Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet

De kalde fakta er som følger:

AB vaker rundt 30 tallet hva gjelder antall lesere. Lesertallene er på mellom 4 og 5 tusen, bortsett fra de dagene hun hiver ut provokasjon. Selv det løfter henne ikke lenger opp til topp ti.

Selv de lest tåredryppende innlegg genererer lite sympati; det kommenteres nesten ikke på blogginnleggene. 

Antall likes på Instagram står ikke i forhold til antall følgere. Ikke så rart, det er stort sett bare reklame som legges ut. Derav få kommentarer. 

AB er et typisk eksempel på et bloggluftslott, verken mer eller mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, CecilieX skrev:

De kalde fakta er som følger:

AB vaker rundt 30 tallet hva gjelder antall lesere. Lesertallene er på mellom 4 og 5 tusen, bortsett fra de dagene hun hiver ut provokasjon. Selv det løfter henne ikke lenger opp til topp ti.

Selv de lest tåredryppende innlegg genererer lite sympati; det kommenteres nesten ikke på blogginnleggene. 

Antall likes på Instagram står ikke i forhold til antall følgere. Ikke så rart, det er stort sett bare reklame som legges ut. Derav få kommentarer. 

AB er et typisk eksempel på et bloggluftslott, verken mer eller mindre.

Og luftslott kan man som kjent ikke leve av og det er vel sannsynligvis derfor bankene er restriktive med lån til hus også. De er litt mer jordnære enn AB og vet at luften kan gå ut av ballongen veldig fort. Ofte med et smell.

• Liker 10
Skrevet

Jeg stusser veldig over det innlegget hennes om at hun ville ha rosa roser og fikk røde. Var det mannen som handlet all mat, var hun ikke ute blant folk og handlet selv? Eller ble hun krenket av at mannen kjøpte den juicen og det brødet han likte best selv? Mannen min og jeg har ofte litt ulike preferanser både for brød, ost og tomater for å nevne noe, men jeg tror ikke mannen min tar det personlig om jeg kjøper det jeg liker best selv når det er meg som handler.

• Liker 22
Skrevet

Jeg vet det sikkert bare er meg, men jeg synes det å brenne hekser på bålet er usmakelig med tanke på alle de uskyldige kvinner som ble brent på bålet som såkalte hekser. Jeg er utrolig glad for at ingen av de st.hans bålene jeg har vært til stede på har hatt heks på toppen. 

• Liker 31
Gjest Loffeliten
Skrevet

Så snappene hennes fra gårsdagen - aldeles fantastisk ironisk at den middelaldrende damen som har fått fikset både pupper og fjes filmer "ungdommene" som fester og danser til Mads Hansen sin sommerlåt. "Lever som aldri før. Gidder ikke trene, når jeg kan operere." :danser:

Hvis hun har et snev av selvinnsikt må hun jo føle seg forferdelig utenfor i den gjengen der. 

Skrevet
1 time siden, Norlevo skrev:

Jeg vet det sikkert bare er meg, men jeg synes det å brenne hekser på bålet er usmakelig med tanke på alle de uskyldige kvinner som ble brent på bålet som såkalte hekser. Jeg er utrolig glad for at ingen av de st.hans bålene jeg har vært til stede på har hatt heks på toppen. 

De brente kors også, veldig merkelig

• Liker 3
Gjest orfeus
Skrevet
4 minutter siden, minister-mio skrev:

De brente kors også, veldig merkelig

«Heksa» var sorte tøystykker montert på et kors ...

Skrevet
1 minutt siden, orfeus skrev:

«Heksa» var sorte tøystykker montert på et kors ...

