Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som påstår at barna blir diskutert her inne. Hadde dere orket å vise til innlegg hvor det skjer, altså i denne tråden? Det kan vel ha vært et par episoder, men det blir raskt modereret og de fleste her er veldig obs på å ikke diskutere den. Eller mener dere jeg nå tar feil? 

Eller mener dere at å diskutere mors eksponering av sitt barn er det samme som å diskutere barnet, sånn på generell basis?

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 11.6.2018 den 18.55, Malum skrev:

Jeg foreslår at du finner innleggene i tråden hvor barna blir diskutert og siterer dem i neste innlegg.

De er fjernet av moderator.  Regner med at AB sitter på de innleggene, så kontakt heller henne. Det jeg var innom tråden for, var i grunn bare for å si at AB lyver i siste blogg innlegg om at TITTELEN til hennes far er arkitekt/ingeniør. Ville ikke trodd at det skulle ta helt av. Kos dere videre med diskusjoner om (eksponering av) barna til AB.

Er absolutt ikke på AB sin side, men rett skal være rett. Har fulgt tråden(e) om AB i flere år. End of discussion! :)

• Liker 3
Gjest CecilieX
Skrevet
På 11.6.2018 den 19.08, Nuna07 skrev:

De er fjernet av moderator.  Regner med at AB sitter på de innleggene, så kontakt heller henne. Det jeg var innom tråden for, var i grunn bare for å si at AB lyver i siste blogg innlegg om at TITTELEN til hennes far er arkitekt/ingeniør. Ville ikke trodd at det skulle ta helt av. Kos dere videre med diskusjoner om (eksponering av) barna til AB.

Er absolutt ikke på AB sin side, men rett skal være rett. Har fulgt tråden(e) om AB i flere år. End of discussion! :)

Det er jo du som sitter med bevisbyrden. 

Ikke kan du bevise det du skriver, og til alt overmål mener du at du likevel har siste ordet. Høhø!

At det er End of Discussion fra din side tolker jeg om du ikke har mer å komme med. Gjør seg ikke så godt i en diskusjon sånn egentlig. 

Gjest orfeus
Skrevet

De svært få episodene hvor det er skrevet innlegg som kan tolkes som kommentar av barna, har blitt slettet straks. Legg merke til at jeg skrev at det har vært svært få innlegg. Det er ingen vits i å prøve å skape denne tråden om til noe annet enn det den er, en tråd om en reklameblogg hvor det har vært rettet kritisk søkelys på eksponering av barn. 

Skrevet

For noe tull! Mulig det har vært noen innom og slengt med leppa om barna men det har i så fall blitt raskt slettet, jeg har ALDRI sett barna hennes bli diskutert her på forumet! Men du var altså innom for å diskutere faren hennes??

• Liker 26
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Ingen av de seriøse deltagerne i tråder her har diskutert barna, kun mors salg av barn.

Skrevet

Ryddet for persondebatt, spekulasjoner og avsporinger.

Edie, mod.

Skrevet

Blitt Petter uteligger

Skrevet
1 time siden, Regn skrev:

Har hun skrivesperre?

Tja, si det... Da hun ble intervjuet av Romerikes Blad i 2015 uttalte hun: "– Jeg har alltid rundt 30–40 innlegg liggende klare, og de er kategorisert som A, B og C-innlegg. A-innleggene drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokka halv sju." Om det fortsatt stemmer burde ikke en skrivesperre hindre henne i å oppdatere bloggen.

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

• Liker 17
Skrevet

Jeg var ikke klar over at hun har dratt brystkrefthistorien flere ganger, fy f.... så kynisk og utspekulert det mennesket er, det er et hån mot alle som kjemper en kamp mot sykdommen. 

Her ser man forresten hvor fort bestevennene forsvinner, no wonder why.... Og hun røper glatt at hun jobbet for å få bryllupet sitt sponset. Når alt i ens liv er kynisk beregning er det ikke rart personligheten påvirkes.

• Liker 23
Skrevet (endret)
4 hours ago, Chrisssi said:

Jeg var ikke klar over at hun har dratt brystkrefthistorien flere ganger, fy f.... så kynisk og utspekulert det mennesket er, det er et hån mot alle som kjemper en kamp mot sykdommen. 

Her ser man forresten hvor fort bestevennene forsvinner, no wonder why.... Og hun røper glatt at hun jobbet for å få bryllupet sitt sponset. Når alt i ens liv er kynisk beregning er det ikke rart personligheten påvirkes.

Enig. Det slo meg plutselig når jeg leste "Et rosa båthus?" at rosa er fargen for breast cancer awareness. Ble først flau over meg selv for å tenke så kynisk, så kom jeg på HVORFOR jeg leser med slike kyniske øyne 🙄

La merke til noe annet kjent i artikkelen du linker til; «Hun har lært av ingeniørfaren at med en gang man banner i en diskusjon, så har man tapt. Derfor forsøker hun å alltid holde seg rolig, selv når det koker som verst.» Neimen! 

Endret av honoluluu
  • Liker 17
Skrevet
1 time siden, honoluluu skrev:

e 🙄

La merke til noe annet kjent i artikkelen du linker til; «Hun har lært av ingeniørfaren at med en gang man banner i en diskusjon, så har man tapt. Derfor forsøker hun å alltid holde seg rolig, selv når det koker som verst.» Neimen! 

Denne var fin😀😀😀 hun banner jo værre noen annen til tider

• Liker 14
Gjest Sorbus
Skrevet

Må si hun legger en formidabel innsats i å passe inn hos svigers. Hun skal legge banningen på hylla, hun har plutselig blitt en forkjemper for barns rett til et privatliv, det er en markant nedgang i kontroversielle innlegg, hun har skiftet image slik at hun skal minne om en sosietetsfrue fra The Hamptons. Jeg er ganske sikker på at dette er skritt i retning av en ny karrierevei.

Skrevet
1 time siden, Sorbus skrev:

Må si hun legger en formidabel innsats i å passe inn hos svigers. Hun skal legge banningen på hylla, hun har plutselig blitt en forkjemper for barns rett til et privatliv, det er en markant nedgang i kontroversielle innlegg, hun har skiftet image slik at hun skal minne om en sosietetsfrue fra The Hamptons. Jeg er ganske sikker på at dette er skritt i retning av en ny karrierevei.

Trophy wife kanskje??

• Liker 2
Skrevet

Ny TV-serie - Oustøen-fruer. :jepp: 

• Liker 13
Skrevet

Hadde mitt barn blitt sammen med noen som er såpass profilert i sosiale media hadde jeg sjekket ut hva vedkommende driver med. I AB sitt tilfelle hadde jeg blitt veldig lite imponert.. Virker nå som at hun har strammet inn på "sprø" adferd og skal lage seg nytt image..

• Liker 11
Skrevet (endret)

Og det er mulig at jeg er kynisk nå.. men innlegget hennes om det "sterke møtet" på Karl Johan der hun gav penger .. der har en leser kommentert å ha observert henne gjøre dette. Jeg syns det virker mistenkelig, på samme måte som de støttende kommentarene CBE får.. 

ETA: Og hun var redd for å snakke med han for lenge, i tilfellle noen tok bilder av dem?

Endret av Puffin
  • Liker 30
Gjest orfeus
Skrevet

Tror ikke på noe av det rosareklamebloggerne skriver om. Her har AB plutselig blitt like snill og emosjonell som SE så seg nødt til etter en uheldig periode. Bare svada og fantasi. Hvis hun virkelig var snill, så hadde hun gitt penger til den narkomane og ikke hatt behov for å skryte av det. 

Lurer ikke meg med de eventyrene.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...