Gjest PingPongRosadamm Skrevet 6. mai 2018 #10321 Skrevet 6. mai 2018 (endret) Herregud, sånn hun bruker denne husjakten for klikk! Husløs, alt ordnet seg, husløs igjen, det gikk bra likevel, nei ops noe gikk skeis, neida, det ordner seg igjen. Og så videre. Hun godter seg virkelig på sine barns usikre fremtid. Hun er helt utrolig. Endret 6. mai 2018 av lamorte
nyher Skrevet 6. mai 2018 #10322 Skrevet 6. mai 2018 De som konstant bruker filter på snap, gjør det av en grunn😉 20
Ranunkelen Skrevet 6. mai 2018 #10323 Skrevet 6. mai 2018 50 minutter siden, nyher skrev: De som konstant bruker filter på snap, gjør det av en grunn😉 Det er store kontraster fra det hun selv legger ut, i forhold til det vi ser på tv, det er det ingen tvil om. Hva er vitsen...? Dårlig selvbilde? 15
Ranunkelen Skrevet 6. mai 2018 #10324 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, lamorte skrev: Herregud, sånn hun bruker denne husjakten for klikk! Husløs, alt ordnet seg, husløs igjen, det gikk bra likevel, nei ops noe gikk skeis, neida, det ordner seg igjen. Og så videre. Hun godter seg virkelig på sine barns usikre fremtid. Hun er helt utrolig. Hadde en "vanlig" person holdt på sånn på feks Facebook, hadde vel Barnevernet kommet på døren. 13
Devilmom Skrevet 6. mai 2018 #10325 Skrevet 6. mai 2018 Er det noen som har turt å spørre henne om dette med UI?er vel som å bevege seg ut på et minefelt og stille spørsmål til mor sjøl,man risikerer jo både og bli uthengt på blogg og de andre plassene hun erdet neste blir vel at hun setter privatdetektiv på oss her inne 6
norovirus Skrevet 6. mai 2018 #10326 Skrevet 6. mai 2018 (endret) DA kommer det selvfølgelig clickbait på snap om at hun muligens kan være gravid.... "swipe up" Nei tror ikke det blir noe swiping gitt. Kleint av en voksen dame å drive med slik pubertal klikkhoreri Endret 6. mai 2018 av norovirus 37
Gjest formula Skrevet 6. mai 2018 #10327 Skrevet 6. mai 2018 30 minutter siden, Devilmom skrev: Er det noen som har turt å spørre henne om dette med UI?er vel som å bevege seg ut på et minefelt og stille spørsmål til mor sjøl,man risikerer jo både og bli uthengt på blogg og de andre plassene hun erdet neste blir vel at hun setter privatdetektiv på oss her inne Hun blir spurt : "Står du fremdeles helt alene selv om du er under United Influencers?" Og svarer: "Ja, jeg «leier» bare teknisk løsning for å si det sånn." Hva det vil si aner jeg ikke...
Oktnxbye Skrevet 6. mai 2018 #10328 Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, formula skrev: Hun blir spurt : "Står du fremdeles helt alene selv om du er under United Influencers?" Og svarer: "Ja, jeg «leier» bare teknisk løsning for å si det sånn." Hva det vil si aner jeg ikke... I kommentarfeltet sitt svarer hun "Hei, Jeg skjønner at det kan virke noe forvirrende. Men jeg har bloggen min på den tekniske løsningen til UI fordi det er den aller beste i bransjen slik jeg ser det. Men jeg er ikke knyttet videre til UI enn det Ergo står jeg alene når det kommer til salg, markedsføring, valg av samarbeidspartnere og ellers alt som omhandler daglig drift av mitt AS. Håper dette var oppklarende" 4
LilleSnupp Skrevet 6. mai 2018 #10329 Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, norovirus skrev: DA kommer det selvfølgelig clickbait på snap om at hun muligens kan være gravid.... "swipe up" Nei tror ikke det blir noe swiping gitt. Kleint av en voksen dame å drive med slik pubertal klikkhoreri Er nok bare filtergløden.. 10
Puffin Skrevet 6. mai 2018 #10330 Skrevet 6. mai 2018 Det positive med nytt design er jo at en solid mengde bakeoppskrifter har fått plass høyt oppe. Resten av innholdet er ikke like positivt. 3
