Rubella Skrevet 14. juni 2018 #11661 Skrevet 14. juni 2018 47 minutter siden, Tull_a skrev: Men hva skjedde med føttene til Anne Brith? Jeg spør fordi jeg lurer på om det kan bli slik av spraytan? AB reklamerer vel for spraytan, så dette er kanskje ikke så bra reklame? Debatten jeg vil fremme er altså det etiske i å framheve et produkt som helt fantastisk, men som det viser seg kort tid etter at ikke var så fantastisk allikevel. NB: Bildet er altså en illustrasjon av dette, for å dokumentere at mine påstander er korrekte og ikke spekulasjon, og ikke en uthenging av kropp eller utseende. Hvordan kan NOEN forbruker faktisk stole på en luksustigger, når det gang på gang viser seg at det ikke er hold i det de sier? Og en annen side av problematikken: Hva synes den seriøse reklamebransjen om dette? Er det ikke på tide at de tar et oppgjør med luksustiggerne som faktisk undergraver faget deres, og som stjeler inntektene deres i stadig større grad? Jeg antar jo de store reklamebyråene i alle fall til en viss grad merker tiggebloggingens inntog på egne inntekter? Noen som har lest om dette eller har bedre kjennskap til bransjen enn hva jeg har som kan uttale seg om temaet? Fra www.annebrith.no: https://imgur.com/a/fYvBjKh Nærbilde: https://imgur.com/a/eLJgJNo Delikat 9
LizbethOsnes Skrevet 14. juni 2018 #11662 Skrevet 14. juni 2018 2 minutter siden, Trollmora skrev: Det var vel akkurat denne spekulasjonen hun ønsket ved å legge ut det bildet av den foten..... Om det skyldes spraytan eller ikke kan ikke jeg svare for... Ser ut som hun har brukt Babyfoot i det siste 🙂 Jeg hadde nettopp en runde selv, ikke akkurat spesielt lekkert, haha! Men, det er faktisk verdt det.
Trollmora Skrevet 14. juni 2018 #11663 Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå, LizbethOsnes skrev: Ser ut som hun har brukt Babyfoot i det siste 🙂 Jeg hadde nettopp en runde selv, ikke akkurat spesielt lekkert, haha! Men, det er faktisk verdt det. Det var min første tanke også, og så ble det over til den rosa malingen på båthuset og neste tanke var : "dette gidder jeg ikke bruke energi på" 4
Trollmora Skrevet 14. juni 2018 #11664 Skrevet 14. juni 2018 På lunch med fine kollegaer? Trodde hun sto alene mot verden jeg?! 12
Prinsesse788 Skrevet 14. juni 2018 #11665 Skrevet 14. juni 2018 Spraytan fungerer fantastisk, hvis du behandler kroppen riktig. Områdene rundt føttene kan godt bli tørre, og du står i et rom med med «søl» så man blir svart under føttene hvis man ikke vasker dem skikkelig og tilfører fuktighet.
Gjest ti10 Skrevet 14. juni 2018 #11666 Skrevet 14. juni 2018 3 timer siden, Tull_a skrev: Men hva skjedde med føttene til Anne Brith? Jeg spør fordi jeg lurer på om det kan bli slik av spraytan? AB reklamerer vel for spraytan, så dette er kanskje ikke så bra reklame? Debatten jeg vil fremme er altså det etiske i å framheve et produkt som helt fantastisk, men som det viser seg kort tid etter at ikke var så fantastisk allikevel. NB: Bildet er altså en illustrasjon av dette, for å dokumentere at mine påstander er korrekte og ikke spekulasjon, og ikke en uthenging av kropp eller utseende. Hvordan kan NOEN forbruker faktisk stole på en luksustigger, når det gang på gang viser seg at det ikke er hold i det de sier? Og en annen side av problematikken: Hva synes den seriøse reklamebransjen om dette? Er det ikke på tide at de tar et oppgjør med luksustiggerne som faktisk undergraver faget deres, og som stjeler inntektene deres i stadig større grad? Jeg antar jo de store reklamebyråene i alle fall til en viss grad merker tiggebloggingens inntog på egne inntekter? Noen som har lest om dette eller har bedre kjennskap til bransjen enn hva jeg har som kan uttale seg om temaet? Fra www.annebrith.no: https://imgur.com/a/fYvBjKh Nærbilde: https://imgur.com/a/eLJgJNo Pent var det ikke , men jeg tror kanskje hun har testet disse "fotpleiesokkene" Ida Wulff reklamerte for. Så Kristina Andersen også hadde prøvd det, og hun sa selv at føttene hennes ikke så ut under behandlingen.
