Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Facinert av hvordan hun prater om kroppspress etc og legger på beautyfilter. Sorry tal saken uten filter og uten sminke så kanskje hun kan virke bittelitt seriøs om hva hun snakker om........null troverdighet. Skal ikke skylde kroppspress bare på bloggerne, men at de absolutt har en påvirkningskraft er det liten og ingen tvil om.

Får litt følelsen av at hun skal forklare noe grunnleggende til et lite barn med det tonefallet hun bruker. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sitat AB på snapp:  "Er du mellom 12 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva kroppspress er for deg?  Og om du har opplevd noe selv rundt dette?  Alt blir behandlet anonymt"  sitat slutt.

Innrømmer at jeg ikke skjønner hva hun mener med dette.  Skal hun være "Klara Klok?

Hadde hun skrevet:   "Er du mellom 0 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva foreldres eksponering av deg er for deg.  Og om du har opplevd noe selv rundt dette?  Alt blir behandlet anonymt"

Da hadde jeg kanskje skjønt poenget.

Endret av Yann
  • Liker 29
Skrevet

Hvis AB har mange følgere mellom 12-16 år, så må det være venner av hennes barn? Kan ikke skjønne at noen unge mellom 12-16 år følger henne, hvis det ikke er for å kunne vite hva mamma`n til macronene driver med.............., og jeg tenker ikke noen positivt rundt det:-( Hvis noen gidder å svare henne, så er det garantert under "falsk profil", og det er uansett ikke mulig å svare på det hun spør om. Svarene er ikke JA eller NEI, ingen tvil om at AB driver med kroppspress via sin blogg. 

• Liker 22
Skrevet

Her inntas offerrollen og fraskrivelse av ansvar igjen på Snapchat.... Pga mange kommentarer om hennes utseende på bloggen, følte hun at hun måtte endre på utseende sitt for å bli en bra nok blogger.

Skal hun igjen skylde på de fæle folka i kommentarfeltet? Hva med å gå litt i seg selv og innse at man er så usikker på seg selv at man LAR seg bli påvirket?

• Liker 12
Skrevet
23 minutter siden, Yann skrev:

Sitat AB på snapp:  "Er du mellom 12 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva kroppspress er for deg?  Og om du har opplevd noe selv rundt dette?  Alt blir behandlet anonymt"  sitat slutt.

Innrømmer at jeg ikke skjønner hva hun mener med dette.  Skal hun være "Klara Klok?

Hadde hun skrevet:   "Er du mellom 0 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva foreldres eksponering av deg er for deg.  Og om du har opplevd noe selv rundt dette?  Alt blir behandlet anonymt"

Da hadde jeg kanskje skjønt poenget.

Altså å sammenligne kroppspresset dagens unge utsettes for - med å være voksen å mangle bryn er ho helt borti natta!!

Hvis hun som voksen ikke klarer å stå imot, kan en vel tenke seg hva de unge usikre jentene tenker om seg og sitt.

• Liker 21
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Jeg digger at tråden her er halvdau og til slutt handler om at man burde bare kutte ut. En snap senere har hun provosert dere rett utpå igjen. Hun spiller kortene sine godt. ;)

Skrevet
1 minutt siden, Bøff Eløff skrev:

Jeg digger at tråden her er halvdau og til slutt handler om at man burde bare kutte ut. En snap senere har hun provosert dere rett utpå igjen. Hun spiller kortene sine godt. ;)

Du tror at vi er et slags kollektiv? 

• Liker 30
Gjest orfeus
Skrevet
4 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Jeg tror du har misforstått litt. 

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Du tror at vi er et slags kollektiv? 

Tok du deg nær av kommentaren? 

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
Akkurat nå, orfeus skrev:

Jeg tror du har misforstått litt. 

Det tror ikke jeg. Hun har dere rundt lillefingeren og hele veien til banken.

Skrevet
2 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Tok du deg nær av kommentaren? 

Eh, nei. :roll: 

Men jeg synes det er rart at du KAN skrive, men likevel ikke skjønner at det er ulike folk som skriver her inne.  Vi er ikke et mangehodet troll som alltid vet hva alle de andre har skrevet/ment/sagt/gjort.

• Liker 19
Gjest orfeus
Skrevet
4 minutter siden, Bøff Eløff skrev:

Altså: Når du deltar i diskusjonen, er du med på å holde tråden ved like, - og derved en av dem du så foraktelig kaller «dere». Just saying.

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
10 minutter siden, orfeus skrev:

Altså: Når du deltar i diskusjonen, er du med på å holde tråden ved like, - og derved en av dem du så foraktelig kaller «dere». Just saying.

Det er sant, men noen må jo påpeke galskapen.

Skrevet

Du har da skrevet i tråden opptil flere ganger @Bøff Eløff? Jeg skriver forøvrig i de trådene jeg vil, uavhengig av hva andre mener. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
1 time siden, Bøff Eløff skrev:

Denne tråden har nesten fullført sin misjon.  Og den har i all vesentlig grad vært  å rope høyt et varsku om å beskytte barna mot overeksponering, med de alvorlige og triste følger det kan få med f.eks mobbing.

Tror ikke hun ler hele veien til banken lenger.  Seriøse annonsører vil ikke lenger assosieres med bloggere som bruker barn for klikk.

Endret av Yann
  • Liker 19
Gjest Articuno
Skrevet

Vemmelig dame med vemmelig oppførsel. Det blir ikke noen klikk fra meg i hvert fall, hun får trutmunne og styre på.

Skrevet

Jeg blir totalt målløs!

For en arroganse og for en manipulerende måte å skyve ansvar fra seg på.

Det er fasinerende å høre hvordan hun bruker tonefall på visse ord for å plassere skam over på "du". Det skremmer meg at hun mest sannsynligvis godt vet hvilke virkemidler hun bruker, og hun bruker dem for å gi leserne dårlig samvittighet. Hun oppfattes som et skrekkeksempel. Ingen verdighet what so ever. 

• Liker 36
Gjest eksiltronder
Skrevet

Hvor lenge er det siden hun la ut bilde av sin egen rumpe med "relationship goals"? 3-4 dager?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...