feil og har misforstått henne totalt. Det er merkelig at hun, som lever av å skrive, ikke klarer å formulere seg på en slik måte at vi kan forstå hva hun mener 🙄 Jeg nekter å gi klikk: og hva var så misforståelsen? Hva var det EGENTLIG hun mente??
Gjest Berga Skrevet 26. august 2018 #13057 Skrevet 26. august 2018 6 minutter siden, Vitting skrev: Jeg nekter å gi klikk: og hva var så misforståelsen? Hva var det EGENTLIG hun mente?? I går skrev hun som om det gjelder henne og kjæresten, men mener altså å være generell. Kanskje det bare er jeg som er mindre begavet og ikke forstår slike litterære tekster med dypere betydning ... Lenke til gårsdagens blogginnlegg http://www.annebrith.no/2018/08/25/lykkelig-pa-utsiden/ «Mamma og pappa er langt over 70 år. Snart gift i 50. Hva er deres hemmelighet? Hva skapte de sammen? Hvorfor lykkes de? Var kanskje ikke bikinimodeller på Instagram som fristet i 1960, eller på 70 tallet? Hvorfor må du følge strippere på Instagram når du er i et forhold? Slutt med det. Er jeg plutselig sjalu som ikke liker det? Jeg synes personlig det ikke tar seg ut. Eller å dra på strippeklubb som feks Blaze eller Heidi´s. Nei takk! Det kan være gøy når du er 18 eller 22, men ikke når du er godt voksen. (...) Beklager, min kjæreste vil ikke være min kjæreste lenge om han ønsker å henge på strippeklubber og følge nakne damer.» «Vi krangler. Hvem skal eie mest av huset? Ny krangel. Hvorfor må vi ha så stor bolig? Ny krangel. Hvem skal betale mest på lånet. Orker ikke. Det er ikke verdt det. Men hva er alternativet? Du kan få alt mitt. Det kan bli ditt. Men hva om jeg ikke får noe tilbake? Gjøre samme feilen igjen? Det kalles å bli «rævpult» på nord Norsk.» Lenke til dagens blogginnlegg http://www.annebrith.no/2018/08/26/der-gar-grensen/ «Men jeg er så lei av at menn(esker) forveksler verdier og holdninger med egenskaper som sjalusi. Alt skal være lov i 2018. Om man ikke lar kjæresten dra på strippeklubb så er man plutselig et dårlig menneske som ikke stoler på kjæresten eller er sjalu. La nå gutten få dra ut og feste. Det er greit å feste. men det gjør man med måte, og på steder hvor man ikke bidrar til et kvinnesyn som er milevis unna det jeg ønsker å stå for. Jeg har barn, og en datter. Min kjæreste må respektere det ønsket. Om han ønsker å være sammen med meg. Om han ikke hadde respektert det og gitt f i meg, ville det jo vært et signal på manglende respekt. Og la meg si det helt klart. Erik respekterer mine verdier.» «At vi krangler om huskjøp er ingen hemmelighet. Noen ville prøvd å kamuflere det og si at vi diskuterer. Men det er ikke sant. Vi blir ikke enige. Og det er en spennende prosess synes jeg. Det er klart at noe så viktig som huskjøp skal snakkes om. Vi har forskjellige ståsted. Erik har mye mer egenkapital enn meg, mens jeg tjener betraktelig mye mer. Begge må se den andres verdi. Han gjør med sin egenkapital at vi får et lån, mens jeg sørger med min inntekt at lånet kan være nokså høyt. Før var jeg så opptatt av at jeg aldri måtte krangle i et forhold. Men jo eldre jeg blir, jo mer skjønner jeg at krangling og uenigheter er en del av hverdagen. Ingen er lykkelig eller enige 100% av tiden. Da journalisten i VG spurte meg denne uken hvordan det gikk med oss sa jeg som sant var at vi kranglet mye de 2-3 siste ukene. Men vi er glade i hverandre og finner en vei i dette.»
Gjest formula Skrevet 26. august 2018 #13059 Skrevet 26. august 2018 6 minutter siden, Berga skrev: I går skrev hun som om det gjelder henne og kjæresten, men mener altså å være generell Som forventet altså. Likevel får kjæresten det hengende ved seg at han liker å gå på strippeklubb. Håper det var verdt det - for hans del. Nå skryter hun altså av inntekten sin igjen "Erik har mye mer egenkapital enn meg, mens jeg tjener betraktelig mye mer. Begge må se den andres verdi. Han gjør med sin egenkapital at vi får et lån, mens jeg sørger med min inntekt at lånet kan være nokså høyt." HVA tjener hun så fantastisk godt på? Og hvordan vet hun at denne inntekten er stabil over tid, noe den bør være når det gjelder huslån?
Gjest Berga Skrevet 26. august 2018 #13060 Skrevet 26. august 2018 4 minutter siden, formula skrev: Som forventet altså. Likevel får kjæresten det hengende ved seg at han liker å gå på strippeklubb. Håper det var verdt det - for hans del. Nå skryter hun altså av inntekten sin igjen "Erik har mye mer egenkapital enn meg, mens jeg tjener betraktelig mye mer. Begge må se den andres verdi. Han gjør med sin egenkapital at vi får et lån, mens jeg sørger med min inntekt at lånet kan være nokså høyt." HVA tjener hun så fantastisk godt på? Og hvordan vet hun at denne inntekten er stabil over tid, noe den bør være når det gjelder huslån? Godt poeng, det med inntekten.
Fremhevede innlegg