Gjest Puddelen Skrevet 14. juni 2018 #11668 Skrevet 14. juni 2018 Hvorfor må hun hele tiden på snap vise hvor fin hun syns hun er ? Kan hun ikke bare vise et antrekk eller si noe uten at hun må gjøre seg til. Blir helt flau jeg...dette er jo værre enn tenåringer. Kan hun ikke bare være et voksent menneske ?!
ESFP Skrevet 14. juni 2018 #11669 Skrevet 14. juni 2018 (endret) Det var mye festlig kritikk til nettrollene/ sjuskene i AB sitt kommentarfelt i går. Jeg svarer dem like så godt her på KG, regner med de leser... Hvorfor bruker jeg av min dyrebare tid på AB? Fordi hun er et show og det er gratis underholdning. Jeg trenger en halvtime hver dag på enkel underholdning. Hvorfor er jeg kritisk til AB? Fordi hun oser av manipulering. Jeg digger mennesker, men mennesker som har som mål å sette seg over alle andre, føle seg mer spesiell enn andre og sette seg selv på en pidestall har jeg ikke mye til overs for. Jeg synes ikke hun fortjener å slippe unna med manipuleringen. Hun bruker offerrollen, løgn, bagatelliseres egen adferd, ignorerer, kommer med trusler, skylder på andre, spiller uskyldig og sikkert mer. Hun pakker det inn i en fin forkledning med pent smil, fargerike klær og kaker. Hva ville jeg skrevet selv om jeg hadde hatt en egen blogg? La meg ta siste innlegg som eksempel da. Om jeg skulle skrevet et innlegg om mitt halvt års jubileum ville jeg skrevet om veien fra å være alene med barn til å slippe et nytt menneske inn i familien, tanker og refleksjoner jeg har gjort underveis, hva som gjør at vi passer sammen, utfordringer underveis, følelsen han har gitt meg i enkelte situasjoner og hva som er så spesielt med denne mannen at jeg velger å slippe han inn i livet mitt. Jeg ville for alt i verden ikke pakket det inn på den måten AB gjør. Hun får frem (i det som skal være et innlegg om deres jubileum) at hun har vært i voldelig forhold, blitt bedratt og slått, at hun har vært så usikker at det må en annen person inn i livet hennes for å gjøre henne lykkelig igjen, at hun er skjør og sår, at hun får masse vonde meldinger om forholdet fra fremmede og ondskapsfulle mennesker, at hun innimellom blir dramatisk og tror det skal bli slutt. Til og med i jubileumsinnlegget manipulerer hun. Hun spiller på folks følelser ved å være et offer. Nevner de ondskapsfulle menneskene som sprer hat. Folk synes synd på henne som har vært gjennom alt dette, men samtidig har hun klart seg så bra og folk ser opp til henne. Så samler de seg i hatet mot KG, tilhengere kan føle tilhørighet med AB og hun får sin klikk med tilbedere. Akkurat det hun ønsker at folk skal tenke om henne. Endret 14. juni 2018 av ESFP 40
Gjest Sorbus Skrevet 14. juni 2018 #11670 Skrevet 14. juni 2018 Jeg føler at jeg fikk et par sleivspark fra Mor Sjøl i det siste innlegget hennes. Til å være en person som påstår at hun ikke bruker mye tid på å forsvare eller rette opp rykter som svirrer, bruker hun jammen mye tid på akkurat det. Jada, jeg skrev at hun la en formidabel innsats i å passe inn og jeg synes det er godt å høre at svigers med to båter (viktig detalj) føler at hun gjør akkurat det. Jeg krysser faktisk fingrene for at dette forholdet er alt hun har drømt om og at det holder, for jeg unner virkelig familien stabilitet. Når det gjelder historien om den hjemløse rusmisbrukeren (som ikke er så hjemløs allikevel) har jeg fremdeles vondt for å svelge den, men jeg kommer ikke til å ta det opp rolig (hva nå det betyr) med Anne Brith på Facebook. Jeg syntes jeg postet det ganske rolig her. Anne Brith har valgt å dele sitt liv med offentligheten, det har ikke jeg og jeg har ikke noe behov for å dele min identitet med verken henne eller klanen hennes. Siden hun stadig leser mine innlegg her inne så skjønner hun nok hvorfor.
