Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 6/1/2018 at 7:26 PM, formula said:

Tror absolutt du er inne på noe.

Men denne gangen fikk hun hverken klikk (7852) eller "noen" hjerter og klemmer. Av 20-30 kommentarer på FB, er to kritiske, og resten støttende. På selve blogginnlegget er det kun 9 kommentarer, alle støttende. Nå kan det jo tenkes at hun har slettet/sensurert de negative. Synes uansett dette viser at mange av leserne hennes faktisk ikke gjennomskuer måten hun jobber på, og er blåøyde. På dugnadsinnlegget derimot fikk hun gjennomgående negativ tilbakemelding.

Med overskriften "Jeg skal fjerne brystene mine!" presenterer hun det som om hun har kreft/stor sannsynlighet for å få kreft, og at hun blir nødt til å fjerne brystene. Innlegget er så diffust formulert, at man ikke kan vite om hun har brystkreft-gen eller ikke, og kanskje må fjerne dem en gang i framtiden. Så her sanker hun sympati både fordi hun kanskje må gjøre det, og fordi hun har vært engstelig for resultatet av biopsien.

AB stikker følehornene ut av og til, ser hva som irriterer, og hva som rører leserne, og legger opp bloggen etter det. Nå er harmen etter dugnaden glemt, og folk har medfølelse med AB, som har vært så urolig/kanskje må opereres. Så nå kan hun pøse på med litt mer reklame enn vanlig uten at de trofaste leserne blir sure for det. Før hun igjen kan provosere med noe.

Synes hun her viser veldig tydelig hvor kalkulerende hun er. 

Tro meg, hun sensurerte de negative.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg.

Edie, mod.

Skrevet

Sunnheten sjæl, hu mor "økologisk spraytan" 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, honoluluu skrev:

Sunnheten sjæl, hu mor "økologisk spraytan" 

Indikerte hun noe sted at det var sunt eller sunnere med økologisk spraytan?

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Mimko said:

Indikerte hun noe sted at det var sunt eller sunnere med økologisk spraytan?

Nei. Men det er vel ofte slik at man understreker at ting er økologiske for å fremstå som sunnere/etisk korrekt/etc. Folk flest hadde gått for "spraytan". 

Hun snapper at "hun skal hente hund woho" etterfulgt av "mens jeg og hunder ser på vasker Erik bil (reklame)". Får selvfølgelig ikke se hunden, regner med det spares til et blogginnlegg. Vet ikke om det er en nyanskaffet hund eller en de skal passe på. Men det å hente en ny hund/valp for å dra rett på bilvask som kan virke voldsomt og stressende er kanskje det siste jeg ville gjort. 

Endret av honoluluu
  • Liker 10
Skrevet

Sikkert lånt en hund for å komme i bedre humør etter kreft/ikke kreft, (unnskyld clickbait, mente jeg) perioden sin.. 

• Liker 26
Skrevet

Pizzaboy har svart på spørsmål,virket som de var nøye utplukket av hu mor sjæl. Ikke noe nytt som kom fram der,de kritiske spørsmålene ble vel gjemt unna.:P

• Liker 12
Gjest formula
Skrevet
28 minutter siden, Devilmom skrev:

Pizzaboy har svart på spørsmål,virket som de var nøye utplukket av hu mor sjæl. Ikke noe nytt som kom fram der,de kritiske spørsmålene ble vel gjemt unna.:P

Dette har de nok vært sammen om ja. Kjedelige spørsmål med kjølige svar, og skrivefeilene han tidligere har vist fram er luket bort. Det ser nærmest ut som han har fylt ut et skjema. Tenker dette må komme inn under kategorien B-innlegg.

Skrevet

Skummelt så stille både her inne og på bloggen til bakemor:hoppe:er det noe stort på gang eller bare de vanlige intetsigende innleggene hennes:alice:

• Liker 4
Gjest Sorbus
Skrevet
23 minutter siden, Devilmom skrev:

Skummelt så stille både her inne og på bloggen til bakemor:hoppe:er det noe stort på gang eller bare de vanlige intetsigende innleggene hennes:alice:

Hun har et langt svadainnlegg på FB som handler om hennes 1000 tanker omkring forholdet med Erik 32, Bærum. Heldigvis deler hun ikke alle 1000 tankene med leserne, for de hun deler er totalt intetsigende. Hæsjtægg Ostøya, noe jeg synes er litt sært i et innlegg om kjærligheten. Jeg har noen tanker om det men gidder ikke å bry moderator med mine spekulasjoner...

Gjest formula
Skrevet

Ser ut som Anne Brith har hentet litt inspirasjon fra CBE, som gjerne setter av en halvtime videoblogging til å svare på spørsmål ingen har stilt. Kjæresten til AB får i dag oppgaven med å svare på spørsmål ingen har stilt. AB har dessuten begynt med gapesmil på ca annenhvert bilde, noe CBE også veldig ofte tyr til. Mulig det er for å få vist fram nyblekede tenner, eller skape et bilde av at her smiles det ikke bare - her er vi så lykkelige og her har vi det så gøy - at her er det latter.

Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Ser ut som Anne Brith har hentet litt inspirasjon fra CBE, som gjerne setter av en halvtime videoblogging til å svare på spørsmål ingen har stilt. Kjæresten til AB får i dag oppgaven med å svare på spørsmål ingen har stilt. AB har dessuten begynt med gapesmil på ca annenhvert bilde, noe CBE også veldig ofte tyr til. Mulig det er for å få vist fram nyblekede tenner, eller skape et bilde av at her smiles det ikke bare - her er vi så lykkelige og her har vi det så gøy - at her er det latter.

Og kjærlighet dere, ekte kjærlighet! 😍

• Liker 14
Skrevet

🤣 Måtte bare klikke meg inn for å se gapesmil.. Må være det mest påtatt jeg har sett! Fikk meg en god latter da :)

• Liker 14
Skrevet
58 minutter siden, anno1 skrev:

🤣 Måtte bare klikke meg inn for å se gapesmil.. Må være det mest påtatt jeg har sett! Fikk meg en god latter da :)

Bloggeren Anne Brith har jeg ikke noe til overs for, men synes "gapesmilet" hennes var fint jeg, og bildene var virkelig flotte :)

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Agurk said:

Bloggeren Anne Brith har jeg ikke noe til overs for, men synes "gapesmilet" hennes var fint jeg, og bildene var virkelig flotte :)

Bildet der hun smilte vanlig var flott (Y)

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, Bøff Eløff said:

Herrefred, vi har samme kjole. 

Da er vi tre 😨 Du kan trøste deg med at du hvertfall ikke har samme brukernavn som dåseduften til CBE 🙊

• Liker 15
Gjest formula
Skrevet
21 timer siden, Bøff Eløff skrev:

Herrefred, vi har samme kjole. 

1 time siden, honoluluu skrev:

Da er vi tre 😨

Hvis det er den røde kjolen så er den jo kjempefin! :) ( eller dritfin som AB foretrekker å si)

Skrevet

Jeg vinner ikke i Lotto, men jeg er sikker på at hun ikke skal flytte på en stund. Ei heller bli samboer.

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...