Gjest Hold the door Skrevet 7. mai 2018 #10331 Skrevet 7. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
terteskjell Skrevet 7. mai 2018 #10332 Skrevet 7. mai 2018 Ser i den nye bloggen at det står antall engasjerte på toppen av innleggene. Betyr dette antall lesere som har lest innlegget eller hva betyr det? 1
terteskjell Skrevet 7. mai 2018 #10333 Skrevet 7. mai 2018 14 timer siden, Puffin skrev: Det positive med nytt design er jo at en solid mengde bakeoppskrifter har fått plass høyt oppe. Resten av innholdet er ikke like positivt. Jeg tror hun mister mange lesere med den nye bloggen. Alt for tungvinn.. Å det tok litt tid før jeg skjønte hvor de nye innleggene lå. Men det kan jo hende det er meg som er litt treg 3
Trollmora Skrevet 7. mai 2018 #10334 Skrevet 7. mai 2018 32 minutter siden, terteskjell skrev: Jeg tror hun mister mange lesere med den nye bloggen. Alt for tungvinn.. Å det tok litt tid før jeg skjønte hvor de nye innleggene lå. Men det kan jo hende det er meg som er litt treg Da er vi to.... Jeg skjønner ikke at dette kan være den beste tekniske løsningen jeg? Den er fryktelig rotete for meg hvertfall. 3
terteskjell Skrevet 7. mai 2018 #10335 Skrevet 7. mai 2018 4 minutter siden, Trollmora skrev: Da er vi to.... Jeg skjønner ikke at dette kan være den beste tekniske løsningen jeg? Den er fryktelig rotete for meg hvertfall. Jeg trodde kanskje hun var inntresert i å få både negative og positive tilbakemeldinger på den nye bloggen men når en leser takker for seg å sier at hun synes den nye bloggen blir for tungvinn er svaret " takk for følget du også å lykke til videre" Hva med å heller spørre sine leser om hva de synes hun bør forandre på?Men det er jo hun som mister lesere. 4 minutter siden, Trollmora skrev: 14
Trollmora Skrevet 7. mai 2018 #10336 Skrevet 7. mai 2018 Tenk å kunne være så heldig at man kan prioritere kjæresten sin en helt kveld som 4 barns mor! Jeg mener, det bør da ikke komme som et sjokk på det forelskede paret at hverdagen faktisk kommer og at man får gjort mindre alene og mer som en familie? 7
Gjest orfeus Skrevet 7. mai 2018 #10337 Skrevet 7. mai 2018 Det er ikke så lett å være influenser. I det ene øyeblikket må man skrive engasjerte omtaler av et produkt (permanent makeup), hvor noe av argumentasjonen var at fillers m.m. er farlig på grunn av bivirkninger, for eksempel nekrose. Snappene i dag viser en AB med mistenkelig glatt og litt oppblåst panne ... Botox? Fillers?
Gjest orfeus Skrevet 7. mai 2018 #10338 Skrevet 7. mai 2018 4 timer siden, terteskjell skrev: Ser i den nye bloggen at det står antall engasjerte på toppen av innleggene. Betyr dette antall lesere som har lest innlegget eller hva betyr det? Det lurer jeg også på. Syns ellers det nye designet er litt forvirrende.
nyher Skrevet 7. mai 2018 #10339 Skrevet 7. mai 2018 40 minutter siden, orfeus skrev: Det er ikke så lett å være influenser. I det ene øyeblikket må man skrive engasjerte omtaler av et produkt (permanent makeup), hvor noe av argumentasjonen var at fillers m.m. er farlig på grunn av bivirkninger, for eksempel nekrose. Snappene i dag viser en AB med mistenkelig glatt og litt oppblåst panne ... Botox? Fillers? Filter. Hun bruker de så ofte at man får helt sjokk når hun ikke gjør det. 8
mikrobe Skrevet 7. mai 2018 #10340 Skrevet 7. mai 2018 @terteskjell @orfeus "Engasjerte" i denne forbindelsen handler om antall delinger i sosiale medier. Vet ikke hvorvidt den plattformen teller med kommentarer.
Fremhevede innlegg