Gjest pelikanen Skrevet 23. mars 2018 #8501 Skrevet 23. mars 2018 Januar 17 skriver hun. Barna må spare 30 % til ferier. Mulig det frie var aprilsnarr. Så ikke på dato, men jeg tar egentlig alt hun skriver for aprilsnarr😂
Gjest Asti Skrevet 23. mars 2018 #8502 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, pelikanen skrev: Januar 17 skriver hun. Barna må spare 30 % til ferier. Mulig det frie var aprilsnarr. Så ikke på dato, men jeg tar egentlig alt hun skriver for aprilsnarr😂 Det er ikke uten grunn at man trodde på aprilspøken hennes.... Stemmer det med 30% sparing til ferier: https://imgur.com/a/ia8pi
Gjest pelikanen Skrevet 23. mars 2018 #8503 Skrevet 23. mars 2018 Er jo bare å advare å klikke seg inn på bloggere den 1 april. Kan vente " sjokkerende" nyheter ( kan de sjokkert mere?) Ab: pizzabudet har fridd, og jeg sa.....klikk deg inn....aprilsnarr Eller...vi ønsker oss felles barn......klikk deg inn....desverre er det ikke aktuelt Vi flytter sammen......kjøper hus sammen. ..klikk...klikk Eller: dere vil ikke tro dette....klikk klikk Den 31.....i morgen kommer jeg med en STOR nyhet 1. April.....Det er slutt, desverre så....klikk klikk ja det er slutt med å møtes av og til. Heretter skal kjærligheten få plass
Nordblomst Skrevet 23. mars 2018 #8504 Skrevet 23. mars 2018 42 minutter siden, pelikanen skrev: Er jo bare å advare å klikke seg inn på bloggere den 1 april. Kan vente " sjokkerende" nyheter ( kan de sjokkert mere?) Ab: pizzabudet har fridd, og jeg sa.....klikk deg inn....aprilsnarr Eller...vi ønsker oss felles barn......klikk deg inn....desverre er det ikke aktuelt Vi flytter sammen......kjøper hus sammen. ..klikk...klikk Eller: dere vil ikke tro dette....klikk klikk Den 31.....i morgen kommer jeg med en STOR nyhet 1. April.....Det er slutt, desverre så....klikk klikk ja det er slutt med å møtes av og til. Heretter skal kjærligheten få plass Virker som de legger opp til frieri-aprilsnarr... Pizzanissen har lagt ut bilde av en ring og teksten "den store dagen er kommet" og hjerter på snapchat 6
Bustefisk Skrevet 23. mars 2018 #8505 Skrevet 23. mars 2018 haha, nå er det svar på rykter fra KG på video 1
Gjest Max Potente Skrevet 23. mars 2018 #8506 Skrevet 23. mars 2018 (endret) Hun hevder på videoen å spise kaker hver dag, men tidligere har hun skrevet at de stort sett gir bort alt av kaker hun lager! I denne videoen var det mange selvmotsigelser, må jeg si. Hun fremstår som veldig lite naturlig foran kameraet, og for meg later det til at hun prøver veldig å virke selvironisk og 'laid back'. Jeg lar meg dessverre ikke lure. Det meste de snakket om var vel hentet fra KG, med unntak av det med sammenligningen med anatomiske kroppsdeler og om en nabodame som skriver stygge ting på Facebook. Interessant at hun forklarer hvordan hun mener hun har blokkert KG-folk via den metoden sin. Jeg antar at flere enn meg vil reagere på kontrasten mellom den påtatte latteren hennes og innholdet i det hun sier, for hun virker ikke selvironisk eller humoristisk i det hele tatt. Endret 23. mars 2018 av Max Potente
