kvinneguide Skrevet 24. mars 2018 #8542 Skrevet 24. mars 2018 9 timer siden, Kinder skrev: Ukritiske spørsmål, ikke tilfeldig plukket ut fra KG. Det er så mye som diskuteres her mye mer enn de spørsmålene konatil stilte. Hva med det såkalte budsjettet og eksponeringen av barn? Turte hun ikke å stille spørsmål rundt det? Dette var jo bare en venninnesamtale som ble filmet. Hun stilte vel bare de spørsmål AB hadde instruert henne til, evt hadde AB beklaget seg og fnist sammen med henne om de dumme ryktene på forhånd. 4
kvinneguide Skrevet 24. mars 2018 #8543 Skrevet 24. mars 2018 (endret) 2 timer siden, CecilieX skrev: Jeg ser at @orfeus skriver at det er skremmende, og det tror jeg er akkurat det AB vil oppnå. Hun har hatt en klar oppfordring om at folk skal kommentere på Facebook, og det er åpenbart at det er dette som har vært hensikten. Det blir jo helt feil måte å håndtere en slik sak. Hva vil man oppnå med å oppdra folk på den måten. Hun som blogger som yrke bør oppføre seg profesjonelt og møte slikt på en avbalansert måte. Som om en butikkansatt som må beholde roen og snakke saklig når man håndterer vanskelige og usaklige kunder. Man skal sette grenser ja, men ikke gå til motangrep, du kommer ingen vei med det. Endret 24. mars 2018 av kvinneguide skrivefeil 10
Jenki Skrevet 24. mars 2018 #8544 Skrevet 24. mars 2018 Den videoen var klein To damer som sitter og "fnise-prater" om dumme rykter. Skulle dette være et slags oppgjør mot nettroll? AB kan umulig orke å blogge lenge hvis hun skal bruke SÅ mye tid på å finne alt det rare som blir sagt om henne + prøve å finne ut hvem som har sagt det. Hun burde vel egentlig gå litt i seg selv, og beklage en del ting hun selv har gjort/ sagt før hun prøver å oppdra andre... Måtte forresten bare innom "Kona til" og så at hun hadde fått mange kritiske kommentarer til dette stuntet. 28
Trollmora Skrevet 24. mars 2018 #8545 Skrevet 24. mars 2018 12 timer siden, Bustefisk skrev: Nei ikke ved navn. Hun forklarte denne blokkeringsmetoden hennes der hun gikk inn her og sjekket hvem som hadde skrevet at de hadde blitt blokkert. Var visst det som resulterte i at hun fant ut at det var en mor i klassen. Vedkommende skal ha skrevet "jeg har barn i samme klasse" osv. Hun sier også at dette skal være en av de verste når det kommer til "hat". Dette er jo helt horribelt enten det stemmer eller ikke.. Er ikke mange unger i en klasse, og det vil bli spekulasjoner etter dette innlegget. Og det er neppe bare denne ene personen som har disse tankene om AB, så antar at hun blir konfrontert etter dette! Men hvordan kan konatil støtte dette? Være med på dette galskapet? Jeg blir så flau Ikke rart hun må jobbe på mobilen 10 timer daglig 11
Maskopi Skrevet 24. mars 2018 #8546 Skrevet 24. mars 2018 5 minutter siden, Jenki skrev: Den videoen var klein To damer som sitter og "fnise-prater" om dumme rykter. Skulle dette være et slags oppgjør mot nettroll? AB kan umulig orke å blogge lenge hvis hun skal bruke SÅ mye tid på å finne alt det rare som blir sagt om henne + prøve å finne ut hvem som har sagt det. Hun burde vel egentlig gå litt i seg selv, og beklage en del ting hun selv har gjort/ sagt før hun prøver å oppdra andre... Måtte forresten bare innom "Kona til" og så at hun hadde fått mange kritiske kommentarer til dette stuntet. Måtte innom bloggen hennes for første gang og wow, svarer hun alltid leserne sine på denne måten? Med "haha "hehe" og blunkefjes. Det ble med det ene besøket for å si det sånn 13
