Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Tull_a
2 timer siden, formula skrev:

Alt som en gang muligens har vært der av stolthet er borte. Vanskelig å forstå at noen frivillig ydmyker seg selv så til de grader, til og med prøver fra kroppens hulrom skal deles med alle, innimellom tannbleking og nye negler. At de klarer dette livet, disse luksustiggerne, uten å skamme seg? Men Anne Brith viser stolt fram at hun har klart å karre til seg denne dressen til sønnen. Det er nesten pinlig å være vitne til.

«Luksustiggerne»! Heretter skal aldri rosabloggere kalles noe annet! Takk, @formula :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, LilleSnupp skrev:

Klarer ikke helt å la meg provosere over at rosabloggere blir sponset. Det er jo det de lever av, bli sponset med produkter som de pusher på leserne. 

Jeg blir kun provosert når bloggerene må ha med sine avkom i sponsede innlegg.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fall for fristelsen og klikk dere inn på AB i dag. Innlegget nå på morgenen var bare svada og hun var ikke klar for å fortelle leserne noe om det valget hun har tatt. Det fikk vi se på TV til HØSTEN. 

Den dama driver det største klikk-horeriet jeg har sett.... og hun er voksen?! 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
41 minutter siden, Malum skrev:

På snap er det noe hun gruer seg veldig til å fortelle oss (swipe up!).

Det kan du bare glemme ... Hun fisker etter klikk, for så å fortelle at hun ikke vil fortelle. 

Jeg har ofte besøkt bloggen hennes, fordi ja, nei, men nå er det full stopp. Ikke at AB bryr seg om akkurat det, men jeg syns det er så lite voksent av henne, og så kommer det i tillegg til tiggeri og eksponering av barn, så ja, det ble bare litt for drøyt. 

Hadetbra Anne Brith. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, orfeus skrev:

Det kan du bare glemme ... Hun fisker etter klikk, for så å fortelle at hun ikke vil fortelle. 

Jeg har ofte besøkt bloggen hennes, fordi ja, nei, men nå er det full stopp. Ikke at AB bryr seg om akkurat det, men jeg syns det er så lite voksent av henne, og så kommer det i tillegg til tiggeri og eksponering av barn, så ja, det ble bare litt for drøyt. 

Hadetbra Anne Brith. 

Jeg regner ikke med at det er annet enn klikkhoreri, nei. Kan ikke huske sist jeg var innom den bloggen, og hun greier ikke lokke meg heller. At noen fortsatt lar seg lure er over min fatteevne. Det jeg er mye mer spent på enn hva Anne Brith gruer seg til å fortelle oss, er hvor lenge hun kan holde det der gående.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt dagens innlegg, men det stod ikke noe om HVA hun gruet seg til eller hvilket valg hun hadde tatt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
23 minutter siden, Malum skrev:

Jeg regner ikke med at det er annet enn klikkhoreri, nei. Kan ikke huske sist jeg var innom den bloggen, og hun greier ikke lokke meg heller. At noen fortsatt lar seg lure er over min fatteevne. Det jeg er mye mer spent på enn hva Anne Brith gruer seg til å fortelle oss, er hvor lenge hun kan holde det der gående.

Ja, det kan man lure på. Litt av et sirkus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
2 minutter siden, Helado skrev:

Jeg skjønte ikke helt dagens innlegg, men det stod ikke noe om HVA hun gruet seg til eller hvilket valg hun hadde tatt.

Poenget var bare å lure deg (og meg og mange andre) inn på bloggen. Lesertallene må opp, hun har jo havnet langt nede på Blogglisten 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
3 timer siden, Helado skrev:

Er i alle fall noen som har sagt i fra i dag,kanskje hun tar det til seg

Tenker at AB nå driver et litt farlig spill med leserne sine. Nå når hun skal stå på egne bein, er hun mer avhengig av velvilje enn noen gang før, og med meningsløse clickbaits som dette kan hun risikere at folk både blir irriterte og går lei. Hun følger Anna Rasmussens oppskrift til punkt og prikke, uten tanke på at hun selv har en voksen leserskare, der dette ikke vil fungere i lengden. Men det viser vel egentlig bare hvor utrolig lite hun har å komme med, og at dette er den eneste muligheten hun ser for å holde seg på topplisten. Bare spent på hvor lenge det går i hennes tilfelle.

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Så bra at noen gidder å si fra! Synd det følges av «men jeg venter i spenning». Skulle tro de er redd henne. Kanskje de er det ...

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet nå blir vel hvor mange hun kan blokkere samtidig som hun fortsatt er avhengig av et visst antall lesere? :fnise: 

Endret av Edie
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut
2 timer siden, Søtefløte skrev:

Det er det mange voksne som gjør. Det er vel sånn da for mange at hvis de som unge ikke fikk oppmerksomhet nok så får de et slikt voldsomt behov som voksen og så går det helt av skaftet :blink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Malum skrev:

Spørsmålet nå blir vel hvor mange hun kan blokkere samtidig som hun fortsatt er avhengig av et visst antall lesere? :fnise: 

Skal hun ta med alle som liker kommentarene, så blir det vel rundt 50 stk i dag som blir blokkert:sprettoy:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjerringen fortjener 0 klikk! Det er lett, skal jeg si dere. Deilig å slippe å irritere seg også, jeg spoler forbi henne på TV, skroller forbi alt jeg ser av henne på nett. 

Svisj.. bort med henne! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sorbus
13 minutter siden, Helado skrev:

Skal hun ta med alle som liker kommentarene, så blir det vel rundt 50 stk i dag som blir blokkert:sprettoy:

Anne Brith ser ut til å ha litt kort lunte og er raus med blokkeringer når kommentarfeltet går henne imot. Hun tenker sikkert at det ikke har så mye å si med en blokkering her og der, men samlet begynner det å bli en stor gruppe. Hun bør huske på at "negative klikk" gir akkurat like mye penger i kassa som alle andre.

Mange bekker små, gjør en stor Å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, orfeus skrev:

Poenget var bare å lure deg (og meg og mange andre) inn på bloggen. Lesertallene må opp, hun har jo havnet langt nede på Blogglisten 🤪

Jeg har kun vært innom den bloggen en eneste gang, det var da hun hadde kastet Halloween godteriet til barna i søpla. Ante ikke hvem dama var, men innlegget ble delt av så mange på FB at jeg ble nysgjerrig.

Flere klikk blir det ikke fra meg :riste:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit
9 timer siden, Søtefløte skrev:

Ikke fall for fristelsen og klikk dere inn på AB i dag. Innlegget nå på morgenen var bare svada og hun var ikke klar for å fortelle leserne noe om det valget hun har tatt. Det fikk vi se på TV til HØSTEN. 

Takk! Gikk faktisk bare inn her nå for å unngå denne clickbaiten😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...