Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du @Nor Vet du hva? Jeg følger nøye med på enkelte statsledere feks Trump, Macron og Kim Jong-un. Ellers følger jeg med på hva enkelte journalister skriver, enkelte forfattere osv. Betyr det at jeg burde følge med på alle statsledere, alle journalister og alle forfattere for å mene noe om de jeg har mest interesse for? 

Nb. Retorisk spørsmål. 

• Liker 24
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og avsporinger.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Infinity skrev:

Bra du digger sangen til Mads Hansen, AB.

Du er jo tross alt en av de han synger om.😜

Hvor er AB operert ?

Skrevet
På 29.5.2018 den 23.45, FrøkenMånestråle skrev:

Wow...hun ser jo helt annerledes ut..

Synes hun ser bedre ut 👍

Skrevet

PST.... Hver gang jeg er innom her får jeg presisert at det er Bloggen til AB som skal snakkes om her, ikke henne !!!! Har ikke du fått den meldingen ??? 😉

Skrevet
18 timer siden, halvehimmelen skrev:

Innlegget "Stand Up Paddle" (link til bloggen: http://www.annebrith.no/2018/05/29/stand-up-paddle/) må da være annonse? Eventuelt skikkelig grooming. Måtte sjekke flere ganger om innlegget var merket som reklame, for det var jo en ren annonsetekst...

Dette lurte jeg på også på. Dette virker jo å være ett reklame innlegg. Hvor mange ganger får du presset inn navnet til firma i ett innlegg uten att det er reklame?

• Liker 5
Skrevet

Lættis at hun bruker Wikipedia som referanse når hun skal "si noe klokt" (les:belære)

• Liker 12
Skrevet (endret)
2 timer siden, Nor skrev:

Synes hun ser bedre ut 👍

På generell basis så lurer jeg på hvordan bloggere som endrer utseendet med kirurgi, fillers og et utall med løseffekter (løshår, løsnegler, løsvipper osv) skal kunne fortelle sine barn at de er flotte som de er. "Du er så fin som du er, vennen min! Ja du ligner ikke så mye på mamma, men mamma går på klinikker for å se enda finere ut skjønner du!"

2 timer siden, Nor skrev:

Hvor er AB operert ?

Jeg leser ikke bloggen hennes, men jeg har da fått med meg at hun har operert inn silikon i brystene. Eventuelt andre operasjoner kjenner ikke jeg til. Men at ansikt og tenner er svært forandret er det jo liten tvil om. Uten at jeg beskriver hennes utseende hverken for fem år siden eller nå.

Jeg syns forøvrig at låten til Mads Hansen er artig og at det er fint når ressurssterke, kjekke mannfolk forteller kvinner at de ikke bør operere seg eller sprøyte inn legemidler for å være flotte. Dette er en flott motvekt til bloggere som Anne Brith, som pøser på med kunstig forskjønning og skjønnhetsfiltre på bilder.

Endret av Ultiva
  • Liker 30
Skrevet

Ryddet for latterliggjøring.

Edie, mod.

Skrevet
41 minutter siden, terteskjell skrev:

Dette lurte jeg på også på. Dette virker jo å være ett reklame innlegg. Hvor mange ganger får du presset inn navnet til firma i ett innlegg uten att det er reklame?

Nå er det plutselig rabattkode i kommentarfeltet hvertfall, men innlegget er fortsatt umerket....

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Glorious skrev:

Nå er det plutselig rabattkode i kommentarfeltet hvertfall, men innlegget er fortsatt umerket....

så dette på IG at det gis 15% frem til lørdag.

Men fortsatt er det jo så klart ikke noe reklame..

• Liker 6
Skrevet (endret)

Tydelig at lista ligger lavt (såvel som arbeidsmoral) som blogger når man kan si man har jobbet etter å har svart på noen spørreundersøkelser på meningstorget. Tipper AB er samme person som Mener hun studerer hvis man tar opp videregående fag på Sonans/NKI og lignende. 