kvinneguide Skrevet 24. mars 2018 #8547 Skrevet 24. mars 2018 11 minutter siden, Jenki skrev: Måtte forresten bare innom "Kona til" og så at hun hadde fått mange kritiske kommentarer til dette stuntet. Og de konstruktive kommentarene svarer hun ikke på. Undrer meg over at det er såå mange damer som synes denne videoen var kjempemorsom. Jaja, hver sin humor... 8
Kollontaj Skrevet 24. mars 2018 #8548 Skrevet 24. mars 2018 Fra en voksen kvinne til en annen: Slutt AB, bare slutt. Det du driver med av bløff og eksponering er så utrolig pinlig. 32
Gjest orfeus Skrevet 24. mars 2018 #8549 Skrevet 24. mars 2018 (endret) @CecilieX Jeg er altfor ordknapp noen ganger, men jeg ble litt satt ut av den videoen til de to damene, og fant ikke bedre uttrykk enn «skremmende». Skremmende fordi AB fremstår som en figur jeg ikke ville stolt på eller likt å ha i nærheten; selvgod, naiv, frekk og enkel. Skremmende fordi også den andre bloggeren er med på leken og derved avslører seg selv som en på samme nivå. Dette er to (småbarns)mødre, to voksne damer som, av hensyn til egne barn, burde veie hvert ord de sier eller skriver offentlig om seg og sitt. Edit: Hvis AB hadde vært en voksen kvinne ville hun ikke kommentert (usanne?) rykter på nett. Hun er ikke moden nok til å forstå at ved å jakte på - og å kommentere - hva som blir sagt om henne på nettet; forsterker hun ryktene, får dem til å sitte bedre og nå ut til enda flere, og fyrer opp under «ingen røyk uten ild». Mulig hun tror at all PR er god PR, hva vet jeg. Jeg er glad dette ikke er min mamma. Endret 24. mars 2018 av orfeus Lagt til tekst
Hummingbird2 Skrevet 24. mars 2018 #8550 Skrevet 24. mars 2018 Nå har jeg googlet konatil. Det er kona til mannen som gråt (!!!) da han vant pris på Vixen 😂 Ja, det forklarer jo en hel del. Tenk å bli med på det der... Voksne damene... Den videoen gjorde meg så flau at jeg ble muligens like rød i topplokket som AB når hun skulle ro bort de «ryktene» 🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶 24
Gjest Bøff Eløff Skrevet 24. mars 2018 #8551 Skrevet 24. mars 2018 1 minutt siden, Hummingbird2 skrev: Nå har jeg googlet konatil. Det er kona til mannen som gråt (!!!) da han vant pris på Vixen 😂 Ja, det forklarer jo en hel del. Tenk å bli med på det der... Voksne damene... Den videoen gjorde meg så flau at jeg ble muligens like rød i topplokket som AB når hun skulle ro bort de «ryktene» 🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶🛶 For ikke å glemme kommentarene Konatil klemmer ut av seg i kommentarfeltet sitt...
kvinneguide Skrevet 24. mars 2018 #8552 Skrevet 24. mars 2018 33 minutter siden, orfeus skrev: Hvis AB hadde vært en voksen kvinne ville hun ikke kommentert (usanne?) rykter på nett. Hun er ikke moden nok til å forstå at ved å jakte på - og å kommentere - hva som blir sagt om henne på nettet; forsterker hun ryktene, får dem til å sitte bedre og nå ut til enda flere, og fyrer opp under «ingen røyk uten ild». Mulig hun tror at all PR er god PR, hva vet jeg. Jeg er glad dette ikke er min mamma. Hun nedvurderer leserne sine når de må mates med teskje på denne måten, hun initierer at de ikke er noe som helst form for kildekritiske . Selv stilte jeg meg skeptisk til de ryktene som nevnes, jeg ser AB utfra hva hun selv skriver og sier. 7
Gjest orfeus Skrevet 24. mars 2018 #8553 Skrevet 24. mars 2018 9 minutter siden, Bøff Eløff skrev: For ikke å glemme kommentarene Konatil klemmer ut av seg i kommentarfeltet sitt... Nå blir jeg jo nødt til å oppsøke bloggen til Konatil. Uff.
Gjest Bøff Eløff Skrevet 24. mars 2018 #8554 Skrevet 24. mars 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Nå blir jeg jo nødt til å oppsøke bloggen til Konatil. Uff. Hun viser bare manglende selvinnsikt, hun som alle andre bloggere.
