Gjest CecilieX Skrevet 10. juni 2018 #11561 Skrevet 10. juni 2018 (endret) Pussig, pussig. Hun ramser opp hvor fantastisk faren er, og på typisk AB vis så understrekes det at hun selv er helt lik. Gjorde det samme i et innlegg om datterens gode egenskaper. «Jeg ser at jeg selv ofte inntar samme rolle i min krets. Når noen skal ta store avgjørelser, søke jobber etc så kommer de ofte til meg og spør om råd». Jeg må innrømme at hun via bloggen bare fremstår som en usympatisk, belærende besservisser, kanskje den mennesketypen jeg minst ville oppsøkt om jeg trengte råd. Endret 10. juni 2018 av CecilieX
Gjest Sorbus Skrevet 10. juni 2018 #11562 Skrevet 10. juni 2018 At Anne Britt burde få seg en ordentlig jobb er et tilbakevendende tema i denne tråden. Etterfulgt av spørsmål om hva hun eventuelt er kvalifisert til. Nå har hun endelig funnet kjærligheten og han kommer til alt overmål fra en bemidlet familie. Bloggen ser ut til å lide under dette så kanskje hun satser på ny karriere som båthusmaler (eller hva det nå kalles i disse dager)?
Ultiva Skrevet 10. juni 2018 #11563 Skrevet 10. juni 2018 19 minutter siden, CecilieX skrev: Pussig, pussig. Hun ramser opp hvor fantastisk faren er, og på typisk AB vis så understrekes det at hun selv er helt lik. Gjorde det samme i et innlegg om datterens gode egenskaper. «Jeg ser at jeg selv ofte inntar samme rolle i min krets. Når noen skal ta store avgjørelser, søke jobber etc så kommer de ofte til meg og spør om råd». Jeg må innrømme at hun via bloggen bare fremstår som en usympatisk, belærende besservisser, kanskje den mennesketypen jeg minst ville oppsøkt om jeg trengte råd. Ergo synker hun som en stein på blogglisten når hun ikke drar i gang provoserende clickbait - som bare får enda flere til å himle med øynene. Det blir som å tisse i buksene for å holde seg varm. Merkelig at en middelaldrende firebarnsmor med bachelor i markedsføring ikke klarer å tenke lenger enn ett klikk av gangen. Men nå har hun jo gjort seg uvenns med mange av barnas foreldre også ("mødrene hilser ikke lenger") så det er vel bare den ekte personligheten som skinner gjennom. Det er synd, for i utgangspunktet så hadde hun en fin liten bakeblogg. 19
Chrisssi Skrevet 10. juni 2018 #11564 Skrevet 10. juni 2018 Synes hun blir mer og mer usympatisk for hvert klikk, det finnes ord for slike personer men det er sikkert feil å nevne det her 23
Jobbermedbarn Skrevet 10. juni 2018 #11565 Skrevet 10. juni 2018 2 timer siden, CecilieX skrev: Pussig, pussig. Hun ramser opp hvor fantastisk faren er, og på typisk AB vis så understrekes det at hun selv er helt lik. Gjorde det samme i et innlegg om datterens gode egenskaper. «Jeg ser at jeg selv ofte inntar samme rolle i min krets. Når noen skal ta store avgjørelser, søke jobber etc så kommer de ofte til meg og spør om råd». Jeg må innrømme at hun via bloggen bare fremstår som en usympatisk, belærende besservisser, kanskje den mennesketypen jeg minst ville oppsøkt om jeg trengte råd. Jeg vet ikke om hun skriver det bare for å provosere eller om hun virkelig mener det, men uansett fremstår det utrolig lite ekte og sympatisk. Jeg har sagt det før; et eller annet sted på veien har hun mistet seg selv, det er trist å følge med på. Man kan forstå at de unge og mer uerfarne på livet bloggerne skriver sånn, men hun har faktisk levd halve livet sitt... Vi har en vennegjeng som har vært sammen i tykt og tynt i over 30 år, ok rundt 20-års alderen kunne man kanskje noen legge litt på ifht jobb, egenskaper og inntekt etc. Men det er mange, mange år siden nå at vi er den vi er sammen. Noen er godt utdannet, noen går på nav, noen tjener mye penger, andre klarer seg såvidt, noen er slanke, noen har tatt slankeoperasjon, noen har opplevd tunge personlige kriser, andre har hatt en lettere vei, men det som preger oss er trygghet. Alle er seg sjøl, alle blir akseptert, ingen prøver å være noe annet enn de er, det ville jo blitt gjennomskuet med en gang! Det er jo det positive med å være i midten av livet og trygg på at du er god nok som du er. Noe annet ser jeg på som bare fryktelig slitsomt, og jeg er glad det ikke er meg... 25