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 14
Skrevet
9 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Tydelig at lista ligger lavt (såvel som arbeidsmoral) som blogger når man kan si man har jobbet etter å har svart på noen spørreundersøkelser på meningstorget. Tipper AB er samme person som Mener hun studerer hvis man tar opp videregående fag på Sonans/NKI og lignende. 

jeg var så dum at jeg meldt meg inn på dette meningstorget. Men hvem gidder å sitte en hel kveld for å tjene noen få kr? 

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Noen som vet hva den nye bedriften (BAKE AS) Anne Brith er styremedlem i holder på med? :) Hva slags baking? Eller er det salg av utstyr? 

Skoler og undervisning, ser det ut til.
https://www.proff.no/selskap/bake-as/eidsvoll/skoler-og-undervisning/IF88FK710KR/

Forøvrig lærte jeg litt av å bake makroner av Sverre Sætre på TV igår. De er verdens absolutt beste, og de eneste makronene jeg spiser.
Dvs, hans kaker er også de eneste jeg spiser. Helt perfekt, og en veldig høy standard. Vel verdt å ta et av kursene hans både i sjokolade og makroner, om jeg skal ta et kurs en gang.

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, terteskjell skrev:

jeg var så dum at jeg meldt meg inn på dette meningstorget. Men hvem gidder å sitte en hel kveld for å tjene noen få kr? 

De som gidder å lese bloggen hennes fast 😛

• Liker 1
Gjest Picketfence
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

På generell basis så lurer jeg på hvordan bloggere som endrer utseendet med kirurgi, fillers og et utall med løseffekter (løshår, løsnegler, løsvipper osv) skal kunne fortelle sine barn at de er flotte som de er. "Du er så fin som du er, vennen min! Ja du ligner ikke så mye på mamma, men mamma går på klinikker for å se enda finere ut skjønner du!"

Jeg leser ikke bloggen hennes, men jeg har da fått med meg at hun har operert inn silikon i brystene. Eventuelt andre operasjoner kjenner ikke jeg til. Men at ansikt og tenner er svært forandret er det jo liten tvil om. Uten at jeg beskriver hennes utseende hverken for fem år siden eller nå.

Jeg syns forøvrig at låten til Mads Hansen er artig og at det er fint når ressurssterke, kjekke mannfolk forteller kvinner at de ikke bør operere seg eller sprøyte inn legemidler for å være flotte. Dette er en flott motvekt til bloggere som Anne Brith, som pøser på med kunstig forskjønning og skjønnhetsfiltre på bilder.

Jeg er delvis enig.

Synes låten tar opp et viktig tema, men sangeren som talsperson er for meg noe svekket da han kommenterer kroppsdeler hos enkeltpersoner. Synes det blir usaklig. Ellers er jeg enig i at denne trenden med utseendefiksering er trist. 

Skrevet
30 minutter siden, Picketfence skrev:

Jeg er delvis enig.

Synes låten tar opp et viktig tema, men sangeren som talsperson er for meg noe svekket da han kommenterer kroppsdeler hos enkeltpersoner. Synes det blir usaklig. Ellers er jeg enig i at denne trenden med utseendefiksering er trist. 

Jeg er delvis enig med deg også. Hansen burde muligens holde seg for god til å kommentere navngitte personers kroppsdeler. Samtidig så er dette personer som har valgt å vise frem kroppen sin i det offentlige lys nettopp for å tjene mye penger. Deres selvvalgte og godt betalte yrke er å engasjere folk ved å brette ut kroppen sin på internett. Da kan man vel heller ikke forvente at ingen skal bli engasjert?

• Liker 15
Skrevet (endret)
1 time siden, terteskjell skrev:

Det samme gjorde jeg er utmeldt for lenge siden. Dette kan bloggerne bare slutte å reklamere for. De får sikkert god betaling for reklamen, men de som biter på og svarer på spørreundersøkelsene får bare noen få kroner.(La dette under AB, men kunne like gjerne skrevet det samme under alle som reklamerer for Meningstorget).

Endret av Oppland
Byttet ut et ord i teksten
  • Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...