Korsihalsen Skrevet 14. juni 2018 #11671 Skrevet 14. juni 2018 (endret) 1 time siden, Puddelen skrev: Hvorfor må hun hele tiden på snap vise hvor fin hun syns hun er ? Kan hun ikke bare vise et antrekk eller si noe uten at hun må gjøre seg til. Blir helt flau jeg...dette er jo værre enn tenåringer. Kan hun ikke bare være et voksent menneske ?! Noen blomstrer, ekstremt sent i livet, tydeligvis... Eller har penger nok til å gjøre noe med det.. Hun kunne sikkert ha kjøpt seg et hus ved nå hvis hun ikke hadde følt å gjøre full oppusing på seg selv. Endret 14. juni 2018 av Korsihalsen 4
Kollontaj Skrevet 14. juni 2018 #11673 Skrevet 14. juni 2018 Skulle ikke hun slutte med utlevering av ungene? Å skryte av karakterer er altså ikke utlevering. Neivel. 19
Helado Skrevet 15. juni 2018 #11674 Skrevet 15. juni 2018 Lurer veldig på alle vanskelighetene hun spiller så på. "Ved siden av at eldste konfirmeres så er det noe annet som opptar nesten 50% av tiden min om dagen, og jeg har vanskeligheter for å motivere meg kjenner jeg." Det antydes så veldig til dramatiske vanskeligheter, føler hun legger opp veldig til at hun er alvorlig syk. "Det er fryktelig tøffe tak om dagen og jeg føler ofte at jeg har lyst til å gi opp. Men hver gang jeg tenker på å gi slipp på alt så kommer jeg på at:" etterfulgt av inspirasjonssitat Pussig nok kom dette innlegget etter et innlegg om tannregulering, så mye som ikke man skjønner. 17
Ostepooopp Skrevet 15. juni 2018 #11675 Skrevet 15. juni 2018 Neste gang gamlemor vil klage på at man får skrive anonymt på steder som KG, kan hun ha det jeg har ringet rundt i bakhodet. Hentet fra denne artikkelen https://www.tv2.no/underholdning/9915405/ 10
Edie Skrevet 15. juni 2018 #11676 Skrevet 15. juni 2018 Ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner. Edie, mod.
Gjest Tull_a Skrevet 15. juni 2018 #11677 Skrevet 15. juni 2018 20 timer siden, Trollmora skrev: Det var vel akkurat denne spekulasjonen hun ønsket ved å legge ut det bildet av den foten..... Om det skyldes spraytan eller ikke kan ikke jeg svare for... Jeg ser på Instagram at hun selv har lagt ut nærbilde, ja, så jeg kunne jo ha spart meg imguren... Gjorde hun det før eller etter mitt innlegg, mon tro? Mulig jeg ble skikkelig manipulert selv, ja! 😄 Men min undring over at reklamebransjen ikke tar denne debatten gjelder fremdeles. Noen som har eksempler på at problemstillingen er debattert noen steder? Eller er de bare glade for at det viser seg at forbrukere er enda dummere enn de lærte på Westerdals?