Edie Skrevet 10. juni 2018 #11566 Skrevet 10. juni 2018 (endret) Ryddet for spekulasjoner, persondebatt og svar til dette. Edie, mod. Edit: Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, mod. Endret 10. juni 2018 av Edie
terteskjell Skrevet 10. juni 2018 #11567 Skrevet 10. juni 2018 Ser litt på Facebooksiden til AB å hun har lagt ut en annonse fra pŕoviant (Er på finn) hvor de søker etter en gutt/jente til sommerjobb. Personen skal sykle Norge på langs. starte på Lindesnes å sykle så langt nord som personen klarer å det han/hun skal leve på er en matkassen fra proviant. Men hvor langt kan du sykle eller leve på en torokasse å hvor det knapt er brød og pålegg? 23
Nuna07 Skrevet 10. juni 2018 #11568 Skrevet 10. juni 2018 @PåsJeg googler for øvrig det jeg vil google når jeg lurer på om bloggere lyver eller ikke! Sluker nemlig ikke rått alt folk sier/skryter av uansett hvem de er! :-) Du får prate for deg selv! ;-) 8
terteskjell Skrevet 10. juni 2018 #11569 Skrevet 10. juni 2018 (endret) 23 minutter siden, Nuna07 skrev: @PåsJeg googler for øvrig det jeg vil google når jeg lurer på om bloggere lyver eller ikke! Sluker nemlig ikke rått alt folk sier/skryter av uansett hvem de er! 🙂 Du får prate for deg selv! 😉 Google de kan du gjøre om du vil men ikke skriv om det her inne Endret 10. juni 2018 av terteskjell 3
Stupine Skrevet 10. juni 2018 #11570 Skrevet 10. juni 2018 6 minutter siden, terteskjell skrev: Google de la n du gjøre om du vil men ikke skriv om det her inne Klokt sagt! La oss passe på hverandre! 😄 4
terteskjell Skrevet 11. juni 2018 #11571 Skrevet 11. juni 2018 (endret) f Endret 11. juni 2018 av terteskjell
Viking-girl Skrevet 11. juni 2018 #11572 Skrevet 11. juni 2018 Full i maling nedover beina stiller hun og Pizzaboy opp til photoshoot til Bloggerne. Tipper hun «gosser» seg når hun og StinaBlogg (22??) blir satt sammen med bare AB for fotografering. Stina kunne vært datteren. AB er den eldste av alle på shooten men oppfører seg mer fjollete og surrete enn alle de andre! Julianne, Ulrik og Stina har snappet henne i et ikke så positivt lys. Men hun liker jo å fremstå som «smågæren og sprø» Flirer jaffal godt av seg sjøl. 18
Mrs O'Donell Skrevet 11. juni 2018 #11573 Skrevet 11. juni 2018 3 timer siden, Viking-girl skrev: Full i maling nedover beina stiller hun og Pizzaboy opp til photoshoot til Bloggerne. Tipper hun «gosser» seg når hun og StinaBlogg (22??) blir satt sammen med bare AB for fotografering. Stina kunne vært datteren. AB er den eldste av alle på shooten men oppfører seg mer fjollete og surrete enn alle de andre! Julianne, Ulrik og Stina har snappet henne i et ikke så positivt lys. Men hun liker jo å fremstå som «smågæren og sprø» Flirer jaffal godt av seg sjøl. Hvor ser du dette?
Stupine Skrevet 11. juni 2018 #11574 Skrevet 11. juni 2018 (endret) @orfeus @Mammabamma Samma ulla! Endret 11. juni 2018 av Stupine Fjernet unødvendig sitering. 1
Stupine Skrevet 11. juni 2018 #11575 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Hvor ser du dette? Snap. 1
Stupine Skrevet 11. juni 2018 #11576 Skrevet 11. juni 2018 5 timer siden, orfeus skrev: What??? Barna blir da vitterlig ikke diskutert! Det som blir diskutert er mammaens eksponering av barna. Makan. Barna? 1
Stupine Skrevet 11. juni 2018 #11577 Skrevet 11. juni 2018 (endret) Plutselig var jeg på samme lag som tilhengerne til AB! Endret 11. juni 2018 av Stupine Skrivefeil. 1
Nuna07 Skrevet 11. juni 2018 #11578 Skrevet 11. juni 2018 5 timer siden, orfeus skrev: What??? Barna blir da vitterlig ikke diskutert! Det som blir diskutert er mammaens eksponering av barna. Makan. Barna blir diskutert. 2
Vipser Skrevet 11. juni 2018 #11579 Skrevet 11. juni 2018 4 minutter siden, Nuna07 skrev: Barna blir diskutert. Barna blir ikke diskutert. 🙂 19
Malum Skrevet 11. juni 2018 #11580 Skrevet 11. juni 2018 6 minutter siden, Nuna07 skrev: Barna blir diskutert. Jeg foreslår at du finner innleggene i tråden hvor barna blir diskutert og siterer dem i neste innlegg. 28
Fremhevede innlegg