Bustefisk Skrevet 23. mars 2018 #8507 Skrevet 23. mars 2018 (endret) 9 minutter siden, Sorbus skrev: Hæ? Ikke ved navn eller så hun lett kan identifiseres, håper jeg? Nei ikke ved navn. Hun forklarte denne blokkeringsmetoden hennes der hun gikk inn her og sjekket hvem som hadde skrevet at de hadde blitt blokkert. Var visst det som resulterte i at hun fant ut at det var en mor i klassen. Vedkommende skal ha skrevet "jeg har barn i samme klasse" osv. Hun sier også at dette skal være en av de verste når det kommer til "hat". Dette er jo helt horribelt enten det stemmer eller ikke.. Er ikke mange unger i en klasse, og det vil bli spekulasjoner etter dette innlegget. Og det er neppe bare denne ene personen som har disse tankene om AB, så antar at hun blir konfrontert etter dette! Men hvordan kan konatil støtte dette? Være med på dette galskapet? Jeg blir så flau Endret 23. mars 2018 av Bustefisk 26
Gjest orfeus Skrevet 23. mars 2018 #8508 Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, Bustefisk skrev: Nei ikke ved navn. Hun forklarte denne blokkeringsmetoden hennes der hun gikk inn her og sjekket hvem som hadde skrevet at de hadde blitt blokkert. Var visst det som resulterte i at hun fant ut at det var en mor i klassen. Vedkommende skal ha skrevet "jeg har barn i samme klasse" osv. Dette er jo helt horribelt enten det stemmer eller ikke.. Er ikke mange unger i en klasse, og det vil bli spekulasjoner etter dette innlegget. Og det er neppe bare denne ene personen som har disse tankene om AB, så antar at hun blir konfrontert etter dette! Men hvordan kan konatil støtte dette? Være med på dette galskapet? Jeg blir så flau 🙈
Gjest formula Skrevet 23. mars 2018 #8509 Skrevet 23. mars 2018 4 minutter siden, Bustefisk skrev: Nei ikke ved navn. Hun forklarte denne blokkeringsmetoden hennes der hun gikk inn her og sjekket hvem som hadde skrevet at de hadde blitt blokkert. Var visst det som resulterte i at hun fant ut at det var en mor i klassen. Vedkommende skal ha skrevet "jeg har barn i samme klasse" osv. Hun sier også at dette skal være en av de verste når det kommer til "hat". Dette er jo helt horribelt enten det stemmer eller ikke.. Er ikke mange unger i en klasse, og det vil bli spekulasjoner etter dette innlegget. Og det er neppe bare denne ene personen som har disse tankene om AB, så antar at hun blir konfrontert etter dette! Men hvordan kan konatil støtte dette? Være med på dette galskapet? Jeg blir så flau AB virker jo helt besatt av å "avsløre" kritikere i absolutt alle sammenhenger der noe går henne imot. Det er nærmest noe paranoid over det...
Gjest Sorbus Skrevet 23. mars 2018 #8510 Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, Bustefisk skrev: Nei ikke ved navn. Hun forklarte denne blokkeringsmetoden hennes der hun gikk inn her og sjekket hvem som hadde skrevet at de hadde blitt blokkert. Var visst det som resulterte i at hun fant ut at det var en mor i klassen. Vedkommende skal ha skrevet "jeg har barn i samme klasse" osv. Dette er jo helt horribelt enten det stemmer eller ikke.. Er ikke mange unger i en klasse, og det vil bli spekulasjoner etter dette innlegget. Og det er neppe bare denne ene personen som har disse tankene om AB, så antar at hun blir konfrontert etter dette! Men hvordan kan konatil støtte dette? Være med på dette galskapet? Jeg blir så flau Skjønner, hun vil at alle skal være litt paranoide og "gå i seg selv". Presis i Anne Briths ånd! Men sånne halvkvedede viser og dårlig skjulte trusler er de (sikkert) så vandt til at de trekker på skuldrene og får enda mer å flire av. Hun skal ha for å være den digitale alderens Agatha Christie. Hey, nå kom jeg på hva Anne Brith faktisk kan brukes til: Privatdetektiv!