Ellatin Skrevet 15. juni 2018 #11678 Skrevet 15. juni 2018 1 hour ago, Tull_a said: Jeg ser på Instagram at hun selv har lagt ut nærbilde, ja, så jeg kunne jo ha spart meg imguren... Gjorde hun det før eller etter mitt innlegg, mon tro? Mulig jeg ble skikkelig manipulert selv, ja! 😄 Men min undring over at reklamebransjen ikke tar denne debatten gjelder fremdeles. Noen som har eksempler på at problemstillingen er debattert noen steder? Eller er de bare glade for at det viser seg at forbrukere er enda dummere enn de lærte på Westerdals? De tjener massevis av penger. AB og de andre topp-influencerene er blitt til gåsa som la gull egg. De tar ikke opp debatten fordi de hadde tapt penger på det. Slike bedrifter har en lei tendens til å ignorere etikk og kun høre pengene som klirrer i kassa. 3
Gjest Sorbus Skrevet 15. juni 2018 #11679 Skrevet 15. juni 2018 Jeg har deltatt aktivt på denne tråden i lang tid. Hovedårsaken til dette er at jeg er sterkt kritisk til hennes utlevering av mindreårige. Dette i kombinasjon med kontroversielt innhold, sensuelle videoer og angrep på navngitte personer skaper en farlig cocktail. Hun påstår at dette ikke skader de hun lever av å utlevere. De leser ikke bloggen. Men tenker hun noen gang over at innholdet kommer tilbake uansett? Hun skriver at vi får oppdra ungene våre, lære dem nettvett, slutte å sladre om henne i nærheten av barn. Det er festlig at hun forventer at leserne hennes har større integritet enn henne selv. Mange av dem har ikke det! Det sladres rundt middagsbordet og foreldre har ikke stålkontroll på hva barna gjør på nett, Hun har jo faktisk lagt til barn selv under påskudd av å være en bakeblogg. Barn sladrer faktisk også. Mye. Hun forsvarer utleveringen med at det åpner dører for dem, for så i neste øyeblikk påstå at de ikke har noen fordeler av at hun er "berømt". Det som er lagt ut på nett forsvinner aldri, utleveringen kan ikke reverseres. Hun går ikke av veien for å utlevere andre heller. Det er nesten aldri ros, men derimot mange beskyldninger. Å antyde at en navngitt bankansatt stalker henne på skattelistene i arbeidstiden er graverende. Men det er andre som får langt verre medfart. Jeg tenker da på eksene. Det er grove beskyldninger hun kommer med. Disse mennene har stjålet pengene hennes, friheten hennes og helsen hennes. Hun har vært gul og blå og fryktet for sitt eget liv. Dette publiserer hun på en blogg med flere tusen lesere uten et fnugg av bevis. Og selvfølgelig blir det en snakkis, akkurat som hun håper. Bloggen får klikk, hun får ros for sin åpenhet og hjerter i fleng. Men det er en bakside av medaljen. Disse mennene har ingen mulighet for å forsvare seg. Vi får aldri høre deres versjon av historien. Og man kan virkelig lure på hva hun tenker på i feriene, med tanke på hvordan hun beskriver livet sitt med disse mennene. Nå har hun funnet kjærligheten atter an gang,, og denne gangen er det helt anderledes. Hun har ikke følt seg så trygg og glad siden hun var 19. Aldersforskjellen har vært hyppig diskutert her inne og jeg har påpekt et par ganger at det ikke bør være så sensasjonspreget at det er hun som er eldst. Hvor er likestillingen, liksom? Men en aldersforskjell på 11 år er stor uansett hvem som er eldst. Anne Brith sier hun gjorde ting for tre år siden som hun aldri ville funnet på i dag. Man forandrer seg, sier hun. Erik, 32 har tid til fryktelig mange helomvendinger før han når hennes alder. Og når han gjør det er hun fremdeles 11 år eldre. Den utkårede selv er vanskelig å få tak på. Jeg føler at jeg vet mye om foreldrene, hytta på Oustøen, båtene og alle de private strendene. Inntrykket jeg sitter igjen med av Erik, 32, er at han er umoden. Det berømte måkebildet var et dårlig førsteinntrykk og derfra har det gått nedover for min del. Her har vi en mann som riktignok fjernet måkebildet når Mor Sjøl oppdaget kritikken, men han følger opp med et bilde av seg selv kjørende i rånebil med hendene av rattet. Hans definisjon av romantisk alenetid med firebarnsmoren er partyhelg med venner. Han har klønete måte å formulere seg på (jeg snakker ikke kun om total mangel på rettskriving) som er påfallende. Og han kaller seg Pizzaboy... Men det er også viktigere ting som forsterker mitt inntrykk av Pizzaboy som en umoden guttunge. Det er Mor Sjøl som inviterte han inn i livet til makronene altfor tidlig. Men