Mitral Skrevet 19. juni 2018 #11721 Skrevet 19. juni 2018 4 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Facinert av hvordan hun prater om kroppspress etc og legger på beautyfilter. Sorry tal saken uten filter og uten sminke så kanskje hun kan virke bittelitt seriøs om hva hun snakker om........null troverdighet. Skal ikke skylde kroppspress bare på bloggerne, men at de absolutt har en påvirkningskraft er det liten og ingen tvil om. Får litt følelsen av at hun skal forklare noe grunnleggende til et lite barn med det tonefallet hun bruker. 11
Yann Skrevet 19. juni 2018 #11722 Skrevet 19. juni 2018 (endret) Sitat AB på snapp: "Er du mellom 12 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva kroppspress er for deg? Og om du har opplevd noe selv rundt dette? Alt blir behandlet anonymt" sitat slutt. Innrømmer at jeg ikke skjønner hva hun mener med dette. Skal hun være "Klara Klok? Hadde hun skrevet: "Er du mellom 0 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva foreldres eksponering av deg er for deg. Og om du har opplevd noe selv rundt dette? Alt blir behandlet anonymt" Da hadde jeg kanskje skjønt poenget. Endret 19. juni 2018 av Yann 29
Navigasjon Skrevet 19. juni 2018 #11723 Skrevet 19. juni 2018 Hvis AB har mange følgere mellom 12-16 år, så må det være venner av hennes barn? Kan ikke skjønne at noen unge mellom 12-16 år følger henne, hvis det ikke er for å kunne vite hva mamma`n til macronene driver med.............., og jeg tenker ikke noen positivt rundt det:-( Hvis noen gidder å svare henne, så er det garantert under "falsk profil", og det er uansett ikke mulig å svare på det hun spør om. Svarene er ikke JA eller NEI, ingen tvil om at AB driver med kroppspress via sin blogg. 22
ESFP Skrevet 19. juni 2018 #11724 Skrevet 19. juni 2018 Her inntas offerrollen og fraskrivelse av ansvar igjen på Snapchat.... Pga mange kommentarer om hennes utseende på bloggen, følte hun at hun måtte endre på utseende sitt for å bli en bra nok blogger. Skal hun igjen skylde på de fæle folka i kommentarfeltet? Hva med å gå litt i seg selv og innse at man er så usikker på seg selv at man LAR seg bli påvirket? 12
Trollmora Skrevet 19. juni 2018 #11725 Skrevet 19. juni 2018 23 minutter siden, Yann skrev: Sitat AB på snapp: "Er du mellom 12 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva kroppspress er for deg? Og om du har opplevd noe selv rundt dette? Alt blir behandlet anonymt" sitat slutt. Innrømmer at jeg ikke skjønner hva hun mener med dette. Skal hun være "Klara Klok? Hadde hun skrevet: "Er du mellom 0 og 16 år kan du sende meg en snapp på hva foreldres eksponering av deg er for deg. Og om du har opplevd noe selv rundt dette? Alt blir behandlet anonymt" Da hadde jeg kanskje skjønt poenget. Altså å sammenligne kroppspresset dagens unge utsettes for - med å være voksen å mangle bryn er ho helt borti natta!! Hvis hun som voksen ikke klarer å stå imot, kan en vel tenke seg hva de unge usikre jentene tenker om seg og sitt. 21
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 19. juni 2018 Populært innlegg #11726 Skrevet 19. juni 2018 Hun spør: Er det bloggeren som er skyld i kroppspress i Norge i dag? Og så nevner hun brynene sine som eksempel. Hun fikk meldlinger om at hun måtte få seg bryn - "det ble verre og verre og verre - og tilslutt ble det så ille at jeg personlig følte at jeg måtte få meg bryn for å være en bra nok blogger. Så jeg fikk meg bryn. Så hvem skapte kroppspress der - e eller du?" Svaret er i hvertfall IKKE meg, Anne Brith! makan til ansvarsfraskrivelse. Hun valgte å gå å farge brynene sine fordi noen sa hun måtte gjøre det. Er ikke dette dama som er så sterk og får til alt hun setter seg som mål. OG likevel lar hun seg presse av at folk uten folkeskikk kommenterer at hun har lyse bryn? Jeg blir bare helt oppgitt. Hun er 43 år, og så driver hun med sånn manipulering av folk -atpåtil i en sekvens hvor hun henvender seg til folk mellom 12 og 16. Eier hun ikke skam? Eller en fnugg av ansvarsfølelse? 56
Gjest Bøff Eløff Skrevet 19. juni 2018 #11727 Skrevet 19. juni 2018 Jeg digger at tråden her er halvdau og til slutt handler om at man burde bare kutte ut. En snap senere har hun provosert dere rett utpå igjen. Hun spiller kortene sine godt.
pøbelsara Skrevet 19. juni 2018 #11728 Skrevet 19. juni 2018 1 minutt siden, Bøff Eløff skrev: Jeg digger at tråden her er halvdau og til slutt handler om at man burde bare kutte ut. En snap senere har hun provosert dere rett utpå igjen. Hun spiller kortene sine godt. Du tror at vi er et slags kollektiv? 30
Gjest orfeus Skrevet 19. juni 2018 #11729 Skrevet 19. juni 2018 4 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Jeg digger at tråden her er halvdau og til slutt handler om at man burde bare kutte ut. En snap senere har hun provosert dere rett utpå igjen. Hun spiller kortene sine godt. Jeg tror du har misforstått litt.