Bustefisk Skrevet 23. mars 2018 #8511 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, Sorbus skrev: Skjønner, hun vil at alle skal være litt paranoide og "gå i seg selv". Presis i Anne Briths ånd! Men sånne halvkvedede viser og dårlig skjulte trusler er de (sikkert) så vandt til at de trekker på skuldrene og får enda mer å flire av. Hun skal ha for å være den digitale alderens Agatha Christie. Hey, nå kom jeg på hva Anne Brith faktisk kan brukes til: Privatdetektiv! Om hun hadde kommet på døra mi med tv-kamera for å avsløre meg for hat, hadde jeg gladelig stilt opp med fullt navn og null sladd! Om man kommenterer utseende eller andre irrelevante ting, ja da trenger man en liten gjennomgang med seg selv, men de fleste her kritiserer henne på et godt grunnlag. Men det er trist at virkelige "haters" legger ut falske rykter og sprer disse her inne. Hun hevder at både tusenlappen i do og mensblodet bare er rykter, i likhet med onaneringen. Så man burde kanskje bli LITT mer kritisk til det man leser her inne også, for å slippe å bli den gjengen som sprer rykter og latterliggjør uten grunnlag. 18
Gjest Sorbus Skrevet 23. mars 2018 #8512 Skrevet 23. mars 2018 3 minutter siden, Bustefisk skrev: Om hun hadde kommet på døra mi med tv-kamera for å avsløre meg for hat, hadde jeg gladelig stilt opp med fullt navn og null sladd! Om man kommenterer utseende eller andre irrelevante ting, ja da trenger man en liten gjennomgang med seg selv, men de fleste her kritiserer henne på et godt grunnlag. Men det er trist at virkelige "haters" legger ut falske rykter og sprer disse her inne. Hun hevder at både tusenlappen i do og mensblodet bare er rykter, i likhet med onaneringen. Så man burde kanskje bli LITT mer kritisk til det man leser her inne også, for å slippe å bli den gjengen som sprer rykter og latterliggjør uten grunnlag. Hjertens enig! Jeg stiller også gjerne opp for jeg kunne godt tenkt meg et større talerør enn KG. Galskapen burde vært belyst og det gjelder ikke bare Mor Sjøl. Mediene er åpenbart blinde, det er umulig å komme igjennom med konstruktiv kritikk på bloggen hennes og på Facebook blir du blokket så fort du stiller spørsmål. Eller liker et innlegg av noen som stiller spørsmål. Eller er venn med noen som liker et innlegg av noen som stiller spørsmål.
elien Skrevet 23. mars 2018 #8513 Skrevet 23. mars 2018 Egentlig litt målløs etterden videoen..... Og igjen pizza (mat) som ikke er med i budskjettet Det virket så tillagt hele greiene 8
Bustefisk Skrevet 23. mars 2018 #8514 Skrevet 23. mars 2018 3 minutter siden, Sorbus skrev: Hjertens enig! Jeg stiller også gjerne opp for jeg kunne godt tenkt meg et større talerør enn KG. Galskapen burde vært belyst og det gjelder ikke bare Mor Sjøl. Mediene er åpenbart blinde, det er umulig å komme igjennom med konstruktiv kritikk på bloggen hennes og på Facebook blir du blokket så fort du stiller spørsmål. Eller liker et innlegg av noen som stiller spørsmål. Eller er venn med noen som liker et innlegg av noen som stiller spørsmål. Mediene er ikke blinde, de holder på på lik linje med bloggerne. De skal skape klikk og lager de overskriftene og sakene som gir nettopp dette. Og hun blir jo ikke omtalt i oppegående medier. Når var sist man så SE,AB,IR osv i finansavisen, eller aftenposten for den saks skyld. Men medier har mye av skylda. Ikke for AB, men for de yngre jentene som begir seg ut i bloggverdenen. De trenger beskyttelse og veiledning, men markedet og media utnytter dem for alt det er verdt. Det er ikke rart de går på trynet flere av dem. en AB er voksen, og ikke minst var voksen da hun startet bloggkarrieren sin, så hun burde vite bedre enn å holde på med dette sirkuset. 12
Gjest CecilieX Skrevet 23. mars 2018 #8515 Skrevet 23. mars 2018 (endret) 17 timer siden, Asti skrev: Det er ikke uten grunn at man trodde på aprilspøken hennes.... Stemmer det med 30% sparing til ferier: https://imgur.com/a/ia8pi Det burde være et tankekors for henne at folk har et så dårlig inntrykk av henne at de tror hun kunne tatt husleie av egne barn. Dette er konsekvensen av klikkbaiting og provokasjonene hun har bedrevet i lang tid. Den ene bloggposten etter den andre har jo vært designet for å sette fyr på sosiale medier. Bakside av medaljen er at du fremstår som veldig lite sympatisk. Jeg er usikker på om det er en farbar vei i lengden. Med denne typen blogging får du oppsving akkurat rundt postingen, men det er ikke lojale følgere som vil holde statistikken stabil. I tillegg vil du alt etter innholdet fremstå som dum / kynisk / slem eller usympatisk. Gulloppskrift det.. Endret 24. mars 2018 av CecilieX
