Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

👏🏻

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

👍👏🙏 @Aricia Og ironisk nok klager AB på dette😳 Forstå det den som kan🤔

• Liker 10
Skrevet

Klart hun klager på det. I det øyeblikket noen går inn hit for å lese, blir det jo klinkende klart at det IKKE skrives stygt om ungene, men det diskuteres hvordan hun utsetter ungene for hensynsløs eksponering. Det er ikke spesielt behagelig å konfronteres med slik.

• Liker 28
Skrevet
3 timer siden, Asti skrev:

Vedr. påstanden om 300 tusen lesere pr. måned: Det kan iallefall ikke være unike lesere...  ;) 

United Influencers bruker unike lesere, når de viser til lesertall pr. måned. Eksempelvis FruTimian som ligger plassen over AB på Blogglisten i dag (ligger på ca. 7 tusen lesere pr. dag - https://www.blogglisten.no/blogg?q=www.frutimian.no). Hun har 170 tusen unike lesere de siste 30 dagene - http://salg.unitedinfluencers.no/nb-no/influencers/fru-timian-251/stats/www-frutimian-no-2893 .

Har de virkelig det, sånn egentlig? For vil jo tro at det er mange av de samme leserne som kommer tilbake daglig. Blir jo feil å telle samme person 31 ganger når vedkommende er innom 31 dager. 

Er blogg, IG og snap slått sammen i tallene, blir det jo ennå mindre.

Så tror heller tallet er nærmere 10.000 unike lesere hver måned enn 300.00, eller 160.000 for den del.

• Liker 4
Gjest formula
Skrevet
52 minutter siden, Marimba skrev:

Hurra for skjerming av barn! 

Nå skulle jeg faktisk ønske noen av de store mediene hoppet på og laget en sak om det. Da blir det større press på at hun må holde det og en viktig sak går plass i mediebildet. 

Selv om jeg er litt usikker på hvordan en sånn sak ville blitt vinklet, for det virker jo ikke akkurat som hun tar selvkritikk for eksponeringen de allerede har vært utsatt for... 

Synes det hadde vært flott om media skrev om at Anne Brith velger å holde barna borte fra bloggen! Da hadde hun faktisk blitt et eksempel til etterfølgelse (trodde aldri jeg skulle skrive dette i denne tråden) for andre bloggere.

Men, så var det det med vinklingen. Skal ikke store dosen med fantasi til for å forestille seg overskriften: "Nettroll tvang Anne Brith til å skjerme barna", og om hun får styre intervjuet vet vi fortsettelsen.

Skrevet
22 minutter siden, formula skrev:

Synes det hadde vært flott om media skrev om at Anne Brith velger å holde barna borte fra bloggen! Da hadde hun faktisk blitt et eksempel til etterfølgelse (trodde aldri jeg skulle skrive dette i denne tråden) for andre bloggere.

Men, så var det det med vinklingen. Skal ikke store dosen med fantasi til for å forestille seg overskriften: "Nettroll tvang Anne Brith til å skjerme barna", og om hun får styre intervjuet vet vi fortsettelsen.

Det vil vel ikke forundre meg om hun snart er å se på God morgen Norge.. 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Da har noen lagt igjen en kommentar på bloggen om hvor "fæle vi sjuskene på dette forumet er. Vi har alle ett så tomt og fattig liv og vi kommer til å ta all ære for at hun slutter å eksponere makronene. Det er kun de ekte kvinnene i Norge som heier på AB. 

Ja Ja... Da fikk vi skylda for dette også

Endret av terteskjell
  • Liker 29
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
2 timer siden, terteskjell skrev:

Da har noen lagt igjen en kommentar på bloggen om hvor "fæle vi sjuskene på dette forumet er. Vi har alle ett så tomt og fattig liv og vi kommer til å ta all ære for at hun slutter å eksponere makronene. Det er kun de ekte kvinnene i Norge som heier på AB. 