som en voksen mann burde han hatt vett nok til å si nei. Han kjenner historien hennes, han vet om alle som har kommet og gått. En voksen mann burde klare å sette mindreårige først og sette ned foten. Nå skal de jobbe sammen, flytte sammen og være partnere i alle aspekter av livet. Det er godt gjort å ta den avgjørelsen etter 6 måneder, men jeg er selv en av de som hoppet inn med begge beina etter få måneder og mange år etter sitter jeg her med en mann jeg fortsatt elsker. Klart det kan gå! Men jeg hadde ikke barn når det skjedde, jeg kjente mannen min fra før og vi er på samme alder. Jeg håper det nye forholdet til Anne Brith holder, jeg unner både henne og familien lykke og stabilitet. Og Mor Sjøl er over middels barnslig (selv om det er på den smålige måten) så kanskje det er meant to be. Som jeg skrev var utleveringen av mindreårige årsaken til at jeg engasjerte meg i Anne Brith. Dessverre har jeg latt meg dra inn i virvelvinden av løgner, manipulasjon, uthenging, irrasjonelle utbrudd og uredelig markedsføring. Jeg har bitt på clickbates og gitt klikk til bloggen (noe jeg ikke er stolt av). Rettferdighetssansen min skriker etter å bli hørt og da blir det kort vei til tastaturet. Og det er ikke til å stikke under en stol at det togkrasjet som er Annebrith.no er god underholdning. Men nå som hun har valgt å skjerme de mindreårige fra offentligheten og ikke bruke dem mer på bloggen, ikke så veldig mye i hvert fall, føler jeg at min deltagelse i denne tråden er overflødig. Begrunnelsen hennes for den plutselige helomvendingen når det gjelder eksponering av barn henger ikke helt på greip. Jeg tror hun misset poenget. Men resultatet er det samme og det er jeg glad for. Denne lange avhandlingen er derfor en slags avskjedstale fra meg. Jeg håper dere andre fortsetter å korrigere usannheter, rapportere uredelig markedsføring og generelt være en fornuftens røst i galskapen som er Annebrith.no. Jeg har stor respekt for dere og har lært utrolig mye. Men nå logger jeg av og tar sommerferie. Jeg har en liten kommentar å komme med til Anne Brith før jeg avslutter: Jeg vet du leser her inne og jeg vet at mine innlegg irriterer deg grenseløst. Du bruker dem for alt det er verdt når det gjelder å sette deg selv i offerrollen og høste hjerter og tommelopp. Du liker meg like lite som jeg liker deg. Du blir nok glad for at jeg drar på meg den sjuskete joggebuksa og drar den feite ræva mi ut av tråden din. Men idet øyeblikket du begynner å utlevere barna igjen, er jeg tilbake. Ha en fortsatt god sommer!
Gjest Trynefaktor Skrevet 15. juni 2018 #11680 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, Sorbus skrev: Jeg har deltatt aktivt på denne tråden i lang tid. Hovedårsaken til dette er at jeg er sterkt kritisk til hennes utlevering av mindreårige. Dette i kombinasjon med kontroversielt innhold, sensuelle videoer og angrep på navngitte personer skaper en farlig cocktail. Hun påstår at dette ikke skader de hun lever av å utlevere. De leser ikke bloggen. Men tenker hun noen gang over at innholdet kommer tilbake uansett? Hun skriver at vi får oppdra ungene våre, lære dem nettvett, slutte å sladre om henne i nærheten av barn. Det er festlig at hun forventer at leserne hennes har større integritet enn henne selv. Mange av dem har ikke det! Det sladres rundt middagsbordet og foreldre har ikke stålkontroll på hva barna gjør på nett, Hun har jo faktisk lagt til barn selv under påskudd av å være en bakeblogg. Barn sladrer faktisk også. Mye. Hun forsvarer utleveringen med at det åpner dører for dem, for så i neste øyeblikk påstå at de ikke har noen fordeler av at hun er "berømt". Det som er lagt ut på nett forsvinner aldri, utleveringen kan ikke reverseres. Hun går ikke av veien for å utlevere andre heller. Det er nesten aldri ros, men derimot mange beskyldninger. Å antyde at en navngitt bankansatt stalker henne på skattelistene i arbeidstiden er graverende. Men det er andre som får langt verre medfart. Jeg tenker da på eksene. Det er grove beskyldninger hun kommer med. Disse mennene har stjålet pengene hennes, friheten hennes og helsen hennes. Hun har vært gul og blå og fryktet for sitt eget liv. Dette publiserer hun på en blogg med flere tusen lesere uten et fnugg av bevis. Og selvfølgelig blir det en snakkis, akkurat som hun håper. Bloggen får klikk, hun får ros for sin åpenhet og