Gjest Bøff Eløff Skrevet 19. juni 2018 #11730 Skrevet 19. juni 2018 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Du tror at vi er et slags kollektiv? Tok du deg nær av kommentaren?
Gjest Bøff Eløff Skrevet 19. juni 2018 #11731 Skrevet 19. juni 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: Jeg tror du har misforstått litt. Det tror ikke jeg. Hun har dere rundt lillefingeren og hele veien til banken.
pøbelsara Skrevet 19. juni 2018 #11732 Skrevet 19. juni 2018 2 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Tok du deg nær av kommentaren? Eh, nei. Men jeg synes det er rart at du KAN skrive, men likevel ikke skjønner at det er ulike folk som skriver her inne. Vi er ikke et mangehodet troll som alltid vet hva alle de andre har skrevet/ment/sagt/gjort. 19
Gjest orfeus Skrevet 19. juni 2018 #11733 Skrevet 19. juni 2018 4 minutter siden, Bøff Eløff skrev: Det tror ikke jeg. Hun har dere rundt lillefingeren og hele veien til banken. Altså: Når du deltar i diskusjonen, er du med på å holde tråden ved like, - og derved en av dem du så foraktelig kaller «dere». Just saying.
Gjest Bøff Eløff Skrevet 19. juni 2018 #11734 Skrevet 19. juni 2018 10 minutter siden, orfeus skrev: Altså: Når du deltar i diskusjonen, er du med på å holde tråden ved like, - og derved en av dem du så foraktelig kaller «dere». Just saying. Det er sant, men noen må jo påpeke galskapen.
Kollontaj Skrevet 19. juni 2018 #11735 Skrevet 19. juni 2018 Du har da skrevet i tråden opptil flere ganger @Bøff Eløff? Jeg skriver forøvrig i de trådene jeg vil, uavhengig av hva andre mener. 20
Yann Skrevet 19. juni 2018 #11736 Skrevet 19. juni 2018 (endret) 1 time siden, Bøff Eløff skrev: Det tror ikke jeg. Hun har dere rundt lillefingeren og hele veien til banken. Denne tråden har nesten fullført sin misjon. Og den har i all vesentlig grad vært å rope høyt et varsku om å beskytte barna mot overeksponering, med de alvorlige og triste følger det kan få med f.eks mobbing. Tror ikke hun ler hele veien til banken lenger. Seriøse annonsører vil ikke lenger assosieres med bloggere som bruker barn for klikk. Endret 19. juni 2018 av Yann 19
Gjest Articuno Skrevet 19. juni 2018 #11737 Skrevet 19. juni 2018 Vemmelig dame med vemmelig oppførsel. Det blir ikke noen klikk fra meg i hvert fall, hun får trutmunne og styre på.
ElsieF Skrevet 19. juni 2018 #11738 Skrevet 19. juni 2018 Jeg blir totalt målløs! For en arroganse og for en manipulerende måte å skyve ansvar fra seg på. Det er fasinerende å høre hvordan hun bruker tonefall på visse ord for å plassere skam over på "du". Det skremmer meg at hun mest sannsynligvis godt vet hvilke virkemidler hun bruker, og hun bruker dem for å gi leserne dårlig samvittighet. Hun oppfattes som et skrekkeksempel. Ingen verdighet what so ever. 36
Gjest eksiltronder Skrevet 19. juni 2018 #11739 Skrevet 19. juni 2018 Hvor lenge er det siden hun la ut bilde av sin egen rumpe med "relationship goals"? 3-4 dager?
Populært innlegg Infinity Skrevet 19. juni 2018 Populært innlegg #11740 Skrevet 19. juni 2018 Til Anne Brith Du lurer på hvem det er som skaper kroppspress. Ja, si det. Er det meg eller deg ? Vi kan begynne med meg... Jeg poster ikke bilder av meg selv på sosiale medier som har blitt pyntet på. Egentlig ikke bilder i det hele tatt. Jeg har selfølgelig heller aldri sendt deg meldinger angående utseende ditt. Så kan vi se litt på din historikk.. Bruker konsekvent forskjønnelse-filter på snap chat. Du fikk med deg at det ble frarådet, ikke sant ? Botox Tattoverte bryn Snakker mye om vekt og slanking Løshår, vipper, negler Poserer for å vise at du har tigh gap spray tan Nå i det siste så skal det alltid filmes ned i utringingen.. Daglig posering foran speilet. Og du vil høre fra dine følgere på 14-16 år hva de tenker , men først måtte du legge føringer for dem og si at det var faktisk du som er offeret for kroppspress. Da fikk du sikkert litt «stakkars deg» tilbakemeldinger. 77
Fremhevede innlegg