Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var bare nok et clickbait.

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett alle ønsker å skjerme barna sine, kronprinsparet og kongefamilien har stått hardt på dette. At barna skal få ha et liv i fred uten medier. SÅ hvis hun klarer det, er jo det flott. Nå skrev vel hun ingen steder at det skulle gjelde snap :p 

• Liker 6
Skrevet
29 minutter siden, Aricia skrev:

Det var bare nok et clickbait.

Du har nok rett ut fra svaret til Anne Brith i kommentarfeltet: " De kommer til å være på sidelinjen og jeg kommer nok til å dele ting, men ikke på samme måte som før." . 

Hun skal ikke gå videre uten barna slik overskriften sier.

Dokumentasjon: https://imgur.com/a/i0QznnS

Skrevet
35 minutter siden, Asti skrev:

Du har nok rett ut fra svaret til Anne Brith i kommentarfeltet: " De kommer til å være på sidelinjen og jeg kommer nok til å dele ting, men ikke på samme måte som før." . 

Hun skal ikke gå videre uten barna slik overskriften sier.

Dokumentasjon: https://imgur.com/a/i0QznnS

Har hun 300' lesere pr mnd?

• Liker 1
Gjest Sorbus
Skrevet (endret)

Har hun 300 000 lesere i måneden? Jeg bare lurer, for hvis jeg går ut ifra blogglisten de siste 7 dager har hun et snitt på 7730 lesere pr dag, på tross av heftig clickbaiting. Hvis dette er representativt for bloggen hennes mangler hun drøye 60 000 lesere for å få det regnestykket til å gå opp. 

Ryddet for latterliggjøring. Edie, mod.

Endret av Sorbus
Skrevet (endret)

Vedr. påstanden om 300 tusen lesere pr. måned: Det kan iallefall ikke være unike lesere...  ;) 

United Influencers bruker unike lesere, når de viser til lesertall pr. måned. Eksempelvis FruTimian som ligger plassen over AB på Blogglisten i dag (ligger på ca. 7 tusen lesere pr. dag - https://www.blogglisten.no/blogg?q=www.frutimian.no). Hun har 170 tusen unike lesere de siste 30 dagene - http://salg.unitedinfluencers.no/nb-no/influencers/fru-timian-251/stats/www-frutimian-no-2893 .

Endret av Asti
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg får krupp av måten UI bruker statistikk på. De plusser sammen lesertallene for en uke og vipps får de unike lesere for en uke. Statistikken reflekterer ikke at leser X er innom bloggen hver dag den uka, men telles som ny og annen leser hver dag. 

Hvis dette er det de presenterer for annonsører så er det jo svindel. 

Skrevet
7 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg får krupp av måten UI bruker statistikk på. De plusser sammen lesertallene for en uke og vipps får de unike lesere for en uke. Statistikken reflekterer ikke at leser X er innom bloggen hver dag den uka, men telles som ny og annen leser hver dag. 

Hvis dette er det de presenterer for annonsører så er det jo svindel. 

Enig.  Der fremstår useriøst. 

Skrevet

Jeg hadde faktisk en liten tro på at det ikke ville bli mer utlevering på SoMe, men skjønner jo ut fra hennes svar at dette ikke vil skje..

• Liker 3
Skrevet

Aldri i verden om AB klarer å holde kjeft om de spennende reisene fra høsten. Om ikke lenge er alt tilbake i den samme gamle tralten. Hvordan skal hun ellers få bloggen til å gå rundt og få noe å leve av?

• Liker 12
Gjest formula
Skrevet

Jeg har fremdeles trua på at det i det minste blir bedre. At hun nevner dem, men ikke fortsetter den grenseløse utleveringen vi har sett til nå.

Det er "vilt fremmede mennesker som gjør alt de kan for å ødelegge hennes barn". Går ut fra at det er lesere av bloggen hun mener. 