Gjest orfeus Skrevet 24. mars 2018 #8555 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, kvinneguide skrev: Hun nedvurderer leserne sine når de må mates med teskje på denne måten, hun initierer at de ikke er noe som helst form for kildekritiske . Selv stilte jeg meg skeptisk til de ryktene som nevnes, jeg ser AB utfra hva hun selv skriver og sier. Selvsagt er man kritisk til hva som skrives i anonyme fora, men AB og hennes likemenn/-kvinner elsker sladder og bader i det.
Gjest formula Skrevet 24. mars 2018 #8556 Skrevet 24. mars 2018 (endret) Går ut fra at AB selv har regien på denne videoen, og selv har valgt tema. Det er jo tydelig at spørsmålene er valgt fra KG, og vridd på slik det passer henne best, bla "Det er noe schizofrent over bloggingen til Anne-Brith" - nå blir jo dette vridd til at noen mener at AB er schizofren, selv om det her på KG ble understreket at det er bloggingen det er snakk om. Og hun blir målløs over ryktene om onanering på snap, men hvor lang er veien fra at hun snapper at hun ligger og vrir seg naken i senga og viser pupp, til tanken om onanering kan slå en av de mange tusen ukjente mottakerne? Kanskje ikke så rart at ryktet har oppstått? Vi får til og med høre at hun ikke har mensen, og ikke har hatt mensflekk i senga på 10 år, kort sagt så får vi vite ALTFOR MYE! Og ja, skuffende at Konatil er med på å kringkaste dette, og dermed legger enda mer sten til byrden for barna. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 24. mars 2018 av formula
Gjest Bøff Eløff Skrevet 24. mars 2018 #8557 Skrevet 24. mars 2018 Altså. Det første som dukker opp når man googler er AB naken i senga med kom å ta meg-blikk... Det skal mer en en film til for å bortforklare oppførselen hennes.
Kinder Skrevet 24. mars 2018 #8558 Skrevet 24. mars 2018 6 minutter siden, kvinneguide skrev: Hun nedvurderer leserne sine når de må mates med teskje på denne måten, hun initierer at de ikke er noe som helst form for kildekritiske . Selv stilte jeg meg skeptisk til de ryktene som nevnes, jeg ser AB utfra hva hun selv skriver og sier. Vel, AB og konatil viser jo med den videoen at de ikke er noe annerledes enn de som tror på ryktene om AB. AB mener at hun ved sterkt mangelfull dektektivarbeid har avslørt at en av mødrene til klassekameratene til en av barna har skrevet stygge ting om AB på anonyme forum. Konatil stoler blindt på AB, og ønsker til og med å dra med et kamera mens AB liksom skal si et eller annet til denne moren. Og eneste grunnen til å gjøre noe sånt er jo kun for å prøve å henge ut vedkommende og gjøre livet jævlig for vedkommende. Virker veldig koselig denne konatil, altså Uansett - med så mangelfull og dårlig dektektivarbeid som AB har drevet på med er det ikke noe sikkert det hun påstår stemmer. Så her har de sittet og laget en video mens de diskuterer rykter, og samtidig setter de ut rykte selv. Og i tillegg risikerer å lage dårlig stemning i 3 klasser, både blant barn og voksne. 21
Hei_og_hei Skrevet 24. mars 2018 #8559 Skrevet 24. mars 2018 (endret) . Endret 24. mars 2018 av Hei_og_hei
Korsihalsen Skrevet 24. mars 2018 #8560 Skrevet 24. mars 2018 32 minutter siden, Kinder skrev: Vel, AB og konatil viser jo med den videoen at de ikke er noe annerledes enn de som tror på ryktene om AB. AB mener at hun ved sterkt mangelfull dektektivarbeid har avslørt at en av mødrene til klassekameratene til en av barna har skrevet stygge ting om AB på anonyme forum. Konatil stoler blindt på AB, og ønsker til og med å dra med et kamera mens AB liksom skal si et eller annet til denne moren. Og eneste grunnen til å gjøre noe sånt er jo kun for å prøve å henge ut vedkommende og gjøre livet jævlig for vedkommende. Virker veldig koselig denne konatil, altså Uansett - med så mangelfull og dårlig dektektivarbeid som AB har drevet på med er det ikke noe sikkert det hun påstår stemmer. Så her har de sittet og laget en video mens de diskuterer rykter, og samtidig setter de ut rykte selv. Og i tillegg risikerer å lage dårlig stemning i 3 klasser, både blant barn og voksne. Må være noe som ikke stemmer med denne dama, hevn videoer som en annen 14 åring. 16
Fremhevede innlegg