kvinneguide Skrevet 23. mars 2018 #8516 Skrevet 23. mars 2018 Altså, hvem andre bruker så ekstremt mye energi på å grave seg ned i rykter? Dama tar mammarollen til nye høyder og påtar seg oppdragerrollen for norges befolkning. Så det på den videoen der hun oppdro Kristofer Hivju, og siden har det vært Kvinneguidens lesere som skal oppdras. Når man har satt seg i den situasjon at man må dele alt privatliv men hvermansen så må man nesten lære seg å la ting prelle av! En person som har ting å meddele, en som ønsker å formidle noe, har ikke tid til å fordype seg i rykter. 14
Gjest pelikanen Skrevet 23. mars 2018 #8517 Skrevet 23. mars 2018 Tror mange av rosadagbokskriverne lider av voksesmerter. Det kan være en lei lidelse. Hennes metode for å avsløre folk, er helt på jordet. Hun blir jo paranoid av det. Og hva tror hun dette gjør for hennes barn? Forhold til folk i Sørum har hun ikke. Det har hun skrevet selv. Var det at også de hatet henne? Jeg husker en som skrev at hun hadde en unge på samme skole som hennes barn. Nå er det en nabo av henne...er det mulig. Ja hun går ikke bedre naboskap av noe sånt. Nye naboer der hun flytter, kan bare grue seg. Vi vet ab at du er her inne. Du har faktisk skrevet på kg også. Meg har du truffet flere ganger. Jeg vet at pisset ditt er tull. Du lever i en fantasiverden. Hadde jeg vært forelder til en av u Gene i klassen, skulle jeg tatt opp på foreldremøte at hun he ger ut forelder på nett. Uten navn, så hun skaper ryktespredning og mistenkeliggjøring. Og så er det en nabo. Frie gang det var styr, så uttalte en advokat at hun har brutt en lov. Det hun har gjort nå, er like ille. Vi lærer ungene nettvett, men jeg tror foreldre bør tvinges til det også. Især blogger. Ab viser en tarveldg oppførsel
Gjest pelikanen Skrevet 23. mars 2018 #8518 Skrevet 23. mars 2018 Akkurat nå, kvinneguide skrev: Altså, hvem andre bruker så ekstremt mye energi på å grave seg ned i rykter? Dama tar mammarollen til nye høyder og påtar seg oppdragerrollen for norges befolkning. Så det på den videoen der hun oppdro Kristofer Hivju, og siden har det vært Kvinneguidens lesere som skal oppdras. Når man har satt seg i den situasjon at man må dele alt privatliv men hvermansen så må man nesten lære seg å la ting prelle av! En person som har ting å meddele, en som ønsker å formidle noe, har ikke tid til å fordype seg i rykter. Hun jobber så j mye ...sitter med mobil 10 t om dagen. Ja det er jobb. Hun sitter på kvinneguiden og leser. Ikke rart hun bruker tid. Skal jo skrive på kg også. Ja hun har skrevet.. i et glad hjørne fortalte hun en blogger at hun hadde svart her inne. Leste det på en annen plass.
Gjest MrsAvenger Skrevet 23. mars 2018 #8519 Skrevet 23. mars 2018 Synd ingen spurte henne om hvorfor hun la ut og hang ut såpass mange navn fordi de hadde søkt på skattelisten hennes, og en av de som ble navngitt var ei dame i lokalbanken. Hun fikk jo faktisk gjennomgå...........sånne ting er det stille om. Og å blokkere noen fordi man kun liker en kritisk kommentar på nødpakka.no? Tør å stå for de tingene jeg har skrevet her inne, og jeg kan umulig tolke noe av dette jeg har skrevet som HAT? Kritkk, ja! I enhver normal arbeidssituasjon er konstruktiv kritikk en del av hverdagen, og som blogger er det vel viktig å tenke på at det er leserne som faktisk er din arbeidsgiver ( i litt forenklet forstand)
Gjest Vitting Skrevet 23. mars 2018 #8520 Skrevet 23. mars 2018 "Ååååå vi skal ha hund" .... Hvorfor må uansvarlige folk som ikke kan ta vare på seg selv, absolutt påta seg ansvaret for andre individer? Hvorfor er det bestandig sånn? Stakkars arme hund som skal inn i den bøtteballetten. Og hvordan skal hun ha tid til den, hun som jobber så mye??
Fremhevede innlegg