For selvsagt er det lesernes skyld, det er som regel det når bloggere må ta en vanskelig avgjørelse. Uansett om det er å måtte gå drastisk til verks for å få større bryst, sprøyte inn botox og restylane, eller i dette tilfellet - å slutte å utlevere barna på bloggen - det er lesernes skyld. 

Får nok en gang tanken om at blogging ikke er et valg, men et kall, og bloggeren en moderne martyr, som har denne tunge plikten: å utlevere seg selv og familien. Og som seg hør og bør for en martyr, er det onde krefter som gjør sitt beste for å knekke dem, holde dem nede. Det er en kamp.

De har et valg - de ikke blogge (det finnes andre jobber) og de velger selv hva de vil skrive om. At de selv legger opp til slike situasjoner som AB beskriver er ikke en gang et tema. Det er lesernes skyld.

Skrevet
53 minutter siden, Asti skrev:

Enig.  Der fremstår useriøst. 

PLUSS det er veldig mange de samme hver eneste dag, ergo tallene sammenlagt fremstår misvisende. 

Skrevet

Hurra for Anne Brith hvis barna skjermes fra nå av. :blomst:

Men Fyskammeseg! :regler: til Anne Brith hvis hun skylder på leserne sine for at hun "må" skjerme ungene sine. Hun har valgt å eksponere dem, å skrive om idretts- og skoleprestasjoner, om skader og sykdommer og forholdet deres til ny kjæreste og en rekke andre ting. Og så blir det LESERNES skyld når hun møter motbør og kritikk for å krenke deres privatliv?

Er det en egen skole for bloggere (med partnere) - hvor man lærer absolutt ansvarsfraskrivelse og å skylde på andre enten det er eksponeringen av egne unger, redigeringen av seg selv, egen skriving av falske kommentarer i eget (og andres) kommentarfelt eller kosmetiske inngrep man tyr til?

Makan.

• Liker 49
Skrevet
7 timer siden, terteskjell skrev:

Nå må jeg si mor overrasker.. nytt blogginnlegg og hun har nå bestemt at makronene ikke skal være en del av bloggen mer. De skal få stå på egne ben uten at flere tusen skal få se hva de gjør i det daglige. Å dette har hun jo hatt i tankene siden i fjor høst.

Da gjennstår det å se om dette er noe hun virkelig holder,å blir dette en virkelighet så skal hun få ett hurra fra meg

Varer vel frem til nedte gang det er en sak i media vedr noe med barn som skaper debatt. Og vips - så er ikke bloggen barnefri lenger.

• Liker 2
Gjest orfeus
Skrevet

Pussig at hun nå plutselig sier hun velger å ikke skrive om sine barn mer (blogge om dem), fordi barna blir diskutert på nettet. Vedder på at det er KG hun mener. Da har hun fremdeles ikke forstått at kritikk og diskusjon har dreid seg om hennes eksponering av barna, ikke om barna. Makan til tull og tøys 🙄

Skrevet

Hurra for skjerming av barn! 

Nå skulle jeg faktisk ønske noen av de store mediene hoppet på og laget en sak om det. Da blir det større press på at hun må holde det og en viktig sak går plass i mediebildet. 

Selv om jeg er litt usikker på hvordan en sånn sak ville blitt vinklet, for det virker jo ikke akkurat som hun tar selvkritikk for eksponeringen de allerede har vært utsatt for... 

• Liker 14
Skrevet

Hun har forstått hva som skrives her og har sikkert fått innspill fra annonsører som ikke vil forbindes med denne harrybloggingen hun har bedrevet. At hun velger å fremstille kritikken mot at barn eksponeres som kritikk mot barna, er kun for å innta offerrollen. 

• Liker 21
Skrevet

Godt skrevet @Ellatin. De er jo mye mer beskyttet her på KG enn i hennes egen blogg! Hvordan kan man lavære å se det? 

Men et veldig godt valg fra AB i dag, håper det varer🙏

• Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...