hjerter i fleng. Men det er en bakside av medaljen. Disse mennene har ingen mulighet for å forsvare seg. Vi får aldri høre deres versjon av historien. Og man kan virkelig lure på hva hun tenker på i feriene, med tanke på hvordan hun beskriver livet sitt med disse mennene. Nå har hun funnet kjærligheten atter an gang,, og denne gangen er det helt anderledes. Hun har ikke følt seg så trygg og glad siden hun var 19. Aldersforskjellen har vært hyppig diskutert her inne og jeg har påpekt et par ganger at det ikke bør være så sensasjonspreget at det er hun som er eldst. Hvor er likestillingen, liksom? Men en aldersforskjell på 11 år er stor uansett hvem som er eldst. Anne Brith sier hun gjorde ting for tre år siden som hun aldri ville funnet på i dag. Man forandrer seg, sier hun. Erik, 32 har tid til fryktelig mange helomvendinger før han når hennes alder. Og når han gjør det er hun fremdeles 11 år eldre. Den utkårede selv er vanskelig å få tak på. Jeg føler at jeg vet mye om foreldrene, hytta på Oustøen, båtene og alle de private strendene. Inntrykket jeg sitter igjen med av Erik, 32, er at han er umoden. Det berømte måkebildet var et dårlig førsteinntrykk og derfra har det gått nedover for min del. Her har vi en mann som riktignok fjernet måkebildet når Mor Sjøl oppdaget kritikken, men han følger opp med et bilde av seg selv kjørende i rånebil med hendene av rattet. Hans definisjon av romantisk alenetid med firebarnsmoren er partyhelg med venner. Han har klønete måte å formulere seg på (jeg snakker ikke kun om total mangel på rettskriving) som er påfallende. Og han kaller seg Pizzaboy... Men det er også viktigere ting som forsterker mitt inntrykk av Pizzaboy som en umoden guttunge. Det er Mor Sjøl som inviterte han inn i livet til makronene altfor tidlig. Men som en voksen mann burde han hatt vett nok til å si nei. Han kjenner historien hennes, han vet om alle som har kommet og gått. En voksen mann burde klare å sette mindreårige først og sette ned foten. Nå skal de jobbe sammen, flytte sammen og være partnere i alle aspekter av livet. Det er godt gjort å ta den avgjørelsen etter 6 måneder, men jeg er selv en av de som hoppet inn med begge beina etter få måneder og mange år etter sitter jeg her med en mann jeg fortsatt elsker. Klart det kan gå! Men jeg hadde ikke barn når det skjedde, jeg kjente mannen min fra før og vi er på samme alder. Jeg håper det nye forholdet til Anne Brith holder, jeg unner både henne og familien lykke og stabilitet. Og Mor Sjøl er over middels barnslig (selv om det er på den smålige måten) så kanskje det er meant to be. Som jeg skrev var utleveringen av mindreårige årsaken til at jeg engasjerte meg i Anne Brith. Dessverre har jeg latt meg dra inn i virvelvinden av løgner, manipulasjon, uthenging, irrasjonelle utbrudd og uredelig markedsføring. Jeg har bitt på clickbates og gitt klikk til bloggen (noe jeg ikke er stolt av). Rettferdighetssansen min skriker etter å bli hørt og da blir det kort vei til tastaturet. Og det er ikke til å stikke under en stol at det togkrasjet som er Annebrith.no er god underholdning. Men nå som hun har valgt å skjerme de mindreårige fra offentligheten og ikke bruke dem mer på bloggen, ikke så veldig mye i hvert fall, føler jeg at min deltagelse i denne tråden er overflødig. Begrunnelsen hennes for den plutselige helomvendingen når det gjelder eksponering av barn henger ikke helt på greip. Jeg tror hun misset poenget. Men resultatet er det samme og det er jeg glad for. Denne lange avhandlingen er derfor en slags avskjedstale fra meg. Jeg håper dere andre fortsetter å korrigere usannheter, rapportere uredelig markedsføring og generelt være en fornuftens røst i galskapen som er Annebrith.no. Jeg har stor respekt for dere og har lært utrolig mye. Men nå logger jeg av og tar sommerferie. Jeg har en liten kommentar å komme med til Anne Brith før jeg avslutter: Jeg vet du leser her inne og jeg vet at mine innlegg irriterer deg grenseløst. Du bruker dem for alt det er verdt når det gjelder å sette deg selv i offerrollen og høste hjerter og tommelopp. Du liker meg like lite som jeg liker deg. Du blir nok glad for at jeg drar på meg den sjuskete joggebuksa og drar den feite ræva mi ut av tråden din. Men idet øyeblikket du begynner å utlevere barna igjen, er jeg tilbake. Ha en fortsatt god sommer! Jeg ❤️ deg
Fremhevede innlegg