Det visste vi jo. Hun har hele tiden vridd innholdet i denne tråden til å bli det motsatte av hva det er. Send mail med sitater fra og lenke til denne tråden til redaksjonen i GMN! 

Endret av orfeus
Skrevet

Anne Brith praktiserer nytale som George Orwell ville blitt imponert over.

• Liker 22
Skrevet
2 timer siden, pøbelsara skrev:

Hurra for Anne Brith hvis barna skjermes fra nå av. :blomst:

Men Fyskammeseg! :regler: til Anne Brith hvis hun skylder på leserne sine for at hun "må" skjerme ungene sine. Hun har valgt å eksponere dem, å skrive om idretts- og skoleprestasjoner, om skader og sykdommer og forholdet deres til ny kjæreste og en rekke andre ting. Og så blir det LESERNES skyld når hun møter motbør og kritikk for å krenke deres privatliv?

Er det en egen skole for bloggere (med partnere) - hvor man lærer absolutt ansvarsfraskrivelse og å skylde på andre enten det er eksponeringen av egne unger, redigeringen av seg selv, egen skriving av falske kommentarer i eget (og andres) kommentarfelt eller kosmetiske inngrep man tyr til?

Makan.

Livets harde blogger-skole? 👩‍🎓

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, terteskjell skrev:

Tar ikke et milligram til meg. Sitter i egen bolig, alene med to barn uten å utlevere noen av oss. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Viking-girl skrev:

Tar ikke et milligram til meg. Sitter i egen bolig, alene med to barn uten å utlevere noen av oss. 

Tar det ikke til meg jeg heller. Lurer på hvorfor så mange personer ikke forstår hvorfor folk kritiserer AB?  Leser disse kommentarene på Facebook å alle synes jo det er hårreisende at vi mener denne eksponeringen av avkom ikke er bra

Endret av terteskjell
  • Liker 12
Skrevet

Stod det ikke på snap at hun skulle gi seg med snap eller var det bare nok en løgn?

• Liker 4
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Minipilla skrev:

Stod det ikke på snap at hun skulle gi seg med snap eller var det bare nok en løgn?

Jo, hun gjorde det, men hun har skrevet på bloggen at hun har stengt for å sende henne meldinger i chatten/muligheten for å ringe der, så hvis man vil ha tak i henne, må man sende en melding til henne på facebook. 

Altså kommer hun fortsatt til å snappe, du vet - en plass må hun jo reklamere for blogginnleggene sine. 

Endret av Oktnxbye
  • Liker 12
Skrevet

Alle dagens og fremtidens bloggerbarn takker KG’s oppegående kloke kommentatorer. Mennensker som oppriktig er bekymret for denne uhemmede, kyniske eksponering av barna.  Takket være den gjentakende konstruktive kritikk her på tråden, er det nå slutt. Hovedgrunnen til AB er ikke hensynet til barna, men at stadig flere sponsorer/samarbeidspartnere ikke lenger vil assosieres med bloggen, av etiske grunner... tenker jeg.

• Liker 24
Skrevet

Her kommer jeg hjem fra jobb, og åpner snap.  Første som møter meg er "min snap er stengt" fulgt opp av 9 (ni) andre snapper. Hvorfor? og .. bare eh??? Snappen virker ikke stengt😂

• Liker 23
Skrevet
9 minutter siden, norovirus skrev:

Her kommer jeg hjem fra jobb, og åpner snap.  Første som møter meg er "min snap er stengt" fulgt opp av 9 (ni) andre snapper. Hvorfor? og .. bare eh??? Snappen virker ikke stengt😂

:hoho: Typisk kommunikasjon fra den kanten. 

• Liker 11
Gjest orfeus
Skrevet

At snapen er stengt betyr vel bare at ingen kan sende henne snapper?

Skrevet
6 minutter siden, orfeus skrev:

At snapen er stengt betyr vel bare at ingen kan sende henne snapper?

i see, da er det bare jeg som er en digital idiot. Jeg har aldri svart på snapene :P 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...