Ja Ok. Da så jeg bare etter tøyet var brent bort. Det var jo en forklaring 😂

• Liker 1
Gjest formula
Skrevet

Får nesten inntrykk av at den hardtarbeidende Anne Brith velger å nedprioritere både egen karriere (bloggen), og målet om å kjøpe det mye omtalte drømmehuset, til fordel for muligheten til å bli rik frue og dermed komme til hus ved hjelp av mannen. Nå er det vel lenge siden det var snakk om mulighetene til å få lån, og alt av husplaner og visninger involverer pizzaboy. Må jo bare håpe at han er like ivrig, og at dette holder, for bloggingen blir neppe noen gullgruve sånn som det ser ut. Blir spennende å se om AB faktisk sitter i eget hus før fylte 50.

Skrevet
5 minutter siden, formula skrev:

Får nesten inntrykk av at den hardtarbeidende Anne Brith velger å nedprioritere både egen karriere (bloggen), og målet om å kjøpe det mye omtalte drømmehuset, til fordel for muligheten til å bli rik frue og dermed komme til hus ved hjelp av mannen. 

Akkurat det jeg tenker!!

• Liker 8
Skrevet

Hvis de i så fall gifter seg, så håper jeg for all del at de skriver særeiekontrakt, for hans del.

• Liker 14
Skrevet
44 minutter siden, formula skrev:

Får nesten inntrykk av at den hardtarbeidende Anne Brith velger å nedprioritere både egen karriere (bloggen), og målet om å kjøpe det mye omtalte drømmehuset, til fordel for muligheten til å bli rik frue og dermed komme til hus ved hjelp av mannen. Nå er det vel lenge siden det var snakk om mulighetene til å få lån, og alt av husplaner og visninger involverer pizzaboy. Må jo bare håpe at han er like ivrig, og at dette holder, for bloggingen blir neppe noen gullgruve sånn som det ser ut. Blir spennende å se om AB faktisk sitter i eget hus før fylte 50.

Meeeen hun har jo aldri vært så lykkelig før da - må vite :romeo:

• Liker 7
Skrevet

Snapping fra Tigershallen.. Har hun glemt at hun skulle slutte å eksponere avkommene?

• Liker 19
Gjest orfeus
Skrevet
6 timer siden, Oktnxbye skrev:

Snapping fra Tigershallen.. Har hun glemt at hun skulle slutte å eksponere avkommene?

Enda verre at hun legger ut nærbilder av andres barn.😡

Skrevet

Ikke noe annet enn klikk lureri på snap (ikke det at man bør tro noe annet), er bare at hun har fått en jobb som seff er hemmelig også skal hun deler sine tanker om livet på hytta (hun er vel ekspert nå etter ett par mnd med helgeturer) i ett hytte magasin. Svigers syntes det var såååååå koselig. 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Dette er noe av det mest latterlige jeg noengang har lest. AB skal altså intervjues av et hyttemagasin om "livet på hytta". Tviler på at et hyttemagasin har tatt kontakt med henne, det må være hun som har ringt rundt. Det må jo være som en drøm som går i oppfyllelse at hun blir avbildet foran en flott hytte der hun kan fremstå og oppfattes som en stolt eier av stedet. 😂😂😂

Endret av ESFP
  • Liker 46
Skrevet
16 minutter siden, ESFP skrev:

Dette er noe av det mest latterlige jeg noengang har lest. AB skal altså intervjues av et hyttemagasin om "livet på hytta". Tviler på at et hyttemagasin har tatt kontakt med henne, det må være hun som har ringt rundt. Det må jo være som en drøm som går i oppfyllelse at hun blir avbildet foran en flott hytte der hun kan fremstå og oppfattes som en stolt eier av stedet. 😂😂😂

Så utrolig kleint...

Kjenner jeg nesten blir litt flau på hennes vegne.

• Liker 25
Gjest orfeus
Skrevet
21 minutter siden, ESFP skrev:

Her nås det nye høyder 🤪😂

Jeg kan ikke noe for det, men jeg venter altså på at luften snart går ut av eventyrballongen til fru Davidsen. 

Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Her nås det nye høyder 🤪😂

Jeg kan ikke noe for det, men jeg venter altså på at luften snart går ut av eventyrballongen til fru Davidsen. 

Det blir et enormt smell om den ballongen sprekker. 

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...